Τι μας επιφυλάσσει το Big Little Lies - εκτός από την Μέριλ Στριπ

Τι μας επιφυλάσσει το Big Little Lies - εκτός από την Μέριλ Στριπ Facebook Twitter
Αν ο πρώτος κύκλος ήταν μια σύγχρονη εκδοχή αρχαίας ελληνικής τραγωδίας, ο δεύτερος μοιάζει εντελώς σαιξπηρικής έμπνευσης. Μπορεί το κοινό να σηκώσει πέντε «Λαίδη Μάκβεθ»; Άνετα.
0

Πριν παραταχτεί η all-star γυναικεία ομάδα του Big Little Lies – Μέριλ Στριπ, Νικόλ Κίντμαν, Ρις Γουίδερσπουν, Λόρα Ντερν, Σαϊλίν Γούντλεϊ – στην αίθουσα της Αμερικανικής Ένωσης Τηλεκριτικών την προηγούμενη Παρασκευή, οι υπεύθυνοι του HBO, του καναλιού παραγωγής της σειράς, πρόβαλλαν για τους παρευρισκόμενους δημοσιογράφους ένα τρέιλερ το οποίο προσέφερε κάποιες ενδείξεις για τον πολυαναμενόμενο δεύτερο κύκλο του δημοφιλούς δράματος μυστηρίου.

Το συμπέρασμα είναι το εξής: Αν ο πρώτος κύκλος ήταν μια σύγχρονη εκδοχή αρχαίας ελληνικής τραγωδίας, ο δεύτερος μοιάζει εντελώς σαιξπηρικής έμπνευσης. Μπορεί το κοινό να σηκώσει πέντε «Λαίδη Μάκβεθ»; Άνετα.

Υπάρχει όμως κι ένα άλλο ζήτημα. Οι οπαδοί τόσο της σειράς όσο και του βιβλίου της Λιάν Μόριαρτι στο οποίο βασίστηκε ο πρώτος κύκλος, έχουν αναρωτηθεί ποιος θα είναι ο «μπούσουλας» της σειράς αφού η πλοκή της νουβέλας εξαντλήθηκε στον πρώτο κύκλο.

Ο Ντέιβιντ Κέλι αναγνώρισε ότι αυτό το σύμπαν φόνου, μυστηρίου και μητρότητας που περικλείει τη σειρά, αποτελεί «γόνιμο» πεδίο δραματικής ανάπτυξης, έσπευσε να προσθέσει όμως ότι κατά πάσα πιθανότητα ο δεύτερος κύκλος θα είναι και ο τελευταίος της σειράς.

Σύμφωνα με τον δημιουργό της σειράς, Ντείβιντ Κέλι, ο δεύτερος κύκλος ξεκινά ακριβώς εκεί που σταμάτησε ο πρώτος – με τις πρωταγωνίστριες να την γλυτώνουν με το «ψέμα» τους για την από κοινού δολοφονία του άντρα της Σελέστ (Κίντμαν) - ενώ σημειώνει ότι η συγγραφέας του βιβλίου έγραψε έναν μικρό οδηγό καθοδήγησης της αφήγησης για το νέο κύκλο.

Τι μας επιφυλάσσει το Big Little Lies - εκτός από την Μέριλ Στριπ Facebook Twitter
Στο all-star καστ της σειράς προστέθηκε καιη Μέριλ Στριπ στο ρόλο της πεθεράς της Σελέστ (Νικόλ Κίντμαν)

Στο πλαίσιο αυτού του «οδηγού» δημιουργήθηκε και ο χαρακτήρας της Μαίρη Λουίζ Ράιτ – πεθεράς της Σελέστ – τον οποίο υποδύεται η Μέριλ Στριπ. Στο υλικό που προβλήθηκε για τους δημοσιογράφους, δεν είναι ξεκάθαρο το αν η Μαίρη Λουίζ εμφανίζεται για να διερευνήσει τις συνθήκες θανάτου του γιου της, ενώ η σχέση της με την νύφη της δεν μοιάζει εχθρική εκ πρώτης όψεως. «Μ' αγαπάς, το ξέρω!» εμφανίζεται να της λέει η Νικόλ Κίντμαν ενώ η Μέριλ Στριπ απαντά με εμφατική κατάφαση.

Ο ρόλος της Στριπ επεκτείνεται πολύ πιο πέρα από το αν θα ανακαλύψει (και αν θα αποκαλύψει στις Αρχές) τι πραγματικά συνέβη στον γιο της. Αναγκάζεται και η ίδια να αποδεχτεί τα «ελλείματα της ανατροφής» που συνέβαλαν στο να γαλουχηθεί ένας γιος με τόσο έντονες τάσεις επιθετικότητας και κακοποίησης γυναικών.

Παρότι ο πρώτος κύκλος της σειράς έκανε πρεμιέρα αρκετούς μήνες πριν τις καταγγελίες εναντίον του Χάρβεϊ Γουάινστιν και την ίδρυση του #MeToo κινήματος, η Μέριλ Στριπ σημείωσε κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου ότι η μεταχείριση του γυναικείου τραύματος στη σειρά, έπιασε κάτι που ήδη βρισκόταν στην ατμόσφαιρα του Χόλιγουντ, «μια δίψα του κοινού για κάτι που ακόμα δεν είχε εκφραστεί».

Τι μας επιφυλάσσει το Big Little Lies - εκτός από την Μέριλ Στριπ Facebook Twitter
Η ανάρτηση της Νικόλ Κίντμαν στο Instagram μετά το τέλος των γυρισμάτων του δεύτερου κύκλου

Και για να υπογραμμιστεί ίσως ακόμα περισσότερο αυτή η διάσταση γυναικείας διαμαρτυρίας και χειραφέτησης, στον δεύτερο κύκλο που θα κάνει πρεμιέρα τον Ιούνιο, τη σκηνοθεσία έχει αναλάβει η Άντρεα Άρνολντ, αντικαθιστώντας τον Ζαν-Μαρκ Βαλέ. «Λέγαμε για την αντρική ματιά και για τη γυναικεία ματιά – πού να δείτε τον τρόπο που η Άντρεα εισέρχεται βαθιά στην αντίληψή μας», είπε η Νικόλ Κίντμαν.

Ο Ντέιβιντ Κέλι αναγνώρισε ότι αυτό το σύμπαν φόνου, μυστηρίου και μητρότητας που περικλείει τη σειρά, αποτελεί «γόνιμο» πεδίο δραματικής ανάπτυξης, έσπευσε να προσθέσει όμως ότι κατά πάσα πιθανότητα ο δεύτερος κύκλος θα είναι και ο τελευταίος της σειράς, δηλώνοντας απολύτως ικανοποιημένος από τον τρόπο που κλείνει η ιστορία. «Τα ίδια έλεγες και για τον πρώτο» τον πείραξε η Ρις Γουίδερσπουν, υπενθυμίζοντάς του ότι είχε δηλώσει τότε πως δεν θα είχε νόημα να προχωρήσει πέρα από την πηγή που προσέφερε το βιβλίο.

Με στοιχεία από το Vanity Fair

 

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πριν από το break, ο Γιώργος Λάνθιμος τα λέει όλα

Οθόνες / Γιώργος Λάνθιμος: «Το θέμα είναι πώς ξαναβρίσκεις τη χαρά»

Παραδέχεται πως η δημιουργία ενός έργου τέχνης δεν είναι μια ανώδυνη διαδικασία. Και πως χρειάζεται ένα διάλειμμα. Πήρε στάση απέναντι σε όσα συμβαίνουν στη Γάζα γιατί «Αν είσαι άνθρωπος με οποιαδήποτε ενσυναίσθηση, δεν μπορείς να μη μιλήσεις». Λίγο πρίν την κυκλοφορία της ταινίας Βουγονία που σκηνοθετεί, ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Θανάσης Βαλτινός: Η νουβέλα «Η Κάθοδος των Εννιά» του διακεκριμένου συγγραφέα

Οθόνες / «Η Κάθοδος των Εννιά»: Η διάσημη νουβέλα του Θανάση Βαλτινού

Πεθαίνει σαν σήμερα ο διακεκριμένος Έλληνας συγγραφέας. Αυτή είναι η ιστορία ενός από τα εμβληματικότερα βιβλία του και η βραβευμένη μεταφορά της στον κινηματογράφο, το 1984, από τον Χρίστο Σιοπαχά.
ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ
Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Οθόνες / Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Με αφορμή το αφιέρωμα που ετοίμασε το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για μία από τις σπουδαιότερες ηθοποιούς της εποχής μας, επιλέγουμε 10 ταινίες της, στις οποίες έχει αποτυπωθεί η τεράστια υποκριτική της δυναμική και η ικανότητά της να μεταμορφώνεται εσωτερικά με κάθε ρόλο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Οθόνες / Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Ένα μοναδικό μεγάλο αφιέρωμα στον σπουδαίο δημιουργό για ένα τριήμερο σε όλους τους χώρους της Στέγης, με προβολές των ταινιών του, ένα masterclass και μια συζήτησή του με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου στην Κεντρική Σκηνή.
M. HULOT
Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι να παραμένεις καλός άνθρωπος»

Οθόνες / Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι η καλοσύνη»

Υπήρξε από τις πιο αναγνωρίσιμες διεθνώς τηλεοπτικές περσόνες, όντας ο κεντρικός παρουσιαστής του MTV. Σήμερα ο 66χρονος τηλεοπτικός παραγωγός, συγγραφέας και σεναριογράφος ζει πλέον μόνιμα στην Αθήνα, όμως ο έρωτας με την Ελλάδα κρατάει από πολύ παλιά. Ο Steve Blame αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Oι 10 Καλύτερες Ελληνικές Ταινίες των ‘20s μέχρι τώρα

Η λίστα / Oι 10 καλύτερες ελληνικές ταινίες των '20s μέχρι τώρα

Ποιες ελληνικές ταινίες της τρέχουσας δεκαετίας έχουν ξεχωρίσει μέχρι στιγμής; Ρωτήσαμε 20 κριτικούς κινηματογράφου, ανθρώπους του ευρύτερου κινηματογραφικού χώρου και αθεράπευτους σινεφίλ και σας παρουσιάζουμε το top 10 που προέκυψε μέσα από το συναρπαστικό, σύνθετο μωσαϊκό του σύγχρονου ελληνικού σινεμά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να εξηγήσω απόλυτα γιατί επιστρέφω διαρκώς εκεί»

Γειτονιές της Ελλάδας / «Επιστρέφοντας, μπορεί να πιάσουμε πάλι το νήμα»

Ο σκηνοθέτης Δημήτρης Κουτσιαμπασάκος μας μιλά για το χωριό όπου γεννήθηκε, το Αρματολικό στη νότια Πίνδο, αλλά και για το νέο του ντοκιμαντέρ, «Τα τέρματα του Αυγούστου», που διαδραματίζεται εκεί.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Οθόνες / Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Από μια ρετροσπεκτίβα στην Ιζαμπέλ Ιπέρ μέχρι έναν πλήρη οδηγό του έργου του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και από το spotlight στον Μαρσέλ Πανιόλ μέχρι μια ανατρεπτική ματιά στην έννοια του plot twist, οι θεματικές ενότητες του φεστιβάλ διατηρούν αμείωτο το ενδιαφέρον μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιούλη Τσαγκαράκη: «Κάθε σπίτι έχει τον δικό του Νετανιάχου, τον δικό του Τραμπ»

Οθόνες / Γιούλη Τσαγκαράκη: Η θεία Σταματίνα από τις «Σέρρες» του Γιώργου Καπουτζίδη μιλά στη LifO

Η ταλαντούχα ηθοποιός με τον ρόλο της ίντερσεξ θείας έσπασε ταμπού και άνοιξε ξανά μια σειρά συζητήσεων για το φύλο, την LGBTQI+ κοινότητα, τα ανθρώπινα δικαιώματα. Πώς ετοιμάστηκε για το ρόλο; Πώς βλέπει τις αντιδράσεις;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Σινεμά / Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Η νέα ταινία της Ιζαμπέλ Ιπέρ, φιλμ που έρχονται από τις Κάννες, πρεμιέρες, οι μικρού μήκους του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και οι ελληνικές συμμετοχές των διαγωνιστικών τμημάτων είναι μερικοί από τους λόγους που θα μας στείλουν και φέτος στις αίθουσες του αγαπημένου κινηματογραφικού θεσμού.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Pulp Fiction / Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Προτροπή για αντίσταση ή παραίνεση για τρομοκρατία; Το αριστούργημα του Πολ Τόμας Άντερσον «Μια μάχη μετά την άλλη», οι εξαιρετικές πρόσφατες αλληγορίες «Weapons» και «Eddington», αλλά και οι αξέχαστες κινηματογραφικές αναφορές τους απασχολούν τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο και τον αρχισυντάκτη της LiFO Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Ιδέες / Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Με αφορμή το νέο ντοκιμαντέρ για μια από τις πιο αμφιλεγόμενες προσωπικότητες του 20ού αιώνα, ξαναθυμόμαστε τι είχαν απαντήσει στη LiFO οι Πέπη Ρηγοπούλου, Θωμάς Μοσχόπουλος, Δημήτρης Στεφανάκης, Θάνος Παπακωνσταντίνου, Πάνος Κούτρας και Θεόφιλος Τραμπούλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Boots»: Μια σειρά για το τι σημαίνει «να είσαι gay στον στρατό»

Οθόνες / «Boots»: Kάτι καλό θα κάνει αυτή η σειρά για να την αποκαλούν «woke σκουπίδι»

H τηλεοπτική σειρά οκτώ επεισοδίων του Netflix, που έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις, προσεγγίζει με μοναδικό και συγκινητικό τρόπο το θέμα της ομοφοβίας στον στρατό. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ