Τι ακριβώς συμβαίνει με τον Jared Leto;

Τι ακριβώς συμβαίνει με τον Jared Leto; Facebook Twitter
Τόσο η ολιγόλεπτη, αποσυντονισμένη ερμηνεία του, όσο και οι δηλώσεις του για τον Heath Ledger, φαίνεται να φθείρουν το καλό προφίλ του ηθοποιού, που έγινε γνωστός για τους δυνατούς ρόλους και τις προσεκτικές επιλογές του
10

Ταλαντούχος, οσκαρικός, προσεκτικός στις επαγγελματικές επιλογές και στις δηλώσεις του: αυτά ήταν όσα γνώριζαν θεατές και Χόλιγουντ για τον Jared Leto, που, όμως μετά τη συμμετοχή του στην ταινία "Suicide Squad", μάλλον περνάει τη θολή φάση της καριέρας του. 

Το δεδομένο είναι ότι η ταινία όχι μόνο δεν ενθουσίασε, αλλά δεν τα πήγε καθόλου καλά. Το καθόλου δεδομένο ήταν ότι ο Jared Leto ως "Joker", - ένας ρόλος που έχει σφραγιστεί πλέον από την οσκαρική ερμηνεία του πρόωρα χαμένου Heath Ledger - ήταν το χειρότερο χαρτί που θα μπορούσε να τραβήξει ο Leto, σ' αυτή τη φάση της καριέρας του. 

Η μόλις 7 λεπτών ερμηνεία του ως "Joker" στην ταινία - ένας συγχυσμένος, αποσυντονισμένος, κυριολεκτικά τρελαμένος, όχι όμως με την καλή έννοια "Joker" - έβαλε σε σκέψεις το κοινό για το τι ακριβώς συνέβαινε με τον ταλαντούχο ηθοποιό και βρέθηκε να πρωταγωνιστεί σε ένα τέτοιο φιάσκο.

Και δεν είναι μόνο αυτό, ούτε καν το γεγονός ότι οι κριτικοί κινηματογράφου τον αποδοκιμάζουν ανοιχτά: είναι ότι ο ηθοποιός φαίνεται να έχει ανοίξει τον δικό του πόλεμο με τα κινηματογραφικά στούντιο της "Warner Bros" κατηγορώντας ούτε λίγο ούτε πολύ τους παραγωγούς ότι εξαφάνισαν κομμάτια της ερμηνείας του ως "Joker" στο τελικό μοντάζ κι ότι αυτό που προέκυψε τον αδικεί. 

 

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρουν κινηματογραφικά sites του εξωτερικού ότι η ταινία θα ήταν φιάσκο είχε αρχίσει να φαίνεται από τη στιγμή που τόσο ο Jake Gyllenhaal, όσο και Tom Hardy απέρριψαν τις προτάσεις για τον ρόλο του Joker: όπως χαρακτηριστικά γράφεται και οι δύο φαίνεται να στάθηκαν στη σύγκριση που θα γινόταν ανάμεσα στη δική τους ερμηνεία και σ' εκείνην του Ledger στον "Σκοτεινό Ιππότη", αλλά και στην άψογη περσόνα που είχε αφήσει πίσω του ο Jack Nicholson. 

 

Τι ακριβώς συμβαίνει με τον Jared Leto; Facebook Twitter
Ο ρόλος του Joker ήταν το χειρότερο χαρτί που θα μπορούσε να τραβήξει ο Leto, σ' αυτή τη φάση της καριέρας του.

 

O Leto, ωστόσο, αποφάσισε να πάρει το ρίσκο. Κι από εκεί ξεκίνησαν τα δύσκολα. Η μόλις 7 λεπτών ερμηνεία του ως "Joker" στην ταινία - ένας συγχυσμένος, αποσυντονισμένος, κυριολεκτικά τρελαμένος, όχι όμως με την καλή έννοια "Joker" - έβαλε σε σκέψεις το κοινό για το τι ακριβώς συνέβαινε με τον ταλαντούχο ηθοποιό και βρέθηκε να πρωταγωνιστεί σε ένα τέτοιο φιάσκο. 

 

Γιατί, όμως; Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο ηθοποιός στο "IGN", ούτε ο ίδιος πια δεν είναι σίγουρος γιατί έκοψαν τόσες σκηνές στο τελικό μοντάζ. "Υπήρχαν τόσες πολλές σκηνές που κόπηκαν που δεν ξέρω από που να αρχίσω. Πειραματιστήκαμε πολύ με τον ρόλο, γυρίσαμε τόσα πολλά κομμάτια που απλώς δεν υπάρχουν στην ταινία", είπε, προσθέτως ότι οι σκηνές που κόπηκαν είναι αρκετές για να γυριστεί μία ξεχωριστή, αυτόνομη ταινία για τον Joker. 

 

Τι ακριβώς συμβαίνει με τον Jared Leto; Facebook Twitter
O Leto δεν υπάρχει πουθενά στις φωτογραφίες του cast που αναρτήθηκαν στoν επίσημο λογαριασμό του Instagram της ταινίας

"Νομίζω ότι έδωσα πολλά νέα στοιχεία του χαρακτήρα του σε κάθε σκηνή, πολλά καλά επεξεργασμένα στοιχεία της παράνοιας του, ακριβώς γιατί ήθελα να δώσω εναλλακτικές σ' αυτόν τον ρόλο και πλέον νομίζω ότι υπάρχει τόσο υλικό ώστε να προκύψει μία νέα ταινία γι' αυτόν", τονίζει και σίγουρα είναι η οπτική του. Και όλα θα ήταν καλά, αν η δήλωση σταματούσε εδώ. Όμως, ο ηθοποιός σε μία αποστροφή του λόγου σε αυτή τη συνέντευξη έθιξε κάτι που μάλλον εξόργισε και απογοήτευσε τόσο τους δικούς του θαυμαστές, όσο και εκείνους του αδικοχαμένου Heath Ledger.

 

"Αν πεθάνω τώρα κοντά, πιθανότατα θα βγουν στην επιφάνεια και όλες οι κομμένες σκηνές. Το καλό με τον θάνατο ενός ηθοποιού είναι ότι όλα όσα κόπηκαν, βγαίνουν στην επιφάνεια"... 

Όλα αυτά σε συνδυασμό με το ότι ο Leto δεν υπάρχει πουθενά στις φωτογραφίες του cast που αναρτήθηκαν στoν επίσημο λογαριασμό του Instagram της ταινίας, έχουν ήδη δημιουργήσει εντυπώσεις τόσο για τις σχέσεις του ηθοποιού με το κινηματογραφικό στούντιο, όσο και για την τροπή που φαίνεται να παίρνει η καριέρα του... 

 

Με στοιχεία από Ing.com, Distractify 

10

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

The Review / «Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Γιάννης Καντέα-Παπαδόπουλος, κριτικός στο Αθηνόραμα, αναλύουν τη νέα ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ, που μόλις κυκλοφόρησε στις αίθουσες και τρομάζει τους Αμερικανούς θεατές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου μιλούν για την αγαπημένη εκπομπή των booklovers

Οθόνες / «Βιβλιοβούλιο»: Μια διόλου σοβαροφανής τηλεοπτική εκπομπή για το βιβλίο

Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου ήταν κάποτε «ανταγωνιστές». Και πια κάνουν μαζί την αγαπημένη εκπομπή των βιβλιόφιλων, τη μοναδική που υπάρχει για το βιβλίο στην ελληνική τηλεόραση, που επικεντρώνεται στη σύγχρονη εκδοτική παραγωγή και έχει καταφέρει να είναι ευχάριστη και ενημερωτική.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μην ανοίγεις την πόρτα

Οθόνες / «Μην ανοίγεις την πόρτα»: Το χειροποίητο αλλά καθόλου ερασιτεχνικό θρίλερ των Unboxholics

Η πρώτη τους ταινία είναι λογικό να αποτελεί τη συνισταμένη των επιρροών τους αλλά και τόσο παρήγορο να συνορεύει με ένα λιντσικό σύμπαν ψυχολογικού θρίλερ, αντί να αναπαράγει απότομες τρομάρες και δωρεάν ανατριχίλες. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία  στη μνήμη

Daily / The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία στη μνήμη

Σατιρικό δράμα και περιπέτεια κατασκοπίας συγχρόνως, η νέα φιλόδοξη σειρά του HBO διαθέτει, ανάμεσα στα άλλα σημαντικά της ατού, τον Παρκ Τσαν-γουκ στη σκηνοθεσία και τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ σε τέσσερις διαφορετικούς ρόλους.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Τελικά, είναι ο Τομ Ρίπλεϊ γκέι; 

Βιβλίο / Τελικά, είναι γκέι ο Τομ Ρίπλεϊ;

Το ερώτημα έχει τη σημασία του. Η δολοφονία του Ντίκι Γκρίνλιφ από τον Ρίπλεϊ, η πιο συγκλονιστική από τις πολλές δολοφονίες που διαπράττει σε βάθος χρόνου ο χαρακτήρας, είναι και η πιο περίπλοκη επειδή είναι συνυφασμένη με τη σεξουαλικότητά του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Pulp Fiction / Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Ο Κόπολα πούλησε τα φημισμένα αμπέλια του και σκάρωσε ένα από τα ακριβότερα στοιχήματα στην ιστορία του σινεμά. Όμως, το Φεστιβάλ Καννών των auteurs και των κινηματογραφιστών αιχμής έχει τόση ανάγκη τους καταξιωμένους δημιουργούς μιας αλλοτινής εποχής;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιώργος Αρβανίτης: «Έλεγα "είμαι καλύτερος" και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Αρβανίτης: «Πείσμωνα για να γίνω ο καλύτερος και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Από μια νιότη γεμάτη αντιξοότητες, ο τροχός για εκείνον γύρισε, η ζωή του στράφηκε στο φως και έγινε βιβλίο. Η Ευρώπη τον ανακάλυψε από τις ταινίες του Αγγελόπουλου, στις ιστορίες του πρωταγωνιστούν ο Φίνος, ο Μαστρογιάνι και ο Κουροσάβα. Ο πολυβραβευμένος διευθυντής φωτογραφίας που ήταν «πάντα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος» είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Οθόνες / Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Ο διάσημος Ελληνογάλλος σκηνογράφος του Χόλιγουντ μιλά στη LiFO για την τέχνη του, για το «Independence Day», το «Dark City», το «Poor Things» και την «Barbie», και για τότε που ο Φίντσερ του ζήτησε να του σχεδιάσει έναν δονητή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Back to Black»: Aξίζει η κινηματογραφική βιογραφία της Έιμι Γουάινχαουζ

The Review / «Back to Black»: Είναι η ταινία για την Έιμι Γουάινχαουζ αντάξια του μύθου της;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Άκης Καπράνος είδαν την ταινία της Σαμ Τέιλορ-Τζόνσον μέχρι τέλους, επιβίωσαν και βρέθηκαν στο στούντιο της LiFO για να συζητήσουν για την εμπειρία τους και για τα στοιχεία που κάνουν καλή μια κινηματογραφική μουσική βιογραφία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

σχόλια

8 σχόλια
Εάν ψάχνετε για τον πραγματικό Τζόκερ, δείτε την ταινία κινουμένω σχεδίων The Killing Joke που έβγαλε η WB πριν λίγες εβδομάδες (δεν είναι παιδική, μακριά από το παιδιά!)
Γιατί αποτυχία; Μια χαρά έπαιξε τον ρόλο του ψυχοπαθή Τζόκερ και ας είχε τατουάζ και πράσινο μαλλί, το οποίο είναι το σήμα κατατεθέν του χαρακτήρα. Επίσης, υπήρξαν σκηνές με τον Τζόκερ οι οποίες διαγράφτηκαν και δεν έπαιξαν στον κινηματογράφο. Και μια ερώτηση: Σε ποιο universe συμβαίνει αυτό;
Ας μην ξεχνάμε και το φαινόμενο Νόλαν πίσω από τον επιτυχημένο Τζόκερ του Χιθ Λέτζερ. Δηλαδή, εάν ο χαρακτήρας δεν αποτυπώθηκε επιτυχημένα, ίσως φέρει μεγαλύτερη ευθύνη ο σκηνοθέτης και όχι ο Λέτο. Δεν έχω δει ακόμα το Suicide Squad, αλλά θα πάω και θα γελάω τζοκερίστικα στις χαβαλεδιές του Γουιλ Σμιθ....χα χα χα
σ'αυτά που λέει για τον λέτζερ,έχει δίκιο και δεν είναι προσβλητικός! και σ' αυτά που λέει για την εταιρεία,επίσης,έχει δίκιο!όλοι ψάχνουνε το εξιλαστήριο θύμα,τώρα που η ταινία(φαίνεται να)πατώνει!να βγει μία ταινία ΜΟΝΟ μ'αυτόν και θα δούμε πως έχει δικιό!!
Το ότι η ταινία θα ήταν μουφέξ το καταλάβαμε όταν μετέτρεψαν την Χάρλεϋ Κουϊν σε ψυχωτική σεξο-νεο-γκοθού και τον Τζόκερ σε κλαρινογαμπρό με πράσινο μαλλί και τατουάζ.
Κοίτα, γενικά κάνεις λάθος. Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί δημιουργοί που ασχολήθηκαν με τον batman και ως εκ τούτου υπάρχουν πολλές διαφορετικές εκδοχές του batman αλλά και των εχθρών του. Αυτό ισχύει και για τον Joker του Leto. Η δε Harley queen έχει επίσης μία εκδοχή της που είναι ντυμένη ακριβώς έτσι, όπως έχει και την πιο κλασική, που φοράει το μαύρο/κόκκινο latex και το σκούφο αρλεκίνου. Κάθε ταινία ανήκε σε διαφορετικό timeline ή άλλη εκδοχή. Πχ ο batman του Bale είναι άλλος χρονικά/θεματικά Batman από αυτόν του Afleck. Κάθε ταινία βασίστηκε σε διαφορετικά comics. Μπορεί η ταινία να είναι πραγματικά τρελή πατάτα, αλλά αν είναι τότε το πρόβλημα δεν είναι το πως φαίνονται οι ήρωες, οι οποίοι ίσα ίσα είναι πολύ πιστοί στις εκάστοτε πρωτότυπες εκδοχές του.