Ένας μικροσκοπικός φούρνος που μοιάζει με φρεσκοψημένο ψωμί Facebook Twitter

Ένας μικροσκοπικός φούρνος που μοιάζει με φρεσκοψημένο ψωμί

0

Το αρχιτεκτονικό γραφείο I IN χρησιμοποίησε ζεστές, χρυσές αποχρώσεις για να διακοσμήσει το αρτοποιείο Pinocchio στη Γιοκοχάμα της Ιαπωνίας, το οποίο πουλάει το ψωμί και τα αρτοσκευάσματα που φτιάχνει σε μινιμαλιστικά ράφια.

Με πλάτος μόλις 4,2 μέτρα, το Pinocchio βρίσκεται μπροστά από το σιδηροδρομικό σταθμό Oguchi και έχει διακοσμηθεί έτσι ώστε να ταιριάζει με τις λιχουδιές που πωλούνται μέσα.

«Αν και ο χώρος ήταν εξαιρετικά περιορισμένος, το κατάστημα ζήτησε να έχει μια ισχυρή ταυτότητα με την πρόσοψη και το εσωτερικό» δήλωσε το Ι ΙΝ.

«Οι ζωηρές ντεγκραντέ και οι απαλές υφές που εκφράζουν την ποιότητα και το χρώμα του ψωμιού απλώνονται τόσο εντός όσο και εκτός του καταστήματος. Εκφράζει την απαλή γοητεία του ίδιου του ψωμιού και επιτρέπει στον πελάτη να νιώσει τον κόσμο του ψωμιού με όλες του τις αισθήσεις».

Οι εσωτερικοί και εξωτερικοί τοίχοι έχουν βαφτεί σε μια χρυσή απόχρωση, όπως ο φλοιός ενός φρεσκοψημένου καρβελιού ή ένα αφράτο κρουασάν. 

Οι εσωτερικοί και εξωτερικοί τοίχοι έχουν βαφτεί σε μια χρυσή απόχρωση, όπως ο φλοιός ενός φρεσκοψημένου καρβελιού ή ένα αφράτο κρουασάν.

«Ένας γυψαδόρος που έχει κάνει θεατρικές και εικαστικές δουλειές συνεργάστηκε μαζί μας» είπαν οι αρχιτέκτονες. «Δεν είναι μόνο το έντονο χρώμα αλλά και η υφή της επιφάνειας που το κάνει να μοιάζει με φρεσκοφουρνισμένο ψωμάκι».

Ένας μικροσκοπικός φούρνος που μοιάζει με φρεσκοψημένο ψωμί Facebook Twitter
Φωτ.: Tomooki Kengaku

Το Pinocchio είναι γραμμένο με μια λεπτή sans serif γραμματοσειρά πάνω από την πλατιά πόρτα. Οι γυάλινες πόρτες είναι τοποθετημένες βαθιά στους χοντρούς εξωτερικούς τοίχους.

Στο εσωτερικό, το ταβάνι έχει βαφτεί ώστε να ταιριάζει με τους τοίχους που μοιάζουν με κρούστα.

Το αρτοποιείο έχει εμβαδόν 30 τετραγωνικών μέτρων, οπότε οι σχεδιαστές δημιούργησαν ένα λιτό εσωτερικό που εστιάζει στα προϊόντα.

Δύο σειρές ράφια από ξύλο τρέχουν κατά μήκος των τοίχων και των γωνιών. Προβολείς στην οροφή και κάτω από τα ψηλότερα ράφια λούζουν τα ψημένα προϊόντα με έναν απαλό φωτισμό.

Ένας μικροσκοπικός φούρνος που μοιάζει με φρεσκοψημένο ψωμί Facebook Twitter
Φωτ.: Tomooki Kengaku
Ένας μικροσκοπικός φούρνος που μοιάζει με φρεσκοψημένο ψωμί Facebook Twitter
Φωτ.: Tomooki Kengaku
Ένας μικροσκοπικός φούρνος που μοιάζει με φρεσκοψημένο ψωμί Facebook Twitter
Φωτ.: Tomooki Kengaku
Ένας μικροσκοπικός φούρνος που μοιάζει με φρεσκοψημένο ψωμί Facebook Twitter
Φωτ.: Tomooki Kengaku
Ένας μικροσκοπικός φούρνος που μοιάζει με φρεσκοψημένο ψωμί Facebook Twitter
Φωτ.: Tomooki Kengaku
Design
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
«Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

ADM 2025: The Urban Issue / «Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

Καθώς η Στοά Αρσακείου αναδύεται ξανά μετά από χρόνια εγκατάλειψης, ο Θωμάς Αμαργιανός, principal architect του γραφείου BETAPLAN, εξηγεί πώς εντάσσεται αυτό το έργο αποκατάστασης σε μια ευρύτερη συζήτηση για το μέλλον του ιστορικού κέντρου της πόλης.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Η αρχιτεκτονική συναντά τη λειτουργία και το μέτρο

ADM 2025: The Urban Issue / Η αρχιτεκτονική συναντά τη λειτουργία και το μέτρο

Με σύγχρονα εργαλεία, καθαρές συνθετικές αρχές και βαθιά γνώση του εργοταξίου, το γραφείο LKMK architects αποτυπώνει έναν αρχιτεκτονικό λόγο που ισορροπεί μεταξύ δημιουργικότητας και τεχνικής ακρίβειας.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR