«Το Μυστήριο της Μέριλιν Μονρόε»: Η ομιχλώδης αυλαία ενός μοναχικού sex symbol

marilyn monroe Facebook Twitter
Η Μέριλιν Μονρόε φεύγει από το σπίτι που μοιραζόταν με τον Τζο Ντι Μάτζιο με αυτοκίνητο που οδηγούσε ο δικηγόρος της, Τζέρι Γκίζλερ. Η Μονρόε είχε μόλις ανακοινώσει την πρόθεσή της να χωρίσει τον Ντι Μάτζιο για λόγους «ψυχικής κακοποίησης». Φωτ.: Getty Images/Ideal Image
0

Στην τελευταία διετία της ζωής της η Μέριλιν Μονρόε δεν ήταν ακριβώς η ολόφωτη σειρήνα που διέπρεψε στο μεγαλύτερο μέρος των '50s, αυτό το «beautiful child» που ο Τρούμαν Καπότε περιέγραψε σε βάθος στην ιμπρεσιονιστική διατύπωση των φιλικών συναντήσεων και ανέμελων συνομιλιών τους.

Τα προβλήματα με τον εθισμό της στον συνδυασμό αλκοόλ και χαπιών διαφαίνονταν στο πλατό του Misfits. Ανέκαθεν αργούσε στα γυρίσματα. Είχε πλέον θαμπώσει, ήταν ασταθής, όχι τόσο χαριτωμένη όσο παλιά – από μια ηλικία κι έπειτα ο θαυμασμός στην ενζενί δεν χαρίζεται απλόχερα και τα νάζια δεν συγχωρούνται εύκολα.

Προερχόταν από μια εμπορική αποτυχία, μια αποβολή που της στοίχισε και το διαζύγιο από τον Πυγμαλίωνά της, τον Άρθουρ Μίλερ, και βρέθηκε μπλεγμένη με τους Κένεντι, τον Πρόεδρο Τζακ και τον υπουργό αδελφό του, Μπόμπι.

Το ντοκιμαντέρ της Έμα Κούπερ Το Μυστήριο της Μέριλιν Μονρόε: Οι Άγνωστες Κασέτες επιχειρεί, για λογαριασμό του Netflix, μια παρατεταμένη εισαγωγή στα παιδικά χρόνια και το χτίσιμο του μύθου της, για να ασχοληθεί σε σοβαρό τόνο, με τη σπάθη της σημαντικής αποκάλυψης να βαραίνει συνεχώς την αφήγηση, με την ομιχλώδη αυλαία του μοναχικού sex symbol του 20ού αιώνα, εξάγοντας, ευτυχώς, ένα καθαρό πόρισμα: η Μέριλιν δεν δολοφονήθηκε.

Ο ανακυκλωμένος συνδυασμός της ερευνητικής δημοσιογραφίας με το κουτσομπολιό, που ανέκαθεν έβριθε στο Χόλιγουντ, όπως διαπιστώνει σε ένα από τα πολλά κλισέ του ο Σάντερς, δεν δημιουργεί το ποθούμενο σασπένς. Το οτι το παρανοϊκό FBI έβλεπε την Μέριλιν ως εθνική απειλή δεν είναι είδηση.

Ακόμη κι αν δίνει τέλος στα συνωμοσιολογικά σενάρια που σέρνονται επί δεκαετίες, δεν προσφέρει κάτι σημαντικό στο μυστήριο που περιβάλλει την άδοξη τελευταία νύχτα της ζωής της, όταν βρέθηκε νεκρή, μπρούμυτα στο κρεβάτι της οικίας της στο Μπρέντγουντ της Καλιφόρνια, από την οικιακή της βοηθό, τα ξημερώματα της 4ης προς 5η Αυγούστου.

Η ταινία βασίζεται στις μαγνητοφωνημένες συνομιλίες του Βρετανού δημοσιογράφου Άντονι Σάντερς, αρχεία μιας έρευνας που ξεκίνησε για μερικούς μήνες το 1982, εν τέλει διήρκεσαν μερικά χρόνια και αποτέλεσαν το υλικό του βιβλίου που εξέδωσε το 1985, με τίτλο Goddess. Όπως βασικά μαρτυρούν ο γιος του ψυχαναλυτή της, ένας ιδιωτικός ντετέκτιβ και ένας δημοσιογράφος που βρέθηκε επί τόπου και ψυλλιάστηκε πως τα στοιχεία δεν είναι ακριβή, η ώρα του θανάτου της τοποθετείται νωρίτερα το βράδυ, πάντως πριν από τα μεσάνυχτα, και η θέση της, στο υποτίθεται κλειδωμένο υπνοδωμάτιο, ήταν πλάγια. Έτσι έγινε ή κάποιος «καθάρισε» το τοπίο από ενοχοποιητικά στοιχεία, τακτοποιώντας το σκηνικό;

marilyn Facebook Twitter
Η Μέριλιν Μονρόε χαλαρώνει σε μια ήσυχη στιγμή σε ένα εστιατόριο τον Μάρτιο του 1955 στη Νέα Υόρκη. Φωτ.: Ed Feingersh/Michael Ochs Archives/Getty Images/Ideal Image

Το αγκάθι στην προδιαγεγραμμένη αυτοκτονία ήταν ο Μπόμπι Κένεντι, που εκείνο το Σαββατοκύριακο είχε επισκεφθεί τον κουμπάρο του, και μέλος του Rat Pack, ηθοποιό Πίτερ Λόφορντ, τον άνθρωπο που διοργάνωνε πολύ κεφάτα πάρτι στη βίλα του στο Μάλιμπου, φιλοξενούσε τους Ιρλανδούς αριστοκράτες της πολιτικής και τους πάσαρε, εκτός από τα πρόθυμα για υψηλές γνωριμίες κορίτσια που στοιβάζονταν στην πισίνα, και την αποπροσανατολισμένη εκείνη την περίοδο Μέριλιν.

Οι φωνές που ακούγονται στις κασέτες έχουν δραματοποιηθεί οπτικά, με ηθοποιούς που υποδύονται τους ομιλούντες στο τηλέφωνο αληθινούς χαρακτήρες, και τα δεδομένα, όπως τα μαρτυρούν στον Σάντερς, λένε πως ο Κένεντι είχε καυγαδίσει άσχημα με την ηθοποιό, οι σωματοφύλακές του μπήκαν ανάμεσά τους για να τον προστατέψουν από την οργή της, εκείνη του διαμήνυσε πως δεν προτίθεται να συνεχίσει μια σχέση που της κάνει κακό, κι ένα τηλεφώνημα πρόδιδε τον θάνατό της πολύ νωρίτερα από αυτό που τα επίσημα πρακτικά έχουν καταγράψει. Κατά συνέπεια, ακόμη κι αν κανείς δεν όπλισε τη μοιραία δόση, ο γερουσιαστής Ρόμπερτ Κένεντι ήταν ο αυτουργός.

Το FBI και όλοι οι άνθρωποι του Προέδρου συγκάλυψαν την υπόθεση και με τρόπο παρακάλεσαν να μη δημοσιευθεί τίποτε σχετικό. Το θέμα έληξε οριστικά 40 χρόνια πριν, με μια μικρή υποσημείωση που τώρα έρχεται στο φως. Λόγω του γάμου της με τον Μίλερ, παλιού μέλους του αμερικανικού κομμουνιστικού κόμματος, η Μονρόε είχε χαρακτηρισθεί αριστερή εξ αγχιστείας, ωστόσο σοσιαλιστικών φρονημάτων σύμφωνα με το φοβικό FBI, ειδικά μετά από μια κουβέντα για την ηθική της χρήσης πυρηνικών στο αποκορύφωμα της διαμάχης των ΗΠΑ με την Κούβα.

Φοβήθηκαν οι Κένεντι την απόλυτη ξανθιά της Αμερικής, επειδή έτσι τους συμβούλευσαν οι μυστικοί πράκτορες, και έκτοτε ο πιο προσεκτικός Τζον, για πολιτικούς λόγους, απέφυγε, σχεδόν απαγορεύοντας κάθε μελλοντική επαφή, τη γυναίκα που του ευχήθηκε ηδυπαθώς να ζήσει και να τα εκατοστήσει, στο φιλανθρωπικό δείπνο για τα γενέθλιά του στο κατάμεστο Madison Square Garden; Και το πνεύμα του Μπόμπι ήθελε μεν το ίδιο, η δε σαρξ του ασθενής; Όλες οι καταθέσεις στο ακουστικό του Σάντερς είναι προφορικές, εκτός νομικής σφαίρας, συνεπώς στο έλεος της υποκειμενικής κρίσης και του ποσοστού πίστης του καθενός.

Monroe Kennedy Facebook Twitter
Φοβήθηκαν οι Κένεντι την απόλυτη ξανθιά της Αμερικής, επειδή έτσι τους συμβούλευσαν οι μυστικοί πράκτορες, και έκτοτε ο πιο προσεκτικός Τζον, για πολιτικούς λόγους, απέφυγε, σχεδόν απαγορεύοντας κάθε μελλοντική επαφή, τη γυναίκα που του ευχήθηκε ηδυπαθώς να ζήσει και να τα εκατοστήσει, στο φιλανθρωπικό δείπνο για τα γενέθλιά του στο κατάμεστο Madison Square Garden;

Ο ανακυκλωμένος συνδυασμός της ερευνητικής δημοσιογραφίας με το κουτσομπολιό, που ανέκαθεν έβριθε στο Χόλιγουντ, όπως διαπιστώνει σε ένα από τα πολλά κλισέ του ο Σάντερς, δεν δημιουργεί το ποθούμενο σασπένς.

Το ότι το παρανοϊκό FBI έβλεπε την Μέριλιν ως εθνική απειλή δεν είναι είδηση. Η μισή Αμερική είχε γεμίσει με κόκκινες μάγισσες, αν πιστεύουμε τους παχουλούς φακέλους του Χούβερ. Και το πιθανότερο είναι πως ο νεότερος Κένεντι έκανε άλλη μια επίσκεψη στο μοναδικό σπίτι που αγόρασε ποτέ η ηθοποιός, αργά το απόγευμα, πριν από τη μοιραία βραδιά.

Το σκηνικό παραμένει το ίδιο, το αποτέλεσμα δεν αλλάζει, η υπόθεση έκλεισε εδώ και δεκαετίες, το foul play αναμοχλεύεται ως υποψία, αλλά δεν βγάζει πουθενά. Χρόνια αϋπνία, υπερβολική δόση βαρβιτουρικών, η καριέρα τερματίστηκε, το φαινόμενο στερεώθηκε, ένας μύθος γεννήθηκε.

Το ενδιαφέρον κομμάτι στο ντοκιμαντέρ είναι το πλούσιο οπτικό υλικό, μια θεαματική συρραφή γνωστών και πρωτότυπων πλάνων που γεμίζει τα αποσπάσματα των πιο ζουμερών από τις περίπου χίλιες συνεντεύξεις από 650 άτομα του αειθαλούς λαγωνικού από την Ιρλανδία.

Ίσως οι πιο κατατοπιστικές παρατηρήσεις έρχονται, δια στόματος των συγγενών του, από τον ψυχίατρό της, Ραλφ Γκρίνσον, ο οποίος την κούραρε κυρίως τον τελευταίο χρόνο της ζωής της, την εκτιμούσε ως ειδική περίπτωση που δεν ταίριαζε, για πολλούς λόγους, σε κλινική (αν και για ένα μικρό διάστημα νοσηλεύτηκε στο Μανχάταν), και δεν θέλησε να μοιραστεί τα μυστικά του με τη γυναίκα του και τον γιο τους, για να μην τους επιβαρύνει με αλήθειες που δεν θα έπρεπε να γνωρίζουν.

Τα συμπεράσματά του για την Μονρόε περιστρέφονται γύρω από το σύνδρομο της εγκαταλελειμμένης από τον πατέρα – η Μέριλιν επέμενε πως δεν ήταν ορφανή και, σύμφωνα με έναν γνωστό της, πολύ θα ήθελε να γνωρίσει τον βιολογικό της πατέρα και να κάνει σεξ μαζί του!

Το ιστορικό της νεαρής Νόρμα Τζιν (σχιζοφρενής μητέρα που αυτοκτόνησε, έλλειψη σταθερής εστίας) εξηγεί ψυχολογικά την περπατησιά και τις κινήσεις της, το πρώιμο στρατηγικό πλασάρισμα από τον sugar daddy manager που την αγάπησε στην πασαρέλα του Χόλιγουντ, που αντιμετώπιζε τις στάρλετ σαν κρέας premium κοπής, χωρίς να κάνει καμία εξαίρεση στην περίπτωσή της, μέχρι την απέλπιδα, άτυχη αναζήτηση επιφανών ανδρών, από τον αθλητικό, ζηλιάρη Τζο Ντι Μάτζιο ως τον «Στρατηγό» που θαύμασε και αγάπησε, τον Ρόμπερτ Κένεντι που γνώρισε όταν ήταν ο Γενικός Εισαγγελέας που ενοχλούσε τον Τζίμι Χόφα και τους μυστικούς επιθεωρητές της τάξης και της ασφάλειας της χώρας.

Something’s Gotta Give Facebook Twitter
Πλάνο από το «Something’s Gotta Give» με τη Μέριλιν να χαμογελά διάπλατα για τελευταία φορά.

Η σύντομη ζωή της Μονρόε, ωστόσο, στροβιλίστηκε εντυπωσιακά στην αταξία και την ανασφάλεια, από τη στιγμή που εκτοξεύτηκε με τη Ζούγκλα της Ασφάλτου στην εκτυφλωτική μαρκίζα της δημοφιλίας ως το ημιτελές κρόουλ της στην πισίνα, στα πλάνα από το Something’s Gotta Give, χαμογελώντας διάπλατα για τελευταία φορά.

Η δεκαετία της κυριαρχίας της αποτυπώνεται με σκηνές από τις ταινίες της, υπενθυμίσεις για το τραχύ, αν και απτό ταλέντο της από τους σκηνοθέτες Τζον Χιούστον, Μπίλι Γουάιλντερ και Τζορτζ Κιούκορ (ο οποίος μάλιστα προέβλεψε σωστά, αν και δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει την ταινία του μαζί της, πως θα γινόταν η σταρ του αιώνα) και κλεφτές ματιές της συμπεριφοράς της μπροστά στην κάμερα.

Χαιρόταν για την προσοχή, έκλαιγε όταν χώρισε από τον Ντι Μάτζιο, μελαγχολούσε όταν τη ρωτούσαν αργότερα γι’ αυτόν, σκόρπιζε τη σέξι νωχελικότητά της στις βόλτες στους δρόμους της Νέας Υόρκης και του Λος Άντζελες, πόζαρε μοναδικά στις πρεμιέρες των ταινιών της. Και φυσικά, είχε καταπιεί προβολέα όταν άκουγε το action, αυτό το παραδέχονταν όλοι.

Ωστόσο, πάντα πάλευε με την ιδέα πως ποτέ δεν είναι αρκετή, ούτε η υποκριτική της ικανότητά της, ούτε η ευτυχία που έψαχνε. Ανέκαθεν αλίευε μύχια βιώματα για να αποδώσει τους συνήθως μονοδιάστατους χαρακτήρες που αναλάμβανε (η επιρροή του Actors’ Studio) και μιλούσε με γλυκιά υπεκφυγή για την άπιαστη ηρεμία της ψυχής, σα να ζητούσε βοήθεια από αυτόν που τη ρωτούσε.

Το Μυστήριο της Μέριλιν Μονρόε ποντάρει στις Άγνωστες Κασέτες, αλλά περισσότερο αναδίδει την αίσθηση της χαμένης ευκαιρίας, της δεύτερης πράξης μιας γυναίκας, όταν και αν συνειδητοποιούσε πως ακόμη δεν είχε δείξει τον πιο ουσιαστικό και καλύτερο εαυτό της. 

«Το Μυστήριο της Μέριλιν Μονρόε: Οι Άγνωστες Κασέτες» προβάλλεται στην πλατφόρμα του Netflix

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Είναι η «Κιούκα» η «ελληνική ταινία της χρονιάς»;

The Review / Τι είναι αυτό που κάνει την ταινία «Κιούκα» να συζητιέται τόσο;

O Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με τη Βένα Γεωργακοπούλου για την ταινία «Κιούκα: Πριν το τέλος του καλοκαιριού» του 31χρονου Κωστή Χαραμουντάνη. Πώς καταφέρνει το όραμα ενός millennial σκηνοθέτη να ξεχωρίζει στο σύγχρονο ελληνικό σινεμά — και γιατί αξίζει την προσοχή μας;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ρίτσαρντ Γκιρ: Η αβάσταχτη γοητεία της σεμνότητας 

Οθόνες / Ρίτσαρντ Γκιρ: Η αβάσταχτη γοητεία της σεμνότητας 

Με αφορμή την έξοδο του «Oh, Canada» στις εγχώριες αίθουσες, ανατρέχουμε στο σύνολο της καριέρας ενός σταρ που οι περισσότεροι θεωρούμε δεδομένο, ίσως επειδή όσα κάνει στην οθόνη φαντάζουν τόσο ανεπιτήδευτα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Κάν’ το όπως ο Γκοντάρ

Ανταπόκριση από τις Κάννες / Κάν’ το όπως ο Γκοντάρ

Ως άλλος Αμερικανός στο Παρίσι του ’60, ο Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ με τη φετινή του συμμετοχή, το ασπρόμαυρο «Nouvelle Vague», αποτίνει φόρο τιμής στον θρυλικό auteur του γαλλικού Νέου Κύματος, υπενθυμίζοντάς μας την τέχνη (και το θράσος) της νεότητας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στις σχολικές γιορτές ο Θοδωρής Σελέκος ζήλευε τα φτερά αγγέλου που είχε ο φίλος του ο Παναγιώτης

Οθόνες / Στις σχολικές γιορτές ο Θοδωρής Σελέκος ζήλευε τα φτερά αγγέλου που είχε ο φίλος του ο Παναγιώτης

Ο Θοδωρής Σελέκος μεγάλωσε στο Νέο Ηράκλειο και ασχολείται με τον κινηματογράφο . Στα πρώτα του βήματα ήταν μέρος της κολεκτίβας ATH KIDS. Έχει σκηνοθετήσει βιντεοκλίπ για καλλιτέχνες όπως ο Ethismos, ο Saske, οι Sworr και διαφημιστικά για brands όπως η Muerte Inc. Παλιότερα άκουγε περισσότερη hip-hop μουσική. Τώρα ακούει jazz και soul. Η πρώτη ταινία μικρού μήκους του ονομάζεται «Can you water a garden with tears?». Του αρέσει η ησυχία και οι αργές ταινίες.
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΚΟΥΛΑΚΗ
Χολιγουντιανή απόβαση στην Κρουαζέτ, μια πολιτική διαμαρτυρία αλλά και «ψαλίδι» στο γυμνό

Κάννες 2025 / Χολιγουντιανή απόβαση στην Κρουαζέτ, μια πολιτική διαμαρτυρία αλλά και «ψαλίδι» στο γυμνό

Στην τελετή έναρξης του Φεστιβάλ Καννών, ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο εξαπέλυσε για ακόμη μία φορά σφοδρή κριτική κατά της αμερικανικής πολιτικής, μια μικρή γαλλική ταινία εγκαινίασε το φεστιβάλ, ενώ οι λαμπερές σταρ υποχρεώθηκαν να περιορίσουν τις ημίγυμνες εμφανίσεις τους στο κόκκινο χαλί.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ποιος είναι τελοσπάντων αυτός ο Λεός Καράξ;

Οθόνες / Λεός Καράξ: Ποιος είναι ο σκηνοθέτης του Holy Motors;

«Δεν είμαι εγώ», δηλώνει ο ασυμβίβαστος Γάλλος δημιουργός στον τίτλο της φιλμικής του αυτοβιογραφίας, εντείνοντας το μυστήριο γύρω από το πρόσωπό του και προσθέτοντας ακόμη μία ψηφίδα σε ένα συναρπαστικό καλλιτεχνικό work in progress.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Ένκε Φεζολλάρι

Μυθολογίες / «Όποτε θέλω να κλάψω, βλέπω το The Hours»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Ένκε Φεζολλάρι

Το πρώτο ερωτικό σκίρτημα ήρθε με το Persona του Μπέργκμαν. Όταν είδε το Happy Together του Wong Kar-Wai, ήθελε να ουρλιάξει. Τα παθιασμένα συναισθήματα έχουν τον πρώτο λόγο στην κινηματογραφική λίστα του ηθοποιού και σκηνοθέτη.
«Becoming Led Zeppelin»: Το χρονικό του βαρύτερου ροκ συγκροτήματος όλων των εποχών

Pulp Fiction / Led Zeppelin: Ένα ντοκιμαντέρ για το «βαρύτερο» ροκ συγκρότημα όλων των εποχών

Το ντοκιμαντέρ «Becoming Led Zeppelin» του Μπέρναρντ ΜακΜάχον παρουσιάζει την ιστορία του θρυλικού hard rock συγκροτήματος, φωτίζοντας το background των μελών του και τις περιστάσεις που οδήγησαν στην ίδρυσή του, φτάνοντας μέχρι και την κυκλοφορία του δεύτερου άλμπουμ τους και την απαρχή της απόλυτης δόξας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
movies

Οθόνες / Η Σταχτοπούτα αλλιώς και 5 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Το διάσημο παραμύθι γίνεται ταινία τρόμου, εφηβικά δράματα και η καινούργια σκηνοθετική δουλειά του διεθνούς φήμης Έλληνα διευθυντή φωτογραφίας Φαίδωνα Παπαμιχαήλ – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
Φαίδων Παπαμιχαήλ: «Παντού με περνούν για ξένο, δεν έχω πλέον μητρική γλώσσα»

Pulp Fiction / «Παντού με περνούν για ξένο, δεν έχω πλέον μητρική γλώσσα»

Με αφορμή τη νέα του ταινία, ο σημαντικός διευθυντής φωτογραφίας και σκηνοθέτης Φαίδων Παπαμιχαήλ αφηγείται στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο τη συναρπαστική διαδρομή της ζωής του από τα πρώτα του βήματα μέχρι τις μεγαλύτερες στιγμές της καριέρας του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
El Eternauta: Το θρυλικό κόμικ μεταφέρθηκε στο Netflix σε μια σειρά υψηλών προδιαγραφών

Daily / El Eternauta: Το θρυλικό κόμικ μεταφέρθηκε στο Netflix σε μια σειρά υψηλών προδιαγραφών

«Ο κοσμοναύτης του απείρου» έκανε πρεμιέρα πριν από μερικές μέρες, σε μια μεταφορά αντάξια του θρύλου που συνοδεύει τόσο το έργο όσο και τον δημιουργό του, ο οποίος βρήκε τραγικό τέλος στα χέρια της αργεντινής χούντας.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Πόσο θα τα έσπαγε/γαμάτη θα ήταν μια θρησκεία με θεό τον Νίκολας Κέιτζ»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες της Ναταλίας Σουίφτ / «Αν μοιραστώ μαζί σου την ταινία που αγαπάω, μόνο αγάπη έχω να σου δώσω»

Μυθολογίες / «Φαντάζεστε μια θρησκεία με θεό τον Κέιτζ;»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες της Ναταλίας Σουίφτ

Από το After Hours του Σκορσέζε, που την απελευθέρωσε, μέχρι τη Γλυκιά Συμμορία του Νικολαΐδη, που τη σημάδεψε με τη μουσική της, η ηθοποιός μοιράζεται μια ετερόκλητη κινηματογραφική λίστα.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ