Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης

Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
1

Από την Άλκηστη Γεωργίου

Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
Φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO

 

Συνεχίζοντας την Θεσσαλονικιώτικη περιπλάνηση μας στο γοητευτικότερο χαρακτηριστικό του ελληνικού καλοκαιριού, τους θερινούς κινηματογράφους, δεν θα μπορούσαμε να μην κάνουμε μία στάση στον παλαιότερο εξ' αυτών, το θρυλικό cine Άλεξ.


Σε μία πόλη που κάποτε (μέσα των 60s) μετρούσε περισσότερους από 150 θερινούς κινηματογράφους, το Άλεξ είναι σήμερα το παλαιότερο από τα δέκα μόλις θερινά που λειτουργούν στην Θεσσαλονίκη.


Ανάμεσα σε μία 'ζούγκλα' από μπετόν, στον αριθμό 106 της οδού Ολύμπου, η οικογένεια Σιδέρη λειτουργεί εδώ και μισό περίπου αιώνα το Άλεξ, που έχει κι αυτό σήμερα χαρακτηριστεί ως Μνημείο Νεότερου Πολιτισμού.


Τους γνωρίσαμε.


Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
"Αγάπησα τον κινηματογράφο. Όχι μόνο τις ταινίες, τον ίδιο τον κινηματογράφο. Είναι σαν να έχει ζωή. Και να κερδίσω και να χάσω, δεν μου πάει ψυχή να μην τον ανοίξω ούτε μία χρονιά." φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO


Η κυρία Ντίνα Σιδέρη βρίσκεται επίσημα στο τιμόνι της οικογενειακής κινηματογραφικής επιχείρησης από τα μέσα περίπου της δεκαετίας του '80. Η ιστορία όμως του Άλεξ πάει πολύ πιο πίσω.


Όλα ξεκίνησαν το 1967 όταν ο πατέρας της κυρίας Ντίνας, ο δραστήριος έμπορος Χαράλαμπος Σιδέρης αποφασίζει να ανοίξει ένα θερινό κινηματογράφο.


"Δεν είχε ιδιαίτερη σχέση με τον κινηματογράφο πριν από το Άλεξ", μου εξηγεί η κυρία Ντίνα,"αλλά ήταν ένας εξαιρετικά δραστήριος και ευρηματικός άνθρωπος.

Είχε έναν φίλο που διατηρούσε ένα γραφείο εκμετάλλευσης ταινιών. Τον Αλέξανδρο, που ουσιαστικά παρακίνησε την όλη την ιστορία και βοήθησε πάρα πολύ στο στήσιμο του σινεμά. Εξ' ου και "Άλεξ", τιμής ένεκεν στον κύριο Αλέξανδρο."


Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
Φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO


Ο κινηματογράφος στήνεται από το μηδέν (ηλεκτρολογικά, υδραυλικά, τα πάντα) από τα χέρια του κύριου Χαράλαμπου, δίπλα στην ξυλαποθήκη του που δούλευε χειμώνα – καλοκαίρι επί της οδού Ολύμπου.

Αντίθετα με τους περισσότερους ιδιοκτήτες θερινών, ο κύριος Χαράλαμπος δεν επεκτάθηκε σε κάποια χειμερινή αίθουσα, ούτε στην δημιουργία ή αγορά κάποιου άλλου θερινού κινηματογράφου.


Σήμερα, η ξυλαποθήκη αυτή στεγάζει το ανθοπωλείο που αποτελεί την χειμερινή και παράλληλη καλοκαιρινή απασχόληση της κυρίας Ντίνας. Εκεί συναντάμε και την μεγαλύτερη αδερφή της, την κυρία Αθηνά Σιδέρη, που θυμάται ακόμα περισσότερα από τα πρώτα χρόνια λειτουργίας του "Άλεξ":


"Εμείς, όλα τα αδέρφια μεγαλώσαμε εδώ, στον κινηματογράφο, τον οποίο ακόμα νιώθουμε σαν το δεύτερο σπίτι μας. Μεγαλώσαμε μέσα στις ταινίες, μαζί με τους πελάτες. Σήμερα έρχονται ακόμα και πελάτες υπερήλικες, με το μπαστούνι, με το ταξί. Γνωριζόμαστε δεκαετίες ολόκληρες, είναι πια οι δικοί μας άνθρωποι" μου εξηγεί, ενώ η κυρία Ντίνα θυμάται πως πάσχιζε να βρει τρόπους να παρακολουθήσει τις ταινίες, μιας που όντας η μικρότερη της οικογενείας συχνά δεν της... επιτρεπόταν η είσοδος.

 

Ηλικία πάντως δεν έχει το θερινό, σύμφωνα με την ίδια, μιας που με χαρά βλέπει σήμερα τις θέσεις να γεμίζουν και πάρα πολλοί νέοι σινεφίλ.


Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
Φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO


Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
"Το 'Άλεξ' ήταν πάντα μία οικογενειακή επιχείρηση, και τέτοια είναι ακόμα. Εγώ στο ταμείο, ο ανιψιός μου ο Γιάννης στο κυλικείο, η αδερφή μου που βοηθάει στην συντήρηση και την καθαριότητα. Όλοι μαζί από πάντα." Φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO


Τι έχει, όμως, αλλάξει από τότε;


"Από άποψη δουλειάς δεν έχουν αλλάξει τόσα πολλά πράγμα εδώ σε εμάς.

Το 'Άλεξ' ήταν πάντα μία οικογενειακή επιχείρηση, και τέτοια είναι ακόμα. Εγώ στο ταμείο, ο ανιψιός μου ο Γιάννης στο κυλικείο, η αδερφή μου που βοηθάει στην συντήρηση και την καθαριότητα. Όλοι μαζί από πάντα.

Ούτε και στον κινηματογράφο έχουν αλλάξει πολλά πράγματα από τότε. Ακόμα και η ταμπέλα μας είναι η ίδια από το 67.
Αυτό που άλλαξε είναι όλη η γύρω γειτονιά. Θυμάμαι ακόμα να είναι χωματόδρομος έξω, και εδώ που είναι τώρα το σχολείο την αψίδα στην οποία σκαρφάλωναν 30-40 πιτσιρίκια κάθε βράδυ για να δουν το έργο από έξω."


Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
Στον υπάιθριο χώρο του σινεμά εκτίθεται η πρώτη μηχανή προβολής, ηλικίας 60 ετών. Η οικογένεια Σιδέρη φυλάει και συντηρεί με προσοχή τα οικογενειακά αυτά κειμήλια. Φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO

Τι είναι αυτό που κάνει τον θερινό κινηματογράφο τόσο ξεχωριστό

"Γιατί είναι ξεχωριστό το θερινό;

Μα πολύ απλά, είναι η ωραιότερη και η φθηνότερη δροσερή διασκέδαση. Αν δεν είσαι στην παραθέριση, το θερινό είναι η καλύτερη λύση.

Αλλάζεις αμέσως παραστάσεις, σαν να έχεις κάνει μία μικρή απόδραση, μία 'εκδρομή' μέσα στην πόλη. Σαν προσομοίωση διακοπών. Η αυλή, το χαλίκι, το τραπεζάκι, οι μπυρίτσες, η ελευθερία του να κάθεσαι όπως θέλεις, να καπνίζεις..."


Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
""Τα τελευταία χρόνια ο κόσμος έχει ξαναγυρίσει στο θερινό. Έχει ξαναγυρίσει στην απλότητα, στην γειτονιά, στην κοντινή και οικονομική διασκέδαση. Ίσως και να κουράστηκαν να κάθονται στο σπίτι με την τηλεόραση." Φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO

 

Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
“Κάθε χρόνο αγωνιούμε για το πώς θα πάει το καλοκαίρι, και παρά τις δυσκολίες περιμένουμε με παιδική ανυπομονησία την επόμενη σεζόν. Είναι το οικογενειακό μας “ναρκωτικό” Φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO

 

" Τα χρόνια που ο θερινός κινηματογράφος ήταν στα πάνω του ήταν από το 65 μέχρι και το 85 περίπου. Όλη η διασκέδαση ήταν αλλιώς εκείνα τα χρόνια, ειδικά μέχρι την δεκαετία του 70.

Δεν υπήρχε τηλεόραση, και η έξοδος το καλοκαίρι ήταν ένα ταβερνάκι, ένα σινεμά, τέτοια πράγματα. Ερχόταν ο άλλος να φάει το λουκάνικο, τα σπόρια, να πιει την γκαζόζα, και να δει και μια ταινία. Από εκεί και πέρα βγήκε η ιδιωτική τηλεόραση, το βίντεο, άλλαξε η διασκέδαση και άρχισε η μεγάλη πτώση.

 

Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
Φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO

 

"Το βίντεο έκανε την μεγαλύτερη ζημιά στον κινηματογράφο" θυμάται η κυρία Αθηνά, η οποία κρατούσε για χρόνια το κυλικείο του κινηματογράφου από την εποχή ακόμα που αντί για ψυγεία δούλευαν με παγωνιέρες.

Δική της συνταγή ήταν και η περιβόητη μουστάρδα που έκανε τα hot dog του Άλεξ τα διασημότερα της πόλης.


Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
H ταμπέλα του Άλεξ χρονολογείται από το 1967. φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO

 

Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
“ Όταν κλείνουμε μελαγχολούμε. Νιώθουμε " άδειοι". Και όχι μόνο εμείς, αλλά και ολόκληρη η γειτονιά. Κλείνουν τα φώτα, νεκρώνει ο δρόμος.” Φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO

Τα χρόνια των μεγάλων επιτυχιών - Οι ταινίες που έσπασαν τα ταμεία του Άλεξ

"Δύσκολο να ξεχωρίσεις ένα μόνο φιλμ, μιας που τότε ο κόσμος πλημμύριζε τον κινηματογράφο, φτάνοντας καμιά φορά και τα χίλια εισιτήρια την βραδιά. Έπαιρνε ζωή ολόκληρη η γειτονιά."


Ξεχωριστές θέσεις στην ιστορία των επιτυχιών του Άλεξ, κατέχουν ταινίες όπως το 'Παρακαλώ, Συγχώρεσέ με' με τον Σίντνεϊ Πουατιέ, το γουέστερν ο "Κρεμμυδάς" (Ήταν ζόρικος και τον έλεγαν Κρεμμυδά) με τον Φράνκο Νέρο, κ.α, με αποκορύφωμα την "Νύχτα των Βρικολάκων" του Ρομάν Πολάνσκι, με πρωταγωνίστρια την σύζυγό του Σάρον Τέιτ.


"Το καλοκαίρι που το παίζαμε (1969)είχε μόλις συμβεί η άγρια δολοφονία της Σάρον Τέιτ από τον Τσαρλς Μάνσον, στην Αμερική, και ο κόσμος στηνόταν έξω στο δρόμο από τις πέντε το απόγευμα, μέσα στο λιοπύρι, για να βγάλει ένα εισιτήριο. Γέμιζαν οι σκάλες, ο εξώστης, κάθονταν ακόμα και στα κασόνια από τα αναψυκτικά. Γινόταν χαμός!"

 

Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
"Αν δεν είσαι στην παραθέριση, το θερινό είναι η καλύτερη λύση μέσα στην πόλη. Αλλάζεις αμέσως παραστάσεις, σαν να έχεις κάνει μία μικρή απόδραση, μία 'εκδρομή". Φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO

 

Ο κόσμος επιστρέφει στην απλότητα του θερινού

Τι γίνεται όμως σήμερα όσον αφορά την προσέλευση του κόσμου;

Η κυρία Ντίνα είναι αισιόδοξη για το μέλλον του θερινού κινηματογράφου.


"Τα τελευταία χρόνια ο κόσμος έχει ξαναγυρίσει στο θερινό. Έχει ξαναγυρίσει στην απλότητα, στην γειτονιά, στην κοντινή και οικονομική διασκέδαση. Ίσως και να κουράστηκαν να κάθονται στο σπίτι με την τηλεόραση. Πάντως βλέπω τα πράγματα να πηγαίνουν καλύτερα, αυτό είναι το μόνο σίγουρο"

 

Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
Σύμφωνα με την ιδιοκτήτρια Ντίνα Σιδέρη, το θερινό δεν έχει ηλικία, μιας που με χαρά βλέπει σήμερα τις θέσεις να γεμίζουν και πάρα πολλοί νέοι σινεφίλ. φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO

 

Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
Φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO

 

Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
"Προσέχουμε τον κινηματογράφο με χίλιους κόπους. Να είναι καθαρός, σωστά συντηρημένος, να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή παροχή στον πελάτη.Μετά από τόσα χρόνια νιώθουμε όλοι σαν να έρχεται κάποιος επίσκεψη στο σπίτι μας" φωτ.: Γιώργος Πλανάκης

 

Σινέ Άλεξ – Ένα οικογενειακό "ναρκωτικό"

Κανείς από την οικογένεια Σιδέρη δεν μπορεί να φανταστεί τη ζωή του χωρίς τον θερινό κινηματογράφο. "Είναι το οικογενειακό μας ναρκωτικό", μου λέει η κυρία Αθηνά αστειευόμενη.


"Κάθε χρόνο, πριν καλά καλά μπει η Άνοιξη, αγωνιούμε για το πώς θα πάει το καλοκαίρι, και παρά τις δυσκολίες περιμένουμε με παιδική ανυπομονησία την επόμενη σεζόν. Όταν κλείνουμε μελαγχολούμε, όλοι μας. Νιώθουμε " άδειοι".

Και όχι μόνο εμείς, αλλά και ολόκληρη η γειτονιά. Κλείνουν τα φώτα, νεκρώνει ο δρόμος. Καμιά φορά φτάνει Δεκέμβρης μέχρι να συνειδητοποιήσουμε ότι τελείωσε και η φετινή χρονιά", καταλήγουν.

 

Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
Ένα θρύλος είχε δηιουργηθεί γύρω από το hot dog του Άλεξ, που για χρόνια ήταν το διασημότερο της πόλης. Υπέυθυνη η μυστική συνταγή της μουσταρδάς από τα χέρια της κυρίας Αθηνάς" Φωτ.: Γιώργος Πλανάκης

 

Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
"Μεγαλώσαμε μέσα στις ταινίες, μαζί με τους πελάτες. Σήμερα έρχονται ακόμα και πελάτες υπερήλικες, με το μπαστούνι, με το ταξί. Γνωριζόμαστε δεκαετίες ολόκληρες, είναι πια οι δικοί μας άνθρωποι" φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/ LIFO


Φεύγοντας ρωτώ την κυρία Ντίνα τι είναι αυτό που της έχει "αφήσει" αυτή η δουλειά ως τώρα.


"Αγάπησα τον κινηματογράφο. Όχι μόνο τις ταινίες, τον ίδιο τον κινηματογράφο. Είναι σαν να έχει ζωή. Τον προσέχουμε με χίλιους κόπους. Να είναι καθαρός, σωστά συντηρημένος, να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή παροχή στον πελάτη.

Μετά από τόσα χρόνια νιώθουμε όλοι σαν να έρχεται κάποιος επίσκεψη στο σπίτι μας. Και να κερδίσω και να χάσω, δεν μου πάει ψυχή να μην τον ανοίξω ούτε μία χρονιά."

 

Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
Φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO

 

Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
Φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO

 _______________________

Σινέ Άλεξ

Ολύμπου 106
Τηλ: 2310 265 884

*Facebook

1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βιμ Βέντερς: «Είμαι αισιόδοξος για το σινεμά, ο κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Οθόνες / Βιμ Βέντερς στη LifO: «O κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Με αφορμή το αφιέρωμα στο έργο του που είδαμε στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, ο Γερμανός σκηνοθέτης μάς μίλησε για την εκλεκτική συγγένεια που νιώθει με την Ιαπωνία και για τον τρόπο που του αρέσει να κάνει ταινίες, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιστροφή του κοινού στις κινηματογραφικές αίθουσες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Γιάννης Φάγκρας: «Το μικρόβιο της απληστίας μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Οθόνες / Γιάννης Φάγκρας: «Η απληστία μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Την ανθρώπινη απληστία με φόντο το προσφυγικό διαπραγματεύεται η ταινία «Μικρός Ανθρωποφάγος», μια «πανκ περιπέτεια», σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, που συμμετέχει στο φετινό 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις ήθελε να γίνει στρατιώτης αλλά τελικά έμαθε να κατασκευάζει βιολιά

Pulp Fiction / Ντάνιελ Ντέι Λιούις, μας έλειψες

Ο διάσημος ηθοποιός ήρθε στην Αθήνα και μας μίλησε αποκλειστικά για την επεισοδιακή πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα, όταν ακόμη ήταν μακρυμάλλης έφηβος στα χρόνια της χούντας, και για την επάνοδό του στα πλατό μαζί με τον γιο του, Ρόναν, μαζί με τον οποίο έγραψε για πρώτη φορά σενάριο για την ταινία «Ανεμώνη».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πριν από το break, ο Γιώργος Λάνθιμος τα λέει όλα

Οθόνες / Γιώργος Λάνθιμος: «Το θέμα είναι πώς ξαναβρίσκεις τη χαρά»

Παραδέχεται πως η δημιουργία ενός έργου τέχνης δεν είναι μια ανώδυνη διαδικασία. Και πως χρειάζεται ένα διάλειμμα. Πήρε στάση απέναντι σε όσα συμβαίνουν στη Γάζα γιατί «Αν είσαι άνθρωπος με οποιαδήποτε ενσυναίσθηση, δεν μπορείς να μη μιλήσεις». Λίγο πρίν την κυκλοφορία της ταινίας Βουγονία που σκηνοθετεί, ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Θανάσης Βαλτινός: Η νουβέλα «Η Κάθοδος των Εννιά» του διακεκριμένου συγγραφέα

Οθόνες / «Η Κάθοδος των Εννιά»: Η διάσημη νουβέλα του Θανάση Βαλτινού

Πεθαίνει σαν σήμερα ο διακεκριμένος Έλληνας συγγραφέας. Αυτή είναι η ιστορία ενός από τα εμβληματικότερα βιβλία του και η βραβευμένη μεταφορά της στον κινηματογράφο, το 1984, από τον Χρίστο Σιοπαχά.
ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ
Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Οθόνες / Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Με αφορμή το αφιέρωμα που ετοίμασε το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για μία από τις σπουδαιότερες ηθοποιούς της εποχής μας, επιλέγουμε 10 ταινίες της, στις οποίες έχει αποτυπωθεί η τεράστια υποκριτική της δυναμική και η ικανότητά της να μεταμορφώνεται εσωτερικά με κάθε ρόλο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Οθόνες / Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Ένα μοναδικό μεγάλο αφιέρωμα στον σπουδαίο δημιουργό για ένα τριήμερο σε όλους τους χώρους της Στέγης, με προβολές των ταινιών του, ένα masterclass και μια συζήτησή του με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου στην Κεντρική Σκηνή.
M. HULOT

σχόλια

1 σχόλια
Δε μένω στη Θεσσαλονίκη. Τις λίγες φορές που επισκέπτομαι την πόλη το καλοκαίρι, το <<ΣΙΝΕ ΑΛΕΞ>> είναι μία από τις αγαπημένες μου βραδινές εξόδους.Πριν λίγα χρόνια, μία σεζόν ο κινηματογράφος δε λειτούργησε, (ανακαινίστηκε μήπως;) και νόμισα ότι έκλεισε κι αυτός οριστικά. Από τότε έχω να τον επισκεφτώ, και ειλικρινά χάρηκα όταν διάβασα το παρόν άρθρο διαπιστώνοντας ότι...επι-ζεί και βασιλεύει!