Ένα κόκκινο αστέρι

0

 ADVERTORIAL

Υπάρχουν ορισμένοι άνθρωποι που έχουν από πάνω τους ένα άστρο  το οποίο τους ακολουθεί, τους φωτίζει και τους οδηγεί σε δρόμους επιτυχίας και αναγνώρισης. Ο Gerard Heineken ανήκει σίγουρα σε αυτή την κατηγορία. Πίσω στο 1873 θέλοντας να προωθήσει την μπίρα που έβγαζε και για την οποία ήταν ιδιαίτερα περήφανος έδωσε το όνομά του σε κάθε μπουκάλι που παρήγαγε η ζυθοποιία του. Έτσι ξεκίνησε η ιστορία της Heineken που μετά από 4 γενιές αποτελεί την πρώτη premium μπίρα στον κόσμο. Το αστέρι του δημιουργού της ακολουθεί μέχρι σήμερα το μπουκάλι της Heineken με μεταφορικό και κυριολεκτικό τρόπο...

Ένα κόκκινο αστέρι Facebook Twitter

Όμως τι κρύβεται πίσω από το κόκκινο αστέρι; Στην καινούργια τηλεοπτική καμπάνια #MoreBehindTheStar της Heineken ένας αστέρας του κινηματογράφου ο βραβευμένος με Όσκαρ Benicio del Toro αποκαλύπτει τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά της Heineken μέσα από τρία διαφημιστικά φιλμ με χιούμορ και ιδιαίτερη ατμόσφαιρα.

 

 

 

Η Premium ταυτότητά της είναι γνωστή σε 192 χώρες. Αυτό σημαίνει ότι σε όλο τον κόσμο εκατομμύρια λάτρεις της μπίρας έχουν κρατήσει στα χέρια τους το πράσινο μπουκάλι με το κόκκινο αστέρι. Παρά τον κοσμοπολίτικο χαρακτήρα της όμως, η Heineken παρασκευάζεται ακόμα  με την αυθεντική πρώτη συνταγή και χρησιμοποιούνται φυσικά συστατικά. Κανένας συμβιβασμός δεν έχει γίνει σε ό,τι αφορά τα συστατικά της και αυτό  της προσδίδει μια σταθερότητα στην ποιότητα που σπάνια συναντάς σε προϊόντα του χώρου. Η παράδοση λοιπόν εμπλέκεται με τον σύγχρονο χαρακτήρα της και η Heineken αποκτά συνεχώς φανατικούς οπαδούς.

O Freddy Heineken, o εγγονός του Gerard είναι ο άνθρωπος που εκτόξευσε την επιτυχία της ζυθοποιίας ακριβώς επειδή έμεινε πιστός στην παράδοση και τη φιλοσοφία του παππού του. Στόχος ήταν να γίνει γνωστή και να πετύχει εμπορικά μια μπίρα που έτσι κι αλλιώς είχε τα χαρακτηριστικά της επιτυχίας: premium χαρακτήρας, αυθεντική συνταγή, φυσικότητα. Έτσι η Heineken έγινε διάσημη και όπως ο πρωταγωνιστής της τηλεοπτικής καμπάνιας Benicio del Toro δείχνει να απολαμβάνει αυτή τη φήμη έτσι και η μπίρα που πίνει εμφανίζεται αντάξια της φήμης της ως η επιλογή όσων θέλουν γεύση και αυθεντικότητα.

Αλλά η Heineken κρύβει και κάτι ακόμα. Κρύβει μια πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία που ξεκινά στην Ολλανδία στα μέσα του 19ου αιώνα και φτάνει σε 192 χώρες σε όλο τον κόσμο. Αυτή η ιστορία με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της μπορεί να εξηγήσει το μυστικό της επιτυχίας της αφού συνδυάζει μεράκι, αφοσίωση και εκσυγχρονισμό χωρίς να παραγκωνίζεται η παράδοση. Ο Gerard Heineken ήξερε να απολαμβάνει τη στιγμή και αυτή την άποψη άφησε ως παρακαταθήκη μέσα από το προϊόν που παρήγαγε. Να απολαμβάνεις τη στιγμή. Να εκτιμάς τη φυσικότητα. Να μοιράζεσαι με τους αγαπημένους σου κάθε συναίσθημα. Να αισθάνεσαι τη δύναμη της παράδοσης. Και στο τέλος της ημέρας να μπορείς να πιεις την αγαπημένη σου Heineken κάνοντας  με κάθε πρόποση μια καινούργια ευχή.

O Gerard θα βλέπει το κόκκινο αστέρι του και θα είναι πολύ χαρούμενος με ό, τι άφησε...

Οθόνες
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βιμ Βέντερς: «Είμαι αισιόδοξος για το σινεμά, ο κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Οθόνες / Βιμ Βέντερς στη LifO: «O κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Με αφορμή το αφιέρωμα στο έργο του που είδαμε στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, ο Γερμανός σκηνοθέτης μάς μίλησε για την εκλεκτική συγγένεια που νιώθει με την Ιαπωνία και για τον τρόπο που του αρέσει να κάνει ταινίες, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιστροφή του κοινού στις κινηματογραφικές αίθουσες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Γιάννης Φάγκρας: «Το μικρόβιο της απληστίας μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Οθόνες / Γιάννης Φάγκρας: «Η απληστία μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Την ανθρώπινη απληστία με φόντο το προσφυγικό διαπραγματεύεται η ταινία «Μικρός Ανθρωποφάγος», μια «πανκ περιπέτεια», σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, που συμμετέχει στο φετινό 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις ήθελε να γίνει στρατιώτης αλλά τελικά έμαθε να κατασκευάζει βιολιά

Pulp Fiction / Ντάνιελ Ντέι Λιούις, μας έλειψες

Ο διάσημος ηθοποιός ήρθε στην Αθήνα και μας μίλησε αποκλειστικά για την επεισοδιακή πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα, όταν ακόμη ήταν μακρυμάλλης έφηβος στα χρόνια της χούντας, και για την επάνοδό του στα πλατό μαζί με τον γιο του, Ρόναν, μαζί με τον οποίο έγραψε για πρώτη φορά σενάριο για την ταινία «Ανεμώνη».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πριν από το break, ο Γιώργος Λάνθιμος τα λέει όλα

Οθόνες / Γιώργος Λάνθιμος: «Το θέμα είναι πώς ξαναβρίσκεις τη χαρά»

Παραδέχεται πως η δημιουργία ενός έργου τέχνης δεν είναι μια ανώδυνη διαδικασία. Και πως χρειάζεται ένα διάλειμμα. Πήρε στάση απέναντι σε όσα συμβαίνουν στη Γάζα γιατί «Αν είσαι άνθρωπος με οποιαδήποτε ενσυναίσθηση, δεν μπορείς να μη μιλήσεις». Λίγο πρίν την κυκλοφορία της ταινίας Βουγονία που σκηνοθετεί, ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Θανάσης Βαλτινός: Η νουβέλα «Η Κάθοδος των Εννιά» του διακεκριμένου συγγραφέα

Οθόνες / «Η Κάθοδος των Εννιά»: Η διάσημη νουβέλα του Θανάση Βαλτινού

Πεθαίνει σαν σήμερα ο διακεκριμένος Έλληνας συγγραφέας. Αυτή είναι η ιστορία ενός από τα εμβληματικότερα βιβλία του και η βραβευμένη μεταφορά της στον κινηματογράφο, το 1984, από τον Χρίστο Σιοπαχά.
ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ