«Πένθος - Αυτοί που Μένουν Πίσω»: Τι ενώνει τον Σαχζάτ Λουκμάν, τον Παύλο Φύσσα και τον Ζακ Κωστόπουλο;

«Πένθος - Αυτοί που Μένουν Πίσω»: Ένα ντοκιμαντέρ για όσα μας στέρησε ο φασισμός, ο ρατσισμός, η ομοφοβία Facebook Twitter
Τι ενώνει τον Σαχζάτ Λουκμάν, τον Παύλο Φύσσα, τον Ζακ Κωστόπουλο και πώς ζουν αυτοί που έμειναν πίσω να τους θυμούνται σε ένα βαθύ πένθος που δεν θα τελειώσει ποτέ; Φωτ.: Γιάννης Στεφανίδης
0

ΑΠΟ ΤΑ ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ ΣΤΟ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ και από εκεί στο κέντρο της Αθήνας, στην οδό Γλάδστωνος. Ποια νοητή γραμμή συνδέει αυτές τις τρεις περιοχές και πόσο πόνο μπορούν να κρύβουν οι δρόμοι τους; Τι ενώνει τον Σαχζάτ Λουκμάν, τον Παύλο Φύσσα, τον Ζακ Κωστόπουλο και πώς ζουν αυτοί που έμειναν πίσω να τους θυμούνται σε ένα βαθύ πένθος που δεν θα τελειώσει ποτέ;

Η Μυρτώ Πατσαλίδου και η Μαρία Λούκα, στο «Πένθος – Αυτοί που μένουν» ενώνουν τις τελείες τριών τραγωδιών που προκλήθηκαν από τη φασιστική, ρατσιστική και ομοφοβική βία στην καρδιά μιας πόλης που διατείνεται ότι αγαπά τους ανθρώπους, όμως δεν βρήκε αντίδοτο ποτό για τα δηλητήρια που τους σκοτώνουν. Δεν αναμετρήθηκε ποτέ με το ακροδεξιό υπόβαθρο που βύθισε αμέτρητες φορές την πόλη, τη χώρα και τους πολίτες της στην απόγνωση και το πένθος. Δεν αφουγκράστηκε ποτέ το πώς ο οργανωμένος φασισμός επέβαλε τις αποφάσεις του στις ζωές οικογενειών που με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο τον αντιμάχονταν και τον έκαναν ορατό.

Το «Πένθος – Αυτοί που μένουν» δεν είναι μία δημοσιογραφική στερεοτυπική αφήγηση, αλλά μία προσπάθεια να γίνουμε όλοι κοινωνοί του τραγικού βιώματος, πέρα από την επικαιρότητα και την εφήμερη επίδρασή της.

Στο τέλος, οι ωμές δολοφονίες τριών ανθρώπων που πάλεψαν –ο καθένας με τον τρόπο και τη στάση ζωής του για την ποικιλότητα, την ορατότητα, την αποδοχή– έμειναν να θυμίζουν όσα εξακολουθούμε να μη βλέπουμε και να μην κάνουμε.

Το ντοκιμαντέρ είναι μια καταβύθιση σε μια πραγματικότητα που η επικαιρότητα ξεχνά: αυτούς που μένουν πίσω να θρηνούν, έχοντας να παλέψουν και με τις προκλήσεις της κοινωνικής απάθειας, της πολιτικής εργαλειοποίησης εσαεί των άγριων θανάτων των παιδιών τους, το τραύμα που δεν είναι –και δεν γίνεται να είναι– ιδιωτική υπόθεση, αλλά συλλογική.

«Πένθος - Αυτοί που Μένουν Πίσω»: Ένα ντοκιμαντέρ για όσα μας στέρησε ο φασισμός, ο ρατσισμός, η ομοφοβία Facebook Twitter
Πώς το πένθος μετουσιώνεται σε προστασία για την κοινωνία; Φωτ.: Γιάννης Στεφανίδης

Το «Πένθος – Αυτοί που μένουν» δεν είναι μία δημοσιογραφική στερεοτυπική αφήγηση, αλλά μία προσπάθεια να γίνουμε όλοι κοινωνοί του τραγικού βιώματος, πέρα από την επικαιρότητα και την εφήμερη επίδρασή της. Μία απόπειρα με βάθος και τρυφερότητα να υπερασπιστεί τις μνήμες των ανθρώπων που αφανίστηκαν κατ’ εντολή του φασισμού, του ρατσισμού και της ομοφοβίας και να αποδειχθεί το πώς η δικαιοσύνη δεν είναι πάντα μια απόφαση: είναι το να θυμάσαι, το να προλαμβάνεις, το να ενεργοποιείσαι συλλογικά, προκειμένου να αποτρέψεις αυτό που εξ αρχής δεν έπρεπε να συμβεί.

Μιλώντας με τη συνάδελφο και συνδημιουργό του ντοκιμαντέρ, Μαρία Λούκα, λίγο πριν από την αθηναϊκή πρεμιέρα του «Πένθους» στον Μικρόκοσμο, τόσο για την ίδια όσο και για τη Μυρτώ Πατσαλίδου, ο στόχος της υλοποίησης αυτού του έργου ήταν ακριβώς αυτό το τελευταίο: το πώς το πένθος μετουσιώνεται σε προστασία για την κοινωνία.  

«Θεωρώ ότι και οι τρεις ιστορίες αποτυπώνουν το τραύμα της ακροδεξιάς βίας. Οι δολοφονίες του Σαχζάτ Λουκμάν και του Παύλου Φύσσα έγιναν από τον οργανωμένο φασισμό στο πλαίσιο της εγκληματικής ναζιστικής δράσης της Χρυσής Αυγής. Η δολοφονία του Ζακ Κωστόπουλου είχε χαρακτηριστικά κοινωνικού εκφασισμού με ρατσιστικό και ομοφοβικό πρόσημο – παρότι δυστυχώς το ρατσιστικό κίνητρο των δραστών δεν ερευνήθηκε ποτέ από τις αρχές.

Νομίζω ότι η ανοχή που έδειξε το κράτος για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα στη φασιστική βία αποχαλίνωσε το ρατσιστικό μίσος με αποτέλεσμα να λιντσάρεται ένας άνθρωπος μέρα μεσημέρι στο κέντρο της Αθήνας.

Και στις τρεις υποθέσεις οι οικογένειες των θυμάτων μετέτρεψαν την οδύνη τους σ’ ένα πρόταγμα δημοκρατίας και κοινωνικής δικαιοσύνης. Ήταν κάτι που το είδαμε και στις περιπτώσεις οικογενειών που οι κόρες τους ήταν θύματα γυναικοκτονίας. Ένας τρόπος δηλαδή επιτέλεσης του πένθους στραμμένος προς την κοινωνία, όπου μαζί με την υπεράσπιση της μνήμης των νεκρών συνυπάρχει η έγνοια για την προστασία των άλλων παιδιών».

«Πένθος - Αυτοί που Μένουν Πίσω»: Ένα ντοκιμαντέρ για όσα μας στέρησε ο φασισμός, ο ρατσισμός, η ομοφοβία Facebook Twitter
Η Μάγδα Φύσσα. Φωτ.: Γιάννης Στεφανίδης

Πόσο αθόλωτο, ωστόσο, μπορεί να παραμένει το πρίσμα σου, όταν έρχεσαι σε αδιαμεσολάβητη επαφή με το ισοπεδωτικό συναίσθημα της απώλειας αυτών των οικογενειών; Υπήρξαν στιγμές που οι δύο δημιουργοί κλονίστηκαν;

«Ο κλονισμός υπήρχε από τη στιγμή που έγιναν τα συμβάντα και ήταν η βάση εκκίνησης για το ντοκιμαντέρ. Πρόκειται για τρεις δολοφονίες που σημάδεψαν τη γενιά μας. Μ’ αυτή την έννοια όλα τα στάδια που απαιτούνταν για την παραγωγή του κουβαλούσαν μια ένταση άλλοτε υποβόσκουσα κι άλλοτε φωναχτή, η οποία είναι δομικό στοιχείο της ταινίας.

Δεν θελήσαμε να την κρύψουμε γιατί ήταν αναπόσπαστο στοιχείο του βλέμματος μας. Οι συνεντεύξεις αναπόφευκτα έγιναν σε κλίμα φόρτισης κι ήταν ιδιαίτερη τιμή για μένα, για τη Μυρτώ Πατσαλίδου που συνυπογράφουμε τη σκηνοθεσία, αλλά και για όλα τα άτομα που συνεργαστήκαμε, το ότι αυτοί οι άνθρωποι μας εμπιστεύτηκαν», εξηγεί η Μαρία.

Μοιραία, και παρακολουθώντας για χρόνια το πώς εργάζονται οι μηχανισμοί αμνησίας των media –ακόμα και μετά από τέτοια σπαρακτικά γεγονότα–, παρατηρώντας τη γλώσσα και την τεχνοτροπία με την οποία καλύπτονται, γεννάται το ερώτημα αν πραγματικά άλλαξε κάτι στον πυρήνα της δημοσιογραφίας, στον τρόπο που αρθρώνουμε και μεταδίδουμε τέτοιες τραγωδίες. Στο κατά πόσο αντιλαμβανόμαστε, ως δημοσιογράφοι πια, από τι υλικό είναι φτιαγμένες.

«Πένθος - Αυτοί που Μένουν Πίσω»: Ένα ντοκιμαντέρ για όσα μας στέρησε ο φασισμός, ο ρατσισμός, η ομοφοβία Facebook Twitter
Γεννάται το ερώτημα αν πραγματικά άλλαξε κάτι στον πυρήνα της δημοσιογραφίας, στον τρόπο που αρθρώνουμε και μεταδίδουμε τέτοιες τραγωδίες. Φωτ.: Γιάννης Στεφανίδης

«Δυστυχώς και παρά τα συνταρακτικά γεγονότα, δεν έχει αλλάξει η μεθοδολογία δημοσιογραφικής κάλυψης στον βαθμό που θα έπρεπε για να μιλάμε για μια κάλυψη δεοντολογική, κριτική προς την εξουσία και αλληλέγγυα προς την κοινωνία.

Ας σκεφτούμε μόνο τον άθλιο τρόπο που καλύφθηκε από αρκετά media η δολοφονία του Ζακ Κωστόπουλου μέσω της άκριτης αναπαραγωγής ανυπόστατων διαρροών που είχαν ως στόχο τη διαστρέβλωση της αλήθειας, την ενοχοποίηση του θύματος και τη σπίλωση της μνήμης του. Δεν υπήρξε ποτέ επανόρθωση από πλευρά τους, ενώ το αφήγημα που ενστερνίστηκαν κατέρρευσε με τεκμήρια και στοιχεία. Υπάρχουν, όμως, ρωγμές πολύ πιο ορατές και φωτεινές.

Δημοσιογράφοι και αρθρογράφοι που είτε σε ατομικό επίπεδο, είτε μέσω συλλογικών εγχειρημάτων με γενναίο, ευαίσθητο και επίμονο τρόπο διαρρηγνύουν την ηγεμονική κακοφωνία και έχουν ένα κρυστάλλινο αντιφασιστικό, αντισεξιστικό, αντιρατσιστικό και αντιομοφοβικό πρίσμα στη δουλειά τους. Έχει μια σημασία να αναγνωρίζουμε και να επικρατούμε αυτή τη στάση γιατί δεν είναι ούτε εύκολη ούτε αυτονόητη, αλλά είναι αναγκαία για την αποδόμηση στερεοτύπων και την ενίσχυση φωνών που είναι αποκλεισμένες από τον δημόσιο λόγο», καταλήγει η δημοσιογράφος, σεναριογράφος και κινηματογραφίστρια.

«Πένθος - Αυτοί που Μένουν Πίσω»: Ένα ντοκιμαντέρ για όσα μας στέρησε ο φασισμός, ο ρατσισμός, η ομοφοβία Facebook Twitter
Η Μυρτώ Πατσαλίδου.
«Πένθος - Αυτοί που Μένουν Πίσω»: Ένα ντοκιμαντέρ για όσα μας στέρησε ο φασισμός, ο ρατσισμός, η ομοφοβία Facebook Twitter
Η Μαρία Λούκα.

Η πρεμιέρα του ντοκιμαντέρ «Πένθος – Αυτοί που μένουν» θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 21 Απριλίου στις 20:00) στον κινηματογράφο Μικρόκοσμο (Λεωφ. Ανδρέα Συγγρού 106, Αθήνα). Αμέσως μετά την προβολή θα ακολουθήσει συζήτηση με το κοινό με την Κατερίνα Μάτσα, ψυχίατρο και τον Θεόδωρο Θεοδωρόπουλο, δικηγόρο της οικογένειας Φύσσα στο Εφετείο για τα εγκλήματα της Χρυσής Αυγής και τους/τις συντελεστές/στριες. Η προβολή θα επαναληφθεί την Παρασκευή 28 Απριλίου στον Μικρόκοσμο.

Συντελεστές
Σκηνοθεσία: Μυρτώ Πατσαλίδου - Μαρία Λούκα
Έρευνα - Συνεντεύξεις - Κείμενα: Μαρία Λούκα
Μοντάζ: Μυρτώ Πατσαλίδου
Παράγωγος : Πάνος Παπαδόπουλος
Μουσική: Παύλος Παυλίδης
Αφήγηση: Γιούλα Μπούνταλη
Διεύθυνση Φωτογραφίας: Νίκος Βούλγαρης
Συμπληρωματική Φωτογραφία: Δράκος Πολυχρονιάδης, Γιάννης Φώτου
Ηχοληψία: Άγης Βουγάς
Μίξη Ήχου: Σπύρος Αραβοσιτάς
Σχεδιασμός Γραφικών: Χάρης Μαχαίρας a.k.a Happy Artists
Motion Graphics: Νίκος Τζαφερίδης - Vinsky
Φωτογράφος πλατό: Αλέξανδρος Κατσής
Συνεργασία στις συνεντεύξεις: Χρύσα Λύκου
Παραγωγή: Prosenghisi Film&Video Production

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Οθόνες / Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Με αφορμή το αφιέρωμα που ετοίμασε το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για μία από τις σπουδαιότερες ηθοποιούς της εποχής μας, επιλέγουμε 10 ταινίες της, στις οποίες έχει αποτυπωθεί η τεράστια υποκριτική της δυναμική και η ικανότητά της να μεταμορφώνεται εσωτερικά με κάθε ρόλο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Οθόνες / Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Ένα μοναδικό μεγάλο αφιέρωμα στον σπουδαίο δημιουργό για ένα τριήμερο σε όλους τους χώρους της Στέγης, με προβολές των ταινιών του, ένα masterclass και μια συζήτησή του με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου στην Κεντρική Σκηνή.
M. HULOT
Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι να παραμένεις καλός άνθρωπος»

Οθόνες / Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι η καλοσύνη»

Υπήρξε από τις πιο αναγνωρίσιμες διεθνώς τηλεοπτικές περσόνες, όντας ο κεντρικός παρουσιαστής του MTV. Σήμερα ο 66χρονος τηλεοπτικός παραγωγός, συγγραφέας και σεναριογράφος ζει πλέον μόνιμα στην Αθήνα, όμως ο έρωτας με την Ελλάδα κρατάει από πολύ παλιά. Ο Steve Blame αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Oι 10 Καλύτερες Ελληνικές Ταινίες των ‘20s μέχρι τώρα

Η λίστα / Oι 10 καλύτερες ελληνικές ταινίες των '20s μέχρι τώρα

Ποιες ελληνικές ταινίες της τρέχουσας δεκαετίας έχουν ξεχωρίσει μέχρι στιγμής; Ρωτήσαμε 20 κριτικούς κινηματογράφου, ανθρώπους του ευρύτερου κινηματογραφικού χώρου και αθεράπευτους σινεφίλ και σας παρουσιάζουμε το top 10 που προέκυψε μέσα από το συναρπαστικό, σύνθετο μωσαϊκό του σύγχρονου ελληνικού σινεμά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να εξηγήσω απόλυτα γιατί επιστρέφω διαρκώς εκεί»

Γειτονιές της Ελλάδας / «Επιστρέφοντας, μπορεί να πιάσουμε πάλι το νήμα»

Ο σκηνοθέτης Δημήτρης Κουτσιαμπασάκος μας μιλά για το χωριό όπου γεννήθηκε, το Αρματολικό στη νότια Πίνδο, αλλά και για το νέο του ντοκιμαντέρ, «Τα τέρματα του Αυγούστου», που διαδραματίζεται εκεί.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Οθόνες / Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Από μια ρετροσπεκτίβα στην Ιζαμπέλ Ιπέρ μέχρι έναν πλήρη οδηγό του έργου του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και από το spotlight στον Μαρσέλ Πανιόλ μέχρι μια ανατρεπτική ματιά στην έννοια του plot twist, οι θεματικές ενότητες του φεστιβάλ διατηρούν αμείωτο το ενδιαφέρον μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιούλη Τσαγκαράκη: «Κάθε σπίτι έχει τον δικό του Νετανιάχου, τον δικό του Τραμπ»

Οθόνες / Γιούλη Τσαγκαράκη: Η θεία Σταματίνα από τις «Σέρρες» του Γιώργου Καπουτζίδη μιλά στη LifO

Η ταλαντούχα ηθοποιός με τον ρόλο της ίντερσεξ θείας έσπασε ταμπού και άνοιξε ξανά μια σειρά συζητήσεων για το φύλο, την LGBTQI+ κοινότητα, τα ανθρώπινα δικαιώματα. Πώς ετοιμάστηκε για το ρόλο; Πώς βλέπει τις αντιδράσεις;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Σινεμά / Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Η νέα ταινία της Ιζαμπέλ Ιπέρ, φιλμ που έρχονται από τις Κάννες, πρεμιέρες, οι μικρού μήκους του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και οι ελληνικές συμμετοχές των διαγωνιστικών τμημάτων είναι μερικοί από τους λόγους που θα μας στείλουν και φέτος στις αίθουσες του αγαπημένου κινηματογραφικού θεσμού.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Pulp Fiction / Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Προτροπή για αντίσταση ή παραίνεση για τρομοκρατία; Το αριστούργημα του Πολ Τόμας Άντερσον «Μια μάχη μετά την άλλη», οι εξαιρετικές πρόσφατες αλληγορίες «Weapons» και «Eddington», αλλά και οι αξέχαστες κινηματογραφικές αναφορές τους απασχολούν τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο και τον αρχισυντάκτη της LiFO Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Ιδέες / Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Με αφορμή το νέο ντοκιμαντέρ για μια από τις πιο αμφιλεγόμενες προσωπικότητες του 20ού αιώνα, ξαναθυμόμαστε τι είχαν απαντήσει στη LiFO οι Πέπη Ρηγοπούλου, Θωμάς Μοσχόπουλος, Δημήτρης Στεφανάκης, Θάνος Παπακωνσταντίνου, Πάνος Κούτρας και Θεόφιλος Τραμπούλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Boots»: Μια σειρά για το τι σημαίνει «να είσαι gay στον στρατό»

Οθόνες / «Boots»: Kάτι καλό θα κάνει αυτή η σειρά για να την αποκαλούν «woke σκουπίδι»

H τηλεοπτική σειρά οκτώ επεισοδίων του Netflix, που έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις, προσεγγίζει με μοναδικό και συγκινητικό τρόπο το θέμα της ομοφοβίας στον στρατό. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η Ειρήνη Παπά μέσα από 9 ταινίες και 1 ντοκιμαντέρ

Οθόνες / Ειρήνη Παπά: Οι σημαντικότερες ταινίες της για ένα πενθήμερο στην Ταινιοθήκη

Την αποκάλεσαν «Καρυάτιδα», συνέβαλε στο να φτάσει το αρχαίο δράμα στο Χόλιγουντ, υπήρξε μια αληθινή σταρ. Αυτή την εβδομάδα μπορούμε να δούμε ξανά την «Αντιγόνη», τις «Τρωάδες», το «Ζ» και άλλες ταινίες που η Ειρήνη Παπά σφράγισε με την ερμηνεία της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η αιώνια και οικουμενική θεία Μπεμπέκα

Daily / Η αιώνια και οικουμενική θεία Μπεμπέκα

Η αναγγελία του θανάτου της Άννας Κυριακού προκάλεσε βαθιά συγκίνηση και θλίψη καθώς πολλοί έμοιαζαν να πενθούν όχι τόσο την απώλεια της ίδιας της ηθοποιού όσο του χαρακτήρα της στις «Tρεις Χάριτες», κι ας έχουν περάσει τρεις δεκαετίες από τότε.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Ανδρέας Αποστολίδης, συγγραφέας, σκηνοθέτης

Οι Αθηναίοι / Ανδρέας Αποστολίδης: «Πλέον το αστυνομικό μυθιστόρημα ανθεί ως παραγωγή, αλλά δεν ανανεώνεται»

Επί δικτατορίας σχετιζόταν με παράνομες οργανώσεις και έφτασε να κατηγορηθεί ως ηθικός αυτουργός της κατάληψης του Πολυτεχνείου. To ταξίδι του με την αστυνομική λογοτεχνια ξεκίνησε με μια μετάφραση του Ρέιμοντ Τσάντλερ. Σειρά πήραν η Χάισμιθ, ο Ελρόι και άλλοι σπουδαίοι συγγραφείς. Μετά, έγραψε τα δικά του μυθιστορήματα, ασχολήθηκε με την αρχαιοκαπηλία και το ντοκιμαντέρ. O Ανδρέας Αποστολίδης αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ