Τι μας επιφυλάσσει το Big Little Lies - εκτός από την Μέριλ Στριπ

Τι μας επιφυλάσσει το Big Little Lies - εκτός από την Μέριλ Στριπ Facebook Twitter
Αν ο πρώτος κύκλος ήταν μια σύγχρονη εκδοχή αρχαίας ελληνικής τραγωδίας, ο δεύτερος μοιάζει εντελώς σαιξπηρικής έμπνευσης. Μπορεί το κοινό να σηκώσει πέντε «Λαίδη Μάκβεθ»; Άνετα.
0

Πριν παραταχτεί η all-star γυναικεία ομάδα του Big Little Lies – Μέριλ Στριπ, Νικόλ Κίντμαν, Ρις Γουίδερσπουν, Λόρα Ντερν, Σαϊλίν Γούντλεϊ – στην αίθουσα της Αμερικανικής Ένωσης Τηλεκριτικών την προηγούμενη Παρασκευή, οι υπεύθυνοι του HBO, του καναλιού παραγωγής της σειράς, πρόβαλλαν για τους παρευρισκόμενους δημοσιογράφους ένα τρέιλερ το οποίο προσέφερε κάποιες ενδείξεις για τον πολυαναμενόμενο δεύτερο κύκλο του δημοφιλούς δράματος μυστηρίου.

Το συμπέρασμα είναι το εξής: Αν ο πρώτος κύκλος ήταν μια σύγχρονη εκδοχή αρχαίας ελληνικής τραγωδίας, ο δεύτερος μοιάζει εντελώς σαιξπηρικής έμπνευσης. Μπορεί το κοινό να σηκώσει πέντε «Λαίδη Μάκβεθ»; Άνετα.

Υπάρχει όμως κι ένα άλλο ζήτημα. Οι οπαδοί τόσο της σειράς όσο και του βιβλίου της Λιάν Μόριαρτι στο οποίο βασίστηκε ο πρώτος κύκλος, έχουν αναρωτηθεί ποιος θα είναι ο «μπούσουλας» της σειράς αφού η πλοκή της νουβέλας εξαντλήθηκε στον πρώτο κύκλο.

Ο Ντέιβιντ Κέλι αναγνώρισε ότι αυτό το σύμπαν φόνου, μυστηρίου και μητρότητας που περικλείει τη σειρά, αποτελεί «γόνιμο» πεδίο δραματικής ανάπτυξης, έσπευσε να προσθέσει όμως ότι κατά πάσα πιθανότητα ο δεύτερος κύκλος θα είναι και ο τελευταίος της σειράς.

Σύμφωνα με τον δημιουργό της σειράς, Ντείβιντ Κέλι, ο δεύτερος κύκλος ξεκινά ακριβώς εκεί που σταμάτησε ο πρώτος – με τις πρωταγωνίστριες να την γλυτώνουν με το «ψέμα» τους για την από κοινού δολοφονία του άντρα της Σελέστ (Κίντμαν) - ενώ σημειώνει ότι η συγγραφέας του βιβλίου έγραψε έναν μικρό οδηγό καθοδήγησης της αφήγησης για το νέο κύκλο.

Τι μας επιφυλάσσει το Big Little Lies - εκτός από την Μέριλ Στριπ Facebook Twitter
Στο all-star καστ της σειράς προστέθηκε καιη Μέριλ Στριπ στο ρόλο της πεθεράς της Σελέστ (Νικόλ Κίντμαν)

Στο πλαίσιο αυτού του «οδηγού» δημιουργήθηκε και ο χαρακτήρας της Μαίρη Λουίζ Ράιτ – πεθεράς της Σελέστ – τον οποίο υποδύεται η Μέριλ Στριπ. Στο υλικό που προβλήθηκε για τους δημοσιογράφους, δεν είναι ξεκάθαρο το αν η Μαίρη Λουίζ εμφανίζεται για να διερευνήσει τις συνθήκες θανάτου του γιου της, ενώ η σχέση της με την νύφη της δεν μοιάζει εχθρική εκ πρώτης όψεως. «Μ' αγαπάς, το ξέρω!» εμφανίζεται να της λέει η Νικόλ Κίντμαν ενώ η Μέριλ Στριπ απαντά με εμφατική κατάφαση.

Ο ρόλος της Στριπ επεκτείνεται πολύ πιο πέρα από το αν θα ανακαλύψει (και αν θα αποκαλύψει στις Αρχές) τι πραγματικά συνέβη στον γιο της. Αναγκάζεται και η ίδια να αποδεχτεί τα «ελλείματα της ανατροφής» που συνέβαλαν στο να γαλουχηθεί ένας γιος με τόσο έντονες τάσεις επιθετικότητας και κακοποίησης γυναικών.

Παρότι ο πρώτος κύκλος της σειράς έκανε πρεμιέρα αρκετούς μήνες πριν τις καταγγελίες εναντίον του Χάρβεϊ Γουάινστιν και την ίδρυση του #MeToo κινήματος, η Μέριλ Στριπ σημείωσε κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου ότι η μεταχείριση του γυναικείου τραύματος στη σειρά, έπιασε κάτι που ήδη βρισκόταν στην ατμόσφαιρα του Χόλιγουντ, «μια δίψα του κοινού για κάτι που ακόμα δεν είχε εκφραστεί».

Τι μας επιφυλάσσει το Big Little Lies - εκτός από την Μέριλ Στριπ Facebook Twitter
Η ανάρτηση της Νικόλ Κίντμαν στο Instagram μετά το τέλος των γυρισμάτων του δεύτερου κύκλου

Και για να υπογραμμιστεί ίσως ακόμα περισσότερο αυτή η διάσταση γυναικείας διαμαρτυρίας και χειραφέτησης, στον δεύτερο κύκλο που θα κάνει πρεμιέρα τον Ιούνιο, τη σκηνοθεσία έχει αναλάβει η Άντρεα Άρνολντ, αντικαθιστώντας τον Ζαν-Μαρκ Βαλέ. «Λέγαμε για την αντρική ματιά και για τη γυναικεία ματιά – πού να δείτε τον τρόπο που η Άντρεα εισέρχεται βαθιά στην αντίληψή μας», είπε η Νικόλ Κίντμαν.

Ο Ντέιβιντ Κέλι αναγνώρισε ότι αυτό το σύμπαν φόνου, μυστηρίου και μητρότητας που περικλείει τη σειρά, αποτελεί «γόνιμο» πεδίο δραματικής ανάπτυξης, έσπευσε να προσθέσει όμως ότι κατά πάσα πιθανότητα ο δεύτερος κύκλος θα είναι και ο τελευταίος της σειράς, δηλώνοντας απολύτως ικανοποιημένος από τον τρόπο που κλείνει η ιστορία. «Τα ίδια έλεγες και για τον πρώτο» τον πείραξε η Ρις Γουίδερσπουν, υπενθυμίζοντάς του ότι είχε δηλώσει τότε πως δεν θα είχε νόημα να προχωρήσει πέρα από την πηγή που προσέφερε το βιβλίο.

Με στοιχεία από το Vanity Fair

 

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

6 αποκαλυπτικά ντοκιμαντέρ για τη ζωή και τον κόσμο που ζούμε τώρα

Οθόνες / 6 αποκαλυπτικά ντοκιμαντέρ για τη ζωή και τον κόσμο που ζούμε τώρα

Το Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Καστελλορίζου πρόβαλε φέτος ταινίες πολιτικά φορτισμένες που οραματίζονται ένα μέλλον χωρίς σύνορα. Έξι από αυτές έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση χάρη στην αισθητική και την προβληματική τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βίκι Κριπς στη LIFO: «Καθένας επιλέγει το δικό του δηλητήριο»

Οθόνες / Βίκι Κριπς: «Καθένας επιλέγει το δικό του δηλητήριο»

Η ηθοποιός που στάθηκε σαν ίση προς ίσο απέναντι σε ολόκληρο Ντάνιελ Ντέι-Λιούις μιλάει στη LiFO σε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης με αφορμή την κυκλοφορία του «Hot Milk», που συμπεριλαμβάνει γυρίσματα στη χώρα μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο ξεχασμένος απαγωγέας Τόνι Κυρίτσης, που ενέπνευσε τον Γκας Βαν Σαντ για το Dead Man's Wire

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Dead Man’s Wire»: Η χλιαρή επιστροφή του Γκας βαν Σαντ

Μετά από πέντε χρόνια ο Αμερικανός σκηνοθέτης επανέρχεται με την ξεχασμένη ιστορία ενός απαγωγέα, κάνοντας μια βιογραφία με νόημα, που όμως δεν προσθέτει κάτι στη φιλμογραφία του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
To αριστουργηματικό Ran του Κουροσάβα και 8 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Οθόνες / To αριστουργηματικό Ran του Κουροσάβα και 8 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Μια ταινία βασισμένη σε βιβλίο του Στίβεν Κινγκ, η επιστροφή του Ντάρεν Αρονόφσκι, η καλύτερη ταινία του Κουροσάβα σε επανέκδοση και το τέταρτο μέρος της σειράς ταινιών θρίλερ «Το Κάλεσμα» – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
«Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ζωντανεύει στη Βενετία

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ζωντανεύει στη Βενετία

Έκκληση από τους συντελεστές της ταινίας της Κάουτερ Μπεν Χάνια να σταματήσουν επιτέλους οι δολοφονίες παιδιών στη Γάζα, με αφορμή το σπαρακτικό τηλεφώνημα της 6χρονης Παλαιστίνιας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
A House of Dynamite

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «House of Dynamite»: Η Κάθριν Μπίγκελοου πατάει το κουμπί – και μας κόβει την ανάσα

Με χειρουργική ακρίβεια, η πρώτη γυναίκα που τιμήθηκε με Όσκαρ σκηνοθεσίας μας πείθει ανατριχιαστικά για τον επικείμενο πυρηνικό όλεθρο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο μάγος του Κρεμλίνου

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Ο μάγος του Κρεμλίνου»: Ο ρυθμιστής του Πούτιν δεν χωρά σε ταινία

Πίσω από το ψυχρό πρόσωπο της εξουσίας, κρύβεται ο ψίθυρος ενός σύγχρονου Ρασπούτιν. Ο Ολιβιέ Ασαγιάς τον ακολουθεί – αλλά μήπως τον πρόδωσε η φόρμα;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
No other choice

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «No other choice»: Η ταινία που θα οδηγήσει τον Παρκ Τσαν-γουκ στα Όσκαρ

Ο Κορεάτης σκηνοθέτης παραμένει ένας από τους μεγάλους σύγχρονους κινηματογραφιστές, αν και η αντικαπιταλιστική του σάτιρα «No other choice» δεν είναι η καλύτερή του ταινία.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Είναι σαν να κάνεις τον Δράκουλα χορτοφάγο»: Γιατί το σέξι τέρας του Φρανκενστάιν που παίζει ο Τζέικομπ Ελόρντι είναι λάθος

Οθόνες / Γιατί το σέξι τέρας του νέου «Φρανκενστάιν» είναι λάθος

Στη διασκευή του κλασικού μυθιστορήματος της Μέρι Σέλεϊ από τον Γκιγιέρμο ντελ Τόρο πρωταγωνιστεί ο «εξωφρενικά όμορφος» Τζέικομπ Ελόρντι στον ρόλο του τέρατος – πράγμα που έχει ως αποτέλεσμα μια ταινία χωρίς ειρμό. 
THE LIFO TEAM
O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Οθόνες / O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Είναι εντυπωσιακός ο αριθμός διασκευών του έργου του δημοφιλούς συγγραφέα που θα δούμε στο πανί, στο γυαλί και στο σανίδι, κι αυτό στάθηκε αφορμή για ένα αφιέρωμα στις καλύτερες ταινίες που ενέπνευσαν τα γραπτά του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Φρανκενστάιν: Ένα θεσπέσιο μελόδραμα που σε παρασύρει και σε ματώνει

Ανταπόκριση από τη Βενετία / Φρανκενστάιν: Ένα θεσπέσιο μελόδραμα που σε παρασύρει και σε ματώνει

O Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο θα έκανε την Μέρι Σέλεϊ περήφανη. Ο δικός του Φρανκενστάιν κατορθώνει να μην προδώσει το πνεύμα του πολυδιασκευασμένου μυθιστορήματός της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
After the Hunt: Το #MeToo στα χέρια του Λούκα Γκουαντανίνο είναι μια μπερδεμένη υπόθεση

Ανταπόκριση από τη Βενετία / After the Hunt: Το #MeToo στα χέρια του Γκουαντανίνο είναι μια μπερδεμένη υπόθεση

Ο Λούκα Γκουαντανίνο νοσταλγεί τη χαμένη τέχνη του διαλόγου, αλλά το After the Hunt χάνει το δίκιο του στην ακαδημαϊκή φλυαρία και τις σεναριακές αστοχίες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Όλα του γάμου δύσκολα: 10 ταινίες για να δείτε μετά το «Ρόουζ εναντίον Ρόουζ»

Οθόνες / Όλα του γάμου δύσκολα: 10 ταινίες για να δείτε μετά το «Ρόουζ εναντίον Ρόουζ»

Από το «Awful Truth» του Λίο ΜακΚάρεϊ στο «Gone Girl» του Ντέιβιντ Φίντσερ κι από τις μπεργκμανικές «Σκηνές από έναν γάμο» στο «Revolutionary Road» του Σαμ Μέντες, ανατρέχουμε σε δέκα ταινίες για όσους ενώθηκαν ενώπιον Θεού κι ανθρώπων «μέχρι να τους χωρίσει ο θάνατος».   
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ