Είναι το «Top Boy» η καλύτερη σειρά που έχει αυτήν τη στιγμή το Netflix;

Είναι το «Top Boy» η καλύτερη σειρά που έχει αυτή τη στιγμή το Netflix; Facebook Twitter
Ο κόσμος του «Top Boy» είναι κυρίως ο κόσμος των εμπόρων ναρκωτικών και των επιπτώσεων που έχει αυτή η ασχολία και στους ίδιους και στους δικούς τους ανθρώπους. 
0

Όταν το «Top Boy» προβλήθηκε για τέσσερις συνεχόμενες νύχτες στο βρετανικό Channel 4 το 2011 με πρωταγωνιστές δύο πολύ γνωστούς ράπερ, τον Asher D (Ashley Walters) και τον Kano (Kane Robinson), προκάλεσε μεγάλο σαματά, γιατί παρουσίαζε με εντελώς ρεαλιστικό τρόπο την άγρια καθημερινότητα δύο μαύρων εμπόρων ναρκωτικών στο (φανταστικό) συγκρότημα κατοικιών Summerhouse και στους δρόμους του λονδρέζικου Χάκνεϊ.

Οι υποβαθμισμένες γειτονιές του Λονδίνου και οι σκληρές συνθήκες που έχουν να αντιμετωπίσουν τα παιδιά που μεγαλώνουν σε τέτοιο περιβάλλον, η εκμετάλλευση, η παραμέληση αλλά και η παρανομία στην οποία εύκολα μπορούν να οδηγηθούν έκανε τη σειρά τόσο δημοφιλή, που δύο χρόνια αργότερα επέστρεψε με τέσσερα νέα επεισόδια.

Το «Top Boy» ήταν μια σειρά χαρακτήρων, του «top boy» Ντουσέν, που από το «shithole» του Summerhouse γίνεται ο «βαρόνος» ολόκληρης της περιοχής, κάτι σαν τον δον Κορλεόνε του Χάκνεϊ, και του αδελφικού του φίλου, του Σάλι, με τον οποίο διακινούν μεγάλη ποσότητα ναρκωτικών, που έχουν γύρω τους ανθρώπους της διπλανής πόρτας, με τους οποίους το κοινό μπορούσε να ταυτιστεί και παρακολουθούσε με ενδιαφέρον την εξέλιξή τους. Όταν το Channel 4 αποφάσισε να μην τη συνεχίσει, όλοι αγωνιούσαν για το τι απέγιναν ο Σάλι και ο Ντουσέν. 

Το «Top Boy» θίγει κοινωνικά προβλήματα, αλλά οι ήρωές του δεν δίνουν μία γι' αυτά που συμβαίνουν γύρω τους και δεν τους αφορούν άμεσα. Ενδιαφέρονται για τον εύκολο πλουτισμό, με κάθε κόστος και με κάθε τρόπο, ενδιαφέρονται να ξεφύγουν από τη μιζέρια του Summerhouse και να προχωρήσουν στη ζωή τους, αλλά, εκτός από τον καθημερινό αγώνα και τον νόμιμο τρόπο, η παρανομία είναι κάτι που θεωρούν δεδομένο για να τα καταφέρουν.

Ο δεύτερος κύκλος του Channel 4 κλείνει αφήνοντας τους ήρωες μετέωρους, τον Ντουσέν να τον κυνηγούν για να τον σκοτώσουν οι Αλβανοί μαφιόζοι και τον Σάλι χωρίς συνεργάτες, με μόνη παρέα ένα κακοποιημένο νεαρό αγόρι που πήρε υπό την προστασία του. Το απότομο κλείσιμο της σειράς, χωρίς ουσιαστικό τέλος, προκάλεσε τις υπερβολικές αντιδράσεις των φαν της.

Σε μια πρόσφατη συνέντευξή του ο Kane «Kano» Robinson, ο grime μουσικός που παίζει τον ρόλο του Σάλι, αναφέρει ότι όταν κάποια στιγμή συνάντησε τον Noel Gallagher, το πρώτο πράγμα που τον ρώτησε ήταν «πότε θα επιστρέψει το "Top Boy"».

Κάτι παρόμοιο αναφέρει και ο Ashley Walters: «Αρκετές φορές ήταν ενοχλητικές οι αντιδράσεις των φαν, παρότι βρίσκω ωραίο το ότι κάποιοι άνθρωποι αγαπούσαν τόσο πολύ τη σειρά. Αισθανόμουν όμως ότι ήταν κάτι που με έπνιγε. Ήταν σαν μην μπορείς να υπάρξεις πέρα από αυτόν τον χαρακτήρα. Συνεχώς υπήρχε κάποιος που με ρωτούσε “πότε θα επανέλθει το "Top Boy"».

top boy Facebook Twitter
«Είναι βίαιοι έμποροι ναρκωτικών που κατάγονται από ένα μέρος που τους έχει κάνει αυτό που είναι. Θα πήγαιναν σε αντιρατσιστικές πορείες; Αμφιβάλλω! Αμφιβάλλω αν θα πήγαιναν οι πιο πολλοί άνθρωποι που πουλάνε ναρκωτικά». 

Ακριβώς την ίδια απορία είχε και ο Αμερικανός μεγα-στάρ Drake, επίσης οπαδός των δύο κύκλων του «Top Boy», ο οποίος, μετά από έξι χρόνια αναμονής, και επειδή έβλεπε ότι οι παραγωγοί της σειράς δεν σκόπευαν να ετοιμάσουν νέο κύκλο, αποφάσισε να χρηματοδοτήσει τη συνέχεια. Μάλιστα σκόπευε να πρωταγωνιστήσει ο ίδιος στα νέα επεισόδια, κάτι που θεωρήθηκε μεγάλο πρόβλημα από τον δημιουργό της σειράς, τον Ronan Bennett.

«Αν εμφανιζόταν ο Drake , θα προκαλούσε σύγχυση στο κοινό, και όχι μόνο επειδή θα έστρεφε όλη την προσοχή πάνω του. Θα ήταν δύσκολο να διατηρηθεί η αυθεντικότητα της σειράς» λέει. «Έτσι, τον πείσαμε να μην το κάνει». 

Το «Top Boy» επέστρεψε το 2019 στο Netflix, ακόμα πιο βίαιο και με νέους χαρακτήρες, περιγράφοντας με ωμό τρόπο όλη την αγριότητα του inner city του Λονδίνου και μια νέα κατάσταση στη διακίνηση ναρκωτικών, τα οποία, μέσω των county lines, μεταφέρονταν πλέον στις επαρχιακές πόλεις, κυρίως από παιδιά ή ευάλωτους ανθρώπους που γίνονταν υποχείρια των συμμοριών.

Τον Ντουσέν και τον Σάλι πλαισιώνουν πρόσωπα όπως η Τζακ (Jasmine Jobson) και η Σέλι (η ράπερ Little Simz σε έναν καταπληκτικό ρόλο), ενώ την παράσταση στον τρίτο κύκλο (ή πρώτο για το Netflix) κλέβει ο Τζέιμι (Micheal Ward), ένας νεαρός γκάνγκστερ που έχει πάρει τη θέση των δύο «βετεράνων» όσο αυτοί λείπουν από τους δρόμους του Λονδίνου.

Ο τρίτος κύκλος κλείνει με αιματοκύλισμα και τον Τζέιμι να μπαίνει στη φυλακή, ενώ ο Ντουσέν και ο Σάλι ξεπερνούν κάθε ηθικό κανόνα για να παραμείνουν στην κορυφή. Σκοτώνουν κολλητούς, εκδικούνται, εξοντώνουν κάθε αντίπαλο. 

Ο νέος, τέταρτος κύκλος, και ο καλύτερος μέχρι στιγμής, είναι πέρα από κάθε προσδοκία. Μπορεί να καθυστέρησε να εμφανιστεί λόγω της πανδημίας, αλλά είναι ο πιο συναρπαστικός και καλοδουλεμένος από κάθε άποψη.

Ήταν γνωστό από τον πρώτο κύκλο ότι οι ράπερ μπορούν να παίξουν τον ρόλο τους πειστικά και με μεγάλες δόσεις ρεαλισμού, αλλά αυτήν τη φορά οι ερμηνείες είναι καταπληκτικές απ' όλους, βασικούς πρωταγωνιστές, δευτερεύοντες χαρακτήρες, μικρούς ρόλους. Και το πρώτο επεισόδιο ξεκινάει ως υπερπαραγωγή, γιατί η δράση έχει μεταφερθεί στο Μαρόκο μέσω Ισπανίας, απ' όπου ο Ντουσέν προμηθεύεται τα ναρκωτικά σε μεγάλες ποσότητες, με τη συνεργασία του Τζέιμι, τον οποίο έχει βγάλει από τη φυλακή.

Η Τζακ έχει αναλάβει πιο σοβαρό ρόλο στην ομάδα, είναι πλέον το δεξί χέρι του Ντουσέν, ενώ ο Σάλι είναι ακόμα τσακισμένος από τη δολοφονία του φίλου του, τον οποίο έχει σκοτώσει επειδή τους πρόδωσε. Μένει σε μια βάρκα στο ποτάμι και ταΐζει με το χέρι μια αλεπού, που εμφανίζεται μέσα απ’ τους θάμνους –η σκηνή που ο grime MC ταΐζει την αλεπού με το πιρούνι, ενώ παίζει μαζί της, είναι απίθανη και εντελώς απρόβλεπτη–, και δημιουργεί φιλικές σχέσεις με μια γυναίκα που μένει δίπλα του. 

Jasmine Jobson Facebook Twitter
Η Jasmine Jobson στον ρόλο της Tζακ. Φωτ.: Chris Harris/Netflix

Έχουν περάσει έντεκα χρόνια από το ξεκίνημα τη σειράς και οι δύο βασικοί ήρωες είναι πλέον 30άρηδες, ενώ τα παιδιά που τους πλαισίωναν και πήγαιναν ακόμα στο σχολείο ενήλικες. Όσο μεγαλώνουν, αλλάζουν και οι χαρακτήρες τους, αλλάζουν τα προβλήματα που έχουν να αντιμετωπίσουν στη ζωή τους, αλλάζει η σχέση με την οικογένειά τους, αλλάζουν οι ανάγκες τους.

Στον τέταρτο κύκλο οι χαρακτήρες είναι πιο ολοκληρωμένοι, αποκαλύπτονται άλλες πτυχές τους, ευαισθησίες που κάνουν τους αχώνευτους γκάνγκστερ πιο ανθρώπινους και συμπαθείς. Η οικογένεια είναι με κάποιον τρόπο το πιο σημαντικό πράγμα για όλους, ο πυρήνας της δράσης και αυτό που καθορίζει την πλοκή, ενώ στα περιστατικά που πλαισιώνουν τη βασική ιστορία περνούν όλα τα κοινωνικά προβλήματα της Βρετανίας μετά το Brexit, η απέλαση των μαύρων αφρικανικής και τζαμαϊκανής καταγωγής, το gentrification που αφήνει άστεγους φτωχούς και ηλικιωμένους, ο ρατσισμός, όλες οι δυσκολίες του να είσαι μαύρος χαμηλής κοινωνικής τάξης – όλα αυτά που αγνοούν τα mainstream μέσα.  

Το σημαντικότερο στοιχείο του νέου κύκλου, όμως, είναι ότι έδωσε προτεραιότητα σε αρκετούς γυναικείους χαρακτήρες, που αυτήν τη φορά περνούν σε πρώτο πλάνο και γίνονται πρωταγωνίστριες: η Λορίν, αδελφή της Τζακ, που το σκάει από τον τύπο που τη φυλακίζει σε μια κακοποιητική σχέση στο Λίβερπουλ, η ίδια η Τζακ που ερωτεύεται την Μπεκς και γίνονται θύματα ομοφοβικής επίθεσης, η Τία, η φίλη του νεαρού Στεφ, αδελφού του Τζέιμι, που έχει αποβληθεί διά παντός από το σχολείο και μεγαλώνει μόνη της τη μικρή αδελφή της, η Μάντι, που βγαίνει από τη φυλακή και το παιδί της το έχει πάρει η πρόνοια. Δεν είναι απλώς αδελφές, φίλες, μητέρες, έχουν δικές τους επιχειρήσεις και δουλεύουν με γυναίκες, όπως η Σέλι, που έχει ανοίξει πλέον «σαλόνι ομορφιάς». 

Το «Top Boy» θίγει κοινωνικά προβλήματα, αλλά οι ήρωές του δεν δίνουν μία γι' αυτά που συμβαίνουν γύρω τους και δεν τους αφορούν άμεσα. Ενδιαφέρονται για τον εύκολο πλουτισμό, με κάθε κόστος και με κάθε τρόπο, ενδιαφέρονται να ξεφύγουν από τη μιζέρια του Summerhouse και να προχωρήσουν στη ζωή τους, αλλά, εκτός από τον καθημερινό αγώνα (που έχει επιλέξει η Σέλι) και τον νόμιμο τρόπο (ο μεγάλος αδελφός του Τζέιμι είναι επιμελής φοιτητής στο πανεπιστήμιο), η παρανομία είναι κάτι που θεωρούν δεδομένο για να τα καταφέρουν.

«Μπορεί να μην τους απασχολούν ευρύτερα προβλήματα που δεν σχετίζονται άμεσα με τη ζωή τους, αλλά μην ξεχνάτε τι είδους άνθρωποι είναι οι χαρακτήρες της σειράς», λέει ο Robinson. «Είναι βίαιοι έμποροι ναρκωτικών που κατάγονται από ένα μέρος που τους έχει κάνει αυτό που είναι. Θα πήγαιναν σε αντιρατσιστικές πορείες; Αμφιβάλλω! Αμφιβάλλω αν θα πήγαιναν οι πιο πολλοί άνθρωποι που πουλάνε ναρκωτικά».  

lauryn Facebook Twitter
H Λορίν, αδερφή της Τζακ, που το σκάει από τον τύπο που τη φυλακίζει σε μια κακοποιητική σχέση στο Λίβερπουλ.

Στον νέο κύκλο το ζευγάρι που εμφανιζόταν εθισμένο στα ναρκωτικά, παρακαλώντας για μια δόση στους δρόμους, εμφανίζονται πλέον ως αστυνομικοί που προσπαθούν να στριμώξουν τον Ντουσέν και να αποκαλύψουν τη δράση του, αν και η παρουσία της αστυνομίας είναι ελάχιστη στη σειρά.

Αυτό είναι ένα από τα σημεία όπου κάποιοι εντοπίζουν ότι θα έπρεπε να δοθεί μεγαλύτερη βαρύτητα, στην απονομή δικαιοσύνης και στη διελεύκανση των εγκλημάτων, αλλά ο κόσμος του «Top Boy» είναι κυρίως ο κόσμος των εμπόρων ναρκωτικών και των επιπτώσεων που φέρνει αυτή η ασχολία στους ίδιους και στους δικούς τους ανθρώπους. 

Γιατί αυτός ο κύκλος αρέσει σε όλους; Επειδή δεν δείχνει ωραιοποιημένο τον τρόπο ζωής των εγκληματιών, επειδή δείχνει αλήθειες και προσωπικά δράματα με τρόπο ντοκιμαντερίστικο, επειδή έχει εξαιρετική κινηματογραφία με κοντινά πλάνα που αιχμαλωτίζουν κάθε συναίσθημα, κάθε έκφραση των προσώπων, επειδή το σενάριο εξελίσσεται σε μια εις βάθος ανάλυση των ηρώων, επειδή έχει συνεχείς ανατροπές και σοκαριστικά στιγμιότυπα, επειδή το φινάλε του τελευταίου επεισοδίου σε τσακίζει και δημιουργεί ακόμα μεγαλύτερη αγωνία απ' ό,τι το τέλος του 2013. Μακάρι το Netflix να ετοιμάσει και τρίτο κύκλο…

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΥΡΙΑΚΗ 20/03 - ΕΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΙ-«Τα Ημερολόγια του Άντι Γουόρχολ»: Μια υπνωτιστική σειρά ντοκιμαντέρ

Ηχητικά Άρθρα / «Τα Ημερολόγια του Άντι Γουόρχολ»: Μια υπνωτιστική σειρά ντοκιμαντέρ

Τα αποσπάσματα από τα ημερολόγια τα αφηγείται ο ίδιος o Άντι Γουόρχολ από το υπερπέραν, μέσω του θαύματος ενός AI αλγόριθμου που ανακαλεί τα χαρακτηριστικά της φωνής του όπως αυτή είχε καταγραφεί όταν ζούσε.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φωτιά και σταχτη; Στάχτη και μπούρμπερη; Avatar, θα σε δούμε

Οθόνες / Φωτιά και στάχτη; Στάχτη και μπούρμπερη; Avatar, θα σε δούμε

Είναι ένα από τα ελάχιστα blockbusters που μας έχουν απομείνει και αξίζει τον κόπο. Μαζί με το Avatar έχουμε άλλες τρεις ταινίες που αξίζουν την έξοδο στο σινεμά της πόλης!
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ | ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Είναι το «Singapore Sling» η πιο παρεξηγημένη ταινία του ελληνικού σινεμά;

Βιβλίο / Είναι το «Singapore Sling» η πιο παρεξηγημένη ταινία του ελληνικού σινεμά;

Μια συζήτηση με τη Μαρί Λουίζ Βαρθολομαίου Νικολαΐδου για την ταινία που αδικήθηκε στην εποχή της, αλλά σήμερα προκαλεί εκ νέου το ενδιαφέρον, και για την «επιστροφή» της μέσα από ένα βιβλίο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Γιάννης Σολδάτος: «Ο μεγαλύτερος εχθρός μου είναι ο μικροαστισμός» ή «Το σινεμά ως μαζικό λαϊκό θέαμα έχει σχεδόν τελειώσει»

Βιβλίο / Γιάννης Σολδάτος: «Το σινεμά ως μαζικό λαϊκό θέαμα έχει σχεδόν τελειώσει»

Μια συζήτηση με τον σκηνοθέτη, εκδότη και συγγραφέα της συνοπτικής «Ιστορίας του Ελληνικού Κινηματογράφου» που πρόσφατα επανακυκλοφόρησε εμπλουτισμένη και σε ενιαία μορφή από τις εκδόσεις Αιγόκερως.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Aν είχα Πόδια θα σε Κλωτσούσα». Σιγά ρε φίλε, ένα σινεμά ήρθαμε!

Οθόνες / «Aν είχα Πόδια θα σε Κλωτσούσα». Σιγά ρε φίλε, ένα σινεμά ήρθαμε!

Κάνουμε χιούμορ, αλλά η ταινία της Μπρόνστιν παίρνει τα περισσότερα αστέρια της εβδομάδας (με ντεμπούτο A$AP Rocky). Άλλες πέντε ταινίες «βγαίνουν» στα σινεμά από σήμερα και υπάρχει κάτι για όλους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ποια είναι η καλύτερη και ποια η χειρότερη σειρά του 2025;

Pulp Fiction / Ποια είναι η καλύτερη και ποια η χειρότερη σειρά του 2025;

Pluribus ή All is Fair; Έχουν και τα δύο φανατικούς θαυμαστές που τους χωρίζει μία άβυσσος. Τα βρίσκουν στη μέση ίσως με τον τελευταίο κύκλο του Stranger Things. Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος και Γιάννης Βασιλείου μιλούν για τις τρεις πολυσυζητημένες σειρές στο studio της LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους

Οθόνες / Όσα παιδιά βρέθηκαν στην Ολυμπία 29/11-6/12 είδαν πολύ καλό σινεμά

Το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους ταξίδεψε για μια εβδομάδα τους θεατές του σε κάθε γωνιά της Γης, από τους καταυλισμούς της Παλαιστίνης μέχρι τις Φιλιππίνες και τα νησιά Γκαλάπαγκος.
ΚΟΡΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟΡΗ
Τζον Κασσαβέτης, εξέχων δημιουργός της αμερικανικής αβάν-γκαρντ

Οθόνες / Τζον Κασσαβέτης: «Το καλύτερο location στον κόσμο είναι το ανθρώπινο πρόσωπο»

Γεννήθηκε σαν σήμερα ο Ελληνοαμερικανός σκηνοθέτης και ηθοποιός που έγραψε ιστορία στον κινηματογράφο με σπουδαίες ταινίες όπως οι «Μια γυναίκα εξομολογείται», «Νύχτα Πρεμιέρας», «Γκλόρια» και πολλές ακόμα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η συγκλονιστική «Φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ακούγεται από σήμερα και στην Αθήνα

Οθόνες / Η συγκλονιστική «Φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ακούγεται από σήμερα και στην Ελλάδα

Ένα 6χρονο κορίτσι «φωνάζει» το πιο δυνατό αντιπολεμικό μήνυμα, οι Έλληνες διασκευάζουν Ντίκενς (και το κάνουν πολύ καλά) και άλλες πέντε ταινίες που μπορείτε να δείτε από σήμερα στα σινεμά.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Σινεμά από το μέλλον, για δύο εβδομάδες στην Αθήνα

Οθόνες / Σινεμά από το μέλλον, για δύο εβδομάδες στην Αθήνα

Το Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Αθήνας επιστρέφει. Για δύο εβδομάδες θα δούμε μερικές από τις πιο ενδιαφέρουσες ταινίες σύχρονων δημιουργών, παράλληλα με αποκατεστημένες κλασικές που άφησαν εποχή.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beatles νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων

Daily / Beatles νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων

Η μυθική σειρά οκτώ (συν ένα) επεισοδίων που διασχίζει ολόκληρη την εξωπραγματική διαδρομή του πιο σημαντικού και πιο λατρεμένου συγκρότημα στην ιστορία, επέστρεψε στο Disney + σε νέα, αποκατεστημένη εκδοχή με πεντακάθαρη εικόνα και κρυστάλλινο ήχο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Barry Lyndon»: Η μεγαλειώδης ύβρις ενός όμορφου αριβίστα

Οθόνες / «Barry Lyndon»: Η μεγαλειώδης ύβρις ενός όμορφου αριβίστα

Πενήντα χρόνια μετά την πρώτη προβολή της, η ταινία του Στάνλεϊ Κιούμπρικ παραμένει ένα μεγάλο εικαστικό αριστούργημα και σίγουρα μία από τις ωραιότερες ταινίες που γυρίστηκαν ποτέ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Νταβίντ Πάμπλος: « Το Μεξικό βυθίζεται στη βία εδώ και πολλά χρόνια»

Οθόνες / Νταβίντ Πάμπλος: «Το Μεξικό βυθίζεται στη βία εδώ και πολλά χρόνια»

Βία, καρτέλ ναρκωτικών, τρόμος παντού, σκλάβοι του σεξ αλλά και queer έρωτες στο Μεξικό του σήμερα. Αυτό είναι το σκηνικό της συγκλονιστικής ταινίας «Στον δρόμο» που είδαμε στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Ο Μεξικανός σκηνοθέτης μίλησε στη LiFO για τη ζωή στο Μεξικό αλλά και για την τόλμη που χρειάστηκε να γυρίσει μια ταινία με ένα τόσο επικίνδυνο για τη χώρα του θέμα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ