Παραδοσιακοί κουμπαράδες μετατρέπονται σε αντικείμενα τέχνης στο Πωλητήριο του Μουσείου Μπενάκη

Παραδοσιακοί κουμπαράδες μετατρέπονται σε αντικείμενα τέχνης στο Πωλητήριο του Μουσείου Μπενάκη Facebook Twitter
0

Ο παραδοσιακός πήλινος κουμπαράς μετατρέπεται σε σύγχρονο αντικείμενο Τέχνης μέσα από τα μάτια 52 Ελλήνων καλλιτεχνών και γεμίζει χρώμα το Πωλητήριο του Μουσείου Μπενάκη. Αυτό είναι το #projectKUBARAS που φέτος αναβιώνει το ξεχασμένο έθιμο της Πρωτοχρονιάς για έναν τρυφερό φιλανθρωπικό σκοπό.

Καλλιτέχνες, designers και σχεδιαστές φιλοτεχνούν αφιλοκερδώς παραδοσιακούς πήλινους κουμπαράδες, αποκλειστικά για το Μουσείο Μπενάκη, με κοινό σκοπό την ενίσχυση των Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων του για μαθητές σχολείων Ειδικής Αγωγής.

 

Καλλιτέχνες, designers και σχεδιαστές φιλοτεχνούν αφιλοκερδώς παραδοσιακούς πήλινους κουμπαράδες, αποκλειστικά για το Μουσείο Μπενάκη, με κοινό σκοπό την ενίσχυση των Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων του για μαθητές σχολείων Ειδικής Αγωγής.

Δεν έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε που κάθε σπίτι έσπαγε τον πήλινο κουμπαρά την παραμονή της Πρωτοχρονιάς. Την επόμενη κιόλας ημέρα, τη θέση του παλιού έπαιρνε ένας άδειος, με ευχές να γεμίσει ξανά.

Ο ίδιος παραδοσιακός κουμπαράς προσφέρθηκε από το Πωλητήριο του Μουσείου Μπενάκη σε 52 Έλληνες καλλιτέχνες με μία μονάχα οδηγία: να τον μεταποιήσουν, διακοσμήσουν ή φιλοτεχνήσουν με οποιονδήποτε τρόπο!

Όλοι ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα με μεγάλη χαρά και το αποτέλεσμα είναι μία συλλογή από μοναδικούς κουμπαράδες, «γεμάτους» με τον χρόνο, την ενέργεια και τη δημιουργικότητά τους.

Οι ποικιλόχρωμοι και πολύμορφοι κουμπαράδες που δημιουργήθηκαν στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας θα εκτεθούν και θα τεθούν προς πώληση στο Πωλητήριο της Πινακοθήκης Γκίκα, από την Πέμπτη 29/11 μέχρι τη Δευτέρα 3/12 ενώ έπειτα θα διοχετευθούν και στα υπόλοιπα Πωλητήρια του Μουσείου.

Όλα τα έσοδα από την πώλησή τους θα διατεθούν για την ενίσχυση των Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων του Μουσείου Μπενάκη για μαθητές σχολείων Ειδικής Αγωγής.

Παραδοσιακοί κουμπαράδες μετατρέπονται σε αντικείμενα τέχνης στο Πωλητήριο του Μουσείου Μπενάκη Facebook Twitter
Ergon Mykonos
Παραδοσιακοί κουμπαράδες μετατρέπονται σε αντικείμενα τέχνης στο Πωλητήριο του Μουσείου Μπενάκη Facebook Twitter
Aluminati
Παραδοσιακοί κουμπαράδες μετατρέπονται σε αντικείμενα τέχνης στο Πωλητήριο του Μουσείου Μπενάκη Facebook Twitter
Λούρμπα Μαριάννα
Παραδοσιακοί κουμπαράδες μετατρέπονται σε αντικείμενα τέχνης στο Πωλητήριο του Μουσείου Μπενάκη Facebook Twitter
Blaqk
Παραδοσιακοί κουμπαράδες μετατρέπονται σε αντικείμενα τέχνης στο Πωλητήριο του Μουσείου Μπενάκη Facebook Twitter
Αναστασιάδου Ρίτσα
Παραδοσιακοί κουμπαράδες μετατρέπονται σε αντικείμενα τέχνης στο Πωλητήριο του Μουσείου Μπενάκη Facebook Twitter
b.
Παραδοσιακοί κουμπαράδες μετατρέπονται σε αντικείμενα τέχνης στο Πωλητήριο του Μουσείου Μπενάκη Facebook Twitter
Nefelia
Παραδοσιακοί κουμπαράδες μετατρέπονται σε αντικείμενα τέχνης στο Πωλητήριο του Μουσείου Μπενάκη Facebook Twitter
Στρουμπούλη Αλίκη
Παραδοσιακοί κουμπαράδες μετατρέπονται σε αντικείμενα τέχνης στο Πωλητήριο του Μουσείου Μπενάκη Facebook Twitter
Γρηγορίου Μαρία
Παραδοσιακοί κουμπαράδες μετατρέπονται σε αντικείμενα τέχνης στο Πωλητήριο του Μουσείου Μπενάκη Facebook Twitter
Tind.
Παραδοσιακοί κουμπαράδες μετατρέπονται σε αντικείμενα τέχνης στο Πωλητήριο του Μουσείου Μπενάκη Facebook Twitter
Μπασκλαβάνη Ολυμπία
Παραδοσιακοί κουμπαράδες μετατρέπονται σε αντικείμενα τέχνης στο Πωλητήριο του Μουσείου Μπενάκη Facebook Twitter
Εκκλησιάρχου Μαργαρίτα
Παραδοσιακοί κουμπαράδες μετατρέπονται σε αντικείμενα τέχνης στο Πωλητήριο του Μουσείου Μπενάκη Facebook Twitter
Δeltakappadesign
Παραδοσιακοί κουμπαράδες μετατρέπονται σε αντικείμενα τέχνης στο Πωλητήριο του Μουσείου Μπενάκη Facebook Twitter
Μάρκου Δήμητρα
Παραδοσιακοί κουμπαράδες μετατρέπονται σε αντικείμενα τέχνης στο Πωλητήριο του Μουσείου Μπενάκη Facebook Twitter
Παπαδόπουλος.
Παραδοσιακοί κουμπαράδες μετατρέπονται σε αντικείμενα τέχνης στο Πωλητήριο του Μουσείου Μπενάκη Facebook Twitter
Σκουλούδη Χριστίνα
Παραδοσιακοί κουμπαράδες μετατρέπονται σε αντικείμενα τέχνης στο Πωλητήριο του Μουσείου Μπενάκη Facebook Twitter
Στασινού Νάντια

 

Info

#ProjectKUBARAS

Εγκαίνια: 29.11.2018, 19:30

Διάρκεια: 29.11.2018 - 03.12.2018

Διεύθυνση: Πινακοθήκη Γκίκα | Πωλητήριο, Κριεζώτου 3, Αθήνα

Οι καλλιτέχνες που συμμετείχαν στο πρώτο #ProjectKUBARAS είναι οι: Αναστασιάδου Ρίτσα, Βότση Έλενα, Γρηγορίου Μαρία, Δαϊσπύρου Σοφία, Δeltakappadesign, Εκκλησιάρχου Μαργαρίτα, Ζαράρη Σοφία, Ζαχαράκη Έλσα, Κανελλοπούλου Ελένη, Καστρινάκης Αντώνης, Κεραμέα Ζωή, Κρούσκα Έρση, Κωνσταντόπουλος Πάνος, Λεκατσά Αντωνία, Λούρμπα Μαριάννα, Μάρκου Δήμητρα, Μαύρου Σοφία, Μουρατίδης Γιώργος, Μπασκλαβάνη Ολυμπία, Ομάδα ΘΕΤΙΣ, Πανταζής Παναγιώτης, Παπαδόπουλος Γιάννης, Παπαλέξη Λιάνα, Παπατριανταφυλλόπουλος Κώστας, Παπατριανταφυλλοπούλου Στεφανία, Περιβολάρη Κική, Σεμερτζιάν Μηνάς, Σιμόπουλος Αλέξανδρος, Σκουλούδη Χριστίνα, Σπυρίδωνος Τάσος, Στασινού Νάντια, Στρουμπούλη Αλίκη, Τσενέ Χριστίνα, Χουσάκος Εμμανουήλ, Χρηστίδης Χρήστος - Μαϊδάτσης Μιχάλης, Χωραφά Θεοδώρα, Aluminati, Aumorfia, b., Bob Studio, Blaqk, Cacao Rocks, Ergon Mykonos, Imaginary Rooms, Kanella, Kimale, Metoo, Nefelia, RTMone, STUDIOLAV, Studiodellagrammatica, Tind.

Design
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
«Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

ADM 2025: The Urban Issue / «Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

Καθώς η Στοά Αρσακείου αναδύεται ξανά μετά από χρόνια εγκατάλειψης, ο Θωμάς Αμαργιανός, principal architect του γραφείου BETAPLAN, εξηγεί πώς εντάσσεται αυτό το έργο αποκατάστασης σε μια ευρύτερη συζήτηση για το μέλλον του ιστορικού κέντρου της πόλης.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ