The Idol: Πολύ σαδομαζό για το τίποτα

The Idol: Πολύ σαδομαζό για το τίποτα Facebook Twitter
Η Λίλι Ρόουζ Ντεπ υποδύεται μια σύγχρονη ποπ σταρ που περνά περίοδο κλονισμού και βαθιάς σύγχυσης μετά την απώλεια της μητέρας της και βρίσκει καταφύγιο στις BDSM ορέξεις ενός μυστηριώδη ιδιοκτήτη κλαμπ, τον οποίον υποδύεται ένας πραγματικός ποπ σταρ, ο Abel "The Weeknd” Tesfaye.
0

HBO σημαίνει ως γνωστόν πρεστίζ, ποιότητα, προϋπολογισμός. Σημαίνει επίσης σκηνές γυμνού ερωτισμού που άλλα κανάλια δεν τολμούν κατά κανόνα να συμπεριλάβουν στις παραγωγές τους. Το “The Idol”, η νέα φιλόδοξη σειρά της πλατφόρμας με πρωταγωνίστρια την κόρη του Τζόνι Ντεπ και της Βανέσα Παραντί, Λίλι-Ρόουζ Ντεπ (φτυστή η μαμά της), έγινε διαβόητη για τις «σκανδαλώδεις» σκηνές της πριν καν ξεκινήσει να προβάλλεται.

Κόστισε επίσης ένα σκασμό λεφτά. Σύμφωνα με σχετικές πηγές, ο δημιουργός της Σαμ Λέβινσον, γνωστός από μια άλλη «σκανδαλώδη» σειρά του HBO, το “Euphoria”, έκαψε γύρω στα 70 εκατομμύρια δολάρια για την ολοκλήρωσή της, αδυνατώντας όμως να της εξασφαλίσει το απαιτούμενο πρεστίζ, παρά την πρόθεσή του να αποτυπώσει στην χλιδάτη παραγωγή τo high-end κολαστήριο της σύγχρονης showbiz και παρά την «θριαμβευτική» επίσημη πρεμιέρα των δύο πρώτων επεισοδίων στο πρόσφατο φεστιβάλ των Καννών.

Η Ντεπ υποδύεται μια σύγχρονη ποπ σταρ που περνά περίοδο κλονισμού και βαθιάς σύγχυσης μετά την απώλεια της μητέρας της και βρίσκει καταφύγιο στις BDSM ορέξεις ενός μυστηριώδη ιδιοκτήτη κλαμπ, τον οποίον υποδύεται ένας πραγματικός ποπ σταρ, ο Abel "The Weeknd” Tesfaye, ο οποίος συγχρόνως φέρει τον τίτλο του συν-δημιουργού της σειράς.

Μακάρι να έμοιαζε το “The Idol” στο αλήστου μνήμης ερωτικό θρίλερ «Βασικό ένστικτο» ή στο “Showgirls” – τότε θα μπορούσαμε τουλάχιστον να πούμε ότι είναι τόσο αποενοχοποιημένα κακό που γίνεται υπερβατικό, και αν μη τι άλλο ψυχαγωγικό στην επιδεικτική του ακρότητα.  

Δεν είναι ξεκάθαρο το τι ακριβώς του βρίσκει, όταν πάντως η ταλαίπωρη βοηθός της τής λέει ότι έχει το προφίλ βιαστή (“he’s so rapey”), εκείνη της απαντά στο πρώτο επεισόδιο (όπου πληροφορούμαστε μεταξύ άλλων ότι «η ψυχική ασθένεια είναι σέξι»), «ναι, μ΄ αρέσει αυτό πάνω του». Λίγο πριν, βλέπουμε τις δυο τους να παρακολουθούν στην υπερπολυτελή έπαυλη που διαμένει η πρωταγωνίστρια, το «Βασικό Ένστικτο». Μακάρι να έμοιαζε το “The Idol” σ’ εκείνο το αλήστου μνήμης ερωτικό θρίλερ ή στο “Showgirls” – τότε θα μπορούσαμε τουλάχιστον να πούμε ότι είναι τόσο αποενοχοποιημένα κακό που γίνεται υπερβατικό, και αν μη τι άλλο ψυχαγωγικό στην επιδεικτική του ακρότητα.  

The Idol: Πολύ σαδομαζό για το τίποτα Facebook Twitter
Παρακολουθήσαμε ένα οργιαστικό μπάχαλο που οι «προκλητικές» σκηνές του δεν προκαλούν σοκ ή κατάπληξη αλλά αμηχανία και πλήξη.

Αντ’ αυτού, παρακολουθήσαμε – στο πρώτο επεισόδιο τουλάχιστον – ένα οργιαστικό μπάχαλο που οι «προκλητικές» σκηνές του δεν προκαλούν σοκ ή κατάπληξη αλλά αμηχανία και πλήξη. Και είναι κρίμα ίσως, γιατί κάπου εκεί μέσα φαίνεται πού και πού να κρύβεται μια οξεία και εκ των έσω σάτιρα της υψηλής showbiz, η οποία ίσως να είχε πραγματωθεί αν παρέμενε στη θέση της η αρχική σκηνοθέτρια της σειράς, η ‘Ειμι Σέιμετζ, υπεύθυνη πριν από μερικά χρόνια για τους δύο αριστουργηματικούς κύκλους του “The Girlfriend Experience”. Τελικά όμως απομακρύνθηκε και τα ηνία ανέλαβε ο Λέβινσον, ο οποίος δημιούργησε ένα κωμικοτραγικό πυροτέχνημα που παίρνει τον εαυτό του υπερβολικά σοβαρά. 

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Γιάννης Φάγκρας: «Το μικρόβιο της απληστίας μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Οθόνες / Γιάννης Φάγκρας: «Η απληστία μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Την ανθρώπινη απληστία με φόντο το προσφυγικό διαπραγματεύεται η ταινία «Μικρός Ανθρωποφάγος», μια «πανκ περιπέτεια», σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, που συμμετέχει στο φετινό 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις ήθελε να γίνει στρατιώτης αλλά τελικά έμαθε να κατασκευάζει βιολιά

Pulp Fiction / Ντάνιελ Ντέι Λιούις, μας έλειψες

Ο διάσημος ηθοποιός ήρθε στην Αθήνα και μας μίλησε αποκλειστικά για την επεισοδιακή πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα, όταν ακόμη ήταν μακρυμάλλης έφηβος στα χρόνια της χούντας, και για την επάνοδό του στα πλατό μαζί με τον γιο του, Ρόναν, μαζί με τον οποίο έγραψε για πρώτη φορά σενάριο για την ταινία «Ανεμώνη».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πριν από το break, ο Γιώργος Λάνθιμος τα λέει όλα

Οθόνες / Γιώργος Λάνθιμος: «Το θέμα είναι πώς ξαναβρίσκεις τη χαρά»

Παραδέχεται πως η δημιουργία ενός έργου τέχνης δεν είναι μια ανώδυνη διαδικασία. Και πως χρειάζεται ένα διάλειμμα. Πήρε στάση απέναντι σε όσα συμβαίνουν στη Γάζα γιατί «Αν είσαι άνθρωπος με οποιαδήποτε ενσυναίσθηση, δεν μπορείς να μη μιλήσεις». Λίγο πρίν την κυκλοφορία της ταινίας Βουγονία που σκηνοθετεί, ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Θανάσης Βαλτινός: Η νουβέλα «Η Κάθοδος των Εννιά» του διακεκριμένου συγγραφέα

Οθόνες / «Η Κάθοδος των Εννιά»: Η διάσημη νουβέλα του Θανάση Βαλτινού

Πεθαίνει σαν σήμερα ο διακεκριμένος Έλληνας συγγραφέας. Αυτή είναι η ιστορία ενός από τα εμβληματικότερα βιβλία του και η βραβευμένη μεταφορά της στον κινηματογράφο, το 1984, από τον Χρίστο Σιοπαχά.
ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ
Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Οθόνες / Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Με αφορμή το αφιέρωμα που ετοίμασε το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για μία από τις σπουδαιότερες ηθοποιούς της εποχής μας, επιλέγουμε 10 ταινίες της, στις οποίες έχει αποτυπωθεί η τεράστια υποκριτική της δυναμική και η ικανότητά της να μεταμορφώνεται εσωτερικά με κάθε ρόλο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Οθόνες / Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Ένα μοναδικό μεγάλο αφιέρωμα στον σπουδαίο δημιουργό για ένα τριήμερο σε όλους τους χώρους της Στέγης, με προβολές των ταινιών του, ένα masterclass και μια συζήτησή του με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου στην Κεντρική Σκηνή.
M. HULOT
Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι να παραμένεις καλός άνθρωπος»

Οθόνες / Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι η καλοσύνη»

Υπήρξε από τις πιο αναγνωρίσιμες διεθνώς τηλεοπτικές περσόνες, όντας ο κεντρικός παρουσιαστής του MTV. Σήμερα ο 66χρονος τηλεοπτικός παραγωγός, συγγραφέας και σεναριογράφος ζει πλέον μόνιμα στην Αθήνα, όμως ο έρωτας με την Ελλάδα κρατάει από πολύ παλιά. Ο Steve Blame αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Oι 10 Καλύτερες Ελληνικές Ταινίες των ‘20s μέχρι τώρα

Η λίστα / Oι 10 καλύτερες ελληνικές ταινίες των '20s μέχρι τώρα

Ποιες ελληνικές ταινίες της τρέχουσας δεκαετίας έχουν ξεχωρίσει μέχρι στιγμής; Ρωτήσαμε 20 κριτικούς κινηματογράφου, ανθρώπους του ευρύτερου κινηματογραφικού χώρου και αθεράπευτους σινεφίλ και σας παρουσιάζουμε το top 10 που προέκυψε μέσα από το συναρπαστικό, σύνθετο μωσαϊκό του σύγχρονου ελληνικού σινεμά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να εξηγήσω απόλυτα γιατί επιστρέφω διαρκώς εκεί»

Γειτονιές της Ελλάδας / «Επιστρέφοντας, μπορεί να πιάσουμε πάλι το νήμα»

Ο σκηνοθέτης Δημήτρης Κουτσιαμπασάκος μας μιλά για το χωριό όπου γεννήθηκε, το Αρματολικό στη νότια Πίνδο, αλλά και για το νέο του ντοκιμαντέρ, «Τα τέρματα του Αυγούστου», που διαδραματίζεται εκεί.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Γιούλη Τσαγκαράκη: «Κάθε σπίτι έχει τον δικό του Νετανιάχου, τον δικό του Τραμπ»

Οθόνες / Γιούλη Τσαγκαράκη: Η θεία Σταματίνα από τις «Σέρρες» του Γιώργου Καπουτζίδη μιλά στη LifO

Η ταλαντούχα ηθοποιός με τον ρόλο της ίντερσεξ θείας έσπασε ταμπού και άνοιξε ξανά μια σειρά συζητήσεων για το φύλο, την LGBTQI+ κοινότητα, τα ανθρώπινα δικαιώματα. Πώς ετοιμάστηκε για το ρόλο; Πώς βλέπει τις αντιδράσεις;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Οθόνες / Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Από μια ρετροσπεκτίβα στην Ιζαμπέλ Ιπέρ μέχρι έναν πλήρη οδηγό του έργου του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και από το spotlight στον Μαρσέλ Πανιόλ μέχρι μια ανατρεπτική ματιά στην έννοια του plot twist, οι θεματικές ενότητες του φεστιβάλ διατηρούν αμείωτο το ενδιαφέρον μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ