The Sopranos: Ο εθισμός του Τζέιμς Γκαντολφίνι στο αλκοόλ και τα ναρκωτικά και το χάος στα γυρίσματα της κορυφαίας σειράς

The Sopranos: Ο εθισμός του Τζέιμς Γκαντολφίνι στο αλκοόλ και τα ναρκωτικά και το χάος στα γυρίσματα της κορυφαίας σειράς Facebook Twitter
Καθώς ο ηθοποιός γινόταν «όλο και λιγότερο αξιόπιστος», το HBO φέρεται να πρόσθεσε «μια ρήτρα που τον καθιστούσε υπεύθυνο για τα έξοδα των γυρισμάτων αν δεν εμφανιζόταν εγκαίρως στη δουλειά του λόγω υπερβολικής κατανάλωσης ή χρήσης»
0



ΕΙΚΟΣΙ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ
μετά την πρεμιέρα της σειράς The Sopranos στο HBO, η ερμηνεία του Τζέιμς Γκαντολφίνι στον πρωταγωνιστικό ρόλο του Τόνι Σοπράνο, ενός αρχιμαφιόζου που υποφέρει από κρίσεις άγχους, εξακολουθεί να θεωρείται μια από τις καλύτερες στην ιστορία της τηλεόρασης. Ο ηθοποιός, ο οποίος πέθανε από καρδιακή προσβολή στη Ρώμη σε ηλικία 51 ετών στις 19 Ιουνίου 2013, άφησε ανεξίτηλο το σημάδι του στην τηλεοπτική μυθοπλασία, κερδίζοντας τρία βραβεία Emmy και μια Χρυσή Σφαίρα. Ωστόσο, ο αγώνας του Γκαντολφίνι ενάντια στους προσωπικούς του δαίμονες σήμαινε ότι τα γυρίσματα της βραβευμένης σειράς, ειδικά στους τελευταίους της κύκλους, σπανίως κυλούσαν ομαλά, όπως αποκαλύπτει σε ένα νέο βιβλίο ο Μαρκ Κάμιν, υπεύθυνος για τις τοποθεσίες της σειράς, στο νέο του βιβλίο On Locations: Lessons Learned from My Life On Set with The Sopranos and in the Film Industry. Σε αυτό εξηγεί ότι, κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της πέμπτης σεζόν, ο τρόπος ζωής του Γκαντολφίνι άρχισε να δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στην παραγωγή.

«Ανησυχούσαμε πραγματικά για το αν ο Γκαντολφίνι θα έμενε ζωντανός. Περιστασιακά χανόταν σε κραιπάλες με αλκοόλ και κοκαΐνη, αναγκάζοντάς μας να σταματήσουμε την παραγωγή»

Στο βιβλίο του, ο Κάμιν αφηγείται διάφορα χαρακτηριστικά περιστατικά από τα γυρίσματα, όπως το παρακάτω: «Βρίσκομαι στο μπαρ του ξενοδοχείου όταν το μέλος του συνεργείου που βρίσκεται πιο κοντά στον Τζιμ [Γκαντολφίνι] με ρωτάει αν θέλω να πάω στο Ατλάντικ Σίτι με τον Τζιμ και μερικούς άλλους. Αρνήθηκα. Το επόμενο πρωί δεν εκπλήσσομαι όταν ο Jim δεν μπορεί να ξυπνήσει με τίποτα για το γύρισμα». Τελικά, ο ηθοποιός εμφανίστηκε με τέσσερις ώρες καθυστέρηση «μασώντας τις ατάκες του, κάνοντας τη μία λήψη μετά την άλλη, πίνοντας τόνους καφέδες και νερό για να συνέλθει, άτολμος και αγέλαστος, όπως είναι πάντα όταν τα σκατώνει».

Καθώς ο ηθοποιός γινόταν «όλο και λιγότερο αξιόπιστος», το HBO φέρεται να πρόσθεσε «μια ρήτρα που τον καθιστούσε υπεύθυνο για τα έξοδα των γυρισμάτων αν δεν εμφανιζόταν εγκαίρως στη δουλειά του λόγω υπερβολικής κατανάλωσης ή χρήσης», υποστηρίζει ο συγγραφέας του βιβλίου. Σύμφωνα με τον Κάμιν, ο οποίος αργότερα θα γινόταν ένας από τους παραγωγούς της σειράς The White Lotus, υπήρχαν και άλλοι παράγοντες που δυσκόλευαν τα γυρίσματα.

Η Ίντι Φάλκο, η οποία υποδυόταν την σύζυγο του Τόνι, Καρμέλα Σοπράνο, εκνευριζόταν από τις απουσίες του Γκαντολφίνι και εκείνος με τη σειρά του εκνευριζόταν με τον επαγγελματισμό της. Η Φάλκο ήταν πάντα «εξαιρετικά προετοιμασμένη, αποτελώντας μια αξιοθαύμαστη παρουσία στο πλατό καθ' όλη τη διάρκεια της σειράς, προκαλώντας δέος και ανασφάλεια στον Τζιμ ο οποίος συχνά έφτανε στο γύρισμα απροετοίμαστος». Ωστόσο, όπως σημειώνει ο Κάμιν, οι συμπρωταγωνιστές του και η ομάδα παραγωγής ήταν πρόθυμοι να του αναγνωρίσουν ελαφρυντικά και να κάνουν υπομονή «επειδή ο Γκαντολφίνι, περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον εκτός από τον δημιουργό της σειράς Ντέιβιντ Τσέις, έκανε τη σειρά αυτή που είναι με την υποβλητική και εκφραστική ερμηνεία του».

The Sopranos: Ο εθισμός του Τζέιμς Γκαντολφίνι στο αλκοόλ και τα ναρκωτικά και το χάος στα γυρίσματα της κορυφαίας σειράς Facebook Twitter
Ο Τζέιμς Γκαντολφίνι πίσω από την συμπρωταγωνίστρια του Ίντι Φάλκο κατά την 56η τελετή απονομής των βραβείων Emmy

Στο βιβλίο με τίτλο Tinderbox: HBO's Ruthless Pursuit of New Frontiers, που κυκλοφόρησε το 2021 και αφηγείται την ιστορία του HBO, ο δημοσιογράφος James Andrew Miller, γνωστός για τα ρεπορτάζ του στην Washington Post και τους New York Times, συγκεντρώνει πάνω από 750 συνεντεύξεις με ηθοποιούς, παραγωγούς, μάνατζερ και υπαλλήλους του δικτύου, ανάμεσά τους και ο Τζεφ Μπιουκς, εκτελεστικός διευθυντής του HBO από το 1995 έως το 2002. «Ανησυχούσαμε πραγματικά για το αν ο Γκαντολφίνι θα έμενε ζωντανός. Περιστασιακά χανόταν σε κραιπάλες με αλκοόλ και κοκαΐνη, αναγκάζοντάς μας να σταματήσουμε την παραγωγή», λέει ο Μπιουκς στο βιβλίο, προσθέτοντας ότι δεν πίεσε τον τότε πρόεδρο του HBO Κρις Άλμπρεχτ να λάβει μέτρα για τον Γκαντολφίνι επειδή πίστευε ότι ο ηθοποιός «ντρεπόταν για την συμπεριφορά του».

Όμως τα προβλήματα του Γκαντολφίνι έφτασαν τελικά στα αυτιά του Άλμπρεχτ, ο οποίος τον κάλεσε στο σπίτι του με την ιδέα να γίνει μια μεσολάβηση φίλων ώστε να υποχρεωθεί να πάει ο ηθοποιός σε κέντρο αποτοξίνωσης. Ο Γκαντολφίνι έφτασε στο σπίτι πιστεύοντας ότι επρόκειτο για μια φυσιολογική βραδιά, για να δει μπροστά του δώδεκα άτομα, μεταξύ των οποίων ο Ντέιβιντ Τσέις και αρκετά μέλη της οικογένειάς του. Οι παρευρισκόμενοι είχαν προβάρει τι θα του έλεγαν εκείνο το βράδυ και μάλιστα είχαν έτοιμο ένα ιδιωτικό τζετ για να τον μεταφέρουν στην κλινική αποτοξίνωσης. Αλλά η απόπειρα παρέμβασης διακόπηκε όταν ο ηθοποιός κατάλαβε τι συνέβαινε, φώναξε «γαμιέστε όλοι σας» και αποχώρησε.

Στο βιβλίο του πάντως, ο Κάμιν ξεκαθαρίζει ότι, παρ' όλα αυτά, ο Γκαντολφίνι ήταν ιδιαίτερα αγαπητός στο πλατό. Κάθε Παρασκευή βράδυ, ο ηθοποιός αναλάμβανε να αγοράσει σούσι για όλο το συνεργείο και στο φινάλε κάθε κύκλου έδινε σε κάθε μέλος του συνεργείου ένα δώρο, συχνά αξίας εκατοντάδων δολαρίων. Όταν ολοκληρώθηκε η σειρά, έδωσε σε όλους ένα ρολόι με χαραγμένη την επιγραφή: «The Sopranos. 1997-2007. Rest in peace. Σας ευχαριστώ. J.G.».

Με στοιχεία από El País

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Γιάννης Φάγκρας: «Το μικρόβιο της απληστίας μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Οθόνες / Γιάννης Φάγκρας: «Η απληστία μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Την ανθρώπινη απληστία με φόντο το προσφυγικό διαπραγματεύεται η ταινία «Μικρός Ανθρωποφάγος», μια «πανκ περιπέτεια», σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, που συμμετέχει στο φετινό 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις ήθελε να γίνει στρατιώτης αλλά τελικά έμαθε να κατασκευάζει βιολιά

Pulp Fiction / Ντάνιελ Ντέι Λιούις, μάς έλειψες

Ο διάσημος ηθοποιός ήρθε στην Αθήνα και μας μίλησε αποκλειστικά για την επεισοδιακή πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα, όταν ακόμη ήταν μακρυμάλλης έφηβος στα χρόνια της χούντας, και για την επάνοδό του στα πλατό μαζί με τον γιο του, Ρόναν, μαζί με τον οποίο έγραψε για πρώτη φορά σενάριο, για την ταινία «Ανεμώνη».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πριν από το break, ο Γιώργος Λάνθιμος τα λέει όλα

Οθόνες / Γιώργος Λάνθιμος: «Το θέμα είναι πώς ξαναβρίσκεις τη χαρά»

Παραδέχεται πως η δημιουργία ενός έργου τέχνης δεν είναι μια ανώδυνη διαδικασία. Και πως χρειάζεται ένα διάλειμμα. Πήρε στάση απέναντι σε όσα συμβαίνουν στη Γάζα γιατί «Αν είσαι άνθρωπος με οποιαδήποτε ενσυναίσθηση, δεν μπορείς να μη μιλήσεις». Λίγο πρίν την κυκλοφορία της ταινίας Βουγονία που σκηνοθετεί, ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Θανάσης Βαλτινός: Η νουβέλα «Η Κάθοδος των Εννιά» του διακεκριμένου συγγραφέα

Οθόνες / «Η Κάθοδος των Εννιά»: Η διάσημη νουβέλα του Θανάση Βαλτινού

Πεθαίνει σαν σήμερα ο διακεκριμένος Έλληνας συγγραφέας. Αυτή είναι η ιστορία ενός από τα εμβληματικότερα βιβλία του και η βραβευμένη μεταφορά της στον κινηματογράφο, το 1984, από τον Χρίστο Σιοπαχά.
ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ
Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Οθόνες / Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Με αφορμή το αφιέρωμα που ετοίμασε το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για μία από τις σπουδαιότερες ηθοποιούς της εποχής μας, επιλέγουμε 10 ταινίες της, στις οποίες έχει αποτυπωθεί η τεράστια υποκριτική της δυναμική και η ικανότητά της να μεταμορφώνεται εσωτερικά με κάθε ρόλο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Οθόνες / Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Ένα μοναδικό μεγάλο αφιέρωμα στον σπουδαίο δημιουργό για ένα τριήμερο σε όλους τους χώρους της Στέγης, με προβολές των ταινιών του, ένα masterclass και μια συζήτησή του με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου στην Κεντρική Σκηνή.
M. HULOT
Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι να παραμένεις καλός άνθρωπος»

Οθόνες / Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι η καλοσύνη»

Υπήρξε από τις πιο αναγνωρίσιμες διεθνώς τηλεοπτικές περσόνες, όντας ο κεντρικός παρουσιαστής του MTV. Σήμερα ο 66χρονος τηλεοπτικός παραγωγός, συγγραφέας και σεναριογράφος ζει πλέον μόνιμα στην Αθήνα, όμως ο έρωτας με την Ελλάδα κρατάει από πολύ παλιά. Ο Steve Blame αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Oι 10 Καλύτερες Ελληνικές Ταινίες των ‘20s μέχρι τώρα

Η λίστα / Oι 10 καλύτερες ελληνικές ταινίες των '20s μέχρι τώρα

Ποιες ελληνικές ταινίες της τρέχουσας δεκαετίας έχουν ξεχωρίσει μέχρι στιγμής; Ρωτήσαμε 20 κριτικούς κινηματογράφου, ανθρώπους του ευρύτερου κινηματογραφικού χώρου και αθεράπευτους σινεφίλ και σας παρουσιάζουμε το top 10 που προέκυψε μέσα από το συναρπαστικό, σύνθετο μωσαϊκό του σύγχρονου ελληνικού σινεμά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να εξηγήσω απόλυτα γιατί επιστρέφω διαρκώς εκεί»

Γειτονιές της Ελλάδας / «Επιστρέφοντας, μπορεί να πιάσουμε πάλι το νήμα»

Ο σκηνοθέτης Δημήτρης Κουτσιαμπασάκος μας μιλά για το χωριό όπου γεννήθηκε, το Αρματολικό στη νότια Πίνδο, αλλά και για το νέο του ντοκιμαντέρ, «Τα τέρματα του Αυγούστου», που διαδραματίζεται εκεί.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Γιούλη Τσαγκαράκη: «Κάθε σπίτι έχει τον δικό του Νετανιάχου, τον δικό του Τραμπ»

Οθόνες / Γιούλη Τσαγκαράκη: Η θεία Σταματίνα από τις «Σέρρες» του Γιώργου Καπουτζίδη μιλά στη LifO

Η ταλαντούχα ηθοποιός με τον ρόλο της ίντερσεξ θείας έσπασε ταμπού και άνοιξε ξανά μια σειρά συζητήσεων για το φύλο, την LGBTQI+ κοινότητα, τα ανθρώπινα δικαιώματα. Πώς ετοιμάστηκε για το ρόλο; Πώς βλέπει τις αντιδράσεις;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Οθόνες / Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Από μια ρετροσπεκτίβα στην Ιζαμπέλ Ιπέρ μέχρι έναν πλήρη οδηγό του έργου του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και από το spotlight στον Μαρσέλ Πανιόλ μέχρι μια ανατρεπτική ματιά στην έννοια του plot twist, οι θεματικές ενότητες του φεστιβάλ διατηρούν αμείωτο το ενδιαφέρον μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Σινεμά / Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Η νέα ταινία της Ιζαμπέλ Ιπέρ, φιλμ που έρχονται από τις Κάννες, πρεμιέρες, οι μικρού μήκους του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και οι ελληνικές συμμετοχές των διαγωνιστικών τμημάτων είναι μερικοί από τους λόγους που θα μας στείλουν και φέτος στις αίθουσες του αγαπημένου κινηματογραφικού θεσμού.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ