Πώς λύνεις το πρόβλημα του Έζρα Μίλερ; Μέσω της σιωπής

 Πώς λύνεις το πρόβλημα του Έζρα Μίλερ; Μέσω της σιωπής Facebook Twitter
Είναι πολύ νωρίς για να γνωρίζουμε πόσοι θεατές θα συγχωρήσουν ή θα ξεχάσουν τις ιστορίες για τον Μίλερ, σπεύδοντας να αγοράσουν εισιτήριο για το “The Flash”.
0


ΑΠΟ ΣΚΗΝΗ ΣΕ ΣΚΗΝΗ
, και για σχεδόν 2,5 ώρες, το Έζρα Μίλερ κυριαρχεί στην οθόνη στο νέο blockbuster "The Flash". Ο ηθοποιός είναι τόσο πανταχού παρών, υποδυόμενος ταυτόχρονα δύο εκδοχές του σπινταρισμένου υπερ-ήρωα, που είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς την ταινία χωρίς τον πληθωρικό πρωταγωνιστή της.

Εκτός οθόνης όμως, εδώ και μήνες, το Μίλερ αντιμετωπίζεται περισσότερο σαν το «Αόρατο Παιδί». Η Warner Bros και τα DC Studios έχουν βασιστεί εξ ολοκλήρου σχεδόν σε δευτερεύοντες ηθοποιούς για να προωθήσουν μια ταινία που ελπίζουν ότι θα αναζωογονήσει το παραπαίον κινηματογραφικό σύμπαν της DC. Η πρώτη και μοναδική εμφάνιση του Μίλερ στο κόκκινο χαλί έγινε σε μια εκδήλωση στο Λος Άντζελες το βράδυ της Δευτέρας. Μίλησε για λιγότερο από δύο λεπτά, ευχαριστώντας τους συναδέλφους τoυ όχι μόνο για τη δουλειά τους, αλλά και για «την διακριτικότητα και τη φροντίδα τους στο πλαίσιο της ζωής μου».

Το Μίλερ έχει επίσης αποφύγει ένα άλλο είδος δημοσιότητας για το μεγαλύτερο μέρος της χρονιάς. Ούτε συλλήψεις, ούτε δικαστικές αποφάσεις, ούτε μεσσιανικές δηλώσεις. Δεν υπάρχουν τον τελευταίο καιρό νέες καταγγελίες για επιθέσεις, καταχρήσεις ναρκωτικών, εκδηλώσεις παράνοιας, δωμάτια γεμάτα όπλα ή φήμες για αιρέσεις - τα πρωτοσέλιδα δηλαδή που κυνηγούσαν τον ηθοποιό καθ' όλη τη διάρκεια του περασμένου έτους. Η «φίμωση» του Μίλερ, λένε οι παρατηρητές του χώρου, αποτελεί μια στρατηγική του στούντιο για τη διαχείριση μιας κρίσης σπάνιου μεγέθους.

Πριν από λίγο καιρό, το Μίλερ φαινόταν να αποτελεί το πρότυπο ενός νέου είδους διασημότητας, προκαλώντας τις συμβάσεις του Χόλιγουντ ανάμεσα σε εμφανίσεις σε ταινίες όπως το "The Perks of Being a Wallflower" και το franchise των "Fantastic Beasts". Ανοιχτά queer και με πνευματιστικές ανησυχίες, μιλούσε λυρικά για την αποικιοκρατία και τον πολυ-ερωτισμό, ενώ είχε εμφανιστεί κάποτε για μια συνέντευξη φορώντας στολή μονόκερου.

Υπάρχει ένα συγκεκριμένο εγχειρίδιο για την αντιμετώπιση των αστέρων που έχουν «αποστατήσει». Τα στούντιο μπορούν να τους αντικαταστήσουν, να ακυρώσουν τις ταινίες και τις σειρές τους ή απλώς να υποβαθμίσουν το ρόλο τους στις παραγωγές. Αλλά αυτές οι μέθοδοι τελειοποιήθηκαν σε ερμηνευτές με μικρότερους ρόλους ή σε μικρότερα έργα ή με μικρότερα μερίδια στη λεγόμενη οικονομία της προσοχής του κοινού, από το Μίλερ.

Ο νέος εκλεκτός ήρωας της DC, ο οποίος χρησιμοποιεί για τον εαυτό του τις αντωνυμίες they/them και ως γνωστόν περιφρονεί τις συμβάσεις του Χόλιγουντ, είναι ο "Flash". Αφού προετοιμάστηκε γι' αυτόν τον κρίσιμο ρόλο για σχεδόν μια δεκαετία, το Μίλερ εμφανίζεται σε κάθε καρέ της ταινίας με τον τίτλο του χαρακτήρα, η οποία κάνει πρεμιέρα αυτές τις μέρες στις οθόνες του πλανήτη και φέρεται να κόστισε τουλάχιστον 200 εκατομμύρια δολάρια.

Πριν από λίγο καιρό, το Μίλερ φαινόταν να αποτελεί το πρότυπο ενός νέου είδους διασημότητας, προκαλώντας τις συμβάσεις του Χόλιγουντ ανάμεσα σε εμφανίσεις σε ταινίες όπως το "The Perks of Being a Wallflower" και το franchise των "Fantastic Beasts". Ανοιχτά queer και με πνευματιστικές ανησυχίες, μιλούσε λυρικά για την αποικιοκρατία και τον πολυ-ερωτισμό, ενώ είχε εμφανιστεί κάποτε για μια συνέντευξη φορώντας στολή μονόκερου.

 Πώς λύνεις το πρόβλημα του Έζρα Μίλερ; Μέσω της σιωπής Facebook Twitter
Ο Μίλερ υποδύεται δύο εκδοχές του κεντρικού ήρωα στο “The Flash”

«Δεν προσδιορίζομαι ως άντρας», είχε δηλώσει σε έναν δημοσιογράφο του Hollywood Reporter το 2018, στη τεράστια φάρμα του στο Βερμόντ. «Δεν προσδιορίζομαι ως γυναίκα. Δεν προσδιορίζομαι καν ως άνθρωπος, παρά μόνο οριακά». Ελάχιστες δημόσιες δηλώσεις όμως έχει κάνει από το περασμένο καλοκαίρι, όταν εξέδωσε μια απολογητική δήλωση όπου αναφερόταν σε «σύνθετα ζητήματα ψυχικής υγείας» που ευθύνονται για μια σειρά από καταγγελίες εις βάρος του και συλλήψεις που ξεκίνησαν πολύ πριν αρχίσουν τα γυρίσματα του "The Flash". Όπως για παράδειγμα τον Φεβρουάριο του 2022 στο Βερολίνο, όταν μια φίλη του κατήγγειλε ότι το Μίλερ την κακοποίησε άγρια όταν του ζήτησε να σταματήσει να καπνίζει μέσα στο διαμέρισμά της. «Μου είπε ότι είναι "δημιουργός πλανητών" και ότι "ο καπνός είναι ιερός"», είχε δηλώσει η γυναίκα στο Variety. Μισή ώρα αφότου κάλεσε την αστυνομία και έδιωξε τον φιλοξενούμενό της, το Miller προσπάθησε να σπάσει την πόρτα της.

Τα εντυπωσιακά πρωτοσέλιδα ακολούθησαν το Μίλερ όπου κι αν περιπλανήθηκε εκείνη τη χρονιά. Στη Χαβάη, κατηγορήθηκε ότι έκλεψε την ταυτότητα και τις πιστωτικές κάρτες του οικοδεσπότη του ενώ στη συνέχεια συνελήφθη σε ένα καραόκε μπαρ με την κατηγορία της ανάρμοστης συμπεριφοράς και της παρενόχλησης – ακολούθως συνελήφθη ξανά ένα μήνα αργότερα με την κατηγορία ότι πέταξε σε κάποιον μια καρέκλα. Στην πατρίδα του, το Βερμόντ, κατηγορήθηκε για διάρρηξη σε βαθμό κακουργήματος. Μια οικογένεια στο Γκρίνφιλντ της Μασαχουσέτης κέρδισε ζήτησε προστασία αφού ισχυρίστηκε ότι ο ηθοποιός τους απείλησε με όπλο. Μερικές από τις πιο σοβαρές κατηγορίες είχαν να κάνουν με την υποτιθέμενη συμπεριφορά του Μίλερ απέναντι ανηλίκους. Η οικογένεια της Μασαχουσέτης δήλωσε ότι ο ηθοποιός είχε δείξει ανάρμοστο ενδιαφέρον για το 12χρονο παιδί τους.

Είναι πολύ νωρίς για να γνωρίζουμε πόσοι θεατές θα συγχωρήσουν ή θα ξεχάσουν τις ιστορίες για το Μίλερ, σπεύδοντας να αγοράσουν εισιτήριο για το “The Flash”. Aνεξάρτητα όμως από το αν η ταινία θα έχει επιτυχία, η στρατηγική σιωπής της Warner θα μπορούσε να έχει γενικότερο αντίκτυπο στο Χόλιγουντ, το οποίο δεν στερείται ποτέ τέτοιου είδους ανθρώπινων κρίσεων.

Με στοιχεία από το The Washington Post

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

6 αποκαλυπτικά ντοκιμαντέρ για τη ζωή και τον κόσμο που ζούμε τώρα

Οθόνες / 6 αποκαλυπτικά ντοκιμαντέρ για τη ζωή και τον κόσμο που ζούμε τώρα

Το Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Καστελλορίζου πρόβαλε φέτος ταινίες πολιτικά φορτισμένες που οραματίζονται ένα μέλλον χωρίς σύνορα. Έξι από αυτές έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση χάρη στην αισθητική και την προβληματική τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βίκι Κριπς στη LIFO: «Καθένας επιλέγει το δικό του δηλητήριο»

Οθόνες / Βίκι Κριπς: «Καθένας επιλέγει το δικό του δηλητήριο»

Η ηθοποιός που στάθηκε σαν ίση προς ίσο απέναντι σε ολόκληρο Ντάνιελ Ντέι-Λιούις μιλάει στη LiFO σε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης με αφορμή την κυκλοφορία του «Hot Milk», που συμπεριλαμβάνει γυρίσματα στη χώρα μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο ξεχασμένος απαγωγέας Τόνι Κυρίτσης, που ενέπνευσε τον Γκας Βαν Σαντ για το Dead Man's Wire

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Dead Man’s Wire»: Η χλιαρή επιστροφή του Γκας βαν Σαντ

Μετά από πέντε χρόνια ο Αμερικανός σκηνοθέτης επανέρχεται με την ξεχασμένη ιστορία ενός απαγωγέα, κάνοντας μια βιογραφία με νόημα, που όμως δεν προσθέτει κάτι στη φιλμογραφία του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
To αριστουργηματικό Ran του Κουροσάβα και 8 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Οθόνες / To αριστουργηματικό Ran του Κουροσάβα και 8 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Μια ταινία βασισμένη σε βιβλίο του Στίβεν Κινγκ, η επιστροφή του Ντάρεν Αρονόφσκι, η καλύτερη ταινία του Κουροσάβα σε επανέκδοση και το τέταρτο μέρος της σειράς ταινιών θρίλερ «Το Κάλεσμα» – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
«Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ζωντανεύει στη Βενετία

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ζωντανεύει στη Βενετία

Έκκληση από τους συντελεστές της ταινίας της Κάουτερ Μπεν Χάνια να σταματήσουν επιτέλους οι δολοφονίες παιδιών στη Γάζα, με αφορμή το σπαρακτικό τηλεφώνημα της 6χρονης Παλαιστίνιας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
A House of Dynamite

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «House of Dynamite»: Η Κάθριν Μπίγκελοου πατάει το κουμπί – και μας κόβει την ανάσα

Με χειρουργική ακρίβεια, η πρώτη γυναίκα που τιμήθηκε με Όσκαρ σκηνοθεσίας μας πείθει ανατριχιαστικά για τον επικείμενο πυρηνικό όλεθρο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο μάγος του Κρεμλίνου

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Ο μάγος του Κρεμλίνου»: Ο ρυθμιστής του Πούτιν δεν χωρά σε ταινία

Πίσω από το ψυχρό πρόσωπο της εξουσίας, κρύβεται ο ψίθυρος ενός σύγχρονου Ρασπούτιν. Ο Ολιβιέ Ασαγιάς τον ακολουθεί – αλλά μήπως τον πρόδωσε η φόρμα;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
No other choice

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «No other choice»: Η ταινία που θα οδηγήσει τον Παρκ Τσαν-γουκ στα Όσκαρ

Ο Κορεάτης σκηνοθέτης παραμένει ένας από τους μεγάλους σύγχρονους κινηματογραφιστές, αν και η αντικαπιταλιστική του σάτιρα «No other choice» δεν είναι η καλύτερή του ταινία.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Είναι σαν να κάνεις τον Δράκουλα χορτοφάγο»: Γιατί το σέξι τέρας του Φρανκενστάιν που παίζει ο Τζέικομπ Ελόρντι είναι λάθος

Οθόνες / Γιατί το σέξι τέρας του νέου «Φρανκενστάιν» είναι λάθος

Στη διασκευή του κλασικού μυθιστορήματος της Μέρι Σέλεϊ από τον Γκιγιέρμο ντελ Τόρο πρωταγωνιστεί ο «εξωφρενικά όμορφος» Τζέικομπ Ελόρντι στον ρόλο του τέρατος – πράγμα που έχει ως αποτέλεσμα μια ταινία χωρίς ειρμό. 
THE LIFO TEAM
O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Οθόνες / O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Είναι εντυπωσιακός ο αριθμός διασκευών του έργου του δημοφιλούς συγγραφέα που θα δούμε στο πανί, στο γυαλί και στο σανίδι, κι αυτό στάθηκε αφορμή για ένα αφιέρωμα στις καλύτερες ταινίες που ενέπνευσαν τα γραπτά του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Φρανκενστάιν: Ένα θεσπέσιο μελόδραμα που σε παρασύρει και σε ματώνει

Ανταπόκριση από τη Βενετία / Φρανκενστάιν: Ένα θεσπέσιο μελόδραμα που σε παρασύρει και σε ματώνει

O Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο θα έκανε την Μέρι Σέλεϊ περήφανη. Ο δικός του Φρανκενστάιν κατορθώνει να μην προδώσει το πνεύμα του πολυδιασκευασμένου μυθιστορήματός της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
After the Hunt: Το #MeToo στα χέρια του Λούκα Γκουαντανίνο είναι μια μπερδεμένη υπόθεση

Ανταπόκριση από τη Βενετία / After the Hunt: Το #MeToo στα χέρια του Γκουαντανίνο είναι μια μπερδεμένη υπόθεση

Ο Λούκα Γκουαντανίνο νοσταλγεί τη χαμένη τέχνη του διαλόγου, αλλά το After the Hunt χάνει το δίκιο του στην ακαδημαϊκή φλυαρία και τις σεναριακές αστοχίες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Όλα του γάμου δύσκολα: 10 ταινίες για να δείτε μετά το «Ρόουζ εναντίον Ρόουζ»

Οθόνες / Όλα του γάμου δύσκολα: 10 ταινίες για να δείτε μετά το «Ρόουζ εναντίον Ρόουζ»

Από το «Awful Truth» του Λίο ΜακΚάρεϊ στο «Gone Girl» του Ντέιβιντ Φίντσερ κι από τις μπεργκμανικές «Σκηνές από έναν γάμο» στο «Revolutionary Road» του Σαμ Μέντες, ανατρέχουμε σε δέκα ταινίες για όσους ενώθηκαν ενώπιον Θεού κι ανθρώπων «μέχρι να τους χωρίσει ο θάνατος».   
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
ΒΟΥΓΟΝΙΑ

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Βουγονία»: Κριτική για τη νέα ταινία του Γιώργου Λάνθιμου

«Είναι περιπέτεια η "Βουγονία", fun και πιο περίπλοκη απ’ ότι δείχνει» - Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος καταγράφει τις εντυπώσεις του από την παγκόσμια πρεμιέρα της ταινίας στο 82ο Φεστιβάλ Βενετίας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ