The Idol: Πολύ σαδομαζό για το τίποτα

The Idol: Πολύ σαδομαζό για το τίποτα Facebook Twitter
Η Λίλι Ρόουζ Ντεπ υποδύεται μια σύγχρονη ποπ σταρ που περνά περίοδο κλονισμού και βαθιάς σύγχυσης μετά την απώλεια της μητέρας της και βρίσκει καταφύγιο στις BDSM ορέξεις ενός μυστηριώδη ιδιοκτήτη κλαμπ, τον οποίον υποδύεται ένας πραγματικός ποπ σταρ, ο Abel "The Weeknd” Tesfaye.
0

HBO σημαίνει ως γνωστόν πρεστίζ, ποιότητα, προϋπολογισμός. Σημαίνει επίσης σκηνές γυμνού ερωτισμού που άλλα κανάλια δεν τολμούν κατά κανόνα να συμπεριλάβουν στις παραγωγές τους. Το “The Idol”, η νέα φιλόδοξη σειρά της πλατφόρμας με πρωταγωνίστρια την κόρη του Τζόνι Ντεπ και της Βανέσα Παραντί, Λίλι-Ρόουζ Ντεπ (φτυστή η μαμά της), έγινε διαβόητη για τις «σκανδαλώδεις» σκηνές της πριν καν ξεκινήσει να προβάλλεται.

Κόστισε επίσης ένα σκασμό λεφτά. Σύμφωνα με σχετικές πηγές, ο δημιουργός της Σαμ Λέβινσον, γνωστός από μια άλλη «σκανδαλώδη» σειρά του HBO, το “Euphoria”, έκαψε γύρω στα 70 εκατομμύρια δολάρια για την ολοκλήρωσή της, αδυνατώντας όμως να της εξασφαλίσει το απαιτούμενο πρεστίζ, παρά την πρόθεσή του να αποτυπώσει στην χλιδάτη παραγωγή τo high-end κολαστήριο της σύγχρονης showbiz και παρά την «θριαμβευτική» επίσημη πρεμιέρα των δύο πρώτων επεισοδίων στο πρόσφατο φεστιβάλ των Καννών.

Η Ντεπ υποδύεται μια σύγχρονη ποπ σταρ που περνά περίοδο κλονισμού και βαθιάς σύγχυσης μετά την απώλεια της μητέρας της και βρίσκει καταφύγιο στις BDSM ορέξεις ενός μυστηριώδη ιδιοκτήτη κλαμπ, τον οποίον υποδύεται ένας πραγματικός ποπ σταρ, ο Abel "The Weeknd” Tesfaye, ο οποίος συγχρόνως φέρει τον τίτλο του συν-δημιουργού της σειράς.

Μακάρι να έμοιαζε το “The Idol” στο αλήστου μνήμης ερωτικό θρίλερ «Βασικό ένστικτο» ή στο “Showgirls” – τότε θα μπορούσαμε τουλάχιστον να πούμε ότι είναι τόσο αποενοχοποιημένα κακό που γίνεται υπερβατικό, και αν μη τι άλλο ψυχαγωγικό στην επιδεικτική του ακρότητα.  

Δεν είναι ξεκάθαρο το τι ακριβώς του βρίσκει, όταν πάντως η ταλαίπωρη βοηθός της τής λέει ότι έχει το προφίλ βιαστή (“he’s so rapey”), εκείνη της απαντά στο πρώτο επεισόδιο (όπου πληροφορούμαστε μεταξύ άλλων ότι «η ψυχική ασθένεια είναι σέξι»), «ναι, μ΄ αρέσει αυτό πάνω του». Λίγο πριν, βλέπουμε τις δυο τους να παρακολουθούν στην υπερπολυτελή έπαυλη που διαμένει η πρωταγωνίστρια, το «Βασικό Ένστικτο». Μακάρι να έμοιαζε το “The Idol” σ’ εκείνο το αλήστου μνήμης ερωτικό θρίλερ ή στο “Showgirls” – τότε θα μπορούσαμε τουλάχιστον να πούμε ότι είναι τόσο αποενοχοποιημένα κακό που γίνεται υπερβατικό, και αν μη τι άλλο ψυχαγωγικό στην επιδεικτική του ακρότητα.  

The Idol: Πολύ σαδομαζό για το τίποτα Facebook Twitter
Παρακολουθήσαμε ένα οργιαστικό μπάχαλο που οι «προκλητικές» σκηνές του δεν προκαλούν σοκ ή κατάπληξη αλλά αμηχανία και πλήξη.

Αντ’ αυτού, παρακολουθήσαμε – στο πρώτο επεισόδιο τουλάχιστον – ένα οργιαστικό μπάχαλο που οι «προκλητικές» σκηνές του δεν προκαλούν σοκ ή κατάπληξη αλλά αμηχανία και πλήξη. Και είναι κρίμα ίσως, γιατί κάπου εκεί μέσα φαίνεται πού και πού να κρύβεται μια οξεία και εκ των έσω σάτιρα της υψηλής showbiz, η οποία ίσως να είχε πραγματωθεί αν παρέμενε στη θέση της η αρχική σκηνοθέτρια της σειράς, η ‘Ειμι Σέιμετζ, υπεύθυνη πριν από μερικά χρόνια για τους δύο αριστουργηματικούς κύκλους του “The Girlfriend Experience”. Τελικά όμως απομακρύνθηκε και τα ηνία ανέλαβε ο Λέβινσον, ο οποίος δημιούργησε ένα κωμικοτραγικό πυροτέχνημα που παίρνει τον εαυτό του υπερβολικά σοβαρά. 

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιάννης Σολδάτος: «Ο μεγαλύτερος εχθρός μου είναι ο μικροαστισμός» ή «Το σινεμά ως μαζικό λαϊκό θέαμα έχει σχεδόν τελειώσει»

Βιβλίο / Γιάννης Σολδάτος: «Το σινεμά ως μαζικό λαϊκό θέαμα έχει σχεδόν τελειώσει»

Μια συζήτηση με τον σκηνοθέτη, εκδότη και συγγραφέα της συνοπτικής «Ιστορίας του Ελληνικού Κινηματογράφου» που πρόσφατα επανακυκλοφόρησε εμπλουτισμένη και σε ενιαία μορφή από τις εκδόσεις Αιγόκερως.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Aν είχα Πόδια θα σε Κλωτσούσα». Σιγά ρε φίλε, ένα σινεμά ήρθαμε!

Οθόνες / «Aν είχα Πόδια θα σε Κλωτσούσα». Σιγά ρε φίλε, ένα σινεμά ήρθαμε!

Κάνουμε χιούμορ, αλλά η ταινία της Μπρόνστιν παίρνει τα περισσότερα αστέρια της εβδομάδας (με ντεμπούτο A$AP Rocky). Άλλες πέντε ταινίες «βγαίνουν» στα σινεμά από σήμερα και υπάρχει κάτι για όλους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ποια είναι η καλύτερη και ποια η χειρότερη σειρά του 2025;

Pulp Fiction / Ποια είναι η καλύτερη και ποια η χειρότερη σειρά του 2025;

Pluribus ή All is Fair; Έχουν και τα δύο φανατικούς θαυμαστές που τους χωρίζει μία άβυσσος. Τα βρίσκουν στη μέση ίσως με τον τελευταίο κύκλο του Stranger Things. Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος και Γιάννης Βασιλείου μιλούν για τις τρεις πολυσυζητημένες σειρές στο studio της LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους

Οθόνες / Όσα παιδιά βρέθηκαν στην Ολυμπία 29/11-6/12 είδαν πολύ καλό σινεμά

Το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους ταξίδεψε για μια εβδομάδα τους θεατές του σε κάθε γωνιά της Γης, από τους καταυλισμούς της Παλαιστίνης μέχρι τις Φιλιππίνες και τα νησιά Γκαλάπαγκος.
ΚΟΡΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟΡΗ
Τζον Κασσαβέτης, εξέχων δημιουργός της αμερικανικής αβάν-γκαρντ

Οθόνες / Τζον Κασσαβέτης: «Το καλύτερο location στον κόσμο είναι το ανθρώπινο πρόσωπο»

Γεννήθηκε σαν σήμερα ο Ελληνοαμερικανός σκηνοθέτης και ηθοποιός που έγραψε ιστορία στον κινηματογράφο με σπουδαίες ταινίες όπως οι «Μια γυναίκα εξομολογείται», «Νύχτα Πρεμιέρας», «Γκλόρια» και πολλές ακόμα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η συγκλονιστική «Φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ακούγεται από σήμερα και στην Αθήνα

Οθόνες / Η συγκλονιστική «Φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ακούγεται από σήμερα και στην Ελλάδα

Ένα 6χρονο κορίτσι «φωνάζει» το πιο δυνατό αντιπολεμικό μήνυμα, οι Έλληνες διασκευάζουν Ντίκενς (και το κάνουν πολύ καλά) και άλλες πέντε ταινίες που μπορείτε να δείτε από σήμερα στα σινεμά.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Σινεμά από το μέλλον, για δύο εβδομάδες στην Αθήνα

Οθόνες / Σινεμά από το μέλλον, για δύο εβδομάδες στην Αθήνα

Το Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Αθήνας επιστρέφει. Για δύο εβδομάδες θα δούμε μερικές από τις πιο ενδιαφέρουσες ταινίες σύχρονων δημιουργών, παράλληλα με αποκατεστημένες κλασικές που άφησαν εποχή.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beatles νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων

Daily / Beatles νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων

Η μυθική σειρά οκτώ (συν ένα) επεισοδίων που διασχίζει ολόκληρη την εξωπραγματική διαδρομή του πιο σημαντικού και πιο λατρεμένου συγκρότημα στην ιστορία, επέστρεψε στο Disney + σε νέα, αποκατεστημένη εκδοχή με πεντακάθαρη εικόνα και κρυστάλλινο ήχο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Barry Lyndon»: Η μεγαλειώδης ύβρις ενός όμορφου αριβίστα

Οθόνες / «Barry Lyndon»: Η μεγαλειώδης ύβρις ενός όμορφου αριβίστα

Πενήντα χρόνια μετά την πρώτη προβολή της, η ταινία του Στάνλεϊ Κιούμπρικ παραμένει ένα μεγάλο εικαστικό αριστούργημα και σίγουρα μία από τις ωραιότερες ταινίες που γυρίστηκαν ποτέ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Νταβίντ Πάμπλος: « Το Μεξικό βυθίζεται στη βία εδώ και πολλά χρόνια»

Οθόνες / Νταβίντ Πάμπλος: «Το Μεξικό βυθίζεται στη βία εδώ και πολλά χρόνια»

Βία, καρτέλ ναρκωτικών, τρόμος παντού, σκλάβοι του σεξ αλλά και queer έρωτες στο Μεξικό του σήμερα. Αυτό είναι το σκηνικό της συγκλονιστικής ταινίας «Στον δρόμο» που είδαμε στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Ο Μεξικανός σκηνοθέτης μίλησε στη LiFO για τη ζωή στο Μεξικό αλλά και για την τόλμη που χρειάστηκε να γυρίσει μια ταινία με ένα τόσο επικίνδυνο για τη χώρα του θέμα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Μουσική / Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Το 1995, όταν βγήκε στους κινηματογράφους το διάσημο άνιμε του Mamoru Oshii, οι αναφορές του στην ΑΙ ακούγονταν εξωγήινες. Σήμερα, μοιάζει πιο επίκαιρο και σύγχρονο από ποτέ. Το ίδιο και το σάουντρακ του Kenji Kawai. Σε λίγες μέρες προβάλλεται ξανά στην Αθήνα.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Βιμ Βέντερς: «Είμαι αισιόδοξος για το σινεμά, ο κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Οθόνες / Βιμ Βέντερς στη LifO: «O κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Με αφορμή το αφιέρωμα στο έργο του που είδαμε στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, ο Γερμανός σκηνοθέτης μάς μίλησε για την εκλεκτική συγγένεια που νιώθει με την Ιαπωνία και για τον τρόπο που του αρέσει να κάνει ταινίες, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιστροφή του κοινού στις κινηματογραφικές αίθουσες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ