8 δημιουργικά γραφεία σχεδιάζουν για τη LiFO αποκριάτικες μάσκες Facebook Twitter

8 δημιουργικά γραφεία σχεδιάζουν για τη LiFO αποκριάτικες μάσκες

0

Polkadot

8 δημιουργικά γραφεία σχεδιάζουν για τη LiFO αποκριάτικες μάσκες Facebook Twitter

 

Το γραφείο Polkadot αγαπά τη γραφιστική και την εικονογράφηση. H μάσκα που προτείνει διακατέχεται από την κλασική αποκριάτικη διάθεση, η οποία, όπως λένε οι δημιουργοί της, «φέρει τη διπλή διάσταση που αποκτά ο άνθρωπος όταν μασκαρεύεται. Η μια πλευρά με το μοτίβο είναι η αναφορά στην Αποκριά και η άλλη είναι μια αναφορά στη φύση».

polkadot.gr

Toma studio

8 δημιουργικά γραφεία σχεδιάζουν για τη LiFO αποκριάτικες μάσκες Facebook Twitter

Το Toma είναι ένα μικρό ανεξάρτητο δημιουργικό studio που συνδυάζει τη γραφιστική, την εικονογράφιση και την τέχνη. «Το σχέδιό μας είναι εμπνευσμένο από τα σεξουαλικά υποννοούμενα των παραδοσιακών, αποκριάτικων τραγουδιών μας και το γεγονός ότι στις Απόκριες γενικά απελευθερωνόμαστε από τα "πρέπει" και αφηνόμαστε στην ανέμελη και εύχαρι ατμόσφαιρα των ημερών».

tomastudio.gr

Paris Koutsikos

8 δημιουργικά γραφεία σχεδιάζουν για τη LiFO αποκριάτικες μάσκες Facebook Twitter

Ο Πάρις Κούτσικος είναι ένας πολυδιάστατος γραφίστας. Έχει κάνει τοιχογραφίες, μεταξοτυπίες, καθώς και καλλιτεχνική επιμέλεια σε έντυπα, branding design, κολάζ, εικαστικά, εικονογράφηση και εγκαταστάσεις. Για τη δημιουργία της μάσκας δεν είχε κάποιο συγκεκριμένο concept. «Χρησιμοποίησα κάποια στοιχεία φωτοσκιάσεων που δουλεύω τελευταία σε μια σύνθεση που ακολουθεί τη φόρμα της μάσκας» λέει ο ίδιος.

pariskoutsikos.gr

K2design

8 δημιουργικά γραφεία σχεδιάζουν για τη LiFO αποκριάτικες μάσκες Facebook Twitter

Το δημιουργικό γραφείο K2design «παίζει» με τα luxury brand names Gucci και Dior για να δημιουργήσει μια μάσκα που, όπως λέει με παιχνιδιάρικο τρόπο ο κ. Κουρούδης, είναι «σούπερ μάρκα Χ2».

k2design.gr

busybuilding

8 δημιουργικά γραφεία σχεδιάζουν για τη LiFO αποκριάτικες μάσκες Facebook Twitter

Η πρόταση του εφευρετικού και πολυμήχανου δημιουργικού γραφείου busybuilding είναι ένα σχόλιο στην ψηφιακή εποχή. «Η μάσκα απελευθερώνει τη δύναμη της σκέψης και των συναισθημάτων. Μπορεί να πάρει πολλές μορφές και δίνει τη δυνατότητα να εκφραστείς ελεύθερα μέχρι τα άκρα. Όπως συμβαίνει και στον ψηφιακό κόσμο».

busybuilding.com

Karlopoulos & Associates

8 δημιουργικά γραφεία σχεδιάζουν για τη LiFO αποκριάτικες μάσκες Facebook Twitter

Ο Δημήτρης Μητρόπουλος, νέος συνεργάτης του γραφείου και δημιουργός της ιδιαίτερης περιοδικής έκδοσης «The Worst Street Journal #4x Latraac» εμπνέεται από το απόφθεγμα του Ρούπερτ Μέρντοχ: «Ποτέ κανένας δεν έχασε χρήματα υποτιμώντας τη νοημοσύνη του κοινού». Και ο νοών νοείτω.

associates.work

Stathis Mitropoulos

8 δημιουργικά γραφεία σχεδιάζουν για τη LiFO αποκριάτικες μάσκες Facebook Twitter

Ο γραφίστας της καρδιάς μας Στάθης Μητρόπουλος, ο οποίος υπήρξε για χρόνια art director της LiFO, λέει ότι σχεδίασε την αποκριάτικη μάσκα «ΕΓΩ», εμπνευσμένος από το quote του Μπέρτολτ Μπρεχτ: «Every time you name yourself, you name someone else».
stathismitropoulos.com

Beetroot

8 δημιουργικά γραφεία σχεδιάζουν για τη LiFO αποκριάτικες μάσκες Facebook Twitter

Όταν ρωτήσαμε τους ανθρώπους της Beetroot, του δημιουργικού γραφείου με έδρα τη Θεσσαλονίκη, να μας περιγράψουν τη μάσκα που ετοίμασαν για τη LiFO, μας απάντησαν με έναν γρίφο. «Είναι μία, αλλά τη φορούν πολλοί. Αυτή η μάσκα δεν υπάρχει παρά μόνο στον ψηφιακό κόσμο» είπαν και μας έστειλαν έναν QR code. «Θελήσαμε να εξερευνήσουμε με χιούμορ τα νέα εργαλεία και τις δυνατότητες της τεχνολογίας και να γιορτάσουμε τους νέους τρόπους επικοινωνίας που αυτή μας προσφέρει» εξηγήθηκαν.

8 δημιουργικά γραφεία σχεδιάζουν για τη LiFO αποκριάτικες μάσκες Facebook Twitter

Σκανάρετε κι εσείς το QR code και αυτόματα θα προστεθεί ένα φίλτρο στον λογαριασμό σας στο Instagram για να παίξετε με την πολύχρωμη μάσκα. Ανεβάστε τις selfies σας στο Instagram με mention @lifomag και @beetrootdesign.

beetroot.gr

 

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LifO.

Design
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR