"Hello, I'm Johnny Cash"

"Hello, I'm Johnny Cash" Facebook Twitter
0
"Hello, I'm Johnny Cash" Facebook Twitter

 Ξεχάστε ό,τι νομίζετε ότι γνωρίζατε για την ζωή του Johnny Cash, ή έστω ό,τι είδατε στην κινηματογραφική μεταφορά της ζωής του "Walk The Line" πριν δέκα περίπου χρόνια.


Είναι βέβαια γνωστό τοις πάσι ότι μετά την ταραχώδη και αμαρτωλή ζωή που έκανε ο θρύλος του ροκ ν ρολ μπόρεσε να ξεπεράσει τους εθισμούς του στο αλκοόλ και στα χάπια με τη βοήθεια της βαθιά θρησκευόμενης γυναίκας του (και μεγαλύτερου έρωτα της ζωής του) June Carter.


Στην καινούρια του ζωή μαζί της δεν ξανακύλησε ποτέ, έκανε οικογένεια, και στράφηκε και ο ίδιος στον Θεό – με τον ίδιο τρόπο που πάρα πολλοί πρώην χρήστες βρίσκουν στήριγμα και παρηγοριά στη θρησκεία- και για δεκαετίες συνέχισε με την June και τα παιδιά τους να υμνούν το έργο του Κυρίου.


Όλα αυτά όμως είναι λίγο πολύ γνωστά.


Αυτό που δεν είναι τόσο γνωστό είναι ότι στα μέσα της δεκαετίας του '70 ο Johnny Cash συνεργάστηκε με τον χριστιανικό εκδοτικό οίκο Spire Comics (με γνωστότερο ήρωα τον Archie) κυκλοφορώντας την "αυτοβιογραφία" του σε μορφή κόμικ.

"Hello, I'm Johnny Cash" Facebook Twitter


Το graphic novel (αν μπορούμε να το χαρακτηρίσουμε έτσι) με τίτλο "Hello, I'm Johnny Cash" κυκλοφόρησε το 1976 σε σενάριο του ίδιου του Cash (θεωρητικά)και σε σχέδιο του κομίστα Al Hartley.

Πίσω από το εγχείρημα βρισκόταν ο Ευαγγελιστής εφημέριος, media executive producer (;) και πνευματικός σύμβουλου του Προέδρου Ford, Billy Zeoli.


Το βιογραφικό κόμικ εξιστορεί τη ζωή του Johnny Cash, την αρχή της μουσικής του καριέρας, τη διάλυση του πρώτου του γάμου, τη μάχη του με τον εθισμό, τον γάμο του με την June Carter, και την αρχή της νέας του ζωής που κατάφερε να αποκτήσει με τη δύναμη του Κυρίου.


Και παρόλο που προφανώς πρόκειται για μία αφελέστατη, σχεδόν παιδιάστικη, βερσιόν της ζωής του μεγάλου μουσικού, το σχέδιο αυτό καθεαυτό δεν είναι και τόσο άσχημο.

Βρήκαμε ολόκληρο το κόμικ, και σας το προτείνουμε ως το κόμικ της ημέρας!

"Hello, I'm Johnny Cash" Facebook Twitter
"Hello, I'm Johnny Cash" Facebook Twitter
"Hello, I'm Johnny Cash" Facebook Twitter
"Hello, I'm Johnny Cash" Facebook Twitter
"Hello, I'm Johnny Cash" Facebook Twitter
"Hello, I'm Johnny Cash" Facebook Twitter
"Hello, I'm Johnny Cash" Facebook Twitter
"Hello, I'm Johnny Cash" Facebook Twitter
"Hello, I'm Johnny Cash" Facebook Twitter
"Hello, I'm Johnny Cash" Facebook Twitter
"Hello, I'm Johnny Cash" Facebook Twitter
"Hello, I'm Johnny Cash" Facebook Twitter
"Hello, I'm Johnny Cash" Facebook Twitter
"Hello, I'm Johnny Cash" Facebook Twitter
"Hello, I'm Johnny Cash" Facebook Twitter
"Hello, I'm Johnny Cash" Facebook Twitter
"Hello, I'm Johnny Cash" Facebook Twitter
"Hello, I'm Johnny Cash" Facebook Twitter
"Hello, I'm Johnny Cash" Facebook Twitter
"Hello, I'm Johnny Cash" Facebook Twitter
"Hello, I'm Johnny Cash" Facebook Twitter
"Hello, I'm Johnny Cash" Facebook Twitter
"Hello, I'm Johnny Cash" Facebook Twitter
"Hello, I'm Johnny Cash" Facebook Twitter
"Hello, I'm Johnny Cash" Facebook Twitter
"Hello, I'm Johnny Cash" Facebook Twitter
"Hello, I'm Johnny Cash" Facebook Twitter
"Hello, I'm Johnny Cash" Facebook Twitter
"Hello, I'm Johnny Cash" Facebook Twitter
"Hello, I'm Johnny Cash" Facebook Twitter
"Hello, I'm Johnny Cash" Facebook Twitter
"Hello, I'm Johnny Cash" Facebook Twitter
"Hello, I'm Johnny Cash" Facebook Twitter
Design
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Dexamenes: Ο Νίκος Καραφλός μετέτρεψε ένα οινοποιείο του Μεσοπολέμου σε πολυτελές θέρετρο

Design / Dexamenes: Ο Νίκος Καραφλός μετέτρεψε ένα οινοποιείο του Μεσοπολέμου σε πολυτελές θέρετρο

Ο δημιουργός και ιδιοκτήτης του Dexamenes Seaside Hotel αξιοποίησε ένα εγκαταλελειμμένο εργοστάσιο κρασιών, εστιάζοντας στην εμπειρία της φιλοξενίας μέσα από την τέχνη, το κρασί, τη φύση και τον τοπικό πολιτισμό.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Βικτοριανά μανίκια και μικροσκοπικά εσώρουχα: Τα κοστούμια της Holly Waddington για το «Poor Things»

Συνέντευξη / Βικτοριανά μανίκια και μικροσκοπικά εσώρουχα: Τα κοστούμια της Holly Waddington για το «Poor Things»

Η Βρετανή ενδυματολόγος που βραβεύθηκε με Όσκαρ για την εκπληκτική δουλειά της στην ταινία του Γιώργου Λάνθιμου περιγράφει στη LiFO πώς έπλασε τον ενδυματολογικό κώδικα της Μπέλα Μπάξτερ με αφορμή την έκθεση των κοστουμιών της ταινίας στο Μουσείο Μπενάκη.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Green Block of Flats: Η πρώτη παθητική πολυκατοικία στο κέντρο της Αθήνας είναι ένα πρότυπο βιώσιμης αρχιτεκτονικής

ADM 2024: The New Vision / Green Block of Flats: Η πρώτη παθητική πολυκατοικία στο κέντρο της Αθήνας είναι ένα πρότυπο βιώσιμης αρχιτεκτονικής

Το έργο που υλοποίησαν η Hellenic Residences και το αρχιτεκτονικό γραφείο του Αριστείδη Ντάλα συνδυάζει πρωτοποριακή τεχνολογία και σύγχρονη αισθητική.
THE LIFO TEAM
«A Future for the Past» μια έκθεση στο μουσείο Μπενάκη συνδέει την παραδοσιακή μαρμαροτεχνία με το σύγχρονο design

Design / Μια έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη συνδέει την παραδοσιακή μαρμαροτεχνία με το σύγχρονο design

Η Νίκη και η Ζωή Μοσκόφογλου εξερευνούν τη μαγεία του μαρμάρου, συνδέοντας το παρελθόν και το παρόν ενός πολύτιμου υλικού με έργα σύγχρονου design και Τηνιακών μαρμαρογλυπτών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Δημιουργώντας σύγχρονα, βιώσιμα κτίρια που ενθαρρύνουν το ευ ζην των χρηστών-εργαζομένων

ADM 2024: The New Vision / Σύγχρονα, βιώσιμα κτίρια που ενθαρρύνουν το ευ ζην των χρηστών-εργαζομένων

Έχοντας σε προτεραιότητα τη βιώσιμη και αρχιτεκτονική μετεξέλιξη των έργων της, η Hellenic Properties συνεχίζει να επενδύει με προσήλωση και αφοσίωση στον πράσινο χαρακτήρα των έργων της, κάτι που αποδεικνύεται από τις πιστοποιήσεις με το διεθνές πρότυπο LEED.
ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Ίμπιζα- Κάιρο- Σενζέν: Το ελληνικό γραφείο Minas Kosmidis Architects εξασκεί το εκλεκτικό του ύφος σε τρεις πόλεις-σταθμούς

ADM 2024: The New Vision / Ίμπιζα- Κάιρο- Σενζέν: Το ελληνικό γραφείο Minas Kosmidis Architects εξασκεί το εκλεκτικό του ύφος σε τρεις πόλεις-σταθμούς

Με έργα σε απροσδόκητα μέρη του πλανήτη, οι Minas Kosmidis Architects δημιουργούν, με επίκεντρο τις καθαρές γραμμές, τις εκάστοτε πολιτιστικές επιρροές και τα εκλεκτικά στοιχεία, με στόχο μια πολυαισθητηριακή εμπειρία κατοίκησης.
ΑΠΟ ΤΗ ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ