Επιστροφή στα θερινά: Επισκεπτόμαστε και πάλι τους αγαπημένους μας καλοκαιρινούς κινηματογράφους

Επιστροφή στα θερινά: Επισκεπτόμαστε και πάλι τους αγαπημένους μας καλοκαιρινούς κινηματογράφους Facebook Twitter
Φωτο: Γιώργος Αδάμος/LIFO
0

ADVERTORIAL

Αν υπάρχει κάτι που χαρακτηρίζει τα καλοκαίρια στην πόλη, αυτά είναι τα θερινά σινεμά. Σαν μικρές «οάσεις» ανάμεσα στα κτίρια και την πολύβουη ζωή, μας χαρίζουν στιγμές χαλάρωσης και διασκέδασης, με έναν αέρα νοσταλγικό και ρομαντικό.

Ακόμα και το φετινό καλοκαίρι, θα βγούμε για μία ακόμη φορά με τη δύση του ήλιου στον αγαπημένο μας θερινό κινηματογράφο, με φίλους ή χωρίς, θα καθίσουμε αναπαυτικά, παρέα με μία παγωμένη μπίρα και θα απολαύσουμε την εμπειρία του καλού κινηματογράφου, μακριά από το στρες της νέας καθημερινότητας.

Μπορεί η κοινωνική αποστασιοποίηση να είναι ακόμη αναγκαία, αλλά η ασφάλεια του θερινού κινηματογράφου δεν μας εμποδίζει από το να επιστρέψουμε σε μία από τις πιο αγαπημένες μας καλοκαιρινές συνήθειες στην πόλη. Καθώς τα θερινά σινεμά άνοιξαν και πάλι τις πόρτες τους για κάθε σινεφίλ αυτής της πόλης, εμείς επισκεφθήκαμε τον κινηματογράφο ΕΚΡΑΝ στα Εξάρχεια, ξεκινώντας τη φετινή σεζόν όπως της αρμόζει.

Επιστροφή στα θερινά: Επισκεπτόμαστε και πάλι τους αγαπημένους μας καλοκαιρινούς κινηματογράφους Facebook Twitter

Και κάπως έτσι επέστρεψαν τα γνώριμα συναισθήματα που ορίζουν αυτό που λέμε «καλοκαίρι στην πόλη» - μέσα από τη μυρωδιά των λουλουδιών, τη δροσιά του πράσινου, την αναζήτηση της σωστής θέσης με την καλύτερη οπτική, την ησυχία, ακόμα και τον ήχο από τη μηχανή του ποπ κορν. Κατευθυνθήκαμε προς το μπαρ, πήραμε μία παγωμένη μπίρα Fischer και ετοιμαστήκαμε για προβολή.

Επιστροφή στα θερινά: Επισκεπτόμαστε και πάλι τους αγαπημένους μας καλοκαιρινούς κινηματογράφους Facebook Twitter
Επιστροφή στα θερινά: Επισκεπτόμαστε και πάλι τους αγαπημένους μας καλοκαιρινούς κινηματογράφους Facebook Twitter
Επιστροφή στα θερινά: Επισκεπτόμαστε και πάλι τους αγαπημένους μας καλοκαιρινούς κινηματογράφους Facebook Twitter

Ο κινηματογράφος ΕΚΡΑΝ βρίσκεται ανάμεσα στους πιο διάσημους και ιστορικούς κινηματογράφους της Αθήνας. Άνοιξε τις πόρτες του το 1969 και έχει αναφερθεί σε στίχους μεγάλων καλλιτεχνών, ενώ ακόμα και η πρόσοψή του θεωρείται εξαιρετικά εμβληματική. Με αυτό το άρωμα νοσταλγίας επιλέξαμε και την ταινία που παίζεται αυτές τις μέρες στο ΕΚΡΑΝ το «Μετά τα Μεσάνυχτα» γυρίστηκε το 1973 και θεωρείται μία από τις καλύτερες βρετανικές ταινίες τρόμου.

Επιστροφή στα θερινά: Επισκεπτόμαστε και πάλι τους αγαπημένους μας καλοκαιρινούς κινηματογράφους Facebook Twitter

Η συγκεκριμένη ταινία θεωρείται ιδιαίτερα καινοτόμα για τον τρόπο που είναι γυρισμένη και έχει καταφέρει να ξεχωρίσει ως μία από τις πιο εμβληματικές του είδους της στην ιστορία του κινηματογράφου.

Επιστροφή στα θερινά: Επισκεπτόμαστε και πάλι τους αγαπημένους μας καλοκαιρινούς κινηματογράφους Facebook Twitter

Όπως και με κάθε έντονη κινηματογραφική εμπειρία – και δη καλοκαιρινή – χρειάζεται η απαραίτητη «παρέα» έτσι ώστε να είναι ολοκληρωμένη. Τη φετινή χρονιά, όπως και τις δύο προηγούμενες, η τέχνη του κινηματογράφου χρειάζεται, ίσως περισσότερο από ποτέ, την στήριξη όσων την αγαπούν πραγματικά. Γι αυτό καλωσορίζουμε και πάλι την pilsner μπίρα Fischer σε αυτή την παρέα, η οποία πιστή στις αξίες της στηρίζει και πάλι 13 επιλεγμένους θερινούς κινηματογράφους-ορόσημα και μας χαρίζει στιγμές δροσιάς και χαλάρωσης σε ένα καλοκαίρι που θα το θυμόμαστε πάντα.

Επιστροφή στα θερινά: Επισκεπτόμαστε και πάλι τους αγαπημένους μας καλοκαιρινούς κινηματογράφους Facebook Twitter

Οι 13 αυτοί θερινοί κινηματογράφοι είναι η Αίγλη Ζαππείου στον καταπράσινο κήπο του Ζαππείου, η δροσερή Μπομπονιέρα στην Κηφισιά, το Cine Φιλοθέη πνιγμένο μέσα στο πράσινο, το παραλιακό Cine Φλοίσβος Peugeot, το διατηρητέο Cine Αμαρυλλίς, το ήσυχο Cine Αβάνα, το καλαίσθητο Ελληνίς Cinemax, το ανανεωμένο Arian, το Cine Bοτσαλάκια στην Καστέλα κοντά στη θάλασσα, το Cine Αλίκη με άρωμα δεκαετίας του '60, το Cine Aloma στην Αργυρούπολη και φυσικά, το Εκράν στα Εξάρχεια στον όμορφο κήπο του. Όσο για τη Θεσσαλονίκη, το μοναδικό Cine Πανόραμα, για τους σινεφίλ της συμπρωτεύουσας.

Επιστροφή στα θερινά: Επισκεπτόμαστε και πάλι τους αγαπημένους μας καλοκαιρινούς κινηματογράφους Facebook Twitter

Έτσι, για ένα ακόμη καλοκαίρι, δίνουμε και πάλι ραντεβού στα αγαπημένα μας θερινά, για κινηματογραφικές βραδιές, παγωμένη μπίρα Fischer και μερικές στιγμές απόλαυσης κάτω από τον έναστρο ουρανό.

Επιστροφή στα θερινά: Επισκεπτόμαστε και πάλι τους αγαπημένους μας καλοκαιρινούς κινηματογράφους Facebook Twitter

#FischerBeer

#ItsAboutTaste

#StarringFischer

#TherinoMeFischer

 

Απολαύστε υπεύθυνα.

Οθόνες
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Pulp Fiction / Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Τη στιγμή που οι δύο υποψήφιοι Πρόεδροι, ο Μπάιντεν χιουμοριστικά και ο Τραμπ απειλητικά, επικαλούνται την προτίμησή της για να επηρεαστούν οι ψηφοφόροι των προεδρικών εκλογών, η Τέιλορ Σουίφτ ξεφουρνίζει ένα ακόμα μουσικό ημερολόγιο με επικάλυψη μελαγχολικής εκδίκησης έναντι των πρώην της και την ίδια synthpop μονοτονία που επιμένει να σπάει ρεκόρ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

The Review / «Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Γιάννης Καντέα-Παπαδόπουλος, κριτικός στο Αθηνόραμα, αναλύουν τη νέα ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ, που μόλις κυκλοφόρησε στις αίθουσες και τρομάζει τους Αμερικανούς θεατές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου μιλούν για την αγαπημένη εκπομπή των booklovers

Οθόνες / «Βιβλιοβούλιο»: Μια διόλου σοβαροφανής τηλεοπτική εκπομπή για το βιβλίο

Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου ήταν κάποτε «ανταγωνιστές». Και πια κάνουν μαζί την αγαπημένη εκπομπή των βιβλιόφιλων, τη μοναδική που υπάρχει για το βιβλίο στην ελληνική τηλεόραση, που επικεντρώνεται στη σύγχρονη εκδοτική παραγωγή και έχει καταφέρει να είναι ευχάριστη και ενημερωτική.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μην ανοίγεις την πόρτα

Οθόνες / «Μην ανοίγεις την πόρτα»: Το χειροποίητο αλλά καθόλου ερασιτεχνικό θρίλερ των Unboxholics

Η πρώτη τους ταινία είναι λογικό να αποτελεί τη συνισταμένη των επιρροών τους αλλά και τόσο παρήγορο να συνορεύει με ένα λιντσικό σύμπαν ψυχολογικού θρίλερ, αντί να αναπαράγει απότομες τρομάρες και δωρεάν ανατριχίλες. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία  στη μνήμη

Daily / The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία στη μνήμη

Σατιρικό δράμα και περιπέτεια κατασκοπίας συγχρόνως, η νέα φιλόδοξη σειρά του HBO διαθέτει, ανάμεσα στα άλλα σημαντικά της ατού, τον Παρκ Τσαν-γουκ στη σκηνοθεσία και τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ σε τέσσερις διαφορετικούς ρόλους.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Τελικά, είναι ο Τομ Ρίπλεϊ γκέι; 

Βιβλίο / Τελικά, είναι γκέι ο Τομ Ρίπλεϊ;

Το ερώτημα έχει τη σημασία του. Η δολοφονία του Ντίκι Γκρίνλιφ από τον Ρίπλεϊ, η πιο συγκλονιστική από τις πολλές δολοφονίες που διαπράττει σε βάθος χρόνου ο χαρακτήρας, είναι και η πιο περίπλοκη επειδή είναι συνυφασμένη με τη σεξουαλικότητά του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Pulp Fiction / Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Ο Κόπολα πούλησε τα φημισμένα αμπέλια του και σκάρωσε ένα από τα ακριβότερα στοιχήματα στην ιστορία του σινεμά. Όμως, το Φεστιβάλ Καννών των auteurs και των κινηματογραφιστών αιχμής έχει τόση ανάγκη τους καταξιωμένους δημιουργούς μιας αλλοτινής εποχής;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιώργος Αρβανίτης: «Έλεγα "είμαι καλύτερος" και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Αρβανίτης: «Πείσμωνα για να γίνω ο καλύτερος και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Από μια νιότη γεμάτη αντιξοότητες, ο τροχός για εκείνον γύρισε, η ζωή του στράφηκε στο φως και έγινε βιβλίο. Η Ευρώπη τον ανακάλυψε από τις ταινίες του Αγγελόπουλου, στις ιστορίες του πρωταγωνιστούν ο Φίνος, ο Μαστρογιάνι και ο Κουροσάβα. Ο πολυβραβευμένος διευθυντής φωτογραφίας που ήταν «πάντα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος» είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ