O Αστακός δάγκωσε το βραβείο σεναρίου στην ψηφοφορία των κριτικών του Λος Άντζελες

O Αστακός δάγκωσε το βραβείο σεναρίου στην ψηφοφορία των κριτικών του Λος Άντζελες Facebook Twitter
O Aστακός κέρδισε το βραβείο καλύτερου σεναρίου, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον Κένεθ Λόνεργκαν, ένα από τα φαβορί για τα φετινά Όσκαρ για το «Manchester by the sea».
2

Ευχάριστη και ηχηρή έκπληξη στα βραβεία των κριτικών του Λος Άντζελες: ο Ευθύμης Φιλίππου και ο Γιώργος Λάνθιμος κέρδισαν στην κατηγορία του σεναρίου, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον νικητή στην ψηφοφορία των κριτικών της Νέας Υόρκης και ένα από τα φαβορί για τα φετινά Όσκαρ, Κένεθ Λόνεργκαν, για το «Manchester by the sea».


Το «La la land» κέρδισε μόνο για τη μουσική του Τζάστιν Χέρβιτς (που είχε αδικηθεί στα Όσκαρ για το «Χωρίς Μέτρο»), ενώ ήρθε δεύτερο σε πολλές κατηγορίες, υποκύπτοντας στη μεγάλη φόρα του δραματικού «Moonlight», που έφυγε με 4 βραβεία, ανάμεσα στα οποία και αυτό της καλύτερης ταινίας.

 
Η Ιζαμπέλ Ιπέρ διπλασίασε τις νίκες της, πάλι για τις δύο ερμηνείες της στο «Elle» και στο «Μέλλον», και θα είναι απίθανο να μην πλασαριστεί στην πεντάδα των Όσκαρ. Πίσω της, η Ρεμπέκα Χολ, ως Κριστίν στο χρονικό της τραγικής Κριστίν Τσάμπακ, όπως το μετέφρασε σε μυθοπλασία ο Αντόνιο Κάμπος, γνωστός από το εντυπωσιακό του ντεμπούτο στο «Afteschool» του 2009.

O Αστακός δάγκωσε το βραβείο σεναρίου στην ψηφοφορία των κριτικών του Λος Άντζελες Facebook Twitter
«Moonlight»


Ο Μπάρι Τζένκινς μπορεί να γίνει ο πρώτος Αφροαμερικανός (με τον Νέιτ Πάρκερ, σκηνοθέτη του «Birth of a Nation», άφαντο από όλα τα βραβεία, μετά το παλιό σκάνδαλο που βγήκε στη επιφάνεια πριν από μερικούς μήνες) που θα κερδίσει Όσκαρ Σκηνοθεσίας, με τη νίκη του (ακόμη μία) για το «Moonlight», ενώ ο Ντέμιαν Σαζέλ ακολουθεί κατά πόδας – οι κριτικοί του Λος Άντζελες έχουν την καλή συνήθεια να αποκαλύπτουν τον επιλαχόντα στις ψήφους τους ως ένδειξη αναγνώρισης.
Με τον ίδιο τρόπο, ο Μαερσάλα Άλι τιμήθηκε και από τους κριτικούς της Δύσης, όπως και από εκείνους της Ανατολής, για τον δεύτερο ρόλο στο «Moonlight».


Ο Άνταμ Ντράιβερ ανακόπτει προσωρινά τις βάσιμες ελπίδες του Κέισι Άφλεκ στον πρώτο ρόλο, κερδίζοντας για την αφοπλιστική του ειλικρίνεια ως ερασιτέχνης ποιητής στο «Πάτερσον» του Τζιμ Τζάρμους.

O Αστακός δάγκωσε το βραβείο σεναρίου στην ψηφοφορία των κριτικών του Λος Άντζελες Facebook Twitter
Ο Άνταμ Ντράιβερ στο «Πάτερσον» του Τζιμ Τζάρμους


Στα κινούμενα σχέδια το Λος Άντζελες πρωτοτύπησε, επιλέγοντας το γιαπωνέζικο anime «Your Name» στην πρώτη θέση και το βωβό, γαλλο-βελγο-ιαπωνικό «La tortue rouge» του Ολλανδού Μικαέλ Ντουντόκ Ντεβίτ που θαυμάσαμε στις Κάννες, έναντι των γνωστών και ακριβών παιδικών που έχουν προβληθεί ήδη, από τον «Κούμπο» και την «Ντόρι» μέχρι τους «Ευχούληδες» και τη «Μοάνα».

O Αστακός δάγκωσε το βραβείο σεναρίου στην ψηφοφορία των κριτικών του Λος Άντζελες Facebook Twitter
Tο γιαπωνέζικο anime «Your Name» βρέθηκε στην πρώτη θέση της κατηγορίας κινουμένων σχεδίων
2

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βιμ Βέντερς: «Είμαι αισιόδοξος για το σινεμά, ο κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Οθόνες / Βιμ Βέντερς στη LifO: «O κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Με αφορμή το αφιέρωμα στο έργο του που είδαμε στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, ο Γερμανός σκηνοθέτης μάς μίλησε για την εκλεκτική συγγένεια που νιώθει με την Ιαπωνία και για τον τρόπο που του αρέσει να κάνει ταινίες, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιστροφή του κοινού στις κινηματογραφικές αίθουσες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Γιάννης Φάγκρας: «Το μικρόβιο της απληστίας μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Οθόνες / Γιάννης Φάγκρας: «Η απληστία μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Την ανθρώπινη απληστία με φόντο το προσφυγικό διαπραγματεύεται η ταινία «Μικρός Ανθρωποφάγος», μια «πανκ περιπέτεια», σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, που συμμετέχει στο φετινό 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις ήθελε να γίνει στρατιώτης αλλά τελικά έμαθε να κατασκευάζει βιολιά

Pulp Fiction / Ντάνιελ Ντέι Λιούις, μας έλειψες

Ο διάσημος ηθοποιός ήρθε στην Αθήνα και μας μίλησε αποκλειστικά για την επεισοδιακή πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα, όταν ακόμη ήταν μακρυμάλλης έφηβος στα χρόνια της χούντας, και για την επάνοδό του στα πλατό μαζί με τον γιο του, Ρόναν, μαζί με τον οποίο έγραψε για πρώτη φορά σενάριο για την ταινία «Ανεμώνη».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πριν από το break, ο Γιώργος Λάνθιμος τα λέει όλα

Οθόνες / Γιώργος Λάνθιμος: «Το θέμα είναι πώς ξαναβρίσκεις τη χαρά»

Παραδέχεται πως η δημιουργία ενός έργου τέχνης δεν είναι μια ανώδυνη διαδικασία. Και πως χρειάζεται ένα διάλειμμα. Πήρε στάση απέναντι σε όσα συμβαίνουν στη Γάζα γιατί «Αν είσαι άνθρωπος με οποιαδήποτε ενσυναίσθηση, δεν μπορείς να μη μιλήσεις». Λίγο πρίν την κυκλοφορία της ταινίας Βουγονία που σκηνοθετεί, ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Θανάσης Βαλτινός: Η νουβέλα «Η Κάθοδος των Εννιά» του διακεκριμένου συγγραφέα

Οθόνες / «Η Κάθοδος των Εννιά»: Η διάσημη νουβέλα του Θανάση Βαλτινού

Πεθαίνει σαν σήμερα ο διακεκριμένος Έλληνας συγγραφέας. Αυτή είναι η ιστορία ενός από τα εμβληματικότερα βιβλία του και η βραβευμένη μεταφορά της στον κινηματογράφο, το 1984, από τον Χρίστο Σιοπαχά.
ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ
Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Οθόνες / Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Με αφορμή το αφιέρωμα που ετοίμασε το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για μία από τις σπουδαιότερες ηθοποιούς της εποχής μας, επιλέγουμε 10 ταινίες της, στις οποίες έχει αποτυπωθεί η τεράστια υποκριτική της δυναμική και η ικανότητά της να μεταμορφώνεται εσωτερικά με κάθε ρόλο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ