ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

The Sopranos: Ο εθισμός του Τζέιμς Γκαντολφίνι στο αλκοόλ και τα ναρκωτικά και το χάος στα γυρίσματα της κορυφαίας σειράς

The Sopranos: Ο εθισμός του Τζέιμς Γκαντολφίνι στο αλκοόλ και τα ναρκωτικά και το χάος στα γυρίσματα της κορυφαίας σειράς Facebook Twitter
Καθώς ο ηθοποιός γινόταν «όλο και λιγότερο αξιόπιστος», το HBO φέρεται να πρόσθεσε «μια ρήτρα που τον καθιστούσε υπεύθυνο για τα έξοδα των γυρισμάτων αν δεν εμφανιζόταν εγκαίρως στη δουλειά του λόγω υπερβολικής κατανάλωσης ή χρήσης»
0



ΕΙΚΟΣΙ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ
μετά την πρεμιέρα της σειράς The Sopranos στο HBO, η ερμηνεία του Τζέιμς Γκαντολφίνι στον πρωταγωνιστικό ρόλο του Τόνι Σοπράνο, ενός αρχιμαφιόζου που υποφέρει από κρίσεις άγχους, εξακολουθεί να θεωρείται μια από τις καλύτερες στην ιστορία της τηλεόρασης. Ο ηθοποιός, ο οποίος πέθανε από καρδιακή προσβολή στη Ρώμη σε ηλικία 51 ετών στις 19 Ιουνίου 2013, άφησε ανεξίτηλο το σημάδι του στην τηλεοπτική μυθοπλασία, κερδίζοντας τρία βραβεία Emmy και μια Χρυσή Σφαίρα. Ωστόσο, ο αγώνας του Γκαντολφίνι ενάντια στους προσωπικούς του δαίμονες σήμαινε ότι τα γυρίσματα της βραβευμένης σειράς, ειδικά στους τελευταίους της κύκλους, σπανίως κυλούσαν ομαλά, όπως αποκαλύπτει σε ένα νέο βιβλίο ο Μαρκ Κάμιν, υπεύθυνος για τις τοποθεσίες της σειράς, στο νέο του βιβλίο On Locations: Lessons Learned from My Life On Set with The Sopranos and in the Film Industry. Σε αυτό εξηγεί ότι, κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της πέμπτης σεζόν, ο τρόπος ζωής του Γκαντολφίνι άρχισε να δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στην παραγωγή.

«Ανησυχούσαμε πραγματικά για το αν ο Γκαντολφίνι θα έμενε ζωντανός. Περιστασιακά χανόταν σε κραιπάλες με αλκοόλ και κοκαΐνη, αναγκάζοντάς μας να σταματήσουμε την παραγωγή»

Στο βιβλίο του, ο Κάμιν αφηγείται διάφορα χαρακτηριστικά περιστατικά από τα γυρίσματα, όπως το παρακάτω: «Βρίσκομαι στο μπαρ του ξενοδοχείου όταν το μέλος του συνεργείου που βρίσκεται πιο κοντά στον Τζιμ [Γκαντολφίνι] με ρωτάει αν θέλω να πάω στο Ατλάντικ Σίτι με τον Τζιμ και μερικούς άλλους. Αρνήθηκα. Το επόμενο πρωί δεν εκπλήσσομαι όταν ο Jim δεν μπορεί να ξυπνήσει με τίποτα για το γύρισμα». Τελικά, ο ηθοποιός εμφανίστηκε με τέσσερις ώρες καθυστέρηση «μασώντας τις ατάκες του, κάνοντας τη μία λήψη μετά την άλλη, πίνοντας τόνους καφέδες και νερό για να συνέλθει, άτολμος και αγέλαστος, όπως είναι πάντα όταν τα σκατώνει».

Καθώς ο ηθοποιός γινόταν «όλο και λιγότερο αξιόπιστος», το HBO φέρεται να πρόσθεσε «μια ρήτρα που τον καθιστούσε υπεύθυνο για τα έξοδα των γυρισμάτων αν δεν εμφανιζόταν εγκαίρως στη δουλειά του λόγω υπερβολικής κατανάλωσης ή χρήσης», υποστηρίζει ο συγγραφέας του βιβλίου. Σύμφωνα με τον Κάμιν, ο οποίος αργότερα θα γινόταν ένας από τους παραγωγούς της σειράς The White Lotus, υπήρχαν και άλλοι παράγοντες που δυσκόλευαν τα γυρίσματα.

Η Ίντι Φάλκο, η οποία υποδυόταν την σύζυγο του Τόνι, Καρμέλα Σοπράνο, εκνευριζόταν από τις απουσίες του Γκαντολφίνι και εκείνος με τη σειρά του εκνευριζόταν με τον επαγγελματισμό της. Η Φάλκο ήταν πάντα «εξαιρετικά προετοιμασμένη, αποτελώντας μια αξιοθαύμαστη παρουσία στο πλατό καθ' όλη τη διάρκεια της σειράς, προκαλώντας δέος και ανασφάλεια στον Τζιμ ο οποίος συχνά έφτανε στο γύρισμα απροετοίμαστος». Ωστόσο, όπως σημειώνει ο Κάμιν, οι συμπρωταγωνιστές του και η ομάδα παραγωγής ήταν πρόθυμοι να του αναγνωρίσουν ελαφρυντικά και να κάνουν υπομονή «επειδή ο Γκαντολφίνι, περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον εκτός από τον δημιουργό της σειράς Ντέιβιντ Τσέις, έκανε τη σειρά αυτή που είναι με την υποβλητική και εκφραστική ερμηνεία του».

The Sopranos: Ο εθισμός του Τζέιμς Γκαντολφίνι στο αλκοόλ και τα ναρκωτικά και το χάος στα γυρίσματα της κορυφαίας σειράς Facebook Twitter
Ο Τζέιμς Γκαντολφίνι πίσω από την συμπρωταγωνίστρια του Ίντι Φάλκο κατά την 56η τελετή απονομής των βραβείων Emmy

Στο βιβλίο με τίτλο Tinderbox: HBO's Ruthless Pursuit of New Frontiers, που κυκλοφόρησε το 2021 και αφηγείται την ιστορία του HBO, ο δημοσιογράφος James Andrew Miller, γνωστός για τα ρεπορτάζ του στην Washington Post και τους New York Times, συγκεντρώνει πάνω από 750 συνεντεύξεις με ηθοποιούς, παραγωγούς, μάνατζερ και υπαλλήλους του δικτύου, ανάμεσά τους και ο Τζεφ Μπιουκς, εκτελεστικός διευθυντής του HBO από το 1995 έως το 2002. «Ανησυχούσαμε πραγματικά για το αν ο Γκαντολφίνι θα έμενε ζωντανός. Περιστασιακά χανόταν σε κραιπάλες με αλκοόλ και κοκαΐνη, αναγκάζοντάς μας να σταματήσουμε την παραγωγή», λέει ο Μπιουκς στο βιβλίο, προσθέτοντας ότι δεν πίεσε τον τότε πρόεδρο του HBO Κρις Άλμπρεχτ να λάβει μέτρα για τον Γκαντολφίνι επειδή πίστευε ότι ο ηθοποιός «ντρεπόταν για την συμπεριφορά του».

Όμως τα προβλήματα του Γκαντολφίνι έφτασαν τελικά στα αυτιά του Άλμπρεχτ, ο οποίος τον κάλεσε στο σπίτι του με την ιδέα να γίνει μια μεσολάβηση φίλων ώστε να υποχρεωθεί να πάει ο ηθοποιός σε κέντρο αποτοξίνωσης. Ο Γκαντολφίνι έφτασε στο σπίτι πιστεύοντας ότι επρόκειτο για μια φυσιολογική βραδιά, για να δει μπροστά του δώδεκα άτομα, μεταξύ των οποίων ο Ντέιβιντ Τσέις και αρκετά μέλη της οικογένειάς του. Οι παρευρισκόμενοι είχαν προβάρει τι θα του έλεγαν εκείνο το βράδυ και μάλιστα είχαν έτοιμο ένα ιδιωτικό τζετ για να τον μεταφέρουν στην κλινική αποτοξίνωσης. Αλλά η απόπειρα παρέμβασης διακόπηκε όταν ο ηθοποιός κατάλαβε τι συνέβαινε, φώναξε «γαμιέστε όλοι σας» και αποχώρησε.

Στο βιβλίο του πάντως, ο Κάμιν ξεκαθαρίζει ότι, παρ' όλα αυτά, ο Γκαντολφίνι ήταν ιδιαίτερα αγαπητός στο πλατό. Κάθε Παρασκευή βράδυ, ο ηθοποιός αναλάμβανε να αγοράσει σούσι για όλο το συνεργείο και στο φινάλε κάθε κύκλου έδινε σε κάθε μέλος του συνεργείου ένα δώρο, συχνά αξίας εκατοντάδων δολαρίων. Όταν ολοκληρώθηκε η σειρά, έδωσε σε όλους ένα ρολόι με χαραγμένη την επιγραφή: «The Sopranos. 1997-2007. Rest in peace. Σας ευχαριστώ. J.G.».

Με στοιχεία από El País

Οθόνες
0

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

6 αποκαλυπτικά ντοκιμαντέρ για τη ζωή και τον κόσμο που ζούμε τώρα

Οθόνες / 6 αποκαλυπτικά ντοκιμαντέρ για τη ζωή και τον κόσμο που ζούμε τώρα

Το Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Καστελλορίζου πρόβαλε φέτος ταινίες πολιτικά φορτισμένες που οραματίζονται ένα μέλλον χωρίς σύνορα. Έξι από αυτές έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση χάρη στην αισθητική και την προβληματική τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ο ξεχασμένος απαγωγέας Τόνι Κυρίτσης, που ενέπνευσε τον Γκας Βαν Σαντ για το Dead Man's Wire

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Dead Man’s Wire»: Η χλιαρή επιστροφή του Γκας βαν Σαντ

Μετά από πέντε χρόνια ο Αμερικανός σκηνοθέτης επανέρχεται με την ξεχασμένη ιστορία ενός απαγωγέα, κάνοντας μια βιογραφία με νόημα, που όμως δεν προσθέτει κάτι στη φιλμογραφία του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Βίκι Κριπς στη LIFO: «Καθένας επιλέγει το δικό του δηλητήριο»

Οθόνες / Βίκι Κριπς: «Καθένας επιλέγει το δικό του δηλητήριο»

Η ηθοποιός που στάθηκε σαν ίση προς ίσο απέναντι σε ολόκληρο Ντάνιελ Ντέι-Λιούις μιλάει στη LiFO σε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης με αφορμή την κυκλοφορία του «Hot Milk», που συμπεριλαμβάνει γυρίσματα στη χώρα μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
To αριστουργηματικό Ran του Κουροσάβα και 8 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Οθόνες / To αριστουργηματικό Ran του Κουροσάβα και 8 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Μια ταινία βασισμένη σε βιβλίο του Στίβεν Κινγκ, η επιστροφή του Ντάρεν Αρονόφσκι, η καλύτερη ταινία του Κουροσάβα σε επανέκδοση και το τέταρτο μέρος της σειράς ταινιών θρίλερ «Το Κάλεσμα» – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
«Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ζωντανεύει στη Βενετία

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ζωντανεύει στη Βενετία

Έκκληση από τους συντελεστές της ταινίας της Κάουτερ Μπεν Χάνια να σταματήσουν επιτέλους οι δολοφονίες παιδιών στη Γάζα, με αφορμή το σπαρακτικό τηλεφώνημα της 6χρονης Παλαιστίνιας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
A House of Dynamite

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «House of Dynamite»: Η Κάθριν Μπίγκελοου πατάει το κουμπί – και μας κόβει την ανάσα

Με χειρουργική ακρίβεια, η πρώτη γυναίκα που τιμήθηκε με Όσκαρ σκηνοθεσίας μας πείθει ανατριχιαστικά για τον επικείμενο πυρηνικό όλεθρο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο μάγος του Κρεμλίνου

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Ο μάγος του Κρεμλίνου»: Ο ρυθμιστής του Πούτιν δεν χωρά σε ταινία

Πίσω από το ψυχρό πρόσωπο της εξουσίας, κρύβεται ο ψίθυρος ενός σύγχρονου Ρασπούτιν. Ο Ολιβιέ Ασαγιάς τον ακολουθεί – αλλά μήπως τον πρόδωσε η φόρμα;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
No other choice

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «No other choice»: Η ταινία που θα οδηγήσει τον Παρκ Τσαν-γουκ στα Όσκαρ

Ο Κορεάτης σκηνοθέτης παραμένει ένας από τους μεγάλους σύγχρονους κινηματογραφιστές, αν και η αντικαπιταλιστική του σάτιρα «No other choice» δεν είναι η καλύτερή του ταινία.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Είναι σαν να κάνεις τον Δράκουλα χορτοφάγο»: Γιατί το σέξι τέρας του Φρανκενστάιν που παίζει ο Τζέικομπ Ελόρντι είναι λάθος

Οθόνες / Γιατί το σέξι τέρας του νέου «Φρανκενστάιν» είναι λάθος

Στη διασκευή του κλασικού μυθιστορήματος της Μέρι Σέλεϊ από τον Γκιγιέρμο ντελ Τόρο πρωταγωνιστεί ο «εξωφρενικά όμορφος» Τζέικομπ Ελόρντι στον ρόλο του τέρατος – πράγμα που έχει ως αποτέλεσμα μια ταινία χωρίς ειρμό. 
THE LIFO TEAM
O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Οθόνες / O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Είναι εντυπωσιακός ο αριθμός διασκευών του έργου του δημοφιλούς συγγραφέα που θα δούμε στο πανί, στο γυαλί και στο σανίδι, κι αυτό στάθηκε αφορμή για ένα αφιέρωμα στις καλύτερες ταινίες που ενέπνευσαν τα γραπτά του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Φρανκενστάιν: Ένα θεσπέσιο μελόδραμα που σε παρασύρει και σε ματώνει

Ανταπόκριση από τη Βενετία / Φρανκενστάιν: Ένα θεσπέσιο μελόδραμα που σε παρασύρει και σε ματώνει

O Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο θα έκανε την Μέρι Σέλεϊ περήφανη. Ο δικός του Φρανκενστάιν κατορθώνει να μην προδώσει το πνεύμα του πολυδιασκευασμένου μυθιστορήματός της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
After the Hunt: Το #MeToo στα χέρια του Λούκα Γκουαντανίνο είναι μια μπερδεμένη υπόθεση

Ανταπόκριση από τη Βενετία / After the Hunt: Το #MeToo στα χέρια του Γκουαντανίνο είναι μια μπερδεμένη υπόθεση

Ο Λούκα Γκουαντανίνο νοσταλγεί τη χαμένη τέχνη του διαλόγου, αλλά το After the Hunt χάνει το δίκιο του στην ακαδημαϊκή φλυαρία και τις σεναριακές αστοχίες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ