Η τραγωδία των Όσκαρ: Κάθε χρόνο και χειρότερα

Η τραγωδία των Oscars Facebook Twitter
Πέρσι που υποτίθεται όλοι ήμασταν κλεισμένοι στα σπίτια μας εξαιτίας του Covid-19 χτύπησε τα χαμηλότερα ποσοστά τηλεθέασης στην ιστορία του θεσμού.
0

Όνομα: Όσκαρ

Ηλικία: 93 χρονών

Εμφάνιση: Ένα χρυσό gender neutral αγαλματίδιο

Τι πρόβλημα έχουν τα Όσκαρ; Δεν τα βλέπει κανείς.

Έλα τώρα! Μου αρέσει ο τόνος σου. Λες και ξυπνούσες με την αυγή κάθε χρόνο, για να μην τα χάσεις.

Εχμ, εντάξει, το ομολογώ, έχω καμιά δεκαετία να τα δω… μπορεί και παραπάνω. Και, απ’ ό,τι φαίνεται, δεν είσαι η μόνη. Πέρσι, που υποτίθεται ότι όλοι ήμασταν κλεισμένοι στα σπίτια μας εξαιτίας του Covid-19, χτύπησε τα χαμηλότερα ποσοστά τηλεθέασης στην ιστορία του θεσμού. Βέβαια, ήταν ομολογουμένως η χειρότερη τελετή που διοργανώθηκε ever. Έγινε μέσα στον βασικό σιδηροδρομικό σταθμό του Λος Άντζελες, με ελάχιστους προσκεκλημένους.

Στην ψηφοφορία του κοινού προηγείται η Σταχτοπούτα της Camila Cabello, ένα από τα χειρότερα φιλμ της χρονιάς, το Army of the Dead, λόγω του Zack Snyder, το Sing 2. Σχεδόν εύχεσαι να το πάρει το Spiderman: No way home. Δηλαδή, ας καταργήσουν το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας να τελειώνουμε.

Μα σε σιδηροδρομικό σταθμό; Τι στο καλό είχαν στο μυαλό τους; Ε, ναι. Φαντάσου να βλέπεις μια βαρετή τελετή τρεισήμισι ωρών περίπου, χωρίς κόκκινο χαλί και καμιά τουαλέτα της προκοπής και χωρίς παρουσιαστή να κάνει κάνα αστείο για να περάσει η ώρα – τον καταργήσανε από το 2018. Επίσης, δύσκολα ξεχνάει κανείς, απ' όσους την είδαν τελικά, την πιο ντροπιαστική στιγμή της βραδιάς, όταν ο άμοιρος Joaquin Phoenix έπρεπε να ανακοινώσει τον νικητή του βραβείου του α’ ανδρικού ρόλου και δεν ήξερε τι να πει. Το έκανε εντελώς στο άψε σβήσε. Και όχι μόνο αυτό. Ο 83χρονος Anthony Hopkins, που το κέρδισε, δεν μπορούσε να παρευρεθεί για ευνόητους λόγους, αλλά άγνωστο παραμένει το γιατί δεν του επέτρεψαν να στείλει ένα ευχαριστήριο μήνυμα από την Ουαλία μέσω Skype. E, Ακαδημία; Γιατί; Εν ολίγοις, δεν μπορείς να πιάσεις πιο πάτο από αυτό. 

Ελπίζω φέτος να διοργανώσουν κάτι πιο αξιοπρεπές. Σχετικό. Τα καλά νέα είναι ότι θα επιστρέψουν στο Dolby Theatre, το οποίο τα φιλοξενεί από το 2001, και θα δούμε καμιά τουαλέτα της προκοπής. Τα όχι και τόσο καλά νέα είναι ότι υπολογίζεται πως θα παρευρεθούν 2.500 άτομα, τα οποία δεν επιβάλλεται να είναι εμβολιασμένα. Αρκεί ένα απλό αρνητικό rapid test 24 ώρες πριν από την τελετή. Και δεν χρειάζεται να φοράνε και μάσκες. 

Τουλάχιστον θα έχουν κάνα παρουσιαστή της προκοπής; Βασικά, στην αρχή φημολογούνταν ότι θα τα παρουσίαζε ο πιο γλυκούλης Spiderman, ο Tom Holland. Τελικά ανακοινώθηκε ότι παρουσιάστριες θα είναι οι Amy Schumer, Wanda Sykes και Regina Hall, που ακούγεται κάπως περίεργος συνδυασμός.

Ναι, δεν τους αρκούσε η Schumer από μόνη της δηλαδή; Σωστή παρατήρηση. To έκαναν για να προσελκύσουν ένα ευρύτερο κοινό και καλά – τους έπεφτε λίγος ο Holland. Είναι η πρώτη φορά από το 1983 που έχουν πολλούς παρουσιαστές και όχι έναν, όπως συμβαίνει παραδοσιακά. Πάντως, πάλι καλά να λέμε, επειδή οι εναλλακτικές ήταν η Selena Gomez και ο Pete Davidson – που από τότε που τα έφτιαξε με την Kim Kardashian βλέπει χρυσές ημέρες, αν εξαιρέσεις το θάψιμο που τρώει από τον Kanye στο καινούργιο του βίντεο. 

Η τραγωδία των Oscars Facebook Twitter
Παρουσιάστριες φέτος θα είναι οι Amy Schumer, Wanda Sykes και Regina Hall, που ακούγεται κάπως περίεργος συνδυασμός.

Τίποτε άλλο που να αξίζει να πεις πριν από τη φετινή τελετή; Προς ενημέρωσή σου, διαγωνίζονται δέκα ταινίες για το βραβείο της καλύτερης. Και πλέον έχουμε και συμμετοχή του κοινού, με δύο νέες κατηγορίες που προστέθηκαν, αφού προσπάθησαν να μικρύνουν χρονικά την τελετή, προσπερνώντας στα πεταχτά τουλάχιστον 8 βραβεία. Ως κοινό μπορείς να ψηφίσεις και συ την αγαπημένη σου ταινία φέτος, και την πιο χαρούμενη σκηνή που είδες ever. 

Ε, τι; Πού; Πώς; Θα σου πω, αλλά δεν προλαβαίνεις πια να ψηφίσεις. Η διορία έληξε στις 3 Μαρτίου – έπρεπε να είχα γράψει τη στήλη νωρίτερα. Πάντως, έχε το υπ' όψιν σου για του χρόνου. Βάζοντας στο Twitter τα hashtags #OscarsFanFavorite και #OscarsCheerMoment μπορείς να ψηφίζεις μέχρι και 20 φιλμ/φορές ανά μέρα.

Σκάνδαλο! Ναι, στην ψηφοφορία προηγείται η Σταχτοπούτα της Camila Cabello, ένα από τα χειρότερα φιλμ της χρονιάς, το Army of the Dead λόγω του Zack Snyder και το Sing 2. Σχεδόν εύχεσαι να το πάρει το Spiderman: No way home. Δηλαδή ας καταργήσουν το Όσκαρ Kαλύτερης Tαινίας να τελειώνουμε. Για να μη σχολιάσω καν το #OscarsCheerMoment και τι έχει προταθεί εκεί.

Τι να πεις: Σε κάνει να αναπολείς το 2006 και την ψηφοφορία κοινού της Eurovision, που σήκωσαν το κύπελλο οι Lordi…

Τι να μην πεις: Κατάντια!

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 11/02 - ΕΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΙ - Όσκαρ 2022: Εκπλήξεις, σνομπαρίσματα και η μάχη ανάμεσα στα studios και τις streaming πλατφόρμες

Pulp Fiction / Όσκαρ 2022: Εκπλήξεις, σνομπαρίσματα και η μάχη ανάμεσα στα studios και τις streaming πλατφόρμες

Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος σχολιάζει τις ταινίες που πρωταγωνιστούν στις φετινές υποψηφιότητες για τα 94α βραβεία Όσκαρ αλλά και τις εκπλήξεις που θα συζητηθούν.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Έφερε η πανδημία το τέλος του σινεμά arthouse στην Ελλάδα;

Οθόνες / Έφερε η πανδημία το τέλος του σινεμά arthouse στην Ελλάδα;

Με λιγότερες χειμερινές αίθουσες και λιγότερα εισιτήρια από ποτέ σε όσες έχουν απομείνει ανοιχτές, το μέλλον του καλλιτεχνικού σινεμά στην Ελλάδα δεν διαγράφεται και τόσο ρόδινο. Τι οδήγησε όμως στη σημερινή απελπιστική κατάσταση;
M. HULOT

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Οθόνες / Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Ο διάσημος Ελληνογάλλος σκηνογράφος του Χόλιγουντ μιλά στη LiFO για την τέχνη του, για το «Independence Day», το «Dark City», το «Poor Things» και την «Barbie», και για τότε που ο Φίντσερ του ζήτησε να του σχεδιάσει έναν δονητή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Back to Black»: Aξίζει η κινηματογραφική βιογραφία της Έιμι Γουάινχαουζ

The Review / «Back to Black»: Είναι η ταινία για την Έιμι Γουάινχαουζ αντάξια του μύθου της;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Άκης Καπράνος είδαν την ταινία της Σαμ Τέιλορ-Τζόνσον μέχρι τέλους, επιβίωσαν και βρέθηκαν στο στούντιο της LiFO για να συζητήσουν για την εμπειρία τους και για τα στοιχεία που κάνουν καλή μια κινηματογραφική μουσική βιογραφία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ!»

Οθόνες / Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ»

Με αφορμή τον πολυσυζητημένο «Εμφύλιο Πόλεμο» του Άλεξ Γκάρλαντ, η Αμερικανίδα ηθοποιός συζητά με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για τους ρόλους που την απελευθερώνουν, για την ανάγκη να υπάρχουν γυναίκες ηγέτιδες στην πολιτική, για τα πιο ιδιαίτερα σενάρια που έχουν πέσει στα χέρια της, όπως αυτό της τελευταίας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η Αστυγραφία πάει σινεμά

Οθόνες / Αστυγραφίες στην οθόνη: 24 ταινίες με πρωταγωνιστή την πόλη προβάλλονται στο αφιέρωμα της Ταινιοθήκης

Το πρόγραμμα που έχει καταρτιστεί σε συνεργασία με την Πινακοθήκη περιλαμβάνει 24 ταινίες, μεγάλου και μικρού μήκους, μυθοπλασίας αλλά και ντοκιμαντέρ, ελληνικές και ξένες, όπου πρωταγωνιστεί η πόλη αλλά και αναγνωρίσιμοι τύποι της ανθρωπογεωγραφίας και της κοινωνικής διαστρωμάτωσης.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Οθόνες / Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Ο σκηνοθέτης της ταινίας «Κάμπια Νύμφη Πεταλούδα» μίλησε στη LIFO για τον γραμμικό χρόνο, για την ανάγκη να δώσουμε φωνή στα ανείπωτα και για όσα κρύβονται πίσω από αυτόν τον ιδιαίτερο τίτλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Οθόνες / Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Ο κορυφαίος σκηνοθέτης χρηματοδότησε μόνος του την παραγωγή του φιλόδοξου “Megalopolis” που προβλήθηκε πριν μερικές μέρες σε κλειστό κύκλο επιφανών εκπροσώπων του Χόλιγουντ και τώρα βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την διανομή της με τα μεγάλα στούντιο
THE LIFO TEAM