Ο Ντον Τζόνσον στα 70: «Κάποτε δεν περίμενα ότι θα φτάσω ούτε στα 30!»

Ο Ντον Τζόνσον στα 70: «Κάποτε δεν περίμενα ότι θα φτάσω ούτε στα 30!» Facebook Twitter
«Νοιώθω ακριβώς όπως ένιωθα πάντα: 16 χρονών και άτακτος!»
0

Λίγο πριν κλείσει τα 70 στα μέσα του επόμενου μήνα, ο Ντον Τζόνσον παραμένει σήμερα αιωνίως νεανίας όχι μόνο στην εμφάνιση αλλά και στη διάθεση του, όπως δηλώνει στην συνέντευξη που παραχώρησε στον Guardian με αφορμή τη συμμετοχή του - ανάμεσα σε ένα καστ πολλών αστέρων – στο σοφιστικέ θρίλερ μυστηρίου Knives Out («Στα μαχαίρια»), που έχει πάρει εξαιρετικές κριτικές και ξεκινά να προβάλλεται στην χώρα μας την επόμενη εβδομάδα.

«Νοιώθω ακριβώς όπως ένιωθα πάντα: 16 χρονών και άτακτος!», λέει μ' αυτό το χαρακτηριστικό και ακατανίκητο χαμόγελο που γνώρισε ο πλανήτης για πρώτη φόρα – παρά την πολυετή ήδη και επεισοδιακή καριέρα του στο Χόλιγουντ – στην αστυνομική τηλεοπτική σειρά του Μάικλ Μαν, Miami Vice («Σκληροί του Μαϊάμι» ήταν ο ελληνικός τίτλος) που καθόρισε όχι μόνο την τηλεόραση αλλά και την αισθητική της δεκαετίας του '80.

Έπρεπε από μικρός να ξεπεράσω και κάποια φυσικά χαρακτηριστικά που κάποιος θα υπέθετε ότι θα αποτελούσαν πλεονεκτήματα αλλά δεν ήταν – όπως το ότι ήμουν πολύ όμορφος.

Παρά την αγρίως περιπετειώδη ζωή του, τα σκαμπανεβάσματα στην καριέρα του, τις καταχρήσεις και τους πέντε γάμους (δύο εκ των οποίων με την Μέλανι Γκρίφιθ), υπήρξε πάντα σταθερός στην παρουσία του στη μεγάλη οθόνη είτε ως πρωταγωνιστής είτε εσχάτως ως ώριμος «δεύτερος» που μεταφέρει εμπειρία από πολλές ζωές.

Ο Ντον Τζόνσον στα 70: «Κάποτε δεν περίμενα ότι θα φτάσω ούτε στα 30!» Facebook Twitter
Στον εμβληματικό για τα '80s ρόλο του ως Σόνι Κρόκετ στο Miami Vice (μαζί του ο Φίλιπ Μάικλ Τόμας στο ρόλο του Ταμπς)

«Ήμουν πολύ δυστυχισμένο παιδί από πολύ προβληματικό σπίτι», λέει για τα παιδικά του χρόνια. «Το έσκασα για πάντα από το σπίτι στα 16 και όταν εγκαταλείπεις το πατρικό στα 16 και δεν έχεις κανένα πλάνο και πρέπει να φροντίσεις μόνος σου τον εαυτό σου και να τελειώσεις μόνο σου το σχολείο... τουλάχιστον χτίζεις έτσι αναγκαστικά έναν ισχυρό χαρακτήρα».

«Έπρεπε από μικρός να ξεπεράσω και κάποια φυσικά χαρακτηριστικά που κάποιος θα υπέθετε ότι θα αποτελούσαν πλεονεκτήματα αλλά δεν ήταν – όπως το ότι ήμουν πολύ όμορφος. Η αλήθεια είναι ότι φαινόμουν κάπως "ανδρόγυνος" σε μια εποχή που δεν έπαιζε πολύ αυτό το λουκ. Ήμουν πολύ μικρός, αδύνατος σαν κεραία και με υπερβολικά λεπτά χαρακτηριστικά... Έπρεπε να υπερβώ αυτή την εμφάνιση για να με πάρουν στα σοβαρά».

«Πιτσιρικάς, και με τη ζωή που έκανα, δεν πίστευα ποτέ ότι θα φτάσω στα 30, πόσο μάλλον στα 70. Οπότε, όλα πήγαν μια χαρά, κανένα παράπονο».

Ο Ντον Τζόνσον στα 70: «Κάποτε δεν περίμενα ότι θα φτάσω ούτε στα 30!» Facebook Twitter
Στο σοφιστικέ θρίλερ μυστηρίου Knives Out («Στα μαχαίρια»), που έχει πάρει εξαιρετικές κριτικές και ξεκινά να προβάλλεται στην χώρα μας την επόμενη εβδομάδα.

Με στοιχεία από τον Guardian

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Beatles νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων

Daily / Beatles νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων

Η μυθική σειρά οκτώ (συν ένα) επεισοδίων που διασχίζει ολόκληρη την εξωπραγματική διαδρομή του πιο σημαντικού και πιο λατρεμένου συγκρότημα στην ιστορία, επέστρεψε στο Disney + σε νέα, αποκατεστημένη εκδοχή με πεντακάθαρη εικόνα και κρυστάλλινο ήχο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Barry Lyndon»: Η μεγαλειώδης ύβρις ενός όμορφου αριβίστα

Οθόνες / «Barry Lyndon»: Η μεγαλειώδης ύβρις ενός όμορφου αριβίστα

Πενήντα χρόνια μετά την πρώτη προβολή της, η ταινία του Στάνλεϊ Κιούμπρικ παραμένει ένα μεγάλο εικαστικό αριστούργημα και σίγουρα μία από τις ωραιότερες ταινίες που γυρίστηκαν ποτέ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Νταβίντ Πάμπλος: « Το Μεξικό βυθίζεται στη βία εδώ και πολλά χρόνια»

Οθόνες / Νταβίντ Πάμπλος: «Το Μεξικό βυθίζεται στη βία εδώ και πολλά χρόνια»

Βία, καρτέλ ναρκωτικών, τρόμος παντού, σκλάβοι του σεξ αλλά και queer έρωτες στο Μεξικό του σήμερα. Αυτό είναι το σκηνικό της συγκλονιστικής ταινίας «Στον δρόμο» που είδαμε στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Ο Μεξικανός σκηνοθέτης μίλησε στη LiFO για τη ζωή στο Μεξικό αλλά και για την τόλμη που χρειάστηκε να γυρίσει μια ταινία με ένα τόσο επικίνδυνο για τη χώρα του θέμα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Μουσική / Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Το 1995, όταν βγήκε στους κινηματογράφους το διάσημο άνιμε του Mamoru Oshii, οι αναφορές του στην ΑΙ ακούγονταν εξωγήινες. Σήμερα, μοιάζει πιο επίκαιρο και σύγχρονο από ποτέ. Το ίδιο και το σάουντρακ του Kenji Kawai. Σε λίγες μέρες προβάλλεται ξανά στην Αθήνα.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Βιμ Βέντερς: «Είμαι αισιόδοξος για το σινεμά, ο κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Οθόνες / Βιμ Βέντερς στη LifO: «O κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Με αφορμή το αφιέρωμα στο έργο του που είδαμε στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, ο Γερμανός σκηνοθέτης μάς μίλησε για την εκλεκτική συγγένεια που νιώθει με την Ιαπωνία και για τον τρόπο που του αρέσει να κάνει ταινίες, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιστροφή του κοινού στις κινηματογραφικές αίθουσες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Γιάννης Φάγκρας: «Το μικρόβιο της απληστίας μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Οθόνες / Γιάννης Φάγκρας: «Η απληστία μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Την ανθρώπινη απληστία με φόντο το προσφυγικό διαπραγματεύεται η ταινία «Μικρός Ανθρωποφάγος», μια «πανκ περιπέτεια», σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, που συμμετέχει στο φετινό 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις ήθελε να γίνει στρατιώτης αλλά τελικά έμαθε να κατασκευάζει βιολιά

Pulp Fiction / Ντάνιελ Ντέι Λιούις, μας έλειψες

Ο διάσημος ηθοποιός ήρθε στην Αθήνα και μας μίλησε αποκλειστικά για την επεισοδιακή πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα, όταν ακόμη ήταν μακρυμάλλης έφηβος στα χρόνια της χούντας, και για την επάνοδό του στα πλατό μαζί με τον γιο του, Ρόναν, μαζί με τον οποίο έγραψε για πρώτη φορά σενάριο για την ταινία «Ανεμώνη».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ