Η μουσική αφηγείται τις πιο δυνατές ιστορίες

Η μουσική αφηγείται τις πιο δυνατές ιστορίες Facebook Twitter
O Νικ Κέιβ
0

Aπό τον Γιάννη Πολύζο

 

Η μουσική αφηγείται τις πιο δυνατές ιστορίες Facebook Twitter
Pulp

Το φεστιβάλ μουσικού ντοκιμαντέρ IN-EDIT GREECE επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη στον κινηματογράφο ΟΛΥΜΠΙΟΝ, από τις 23 μέχρι τις 29 Απριλίου 2015.

Το IN-EDIT είναι το μεγαλύτερο φεστιβάλ μουσικού ντοκιμαντέρ στον κόσμο. Με αφετηρία τη Βαρκελώνη όπου ξεκίνησε πριν από δώδεκα χρόνια, καλύπτει πλέον γεωγραφικά δύο ηπείρους, δίνοντας ετήσια ραντεβού σε πόλεις όπως το Βερολίνο, το Μπουένος Άιρες, το Σάο Πάολο, το Σαντιάγκο και η πόλη του Μεξικού.

“Η μουσική έχει το πλεονέκτημα ότι κρύβει πολύ δυνατές ιστορίες” παρατηρεί ο Cristian Pascual, διευθυντής του In-Edit Barcelona. “Έννοιες όπως η πτώση, η επιστροφή, η αναβίωση και οι κοινωνικές συγκρούσεις εκφράζονται μέσω της μουσικής, ενώ παράλληλα η μουσική αντανακλά την κοινωνία ανά πάσα στιγμή. Το κινηματογραφικό ντοκιμαντέρ από την άλλη καταφέρνει να «ακτινογραφεί» μέσα από ένα διαφορετικό πρίσμα τις ανθρώπινες κοινωνικές και πολιτιστικές αξίες”.

Μέρος αυτού του θεσμού έγινε και η Ελλάδα, με το IN-EDIT GREECE που πραγματοποιήθηκε πέρυσι τον Απρίλιο για πρώτη φορά στη Θεσσαλονίκη. Έπειτα από μία στάση στην Αθήνα τον περασμένο Φεβρουάριο, το IN-EDIT THESSALONIKI EDITION επιστρέφει στον κινηματογράφο ΟΛΥΜΠΙΟΝ από τις 23 μέχρι τις 29 Απριλίου 2015. Για επτά ημέρες το φεστιβάλ θα παρουσιάσει στο κοινό της Θεσσαλονίκης ό,τι καλύτερο έχει να επιδείξει η παραγωγή μουσικού ντοκιμαντέρ των τελευταίων χρόνων. Παράλληλα με τις προβολές, που θεματολογικά καλύπτουν ένα ευρύ μουσικό φάσμα (από τους Pulp στους Lamb of God κι από τους Doors στον Joe Strummer), θα λάβουν χώρα συναυλίες, DJ set, workshop και ειδικές προβολές.

Το πρόγραμμα των προβολών αναλυτικά:

 

ΠΡΟΒΟΛΗ SOL // Pulp: A Film about Life, Death and Supermarkets (Florian Habicht / Ηνωμένο Βασίλειο / 2014 / 90’)

Οι Pulp είναι άρρηκτα δεμένοι με το Sheffield. Η ιστορία λοιπόν δε θα μπορούσε να ξεκινήσει κάπου αλλού. Παλιοί φίλοι, παιδιά, θαυμαστές και ψαράδες μιλούν για την μπάντα εκείνων που ήθελαν να ζουν σαν απλοί άνθρωποι. Οι Pulp –ακούσιοι ποπ σταρ– λένε τις δικές τους ιστορίες. Κι ο Jarvis αλλάζει ένα λάστιχο αυτοκινήτου.

 

Η μουσική αφηγείται τις πιο δυνατές ιστορίες Facebook Twitter
Freddie Mercury

 

As the Palaces Burn (Don Argott / Η.Π.Α. / 2014 / 90’)

Ένα ντοκιμαντέρ για το μέταλ συγκρότημα Lamb of God και τους θαυμαστές του εξελίσσεται σε θρίλερ όταν ο τραγουδιστής του γκρουπ, Randy Blythe, αντιμετωπίζει κατηγορίες για φόνο μετά από το θάνατο ενός φαν στην Τσεχία. Έντονα συναισθήματα, ανατροπές και εκκωφαντική μουσική.

 

Austin to Boston (James Marcus Haney / Η.Π.Α. / 2014 / 72’)

Πέντε κλασικά βανάκια VW. Τέσσερις μπάντες. Τρεις χιλιάδες χιλιόμετρα. Δύο εβδομάδες. Ένα μοναδικό ταξίδι επιστροφής. Η περιπέτεια ξεκινά το τελευταίο βράδυ του φεστιβάλ SXSW στο Ώστιν, όταν τέσσερις μπάντες της indie-folk σκηνής επιβιβάζονται στα βανάκια τους με προορισμό τη Βοστόνη, σταματώντας κάθε μέρα σε διαφορετική πόλη. Ένα ταξιδιωτικό ημερολόγιο γεμάτο μουσική και προσωπικές ιστορίες.

 

Beware of Mr. Baker(Jay Bulger / Η.Π.Α. / 2012 / 90’)

Ήδη στα δύο πρώτα λεπτά του ντοκιμαντέρ ο σκηνοθέτης εκρήγνυται. Σας παρουσιάζουμε τον πιο αγενή, παρανοϊκό, αντικοινωνικό αλλά και πιο ταλαντούχο ντράμερ της ροκ σκηνής: τον κοκκινομάλλη διάβολο, το φαινόμενο που ακούει στο όνομα Ginger Baker. Προσβολές στο κατεστημένο, καυγάδες, ηρωίνη, τζαζ, η ζωή με τους Cream, αποκαλύψεις και εξοργισμένοι απόγονοι. Προσοχή, δαγκώνει!

 

Feast of Friends (Paul Ferrara / Η.Π.Α. / 1970 / 38’)

Το Feast of Friends είναι το ντοκιμαντέρ που γυρίστηκε από τους Doors για τους Doors. Πρόκειται για μία κινηματογραφική καταγραφή της πεντάμηνης περιοδείας τους από τα μέσα Απριλίου μέχρι τις αρχές Σεπτεμβρίου του 1968, κατά την οποία επισκέφτηκαν δύο χώρες, εννέα πολιτείες και πάνω από είκοσι πόλεις. Ένα ντοκιμαντέρ που ο Jim Morrison χαρακτήρισε ρεαλιστικό και φανταστικό συνάμα.

 

Η μουσική αφηγείται τις πιο δυνατές ιστορίες Facebook Twitter
Alice Cooper

 

Freddie Mercury: The Great Pretender (Rhys Thomas / Ηνωμένο Βασίλειο / 2012 / 85’)

Η μοναχική του πορεία χωρίς τους Queen, από το 1985 μέχρι το θάνατό του το 1991. Μπαλέτο, όπερα, το χαρακτηριστικό μουστάκι, η αποκάλυψη των σεξουαλικών του προτιμήσεων, ένα ανέκδοτο ντουέτο με τον Rod Stewart κι ένα ακόμα με τον Michael Jackson, η Montserrat Caballé και η ‘Barcelona’. Ένα ντοκιμαντέρ ιδιωτικό και άκρως αποκαλυπτικό.

 

Muscle Shoals(Greg Camalier / Η.Π.Α. / 2013 / 112’)

Η ιστορία δύο στούντιο ηχογραφήσεων (FAME και Muscle Shoals) όπως την αφηγούνται η τοποθεσία τους (Alabama), ο παραγωγός τους (Rick Hall) και οι τραγουδιστές που πέρασαν από κει. Φυλετικές διακρίσεις, βία, υπομονή και εξαιρετική μουσική. Ο Bono, ο Mick Jagger, ο Keith Richards και πλήθος άλλων αφηγούνται τις αναμνήσεις τους.

 

Spandau Ballet: Soul Boys of the Western World (George Hencken / Ηνωμένο Βασίλειο / 2014 / 106’)

Πέντε αγόρια που κατάγονται από την εργατική τάξη, λάτρεις της σόουλ μουσικής, απορρίπτουν το πανκ και αναγεννιούνται υιοθετώντας μια ρομαντική ποπ ταυτότητα. Παρακολουθούμε την πορεία τους από τις ηρωικές μέρες του κλαμπ Blitz του Λονδίνου στην κατάκτηση των παγκόσμιων chart, από το ‘To Cut a Long Story Short’ στη Spandaumania, από τη συναυλία σταθμό για το Live Aid στη διάλυση του γκρουπ, τις δικαστικές αγωγές και το πικρό τέλος.

 

Salad Days: The DC Punk Revolution  (Scott Crawford / H.Π.Α. / 2014 / 105’)

Μία ειλικρινής και λεπτομερής καταγραφή της υπόγειας μουσικής σκηνής στην Ουάσιγκτον του ’80. Το ντοκιμαντέρ παρουσιάζει για πρώτη φορά συνεντεύξεις, βιντεοσκοπημένο υλικό και φωτογραφίες από δεκάδες συγκροτήματα, μουσικούς, ιδιοκτήτες δισκογραφικών, εκδότες fanzine και αφανείς ήρωες που συμμετείχαν στη διάδοση του hardcore/punk κατά τη διάρκεια αυτής της δεκαετίας.

 

Η μουσική αφηγείται τις πιο δυνατές ιστορίες Facebook Twitter
Joe Strummer,

 

Super Duper Alice Cooper (Reginald Harkema, Scot McFadyen, Sam Dunn / Καναδάς / 2014 / 87’)

Το Super Duper Alice Cooper αφηγείται την ιστορία του Vincent Furnier, γιου ενός ιεροκήρυκα, ο οποίος προκάλεσε τρόμο στις καρδιές των γονιών ως Alice Cooper, ως ο εκκεντρικότερος ροκ σταρ της παγκόσμιας μουσικής σκηνής. Από το ξεκίνημά του τη δεκαετία του ’60 με μια άσημη μπάντα στο Φοίνιξ της Αριζόνα, στη θολή δόξα των παρακμιακών ’70s: αυτός είναι ο μύθος του Alice Cooper σε όλο του το μεγαλείο!

 

The Case of the Three Sided Dream (Adam Kahan / Η.Π.Α. / 2014 / 88’)

Το TheCaseoftheThreeSidedDreamκαταγράφει τη (σύντομη) ζωή του Rahsaan Roland Kirk, του βιρτουόζου σαξοφωνίστα που έπαιζε ταυτόχρονα με τρία σαξόφωνα, δε δίσταζε μπροστά σε καμία δυσκολία και, όπως είπε ο σκηνοθέτης του ντοκιμαντέρ Adam Kahan, “ακόμα κι αν δεν υπήρχαν αρκετά εμπόδια, δημιουργούσε μόνος του μερικά ώστε στη συνέχεια να τα υπερπηδήσει, σαν άλλος Δον Κιχώτης”.

 

The Punk Singer (Sini Anderson / Η.Π.Α. / 2013 / 81’)

Μια ταινία για την Kathleen Hanna, τραγουδίστρια των Bikini Kill και των Le Tigre. Για πρώτη φορά η Hanna μας συστήνει τον κόσμο της: το κίνημα των Riot Grrrl, την οικογένειά της, τη σχέση της με τον Kurt Cobain, τη δόξα, την ασθένεια, και την καλλιτεχνική της μετενσάρκωση σε Julie Ruin. Μια επίπονη και μακρά διαδρομή, χωρίς καμία απολύτως υποχώρηση!

 

Dutch Influence (Rikash Gobardhan, Samuel Comazzi, Hatim El Khatib / Ολλανδία / 2013 / 68’) – Special screening με την υποστήριξη της πρεσβείας της Ολλανδίας στην Ελλάδα

“Στόχος μας είναι να κατακτήσουμε τον κόσμο” δηλώνει ο Tiësto. Το ντοκιμαντέρ παρουσιάζει την επιρροή της Ολλανδίας στην παγκόσμια dance μουσική σκηνή. Ολλανδοί DJs εξηγούν πώς μια μικρή χώρα, γνωστή για τις τουλίπες, τους ανεμόμυλους και τα τυριά της, ανάγκασε όλο τον κόσμο να χορεύει στο δικό της ρυθμό. Δεν είναι απλώς ένα ντοκιμαντέρ, είναι μια πρόσκληση σ’ ένα πάρτυ που μόλις ξεκίνησε.

 

20000 Days on Earth (Iain Forsyth, Jane Pollard / Ηνωμένο Βασίλειο / 2014 / 97’)

Μυθοπλασία και πραγματικότητα συνδυάζονται σ’ αυτό το φανταστικό εικοσιτετράωρο της ζωής του Nick Cave. Το ντοκιμαντέρ παρουσιάζει το μεγάλο καλλιτέχνη από πολύ κοντά ενώ ταυτόχρονα διερευνά ποια είναι κείνα τα στοιχεία που κάνουν τον κάθε άνθρωπο ξεχωριστό, αποτυπώνοντας τη συναρπαστική εξέλιξη ενός δημιουργικού πνεύματος.

 

 

 

I Need A Dodge! Joe Strummer on the Run (Nick Hall / Ισπανία / 2014 / 67’)

Οι μέρες του Joe Strummer στη Γρανάδα, όταν εγκατέλειψε τους Clash για να ξεφύγει απ’ τις πιέσεις του περιβάλλοντός του και να γλιτώσει απ’ την κατάθλιψη. Το χαμένο του αυτοκίνητο (η Dodge του τίτλου) είναι το όχημα που μας μεταφέρει στη διαδρομή που ακολούθησε κατά μήκος του αυτοκινητοδρόμου 091 στην Ανδαλουσία, με τους Radio Futura και μια παρέα ντόπιων φίλων (συμπεριλαμβανομένων και κάποιων πρώην μελών των Clash).

 

Michael Nyman in Progress (Silvia Beck / Γερμανία / 2010 / 80’)

Michael Nyman: ο συνθέτης που καθιέρωσε το δικό του μουσικό είδος. Το ντοκιμαντέρ ανιχνεύει τις ρίζες του ήχου του, αλλά και της οικογένειάς του στο ταξίδι της στην Πολωνία. Θα βυθιστείτε στις μοναδικές του μελωδίες και θα συμπονέσετε τα μέλη της ταλαιπωρημένης ορχήστρας του.

 

 

Το πρόγραμμα των παράλληλων εκδηλώσεων:

 

Soundcheck Party

Πέμπτη 16.4 / 21.30 / Cocktail Bar (Πολυτεχνείου 17Α, στοά)

Μία εβδομάδα πριν από τη μεγάλη επιστροφή του IN-EDIT GREECE στη Θεσσαλονίκη, παρουσιάζεται το πλήρες πρόγραμμα του φεστιβάλ σε μορφή... soundcheck. Οι μπομπίνες είναι στο προβολείο, τα βινύλια έχουν βγει από τις θήκες τους και οι mixologists του Cocktail Bar εμπνέονται από το “espiritu libre” της μπύρας SOL και παρασκευάζουν το In-Edit Cocktail by SOL.

Opening Night  – “Like Common People”

Πέμπτη 23.4 / 22.30 / Ολύμπιον (Πλ. Αριστοτέλους)

Το IN-EDIT επέστρεψε στη Θεσσαλονίκη! Μία συναρπαστική εβδομάδα γεμάτη μουσική και σινεμά ξεκινάει με την προβολή του ντοκιμαντέρ Pulp: A Film about Life, Death and Supermarkets (προβολή SOL). Με τη λήξη της ταινίας ο Jarvis Cocker παραδίδει το μικρόφωνο στους Deep in the Top, και το πάρτι στο φουαγιέ του Ολύμπιον ξεκινά.

IN-EDITConnect

Σάββατο 25.4 / 12.00 / Αίθουσα πολλαπλών χρήσεων Δημαρχείου Θεσσαλονίκης

Η Θεσσαλονίκη ως κέντρο μεγάλων εκδηλώσεων στη Βόρεια Ελλάδα και τα Βαλκάνια. Μια ανοικτή συζήτηση για τις διαφορετικές οπτικές και προσεγγίσεις στη διοργάνωση μεγάλων γεγονότων, ανάμεσα σε διακεκριμένους επαγγελματίες από τους χώρους της διοργάνωσης εκδηλώσεων, των ΜΜΕ, της διαφήμισης και των χορηγικών συνεργασιών.

DJ SET by Imagine 89.7

Σάββατο 25.4 / 22.00 / Ολύμπιον (Πλ. Αριστοτέλους)

Οι μουσικοί παραγωγοί του Imagine 89.7 παίρνουν θέση πίσω από τα deck που έχουν στηθεί στο φουαγιέ του Ολύμπιον και με τις μουσικές τους δημιουργούν την ατμόσφαιρα για την προβολή της ταινίας FreddieMercury: The Great Pretender. Οι νότες και οι στίχοι του Freddie ξεπηδούν από την οθόνη και πλημμυρίζουν τον κινηματογράφο!

Synthetic

Δευτέρα 27.4 / 22.15 / Ολύμπιον (Πλ. Αριστοτέλους)

Η Δευτέρα του φεστιβάλ κλείνει με ήχους ηλεκτρονικής μουσικής. Εικόνα και ήχος γίνονται ένα. Το φουαγιέ του Ολύμπιον μετατρέπεται σε DJ Booth με τους ήχους της ομάδας Synthetic, πριν από την προβολή του Dutch Influence. Θα ακολουθήσει after show party.

“When the Music’s Over” Party

Τετάρτη 29.4 / 23.00 / Bord de l’ Eau (Εγνατία 45)

Η δεύτερη έκδοση του IN-EDIT στη Θεσσαλονίκη ολοκληρώνεται τη Τετάρτη 29/4 με ένα πάρτι στο Bord de l’ Eau που δε θ’ αφήσει καμία απορία για το τι συμβαίνει when the music’s over...

Πληροφορίες:

Διοργανωτής IN EDIT GREECE THESSALONIKI EDITION: Parenthesis )

Web: www.in-edit.gr

Facebook Page: InEditFestival

Facebook Event: https://www.facebook.com/events/1422449564732916/1422463274731545/

Twitter: @InEditGreece

Instagram: Ineditgreece

Οθόνες
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Οθόνες / Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Ο διάσημος Ελληνογάλλος σκηνογράφος του Χόλιγουντ μιλά στη LiFO για την τέχνη του, για το «Independence Day», το «Dark City», το «Poor Things» και την «Barbie», και για τότε που ο Φίντσερ του ζήτησε να του σχεδιάσει έναν δονητή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Back to Black»: Aξίζει η κινηματογραφική βιογραφία της Έιμι Γουάινχαουζ

The Review / «Back to Black»: Είναι η ταινία για την Έιμι Γουάινχαουζ αντάξια του μύθου της;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Άκης Καπράνος είδαν την ταινία της Σαμ Τέιλορ-Τζόνσον μέχρι τέλους, επιβίωσαν και βρέθηκαν στο στούντιο της LiFO για να συζητήσουν για την εμπειρία τους και για τα στοιχεία που κάνουν καλή μια κινηματογραφική μουσική βιογραφία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ!»

Οθόνες / Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ»

Με αφορμή τον πολυσυζητημένο «Εμφύλιο Πόλεμο» του Άλεξ Γκάρλαντ, η Αμερικανίδα ηθοποιός συζητά με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για τους ρόλους που την απελευθερώνουν, για την ανάγκη να υπάρχουν γυναίκες ηγέτιδες στην πολιτική, για τα πιο ιδιαίτερα σενάρια που έχουν πέσει στα χέρια της, όπως αυτό της τελευταίας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η Αστυγραφία πάει σινεμά

Οθόνες / Αστυγραφίες στην οθόνη: 24 ταινίες με πρωταγωνιστή την πόλη προβάλλονται στο αφιέρωμα της Ταινιοθήκης

Το πρόγραμμα που έχει καταρτιστεί σε συνεργασία με την Πινακοθήκη περιλαμβάνει 24 ταινίες, μεγάλου και μικρού μήκους, μυθοπλασίας αλλά και ντοκιμαντέρ, ελληνικές και ξένες, όπου πρωταγωνιστεί η πόλη αλλά και αναγνωρίσιμοι τύποι της ανθρωπογεωγραφίας και της κοινωνικής διαστρωμάτωσης.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Οθόνες / Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Ο σκηνοθέτης της ταινίας «Κάμπια Νύμφη Πεταλούδα» μίλησε στη LIFO για τον γραμμικό χρόνο, για την ανάγκη να δώσουμε φωνή στα ανείπωτα και για όσα κρύβονται πίσω από αυτόν τον ιδιαίτερο τίτλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Οθόνες / Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Ο κορυφαίος σκηνοθέτης χρηματοδότησε μόνος του την παραγωγή του φιλόδοξου “Megalopolis” που προβλήθηκε πριν μερικές μέρες σε κλειστό κύκλο επιφανών εκπροσώπων του Χόλιγουντ και τώρα βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την διανομή της με τα μεγάλα στούντιο
THE LIFO TEAM