10 μυστικά της ομάδας παραγωγής του «Bridgerton» Facebook Twitter
Η βασίλισσα Σάρλοτ, την οποία υποδύεται η Γκόλντα Ρόζεβελ, στο παλάτι της.

10 μυστικά της ομάδας παραγωγής του «Bridgerton»

0

Στην τεράστια επιτυχία της σειράς «Bridgerton» του Netflix, με όλα τα ζουμερά σκάνδαλα και τα καυτά ρομάντζα της, ξεχώρισαν τα κοστούμια και, φυσικά, τα υπερβολικά σκηνικά. Οι δημιουργοί των σκηνικών της σειράς είχαν σκοπό να υπερβάλλουν, σύμφωνα με τα λεγόμενά τους. «Δεν είμαστε ιστορικά ακριβείς», σημειώνει ο σχεδιαστής παραγωγής του «Bridgerton», Will Hughes-Jones. Αν είστε φανατικοί θαυμαστές του «Bridgerton», δείτε παρακάτω μερικά διασκεδαστικά μυστικά από την παραγωγή των σκηνικών και μερικές από τις πιο δύσκολες (αλλά όχι αδύνατες) σχεδιαστικές προκλήσεις της σειράς.

Κάποια σκηνικά της πρώτης σεζόν επαναχρησιμοποιήθηκαν

Οι θαυμαστές μπορεί να αναρωτιόνταν πώς η ομάδα παραγωγής θα κατάφερνε να ξεπεράσει τους εξωφρενικούς εσωτερικούς χώρους της προηγούμενης σεζόν –που γυρίστηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο. Ήταν μια πρόκληση που αντιμετώπισε και ο Hughes-Jones. «Ήμασταν τυχεροί που ο κόσμος αγάπησε το "Bridgerton" και που λειτούργησαν τα σκηνικά που φτιάξαμε την προηγούμενη σεζόν. Έτσι, αποφασίσαμε να μη χαλάσουμε κάτι που είχε κάνει ήδη επιτυχία». 

Ενώ μεγάλο μέρος του σχεδιασμού παρέμεινε το ίδιο, κάποια πράγματα έπρεπε να αλλάξουν, καθώς γύριζαν τη 2η σεζόν εν μέσω κορωνοϊού. «Είχαμε πλεονάζοντα σκηνικά, όπως το δωμάτιο της Δάφνης, τα οποία μεταμορφώσαμε σε νέα σκηνικά για αυτήν τη σεζόν. Αυτό το δωμάτιο έγινε το κατάλυμα των Σάρμα στο Aubrey Hall, καθώς και το δωμάτιο του Άντονι στο Aubrey Hall πολύ αργότερα».

Άλλα σκηνικά που μεταμορφώθηκαν ήταν η αυλή του Δούκα από την 1η σεζόν, η οποία μεταμορφώθηκε σε τρεις διαφορετικές αίθουσες χορού, ένα γραφείο και μια αίθουσα της ακαδημίας τέχνης. «Όταν το δεις στην οθόνη, δεν θα το καταλάβεις με τίποτα», προσθέτει ο σχεδιαστής παραγωγής.

10 μυστικά της ομάδας παραγωγής του Bridgerton Facebook Twitter
Ο Γουίλ Μόντριτς, τον οποίο υποδύεται ο Martins Imhangbe (αριστερά) και ο Μπένεντικτ Μπρίτζερτον, τον οποίο υποδύεται ο Luke Thompson, στη νέα λέσχη του Μόντριτς.

Τα πιο δύσκολα αντικείμενα να προμηθευτούν ήταν... οι μπανιέρες!

Η δεύτερη σεζόν περιλαμβάνει πολλά μπάνια, οπότε η εύρεση των τέλειων μπανιερών που να ταιριάζουν στην εποχή ήταν μεγάλη πρόκληση. Η ομάδα σχεδιασμού κατέληξε να προμηθευτεί τις μπανιέρες για τις γυναίκες της οικογένειας Σάρμα από την Ινδία, οι οποίες –σε μια τρομερή σύμπτωση– προήλθαν από μια γυναίκα που ονομάζεται κυρία Sharma. «Αυτό μας φάνηκε σαν κισμέτ», αστειεύεται ο Hughes-Jones.

Μαζί με τις μπανιέρες, οι μεγάλοι πολυέλαιοι ήταν επίσης μια πρόκληση λόγω του Covid, του Brexit και των γενικών προβλημάτων της αλυσίδας εφοδιασμού. «Χρειαζόμασταν πολύ μεγάλα φωτιστικά για τις αίθουσες χορού μας, κάτι που αποδείχθηκε λίγο περίπλοκο, αλλά η ομάδα σκηνικών ανταποκρίθηκε στην πρόκληση και θριάμβευσε βρίσκοντας μερικά υπέροχα κομμάτια».

10 μυστικά της ομάδας παραγωγής του Bridgerton Facebook Twitter
O Άντονι στην μπανιέρα.

Έπρεπε να ξεγελάσουν τη μητέρα Φύση

Ττα γυρίσματα έγιναν κατά τη διάρκεια της κορύφωσης του καλοκαιριού – φαινομενικά η ιδανική εποχή για καταγάλανους ουρανούς και πλούσια τοπία. Υπήρχε όμως ένα πρόβλημα: χρειάζονταν υάκινθους και περήφανα, γεμάτα φτερά παγώνια, δύο πράγματα που δεν είναι διαθέσιμα εκείνη την εποχή του χρόνου.

Χάρη στην έξυπνη ομάδα του Hughes-Jones, ωστόσο, βρέθηκε λύση: «Βρήκαμε έναν τύπο στην Ολλανδία, μέσω της ομάδας που είναι υπεύθυνη για τους κήπους και τα φυτά, ο οποίος παρήγαγε ειδικά υάκινθους για μια συγκεκριμένη σκηνή που τους απαιτούσε, την οποία γυρίσαμε τον Ιούλιο, όταν το συγκεκριμένο λουλούδι είναι εκτός εποχής», λέει ο Hughes-Jones.

Όσο για τα παγώνια, τα οποία χάνουν το χαρακτηριστικό τους φτέρωμα μετά την περίοδο ζευγαρώματος, «κατασκευάσαμε μια βεντάλια που έμοιαζε με ουρά παγωνιού και την προσθέσαμε στα παγώνια στο τελικό μοντάζ», αποκαλύπτει.

Το μικρό κουτάλι για το σνιφάρισμα είναι αληθινό

Xρησιμοποιήθηκαν πραγματικές αντίκες από την περίοδο της Αντιβασιλείας. Ο Hughes-Jones φέρνει ως παράδειγμα κομμάτια όπως το μικρό κουτάλι που χρησιμοποιεί η βασίλισσα για το σνιφάρισμα του καπνού, κάποια εργαλεία καλλιτεχνών και τα ρολόγια τσέπης. «Είμαι λάτρης ενός καλού ρολογιού τσέπης, και είχαμε αρκετά. Το ρολόι του πατέρα του Άντονι είναι ιδιαίτερα ελκυστικό και λειτουργικό, κάτι που ήταν έξτρα πλεονέκτημα».

10 μυστικά της ομάδας παραγωγής του Bridgerton Facebook Twitter
Πολλοί θεατές πίστευαν πως η βασίλισσα Σάρλοτ κάνει χρήση κοκαΐνης, ενώ στην πραγματικότητα χρησιμοποιεί ταμπάκο, μια πρώιμη μορφή καπνού που λαμβάνεται από τη μύτη. Η συνήθεια της πραγματικής βασίλισσας Σάρλοτ της χάρισε το παρατσούκλι "Snuffy Charlotte".

Αυθεντική είναι και η πρέσα του τυπογραφείου

Η τυπογραφική πρέσα ήταν ένα εξάρτημα για το οποίο ο παραγωγός ήταν ιδιαίτερα ενθουσιασμένος. «Είναι πραγματικό κομμάτι της εποχής και έχουν απομείνει ελάχιστα στον κόσμο. Ζυγίζει τόνους, κυριολεκτικά, και έχουμε την τύχη να έχουμε έναν ειδικό που τη συνοδεύει από το Πανεπιστήμιο του Ρέντινγκ, για να βεβαιωθεί ότι τη λειτουργούμε σωστά».

Η Λαίδη Ντάνμπερι έχει πολλά μπαστούνια (για παν ενδεχόμενο)

Ο χαρακτήρας της Λαίδης Ντάμπερι δεν θα μπορούσε να είναι πλήρης χωρίς το κομψό και στυλάτο μαύρο μπαστούνι της. Η ομάδα παραγωγής το πήρε αυτό πολύ ζεστά. Όπως λέει ο Hughes-Jones, «το φτιάξαμε και είχαμε μερικά επιπλέον σε περίπτωση που χανόταν κάποιο. Ευτυχώς αυτό δεν συνέβη ποτέ».

10 μυστικά της ομάδας παραγωγής του Bridgerton Facebook Twitter
Η Λαίδη Βάιολετ Μπρίτζερτον, την οποία υποδύεται η Ruth Gemmell, η Λαίδη Ντάμπερι, την οποία υποδύεται η Adjoa Andoh και η Rosheuvel ως βασίλισσα Σάρλοτ.

Υπήρξε στιγμή που το γύρισμα πήρε φωτιά (αλλά όχι με τον τρόπο που φαντάζεστε)

Μια μέρα έπρεπε το συνεργείο να κάνει γύρισμα σε ένα ιστορικό εξοχικό σπίτι. Η θερμοκρασία και η υγρασία ήταν σε ασυνήθιστα υψηλά επίπεδα, ειδικά καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι γέμιζαν το δωμάτιο όπου γινόταν το γύρισμα. Οι ανεμιστήρες και η χαλάρωση των κορσέδων ανακούφιζαν τους ηθοποιούς και το συνεργείο, αλλά τα ανεκτίμητα έργα τέχνης που βρίσκονταν στην τοποθεσία ήταν ένα εντελώς άλλο θέμα.

«Υπήρξε μια στιγμή που εγώ και ο υπεύθυνος των χώρων ανησυχούσαμε ότι τα γυρίσματα θα έπρεπε να σταματήσουν εξαιτίας των ανθρώπων που ανέπνεαν υπερβολικά. Μετά από συζήτηση με τον υπεύθυνο της τοποθεσίας, οι διαχειριστές του σπιτιού ήταν πολύ διαλλακτικοί, διατήρησαν την ψυχραιμία τους και ευτυχώς καταφέραμε να συνεχίσουμε με νύχια και με δόντια», λέει ο Hughes-Jones. «Κανείς από το συνεργείο, συμπεριλαμβανομένου του σκηνοθέτη, δεν είχε ποτέ επίγνωση της επικείμενης καταστροφής των γυρισμάτων εκείνης της ημέρας», προσθέτει.

Kάθε χορός είναι θεματικός

Για κάθε χορό, ο δημιουργός και εκτελεστικός παραγωγός της σειράς Chris Van Dusen έδωσε στη δημιουργική ομάδα –που αναλαμβάνει τα κοστούμια, τα μαλλιά και το μακιγιάζ, τον σχεδιασμό παραγωγής και τη χορογραφία– ένα θέμα και εκείνη το ακολούθησε. «Αυτό σημαίνει ότι όλα τα σκηνικά είναι σε αρμονία με τα φορέματα που φορούν τόσο η πρωταγωνίστρια όσο και το σύνολο των ηθοποιών που κινούνται στον χώρο και είναι συντονισμένα με το μακιγιάζ και τα μαλλιά», εξηγεί ο Hughes-Jones. «Για παράδειγμα, στον Diamond Ball, όπου οι νεαρές γυναίκες της σεζόν κάνουν το ντεμπούτο τους στην αυλή, υπάρχουν ασημένια και χρυσά φορέματα και βρίσκονται σε ένα δωμάτιο που είναι στολισμένο με κρύσταλλο και χρυσό, καθώς και κίτρινα και ιβουάρ φλοράλ υφάσματα».

10 μυστικά της ομάδας παραγωγής του Bridgerton Facebook Twitter
Η Simone Ashley στο ρόλο της Κέιτ Σάρμα, η Adjoa Andoh ως Λαίδη Ντάμπερι, η Shelley Conn ως Μέρι Σάρμα και η Charithra Chandran στον ρόλο της Εντουίνα Σάρμα στο «Bridgerton». Φωτ.: Liam Daniel/Netflix

H τουαλέτα που ανατινάχτηκε

Εκτός από τον κορωνοϊό και τη σκέψη, κατά καιρούς, ότι η σειρά μπορεί να μην τελειώσει ποτέ τα γυρίσματα, δεν υπήρχε τίποτα που η ομάδα του «Bridgerton» δεν μπορούσε να χειριστεί – συμπεριλαμβανομένου ενός ατυχήματος στην τουαλέτα. Ναι, καλά ακούσατε: «Η χημική τουαλέτα που είχαμε στο στούντιο εξερράγη λόγω συσσώρευσης πίεσης στη δεξαμενή και γέμισε το πάρκινγκ με ακαθαρσίες», αποκαλύπτει ο Hughes-Jones. «Εγώ, ως σχεδιαστής, δεν αναμείχθηκα. Ένα σκληροτράχηλο μέλος του συνεργείου σήκωσε τα μανίκια και το διευθέτησε». Ευτυχώς, το ατύχημα δεν ήταν κοντά στο πλατό.

Το ατελιέ του Μπένεντικτ έχει την τιμητική του

Από όλα τα σκηνικά, το ατελιέ του Μπένεντικτ είναι το αγαπημένο του Hughes-Jones. «Είναι ένας χώρος που φαντάστηκα ότι θα ήταν το τέλειο μέρος για να χαλαρώσω, να σχεδιάσω και γενικά να αράξω, κάτι που έκανε εκεί και ο Μπένεντικτ, μεταξύ άλλων. Είναι ένας χώρος στον οποίο μου αρέσει να κάθομαι και έπιασα τον εαυτό μου να καταλήγει εκεί τις περισσότερες ημέρες, να συγκεντρώνομαι και να επεξεργάζομαι το επόμενο πράγμα που πρέπει να λύσω».

Όσο για τη μία τάση από την περίοδο της Αντιβασιλείας που θα επανέφερε ο Hughes-Jones; «Νιώθω ότι, με την άνοδο των τιμών των καυσίμων, τα αληθινά κεριά θα επιστρέψουν το 2022», προβλέπει.

10 μυστικά της ομάδας παραγωγής του Bridgerton Facebook Twitter
O Μπένεντικτ Μπρίτζερτον στο ατελιέ του.
Design
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Hôtel de la Marine, ένα μουσείο για το lifestyle στο Παρίσι του 18ου αιώνα

Design / Hôtel de la Marine, ένα μουσείο για το lifestyle στο Παρίσι του 18ου αιώνα

Το hotspot της γαλλικής αριστοκρατίας των δεκαετιών πριν από τη Γαλλική Επανάσταση ζωντανεύει έναν τρόπο ζωής υψηλής τέχνης και μια καθημερινότητα γεμάτη ακραία εξωπραγματική πολυτέλεια. Τώρα είναι και πάλι ανοιχτό για το κοινό. 
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα διαμέρισμα με ανθρώπινη υπόσταση

Interiors / Ένα διαμέρισμα με ανθρώπινη υπόσταση στο Παγκράτι

Ο φωτογράφος μόδας Θανάσης Κρίκης ζει σε ένα διαμέρισμα που το αισθάνεται σαν προέκταση του εαυτού του. Σε αυτό κυριαρχούν οι φωτογραφίες μόδας, τα ζωγραφικά του έργα και τα design έπιπλα, μα, πάνω απ’ όλα, η ικανότητά του να τα συνθέτει όλα αυτά και να δημιουργεί ένα καλαίσθητο σύμπαν.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Πώς είναι να ζεις μέσα σε ένα dream house

Design / Πώς είναι να ζεις μέσα σε ένα σπίτι σαν γκαλερί γλυπτών

Η Τζούλη Αγοράκη επισκέπτεται ένα αθηναϊκό σπίτι γεμάτο με έργα Ελλήνων γλυπτών, που όλα του τα πράγματα μένουν πάντα στη θέση τους, και μιλά με τον αρχιτέκτονα ιδιοκτήτη που δεν συνηθίζει να σχεδιάζει σπίτια γιατί «αισθανόταν ότι θα έπρεπε να κάνει και τον διαπραγματευτή της οικογένειας»
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Crini & Sophia: Εκεί που η art de la table συναντά τα έργα καταξιωμένων σύγχρονων καλλιτεχνών 

Design / Crini & Sophia: Εκεί που η art de la table συναντά τα έργα καταξιωμένων σύγχρονων καλλιτεχνών 

Σε μια υπερυψωμένη βιτρίνα στο Κολωνάκι συναντάμε μια σειρά από έργα τριών καλλιτεχνών οι οποίοι δεν είχαν μιλήσει μεταξύ τους πριν τελειώσει το κατάστημα, που απ’ έξω δεν μαρτυρά τι ακριβώς κρύβει μέσα του. 
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Η χρυσή σχεδιάστρια που μάγεψε το Χόλιγουντ

Design / Συνεργάτις του Ντε Κίρικο. Κολλητή του Νουρέγιεφ. Επίσκεψη στο απίθανο σπίτι της εικαστικού Lisa Sotilis

Η Τζούλη Αγοράκη επισκέπτεται το σπίτι της εικαστικού Lisa Sotilis, που ήταν στενή φίλη του Ιόλα, συνεργάτιδα του Ντε Κίρικο και κολλητή φίλη του Νουρέγιεφ. Και εντυπωσιάζεται με την κινηματογραφική της ζωή.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Kyr Lakis: Ένα νέο αθηναϊκό brand αναβιώνει την τέχνη των ηπειρώτικων σταμπωτών

Design / Kyr Lakis: Ένα νέο αθηναϊκό brand αναβιώνει την τέχνη των ηπειρώτικων σταμπωτών

Ένα νέο concept store εμφανίστηκε στα Εξάρχεια από τη γλύπτρια Αντιγόνη MacLellan και τον designer Χαρίλαο Κουρτίνο Πάλλα, το Αphilo, που συγκεντρώνει τη δουλειά πολλών ντόπιων artisans. Εκεί βρίσκουμε και τα χρηστικά αντικείμενα του brand τους, Kyr Lakis, που αξιοποιεί τα σχέδια από ξυλόγλυπτες μήτρες οι οποίες άντεξαν στον χρόνο, όπως μια γοργόνα που μετρά εκατό χρόνια ζωής.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Mέσα στο boho διαμέρισμα της σχεδιάστριας Σήλιας Δραγούνη

Design / Mέσα στο boho διαμέρισμα της σχεδιάστριας Σήλιας Δραγούνη

Ένα σταντ με ρούχα δίπλα στην τραπεζαρία, μια σανίδα του skate στη μέση του καθιστικού, το πιο ιδιαίτερο πλακάκι που έχει μπει ποτέ σε τζάκι. Το διαμέρισμα της σχεδιάστριας στην Κηφισιά είναι μποέμ και boho, σαν την ίδια.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Έλενα Ναβροζίδου: Νομίζω πως η πολιτική τους ορθότητα είναι μια εισβολή ασκήμιας

Design / Έλενα Ναβροζίδου: «Λογοκρίθηκαν πολλές από τις εικόνες μου, γιατί φαινόταν λίγο στήθος»

Η ξεχωριστή εικαστική καλλιτέχνις και δημιουργός της θρυλικής Λουντμίλα, της ηρωίδας κόμικς που ζούσε σουρεαλιστικές ερωτικές ιστορίες στο «Παρά Πέντε» και στη «Βαβέλ», μας ανοίγει το ειδωλολατρικό, πληθωρικό σπίτι της και μας δείχνει τη δική της Παραμυθία.
M. HULOT
Deplot Architects: Προσδίδοντας υπεραξία με την αρχιτεκτονική σε μη αναμενόμενες τοποθεσίες

Design / Deplot Architects: Προσδίδοντας υπεραξία με την αρχιτεκτονική σε μη αναμενόμενες τοποθεσίες

Η αυθεντικότητα είναι ο πυρήνας της κουλτούρας των Deplot. Δημιουργώντας αξία μέσα από το design σε μη αναμενόμενες τοποθεσίες, διατηρούν τις ρίζες τους στην αυθεντική αισθητική και κουλτούρα της Μεσογείου, ενσωματώνοντας σύγχρονα στοιχεία που παραμένουν πιστά στην αυθεντική ουσία της περιοχής.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ
Αντώνης Βαβαγιάννης: Ο κομίστας πίσω από τα «Κουραφέλκυθρα», που δεν είναι καν λέξη

Οι Αθηναίοι / Κουραφέλκυθρος: «Αν δεν σε μισήσουν οι φασίστες, τι κάνεις σε αυτήν τη ζωή;»

Ο Αντώνης Βαβαγιάννης, ο κομίστας πίσω από τα «Κουραφέλκυθρα», που κάποτε τα είχαν απορρίψει όλα τα έντυπα ενώ τώρα έγιναν ταινία στο Cinobo, λαμβάνει για τα πολιτικά του σκίτσα μηνύματα σύμφωνα με τα οποία κάθε εβδομάδα τα παίρνει από άλλο κόμμα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ