"H Aρχαιολόγος"

"H Aρχαιολόγος" Facebook Twitter
3

"H Aρχαιολόγος" Facebook Twitter

«Η αρχαιολόγος»  είναι το ντοκιμαντέρ του Κίμωνα Τσακίρη που θα βγει στις αίθουσες αυτήν την εβδομάδα και σήμερα μοιάζει πιο επίκαιρο από ποτέ. Όχι γιατί ασχολείται με μια ανασκαφή, αλλά γιατί ασχολείται με ένα πρόσωπο.  Η πρωταγωνίστρια, αρχαιολόγος Γεωργία Καραμήτρου, προσπαθεί να σώσει ότι μπορεί πριν χαθεί για πάντα στο βυθό μιας τεχνητής λίμνης στην Δυτική Μακεδονία. Μια ιστορία για αυτό που λέμε "προσωπική ευθύνη" και τι πραγματικά συμβαίνει όταν την αναλαμβάνεις.

 

"H Aρχαιολόγος" Facebook Twitter
'Η αρχαιολόγος"

Η ιστορία αρχίζει από τα προϊστορικά χρόνια. Στις κοιλάδες και τις πεδινές ζώνες του Αλιάκμονα υπήρξαν σημαντικές εγκαταστάσεις, οι οποίες εξελίχθηκαν σε πόλεις στα πρώτα ιστορικά χρόνια. Πολύ αργότερα αναπτύχθηκαν στα βυζαντινά χρόνια τα κάστρα πόλεις και στα πιο δυσπρόσιτα σημεία τα μοναστήρια. Δίπλα στον Αλιάκμονα, οι αρχαιότητες εκτείνονται σε 450 στρέμματα. Οικιστικά κατάλοιπα, τεράστια νεκροταφεία και ταφές από την Νεολιθική εποχή ως την Πρώιμη Εποχή του Σιδήρου με πλούσια ευρήματα: αγγεία, κοσμήματα, ειδώλια, εργαλεία, οπλισμός. Αρχαιότητες της Αρχαϊκής, Κλασικής και Ελληνιστικής Εποχής με χρυσά, αργυρά και χάλκινα ευρήματα. Στο χώρο της λεκάνης του Λογκά έχουν ανασκαφθεί γύρω στους 100 ταφικούς περιβόλους και λιθοσωροί της Πρώιμης και Μέσης Εποχής Χαλκού.

 

Η περιοχή έχει πάρα πολλά στρώματα από διαφορετικές περιόδους, θα μπορούσε να υπάρχουνε πολύ σημαντικά αρχαιολογικά ευρήματα. Δε θα το μάθουμε ποτέ πια

 

Για την Γεωργία Καραμήτρου προϊσταμένη της Λ΄Εφορείας, ο χρόνος κυλά αντίστροφα. Το 2012 ο χώρος τον οποίο ανασκάπτει θα μετατραπεί σε λίμνη από το υπό κατασκευή φράγμα Ιλαρίωνα της ΔΕΗ. Η αρχαιολόγος καταβάλλει τεράστιες προσπάθειες ώστε να ολοκληρωθεί το σωστικό της έργο (με χρηματοδότηση της ΔΕΗ Α. Ε.) το οποίο αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην πιο αποδοτική φάση του.Ήδη έχουν έρθει στο φως σπουδαία ευρήματα που εντάσσουν την περιοχή στον αρχαιολογικό - ιστορικό χάρτη, αλλάζοντας τα έως τώρα δεδομένα. Ο αγώνας δρόμου έχει ξεκινήσει από το 2004 όταν ξεκινά το ανασκαφικό πρόγραμμα, ενώ ήδη από το 1985 είχε αρχίσει η έρευνα και η μελέτη της περιοχής. «Εμείς έχουμε να υπερηφανευόμαστε ότι στην προσπάθειά μας όλα αυτά τα χρόνια να σώσουμε τον πολιτισμό μας, δεν τηρήσαμε ποτέ ωράρια. Έχουμε κοιμηθεί στο μουσείο, έχουμε μείνει οκτώ μήνες σε τροχόσπιτο και πλενόμασταν με το λάστιχο. Ο αρχαιολόγος δεν εργάζεται με όρους δημοσίου υπαλλήλου», δηλώνει η Γεωργία Καραμήτρου, στο archaiologia.gr, όταν  το 2011 εντάσσεται σε προσυνταξιοδοτικό καθεστώς. «Με βγάζουν στην εφεδρεία, αλλά θα συνεχίσω εθελοντικά».

Το 2012, ο σκηνοθέτης Κίμων Τσακίρης μαθαίνει ότι ένας μεγάλος αρχαιολογικός χώρος θα πήγαινε όλος στον πάτο μιας λίμνης και η υπεύθυνη αρχαιολόγος της περιοχής επί 30 χρόνια είχε 2-3 μήνες μπροστά της για να σώσει ότι μπορεί.«Έτσι ξεκινήσαμε το βασικό γύρισμα», μας λέει ο Κίμων Τσακίρης. «Ξεκίνησα και πήγα στην περιοχή, τη γνώρισα και τον Ιούλιο του 2012 είχαμε εγκατασταθεί εκεί και παρακολουθήσαμε όλη την έμφραξη του φράγματος, την άνοδο της στάθμης του νερού σε φυσικό χρόνο. Το ντοκιμαντέρ διήρκεσε δυο περίπου χρόνια και τον Ιανουάριο του 2014 κάναμε το τελευταίο μας γύρισμα».

Θα μου μιλήσετε για την πρωταγωνίστριά σας;

Η κυρία Καραμήτρου ανασκάπτει την περιοχή από τη δεκαετία του 80. Όταν πρωτοπήγε εκεί δεν υπήρχε κάτι, δεν είχανε γνώση οι κάτοικοι ότι υπάρχουν αρχαιολογικά ευρήματα, και ξεκίνησε με μία πολύ μικρή ομάδα ανθρώπων. Οι περισσότεροι είναι ντόπιοι. Τους μίλησε για την αγάπη της για την αρχαιολογία, προσπάθησε να τους κάνει να αγαπήσουν το παρελθόν τους, τον λόγο για τον οποίο θα πρέπει να προστατεύουν τα αρχαία. Έτσι δημιουργήθηκε μια μεγάλη ομάδα ανθρώπων. Άλλαξε η ζωή τους και ακόμα μέχρι και σήμερα είναι συγκινητική η αφοσίωση που έχουν στο πρόσωπό της.

Η ανασκαφή σε ποιό επίπεδο έφτασε;

Στην ουσία ήταν διασωστικές ανασκαφές. Μπόρεσαν τελικά και σώθηκαν πολλά. Η περιοχή έχει  πάρα πολλά στρώματα από διαφορετικές περιόδους, θα μπορούσε να υπάρχουνε πολύ σημαντικά αρχαιολογικά ευρήματα. Δε θα το μάθουμε ποτέ πια. Υπήρχε η πίεση του χρόνου, υπήρχαν θέματα αδειών. Υπήρχε ένας μεγάλος όγκος ευρημάτων τα οποία πήγαιναν στο μουσείο, το οποίο δε τα χωράει κιόλας, ακόμα δεν έχουν καθαριστεί καλά - καλά και καταλογογραφηθεί.

Το ντοκιμαντέρ σας έχει σχέση με μια αγάπη που πιθανώς έχετε για την αρχαιολογία;

Ναι μεν μου αρέσει, αλλά δεν πήγα να καταγράψω αυτό που βρέθηκε εκεί ή υπάρχει στο μουσείο. Εμένα με ενδιέφερε ο άνθρωπος ο ίδιος. Δηλαδή, με ενέπνευσε η Γεωργία, ένας άνθρωπος που ανέλαβε τη ευθύνη του να φέρει εις πέρας αυτό που θεωρούσε σημαντικό. Θα μπορούσε να είναι μία αρχαιολόγος, θα μπορούσε να είναι οτιδήποτε, ένας νοσοκόμος, ένας επιστήμονας. Με ενέπνευσε αυτό το κομμάτι της προσωπικής ευθύνης. Σκεφθείτε είχε βγει σε εφεδρεία και όλο αυτό το έκανε εθελοντικά.

Τον περίγυρο τον καταγράψατε;

Ο περίγυρος έχει εξίσου μεγάλο ενδιαφέρον. Υπάρχει η ΔΕΗ, οι κάτοικοι, ο τρόπος με τον οποίο βλέπει ο καθένας τα αρχαία. Υπάρχουν στο ντοκιμαντέρ και οι  αντικρουόμενες απόψεις και δράσεις. Έχουν γίνει καταλήψεις στο χώρο. Βλέπουμε πολλές οπτικές. Είναι δομημένο σαν ένα παζλ γύρω από ένα φράγμα.

"H Aρχαιολόγος" Facebook Twitter
'Η αρχαιολόγος"
"H Aρχαιολόγος" Facebook Twitter
'Η αρχαιολόγος"

Έχετε παραγωγό κύριε Τσακίρη;

Η παραγωγή είναι της Faliro House Productions. Ευτυχώς. Δυστυχώς δε λειτουργούν πια οι διεθνείς παραγωγές της ΝΕΡΙΤ, το μοναδικό κομμάτι που περιείχε τη λέξη εξωστρέφεια.  Μέχρι τώρα οι δουλειές που είχα κάνει ήταν διεθνείς παραγωγές, δηλαδή συμμετείχαν και φορείς από την υπόλοιπη Ευρώπη Στο προηγούμενο ντοκιμαντέρ μου συμμετείχαν οκτώ χώρες. Το τοπίο σε αυτό το χώρο έχει αλλάξει ριζικά. Η γνώμη μου είναι ότι δε μπορεί μία χώρα να κινείται με αυτό τον τρόπο και νομίζω ότι αυτό θα πρέπει να το συνειδητοποιήσουμε πολύ γρήγορα.

  

Εκτός από την τεκμηρίωση αγαπάτε τις ιστορίες;

Ναι, οι δουλειές μου δεν είναι μόνο πληροφορία. Είναι περισσότερο μια οπτικοακουστική συμφωνία. Πρέπει να το επεξεργαστείς όλο μαζί, και θεωρώ είναι πολυεπίπεδο. Δε λειτουργεί μόνο με τη λογική του να σου βάλει στο μυαλό μια πληροφορία , αλλά επιχειρεί να σου δημιουργήσει ένα συναίσθημα είτε δραματικό, είτε κωμικό, ώστε να μπορέσεις να το επεξεργαστείς.

Τώρα προσπάθησα να βρω κάποιους ανθρώπους, όπου μέσα σε αυτό το μπάχαλο, όλο αυτό το χρόνο, κατάφεραν να δημιουργήσουν κάτι από το τίποτα. 

Στο ντοκιμαντέρ σας μιλάτε για προσωπική ευθύνη. Σε προηγούμενη δουλειά σας το Sugar-Town, μιλούσατε για τη συλλογική ευθύνη. Θα μας περιγράψετε αυτή τη μετάβαση;

Η εποχή του Sugar-Town ήταν ακριβώς η αντίθετη εποχή. Ζούσαμε όλο αυτό το «μετά τους Ολυμπιακούς αγώνες» και πιστεύαμε ότι ήμασταν φοβερή κοινωνία, ότι έχουμε λύσει όλα μας τα θέματα. Οπότε, τότε ασχολήθηκα με το θέμα της συλλογικής ευθύνης, έτσι θεωρούσα, ότι έκανα μία κριτική στην κοινωνία μας μέσα και από τα Sugar Town, που κατά τη γνώμη μου δεν ήταν μόνο για τη Ζαχάρω αλλά γενικά για το πώς λειτουργεί η ελληνική κοινωνία.

 

Μετά την κρίση, είχα την ανάγκη να βρω ανθρώπους οι οποίοι μέσα σε αυτό το πλαίσιο που περιγράψαμε τα προηγούμενα χρόνια, πήραν το δικό τους δρόμο, ανέλαβαν την προσωπική τους ευθύνη, προχώρησαν με την δική τους αισθητική και τα δικά τους θέλω. Έτσι δημιουργήθηκε και το προηγούμενο ντοκιμαντέρ, το Μichigan, για έναν αγρότη που έχει μια φάρμα στη Μεσσηνία, αλλά είναι και ένας ιδιαίτερος χαρακτήρας. Έτσι προέκυψε και η Γεωργία Καραμήτρου.  Είναι άνθρωποι που πήγαν κόντρα στο ρεύμα. Η πορεία της ζωής τους με εμπνέει και με συγκινεί. Τώρα προσπάθησα να βρω κάποιους ανθρώπους, όπου μέσα σε αυτό το μπάχαλο, όλο αυτό το χρόνο, κατάφεραν να δημιουργήσουν κάτι από το τίποτα.

"H Aρχαιολόγος" Facebook Twitter
'Η αρχαιολόγος"
"H Aρχαιολόγος" Facebook Twitter
'Η αρχαιολόγος"

  

Η αρχαιολόγος:

Η Γεωργία Καραμήτρου-Μεντεσίδη διορίστηκε στην περιοχή το 1981 και δύο χρόνια αργότερα της ανατέθηκε η ευθύνη της αρχαιολογικής έρευνας του νομού Κοζάνης, που δεν είχε συστηματοποιηθεί μέχρι τότε. Έθεσε σε εφαρμογή ένα επίμονο πρόγραμμα διάσωσης, προστασίας και ανάδειξης αρχαιοτήτων. Διηύθυνε τις πολυάριθμες και σε μεγάλη έκταση σωστικές ανασκαφές που επιβλήθηκαν από την κατασκευή της Εγνατίας Οδού και των καθέτων της, καθώς και των ερευνών σε λιγνιτωρυχεία και φράγματα της ΔΕΗ, ενώ συνέδεσε το όνομά της με την αποκάλυψη του σημαντικού αρχαιολογικού χώρου της αρχαίας Αιανής. Αποκορύφωμα ήταν η ίδρυση του Αρχαιολογικού Μουσείου Αιανής, ενός σύγχρονου ερευνητικού ιδρύματος πανελλήνιας εμβέλειας, που φέτος ήταν υποψήφιο για τη διάκριση του μουσείου της χρονιάς σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.

Ο σκηνοθέτης:

Ο Κίμων Τσακίρης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1974. Σπούδασε Νομική με εξειδίκευση στα Ευρωπαϊκά ΜΜΕ  και Οικονομικά). Παράλληλα, σπούδασε Σκηνοθεσία, παρακολουθώντας μαθήματα στο Λονδίνο (στο City Lit, στο Lux theatre και στο Raindance), στην Ουτρέχτη (Utrecht School of Visual Arts), στο Τρέντο- Ιταλία (Universita di Trento) και στη Βαρκελώνη (Universitat de Barcelona).Από το 2001, ζει και εργάζεται στην Αθήνα ως ανεξάρτητος σκηνοθέτης και παραγωγός. Οι ταινίες του: 86.400 (ΗΕπόμενηΜέρα;), ΟΞένος (όνειροή πραγματικότητα;), Sugartown – ΟιΓαμπροί (2006), Sugartown-ΗΕπόμενηΜέρα, Μίτσιγκαν, Η αρχαιολόγος. Οι ταινίες του έχουν αποσπάσει δεκάδες βραβεία σε ελληνικά και διεθνή φεστιβάλ.

Η ταινία:

ΤΙΤΛΟΣ: Η ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ 

Διάρκεια: 90' 

ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ: FALIRO HOUSE 

Σενάριο / Σκηνοθεσία 

Κίμων Τσακίρης 

Παραγωγή  

Χρήστος Β. Κωνσταντακόπουλος

Διεύθυνση Φωτογραφίας 

Γιάννης Δρακουλαράκος 

Μοντάζ 

Τατιάνα Πανηγύρη 

Πρωτότυπη Μουσική 

Κωσταντής Παπακωνσταντίνου

Θανάσης Παπακωνσταντίνου

Ηχοληψία 

'Αρης Καφεντζής 

Μιξάζ 

Κώστας Βαρυμποπιώτης

Εκτέλεση Παραγωγής 

Λέλια Ανδρόνικου

Φωτογραφίες από την ανασκαφή στο Λογκά Ελάτης, στις όχθες του Αλιάκμονα

"H Aρχαιολόγος" Facebook Twitter
Η ανασκαφή στο Λογκά Ελάτης

"H Aρχαιολόγος" Facebook Twitter
Η ανασκαφή στο Λογκά Ελάτης
"H Aρχαιολόγος" Facebook Twitter
Η ανασκαφή στο Λογκά Ελάτης
"H Aρχαιολόγος" Facebook Twitter
Η ανασκαφή στο Λογκά Ελάτης

"H Aρχαιολόγος" Facebook Twitter
Η ανασκαφή στο Λογκά Ελάτης

"H Aρχαιολόγος" Facebook Twitter
Η ανασκαφή στο Λογκά Ελάτης

"H Aρχαιολόγος" Facebook Twitter
Η ανασκαφή στο Λογκά Ελάτης

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

To αριστουργηματικό Ran του Κουροσάβα και 8 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Οθόνες / To αριστουργηματικό Ran του Κουροσάβα και 8 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Μια ταινία βασισμένη σε βιβλίο του Στίβεν Κινγκ, η επιστροφή του Ντάρεν Αρονόφσκι, η καλύτερη ταινία του Κουροσάβα σε επανέκδοση και το τέταρτο μέρος της σειράς ταινιών θρίλερ «Το Κάλεσμα» – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
«Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ζωντανεύει στη Βενετία

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ζωντανεύει στη Βενετία

Έκκληση από τους συντελεστές της ταινίας της Κάουτερ Μπεν Χάνια να σταματήσουν επιτέλους οι δολοφονίες παιδιών στη Γάζα, με αφορμή το σπαρακτικό τηλεφώνημα της 6χρονης Παλαιστίνιας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
A House of Dynamite

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «House of Dynamite»: Η Κάθριν Μπίγκελοου πατάει το κουμπί – και μας κόβει την ανάσα

Με χειρουργική ακρίβεια, η πρώτη γυναίκα που τιμήθηκε με Όσκαρ σκηνοθεσίας μας πείθει ανατριχιαστικά για τον επικείμενο πυρηνικό όλεθρο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο μάγος του Κρεμλίνου

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Ο μάγος του Κρεμλίνου»: Ο ρυθμιστής του Πούτιν δεν χωρά σε ταινία

Πίσω από το ψυχρό πρόσωπο της εξουσίας, κρύβεται ο ψίθυρος ενός σύγχρονου Ρασπούτιν. Ο Ολιβιέ Ασαγιάς τον ακολουθεί – αλλά μήπως τον πρόδωσε η φόρμα;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
No other choice

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «No other choice»: Η ταινία που θα οδηγήσει τον Παρκ Τσαν-γουκ στα Όσκαρ

Ο Κορεάτης σκηνοθέτης παραμένει ένας από τους μεγάλους σύγχρονους κινηματογραφιστές, αν και η αντικαπιταλιστική του σάτιρα «No other choice» δεν είναι η καλύτερή του ταινία.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Είναι σαν να κάνεις τον Δράκουλα χορτοφάγο»: Γιατί το σέξι τέρας του Φρανκενστάιν που παίζει ο Τζέικομπ Ελόρντι είναι λάθος

Οθόνες / Γιατί το σέξι τέρας του νέου «Φρανκενστάιν» είναι λάθος

Στη διασκευή του κλασικού μυθιστορήματος της Μέρι Σέλεϊ από τον Γκιγιέρμο ντελ Τόρο πρωταγωνιστεί ο «εξωφρενικά όμορφος» Τζέικομπ Ελόρντι στον ρόλο του τέρατος – πράγμα που έχει ως αποτέλεσμα μια ταινία χωρίς ειρμό. 
THE LIFO TEAM
O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Οθόνες / O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Είναι εντυπωσιακός ο αριθμός διασκευών του έργου του δημοφιλούς συγγραφέα που θα δούμε στο πανί, στο γυαλί και στο σανίδι, κι αυτό στάθηκε αφορμή για ένα αφιέρωμα στις καλύτερες ταινίες που ενέπνευσαν τα γραπτά του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Φρανκενστάιν: Ένα θεσπέσιο μελόδραμα που σε παρασύρει και σε ματώνει

Ανταπόκριση από τη Βενετία / Φρανκενστάιν: Ένα θεσπέσιο μελόδραμα που σε παρασύρει και σε ματώνει

O Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο θα έκανε την Μέρι Σέλεϊ περήφανη. Ο δικός του Φρανκενστάιν κατορθώνει να μην προδώσει το πνεύμα του πολυδιασκευασμένου μυθιστορήματός της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
After the Hunt: Το #MeToo στα χέρια του Λούκα Γκουαντανίνο είναι μια μπερδεμένη υπόθεση

Ανταπόκριση από τη Βενετία / After the Hunt: Το #MeToo στα χέρια του Γκουαντανίνο είναι μια μπερδεμένη υπόθεση

Ο Λούκα Γκουαντανίνο νοσταλγεί τη χαμένη τέχνη του διαλόγου, αλλά το After the Hunt χάνει το δίκιο του στην ακαδημαϊκή φλυαρία και τις σεναριακές αστοχίες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Όλα του γάμου δύσκολα: 10 ταινίες για να δείτε μετά το «Ρόουζ εναντίον Ρόουζ»

Οθόνες / Όλα του γάμου δύσκολα: 10 ταινίες για να δείτε μετά το «Ρόουζ εναντίον Ρόουζ»

Από το «Awful Truth» του Λίο ΜακΚάρεϊ στο «Gone Girl» του Ντέιβιντ Φίντσερ κι από τις μπεργκμανικές «Σκηνές από έναν γάμο» στο «Revolutionary Road» του Σαμ Μέντες, ανατρέχουμε σε δέκα ταινίες για όσους ενώθηκαν ενώπιον Θεού κι ανθρώπων «μέχρι να τους χωρίσει ο θάνατος».   
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
ΒΟΥΓΟΝΙΑ

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Βουγονία»: Κριτική για τη νέα ταινία του Γιώργου Λάνθιμου

«Είναι περιπέτεια η "Βουγονία", fun και πιο περίπλοκη απ’ ότι δείχνει» - Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος καταγράφει τις εντυπώσεις του από την παγκόσμια πρεμιέρα της ταινίας στο 82ο Φεστιβάλ Βενετίας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Terence Stamp (1938-2025): Ο μάγκας του Λονδίνου που θα γινόταν Τζέιμς Μποντ

Οθόνες / Terence Stamp (1938-2025): Ο μάγκας του Λονδίνου που θα γινόταν Τζέιμς Μποντ

«Το άτακτο αγόρι του βρετανικού σινεμά βρήκε τον δρόμο του σε ώριμες επιλογές, είτε παίζοντας κάποιον αδυσώπητο κακό είτε αφήνοντας τα λακωνικά του διακριτικά σαν στάμπα, όνομα και πράγμα, σε σύντομες εμφανίσεις – εννοείται πως έχει υποδυθεί και τον διάβολο!»
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Karate Kid: Πώς η «ταινιούλα που δεν θα έβλεπε κανείς» εξελίχθηκε σε παγκόσμιο φαινόμενο

Οθόνες / The Karate Kid: Πώς η «ταινιούλα που δεν θα έβλεπε κανείς» εξελίχθηκε σε παγκόσμιο φαινόμενο

Η ταινία σημάδεψε μια γενιά εφήβων που φαντασιώνονταν ότι θα αντιστεκόντουσαν ηρωικά στους νταήδες που τους κακοποιούσαν καθημερινά. Και τώρα, ο μύθος επιστρέφει για έκτη φορά στην οθόνη, με πρωταγωνιστές τον Τζάκι Τσαν και τον Ραλφ Μάτσιο
THE LIFO TEAM
Ο άνθρωπος που έφερε την μαύρη μουσική κουλτούρα στο σαλόνι εκατομμυρίων σπιτιών

Daily / Ο άνθρωπος που έφερε τη μαύρη μουσική κουλτούρα στο σαλόνι εκατομμυρίων σπιτιών

Το ντοκιμαντέρ «Sunday Best: The untold story of Ed Sullivan» αναδεικνύει τη συμβολή του Εντ Σάλιβαν και της δημοφιλέστατης τηλεοπτικής εκπομπής του στην ανάδειξη τεράστιων μορφών της μαύρης μουσικής, από τη Nίνα Σιμόν και τον Τζέιμς Μπράουν μέχρι την Tίνα Τέρνερ και τον Στίβι Γουόντερ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ

σχόλια

3 σχόλια
"Ο αρχαιολόγος δεν εργάζεται με όρους δημοσίου υπαλλήλου», δηλώνει η Γεωργία Καραμήτρου, στο archaiologia.gr, όταν το 2011 εντάσσεται σε προσυνταξιοδοτικό καθεστώς. «Με βγάζουν στην εφεδρεία, αλλά θα συνεχίσω εθελοντικά»."Μόνο και μόνο για αυτή της την αφοσίωση στην αρχαιολογία αξίζει πολλούς επαίνους από όλους μας η κα Καραμήτρου. Μπράβο και στον κ. Τσακίρη που ανέδειξε, για άλλη μία φορά, πόσο πλούσια είναι η πατρίδα μας σε αρχαιολογικούς θησαυρούς και στην προσπάθεια ελαχίστων να διασώσουν ότι μπορούν από την ιστορία μας, εργαζόμενοι πολλές φορές με δικά τους μέσα και έξοδα ή με ελάχιστα κρατικά κονδύλια.
παρακολούθησα εχθές την ταινία στο φεστιβάλ. η κυρία Καραμήτρου με συγκίνησε και με έκανε να αναλογιστώ τις δικές μου ευθύνες. μπράβο στον κ. Τσακίρη.