Ο Λάσλο Νέμες ξαναδιαβάζει την ταραγμένη Ευρώπη με τη νέα του ταινία «Δύση Ηλίου»

Ο Λάσλο Νέμες ξαναδιαβάζει την ταραγμένη Ευρώπη με τη νέα του ταινία «Δύση Ηλίου» Facebook Twitter
Λάσλο Νέμες: Με ενδιαφέρει η αγωνία της ψυχής μέσα στον κόσμο μας. Φωτο: Huszti István
2

Μετά το μεγάλο βραβείο στο Φεστιβάλ Καννών και το Όσκαρ για τον Γιο του Σαούλ, ο Ούγγρος σκηνοθέτης Λάσλο Νέμες διασχίζει άλλο ένα τρικυμιώδες κεφάλαιο της ευρωπαϊκής Ιστορίας, με ηρωίδα μια κοπέλα που ψάχνει απεγνωσμένα τον αδελφό της στη Βουδαπέστη του 1913.

Με κάμερα στο χέρι, πίσω από την πλάτη της πρωταγωνίστριας, και τον «θίασο» που την επισκέπτεται να τρυπώνει στα πλάνα και να απέρχεται, σπέρνοντας τον τρόμο και εντείνοντας το μυστήριο, ο Νέμες συνεχίζει στην ανήσυχη φλέβα του εντυπωσιακού ντεμπούτου του, και μας μιλά για τις επιδιώξεις και τις καταβολές του, σε μια συζήτηση στο περιθώριο του Φεστιβάλ Βενετίας, όπου η ταινία του έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα της.

Δεν θεωρώ τον εαυτό μου επαναστάτη ή πνεύμα αντιλογίας, αλλά σε μια αποχή όπου όλα επιτρέπονται, θέλω να θέτω εγώ τους περιορισμούς μου. Είμαι πεισματάρης.

— Ποιο είναι το αρχικό σκεπτικό σας με τη Δύση Ηλίου;

Ξεκίνησα να γράφω το σενάριο γιατί ήθελα να μιλήσω για την ανθρώπινη εμπειρία σε σημαντικές εποχές. Δεν επιδίωξα να διαβάσω την Ιστορία όπως το κάνουμε, μελετώντας ιστορικά βιβλία ή κοιτάζοντας παλιές καρτ ποστάλ, αλλά βυθίζοντας τον θεατή μέσα σε ένα περιβάλλον που μοιάζει εξαιρετικά εκλεπτυσμένο και όμορφο και ελπιδοφόρο.

Ωστόσο, κάτω από το ωραίο περίβλημα, αποκαλύπτονται απειλητικά στρώματα. Με ενδιαφέρει η αγωνία της ψυχής μέσα στον κόσμο μας. Παρατηρώ μια πολιτιστική και πολιτική ευκολία στην κοινωνία μας, στον τρόπο που αντιμετωπίζει κοντόφθαλμα τους πολίτες της.

Η Ιστορία σίγουρα δεν είναι ένα ευθύ τόξο που μας οδηγεί σε έναν καλύτερο κόσμο με τη βοήθεια της τεχνολογικής προόδου και της σοφιστικέ ανάπτυξης.

Αν γυρίσουμε λίγο πίσω, θα δούμε πως οι πολιτισμοί δεν χαρακτηρίζονται ακριβώς από παρακμή, αλλά πέφτουν από το ζενίθ τους. Την πιο λαμπρή μέρα, μπορεί να έρθει και το τέλος. Το ανώτερο και το κατώτατο σημείο μπορεί κάλλιστα να συμπίπτουν στο ίδιο λεπτό.

Το μυστήριο της πολιτικής αυτοκτονίας της Ευρώπης στον 20ό αιώνα παραμένει. Είναι στο χέρι μας να το λύσουμε γιατί έχουμε την απαραίτητη απόσταση.

Ωστόσο δεν πιστεύω πως μάθαμε, ούτε διαθέτουμε ικανές γνώσεις. Οι ψευδαισθήσεις μας εμποδίζουν. Συνεπώς, η ταινία μου πραγματεύεται αυτή την ανημπόρια, και την αφηγούμαι σαν σκοτεινό παραμύθι.

Ο Λάσλο Νέμες ξαναδιαβάζει την ταραγμένη Ευρώπη με τη νέα του ταινία «Δύση Ηλίου» Facebook Twitter
Ο Λάσλο Νέμες με τον διευθυντή φωτογραφίας Mátyás Erdély και την ηθοποιό Juli Jakab που υποδύεται την ηρωίδα της ταινίας, Άιρις Λάιτερ. Φωτο: Mate Bartha, courtesy of Laokoon Filmgroup.


— Από που εμπνευστήκατε τον πρωταγωνιστικό χαρακτήρα της νέας γυναίκας;

Δεν έζησα παρά ελάχιστα τον προηγούμενο αιώνα, αλλά με άγγιξαν βαθιά οι διηγήσεις της γιαγιάς μου, η οποία βίωσε σκληρότητα και βασανιστήρια.

Η ιδέα μου ήταν να τοποθετήσω μια νέα αθώα κοπέλα που μοιάζει μικρή και χαμένη στη μεγάλη πόλη. Η αναζήτηση του αδελφού της αποσκοπεί σε απαντήσεις για τις μεγάλες απορίες που την ταλαιπωρούν: τι απέγινε πραγματικά η οικογένειά της και τι ακριβώς συμβαίνει γύρω της;

Το αρσενικό και το θηλυκό στοιχείο μπλέκονται και πρέπει να ομολογήσω πως δεν επιδιώκω να διαχωρίζω τα φύλα, αν και γνωρίζω καλά πως είναι μόδα να γίνεται εμφατικά αυτό.

Για μένα, είναι ένα ανθρώπινο ον και δεν χρειάζεται να προσπαθήσω πολύ να αφήσω τα πράγματα να κυλήσουν ομαλά στην ταινία, γιατί εκείνη την περίοδο οι άνδρες και οι γυναίκες ήταν κωδικοποιημένοι από την κοινωνία και η συμπεριφορά τους, συγκεκριμένη.


— Ο Γιος του Σαούλ δέχτηκε εγκώμια και έγινε μεγάλη επιτυχία διεθνώς. Λένε πως η δεύτερη ταινία ενός σκηνοθέτη φέρει το βάρος της επιτυχίας του ντεμπούτου. Είχατε αμφιβολίες ή δισταγμούς για το θέμα που θα επιλέγατε ή το στιλ που θα υιοθετούσατε για τη Δύση Ηλίου;

Πάντα αμφιβάλλω. Αποτελεί μέρος της δημιουργικής μου διαδικασίας. Είμαι και αγχώδης τύπος, κάτι που απεχθάνομαι, για να είμαι ειλικρινής.

Η ταινία πήρε πολλές μορφές με τον καιρό αλλά από την αρχή ήμουν σίγουρος πως θέλω να μιλήσω για μια κοπέλα στις αρχές του 20ού αιώνα.

Είμαι το στιλ μου, υποθέτω. Επιθυμώ πάντα να μεταδώσω την υποκειμενική εμπειρία του πρωταγωνιστή στους θεατές, σε αντίθεση με το σύγχρονο σινεμά που προβάλλει αντικειμενική οπτική, αποσπασματικών και γρήγορων πλάνων – η κάμερα είναι πάντα παρούσα εκεί που χρειάζεται. Προσωπικά, δεν συμφωνώ, αφού ούτε εμείς μπορούμε να βρισκόμαστε παντού ανά πάσα στιγμή.

Αυτός ο τρόπος, που ενισχύθηκε από την τηλεόραση τα τελευταία 30 χρόνια, μείωσε ακόμη περισσότερο την εφευρετικότητα και την πρωτοτυπία. Η φαντασία, πιστεύω, είναι απαραίτητο συστατικό του κινηματογράφου.

Η ηρωίδα, η Άιρις Λάιτερ, είναι χαμένη σε έναν λαβύρινθο, και ο θεατής οφείλει να δει το πορτρέτο και του λαβύρινθου, μαζί με την περιπέτειά της. Η πρόσβαση που έχει στις πληροφορίες που ψάχνει είναι μικρή, κι έτσι η οπτική μας πρέπει να συνάδει και να στενεύει.

Αν μπείτε στη διαδικασία να αναλύσετε και να συγκρίνετε τις δυο ταινίες μου, η μία σαφώς και είναι παραλλαγή στο ύφος της άλλης.

Ο Λάσλο Νέμες ξαναδιαβάζει την ταραγμένη Ευρώπη με τη νέα του ταινία «Δύση Ηλίου» Facebook Twitter
Η ηρωίδα είναι χαμένη σε έναν λαβύρινθο και ο θεατής οφείλει να δει το πορτρέτο και του λαβύρινθου, μαζί με την περιπέτειά της. Φωτο: courtesy of Laokoon Filmgroup.


— Οι αγωνιώδεις ανάσες της Άιρις, το αγκομαχητό της που γίνεται ανάγλυφο, είναι ηθελημένα μέρος του διαλόγου της ηρωίδας με τον θεατή;

Ενδιαφέρουσα παρατήρηση. Όντως βάλαμε έντονα τις αναπνοές της μέσα στην ταινία, αντί του λόγου. Επηρεάστηκα από τον Ρομπέρ Μπρεσόν, θεωρώ. Κάθε κινηματογραφιστής είναι ελεύθερος και οφείλει να εισχωρεί μέσα στην πλοκή με όποιο μέσο κρίνει αναγκαίο.


— Υπάρχει μια ασαφής εικόνα γύρω από την προσωπικότητα της Άιρις. Θέλατε να προκαλέστε σύγχυση στον τρόπο που ο θεατής καλείται να διακρίνει την πραγματικότητα από τη φαντασία;

Τείνω να εμπιστεύομαι πολύ την κρίση του κοινού! Από την αρχή η Άιρις ρίχνει μια σκιά γύρω της και δημιουργεί αμφιβολίες στους γύρω της, ακριβώς επειδή κι εκείνη δεν είναι σίγουρη για το ποια είναι στ' αλήθεια.

Αν ο θεατής θέλει να πιστέψει πως υπάρχει αδελφός, μπορεί να επιλέξει να δει τη Δύση Ηλίου ως ιστορία αναζήτησης. Αλλά δεν είναι καθόλου απίθανο να είναι μια δική της φαντασίωση, σε μια πορεία αναζήτησης της προσωπικής της ταυτότητας.

Το ενδεχόμενο της διπλής ανάγνωσης παραμένει ανοιχτό. Ενώ η επιφάνεια και εικόνα είναι σημαίνουσες, για μένα το πραγματικό ενδιαφέρον βρίσκεται εσωτερικά, στην ψυχή.


— Η Άιρις κάνει το αντίθετο από αυτό που της υποδεικνύουν, Ταυτίζεστε; Πράττετε κόντρα στις προσδοκίες των γύρω σας;

Ναι! Δεν θεωρώ τον εαυτό μου επαναστάτη ή πνεύμα αντιλογίας, αλλά σε μια εποχή όπου όλα επιτρέπονται, θέλω να θέτω εγώ τους περιορισμούς μου. Είμαι πεισματάρης.


— Σας λένε τι να κάνετε;

Αν δεν γύριζα αυτού τους είδους τις ταινίες, φαντάζομαι πως ναι. Αλλά τώρα διατηρώ τον πυρήνα του συνεργείου και των τεχνικών μου – η δημιουργική μου ομάδα είναι πάνω κάτω η ίδια και πλέκει ένα δίχτυ ασφαλείας.


— Έχετε αντιμετωπίσει προβλήματα λογοκρισίας ή άρνηση χρηματοδότησης στη χώρα σας;

Όχι. Μέχρι στιγμής κανένα, από όσο γνωρίζω. Ούτε καν με τους τηλεοπτικούς σταθμούς που δέχονται να προβάλλουν τις ταινίες μου χωρίς περικοπές.

Είμαι εντελώς ελεύθερος να κάνω ό,τι νομίζω. Το πρόβλημα στο ευρωπαϊκό σινεμά είναι ο αυτοπεριορισμός του και η κατεύθυνση σε ένα είδος που δεν επιτρέπει ανεξάρτητες φωνές να αρθρώσουν ενδιαφέροντα λόγο.


— Υπάρχει αντισημιτισμός στην Ουγγαρία;

Πάντα ήταν εκεί, σαν μικρή παράδοση.

Ο Λάσλο Νέμες ξαναδιαβάζει την ταραγμένη Ευρώπη με τη νέα του ταινία «Δύση Ηλίου» Facebook Twitter
Από την αρχή η Άιρις ρίχνει μια σκιά γύρω της και δημιουργεί αμφιβολίες στους γύρω της, ακριβώς επειδή κι εκείνη δεν είναι σίγουρη για το ποια είναι στ' αλήθεια. Φωτο: courtesy of Laokoon Filmgroup.


— Νιώθετε πως οφείλετε να στρατευθείτε πολιτικά;

Δεν είναι δουλειά του σκηνοθέτη να σχολιάζει άμεσα το πολιτικό θέατρο. Οφείλουμε να κάνουμε ένα βήμα πίσω και να σκεφτούμε πώς θα ενσωματώσουμε την πολιτική κατάσταση στις ταινίες μας, με γνώμονα τη φιλοσοφία μας και πυξίδα την σχετική χρονική απόσταση.


— Κι αν βρείτε μια ιστορία για το παρόν, θα την αρνηθείτε χάριν της προοπτικής που θέλετε να διατηρείτε;

Όχι αναγκαστικά. Αλλά θα μου είναι δύσκολο να κρατήσω την απόσταση που πάντα επιθυμώ να έχω.


— Η επιστημονική φαντασία τηρεί τις προδιαγραφές για την αλληγορία και την απόσταση από το παρόν;

Ναι, βεβαίως. Και νομίζω πως η στροφή πολλών σύγχρονων κινηματογραφιστών προς το είδος αυτό δεν είναι τυχαία. Το θέμα είναι πάντα το ίδιο: ο τρόπος που μιλάμε για το τώρα μέσα από διαφορετικές χρονικές περιόδους. Το πρόβλημα είναι ο υψηλός προϋπολογισμός.


— Αισθάνεστε outsider στο ουγγρικό σινεμά;

Και ναι και όχι. Μεγάλωσα κυρίως στο Παρίσι και πολλές φορές νιώθω ξένος στη χώρα μου. Αλλά αγαπώ την παράδοση του ουγγρικού σινεμά, την τόλμη και τα ανοίγματά του σε διαφορετικά είδη έκφρασης, και την αίσθηση πρωτοπορίας που ιστορικά αναδίδει.


— Αναφέρατε προηγουμένως τον Μπρεσόν. Ποιος άλλος σκηνοθέτης σας έχει επηρεάσει;

Οι masters! Πού έχουν πάει;

— Χάθηκαν.

Σωστά. Όποιον και να σκεφτείτε από τους μεγάλους που άλλαξαν το παγκόσμιο σινεμά μετά τον πόλεμο, θα συμφωνήσω μαζί σας.

Θα μπορούσα να αναφέρω τον Κουροσάβα και χίλιους άλλους. Σίγουρα θα σταθώ στον Στάνλεϊ Κιούμπρικ γιατί κάτω από τη στιβαρότητα των εικόνων του, κρύβεται μεγάλη ανησυχία και μια συνεχής κίνηση προς τον κίνδυνο.

 

Το τρέιλερ της ταινίας «Sunset»

 

Info

Η ταινία Δύση Ηλίου (Sunset) κυκλοφορεί στους ελληνικούς κινηματογράφους την Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου.

Οθόνες
2

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Ειρήνη Παπά μέσα από 9 ταινίες και 1 ντοκιμαντέρ

Οθόνες / Ειρήνη Παπά: Οι σημαντικότερες ταινίες της για ένα πενθήμερο στην Ταινιοθήκη

Την αποκάλεσαν «Καρυάτιδα», συνέβαλε στο να φτάσει το αρχαίο δράμα στο Χόλιγουντ, υπήρξε μια αληθινή σταρ. Αυτή την εβδομάδα μπορούμε να δούμε ξανά την «Αντιγόνη», τις «Τρωάδες», το «Ζ» και άλλες ταινίες που η Ειρήνη Παπά σφράγισε με την ερμηνεία της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η αιώνια και οικουμενική θεία Μπεμπέκα

Daily / Η αιώνια και οικουμενική θεία Μπεμπέκα

Η αναγγελία του θανάτου της Άννας Κυριακού προκάλεσε βαθιά συγκίνηση και θλίψη καθώς πολλοί έμοιαζαν να πενθούν όχι τόσο την απώλεια της ίδιας της ηθοποιού όσο του χαρακτήρα της στις «Tρεις Χάριτες», κι ας έχουν περάσει τρεις δεκαετίες από τότε.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Ανδρέας Αποστολίδης, συγγραφέας, σκηνοθέτης

Οι Αθηναίοι / Ανδρέας Αποστολίδης: «Πλέον το αστυνομικό μυθιστόρημα ανθεί ως παραγωγή, αλλά δεν ανανεώνεται»

Επί δικτατορίας σχετιζόταν με παράνομες οργανώσεις και έφτασε να κατηγορηθεί ως ηθικός αυτουργός της κατάληψης του Πολυτεχνείου. To ταξίδι του με την αστυνομική λογοτεχνια ξεκίνησε με μια μετάφραση του Ρέιμοντ Τσάντλερ. Σειρά πήραν η Χάισμιθ, ο Ελρόι και άλλοι σπουδαίοι συγγραφείς. Μετά, έγραψε τα δικά του μυθιστορήματα, ασχολήθηκε με την αρχαιοκαπηλία και το ντοκιμαντέρ. O Ανδρέας Αποστολίδης αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Buy yourself a butt plug: Γιατί όλοι μιλούν για την ταινία «Pillion»;

Οθόνες / Buy yourself a butt plug: Γιατί όλοι μιλούν για την ταινία «Pillion»;

Το σκηνοθετικό ντεμπούτο του Χάρι Λάιτον, όπου ο Χάρι Μέλινγκ συνάπτει μια BDSM σχέση με τον Σκάρσγκαρντ, ήδη από το τρέιλερ έχει πυροδοτήσει συζητήσεις για τον σεξουαλικό προσανατολισμό του Σουηδού πρωταγωνιστή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Με το «Chasing Dragons» ο Άκης Ζιάκκας ένωσε μονομιάς τις τρεις δρακολίμνες

Οθόνες / Ο Άκης Ζιάκας ενώνει σε μία διαδρομή τις τρεις Δρακόλιμνες

«Chasing Dragons»: 120 χιλιόμετρα, 8.000 μέτρα υψομετρική διαφορά σε μία μέρα. Μια ταινία που διαρκεί μία ώρα και καταγράφει αυτή τη συγκλονιστική διαδρομή που ξεπερνά τα όρια της αντοχής, σωματικής και ψυχολογικής.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Mπιλ Κίντερ στη LiFO: «Oι ταινίες κινουμένων σχεδίων δεν είναι μόνο για παιδιά»

Οθόνες / Mπιλ Κίντερ: «Oι ταινίες κινουμένων σχεδίων δεν είναι μόνο για παιδιά»

Ο συνεργάτης του Κόπολα και υπεύθυνος μοντάζ και post-production σε ταινίες όπως το «Wall-e» μάς μίλησε για το μοντάζ στο animation, για την Pixar και για τότε που ένα στούντιο πλήρωσε 80 εκατομμύρια δολάρια τον Κόπολα για να μη γυρίσει μια ταινία. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Τζάρεντ Λέτο, Έμα Τόμσον, ο σκύλος Ίντι και άλλοι δύο λόγοι να πάτε σινεμά

Οθόνες / Τζάρεντ Λέτο, Έμα Τόμσον, ο σκύλος Ίντι και άλλοι δύο λόγοι να πάτε σινεμά

Η τρίτη και χειρότερη κατάθεση στο σύμπαν του «Tron», η πολυσυζητημένη ταινία τρόμου «Good Boy», το δεύτερο μέρος της τριλογίας του Νταγκ Γιόχαν Χάουγκερουντ και η Έμα Τόμσον ως ένοπλη προστάτιδα. Τι παίζει στα σινεμά από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η μακρά αποκαθήλωση του Kanye West

Οθόνες / Η μακρά αποκαθήλωση του Kanye West

Το νέο ντοκιμαντέρ με τίτλο «In whose name?» παρουσιάζει τον Kanye West ως μια ιδιοφυΐα εγκλωβισμένη στο σώμα ενός παιδιού που βρίσκεται πάντα στα πρόθυρα ενός ακόμα κακομαθημένου ξεσπάσματος. Αρκεί αυτό για να αγνοήσουμε τα σφάλματά του;
THE LIFO TEAM
10 ταινίες για να μπείτε σε φθινοπωρινή διάθεση

Οθόνες / 10 ταινίες που θέλεις να βλέπεις και να είναι φθινόπωρο

Είναι τα κίτρινα φύλλα του Central Park; Η μελοδραματική ατμόσφαιρα; Αγγλικά τοπία στη βροχή; Κάτι πάντως ενώνει αυτές τις δέκα ταινίες και όταν τις βλέπεις θες να είναι και ο καιρός αλλιώτικος.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Steve: Η μοναξιά του δασκάλου μεγάλων αποστάσεων

Daily / Steve: Η μοναξιά του δασκάλου μεγάλων αποστάσεων

Ένα κρίσιμο και «μανιοκαταθλιπτικό» 24ωρο στη ζωή ενός εκπαιδευτικού σε ένα σχολείο για προβληματικούς εφήβους αποτελεί τον καμβά για το υπερκινητικό δράμα του Netflix με πρωταγωνιστή τον Κίλιαν Μέρφι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Νεριτάν Ζιντζιρία: «Η Ελλάδα έχει φετίχ να βαφτίζει τους νέους "φαινόμενα"»

Οθόνες / Νεριτάν Ζιντζιρία: «Η Ελλάδα έχει φετίχ να βαφτίζει τους νέους "φαινόμενα"»

Όταν αποφάσισε να γίνει κινηματογραφιστής, του είπαν ότι θα πεινάσει, αλλά με έναν πολύ δημιουργικό τρόπο. Έκανε τις πρώτες του ταινίες κυριολεκτικά με χώμα και νερό, αλλά πλέον τρέχει παράλληλα οκτώ πρότζεκτ. Κάνει σινεμά συνομιλώντας με το σινεμά του Γιάνναρη, του Δαμιανού, του Παπατάκη. Ο Νεριτάν Ζιντζιρία αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
When Nobody’s Watching: Πριν κλωτσήσουν τη μπάλα, πρέπει να νικήσουν την προκατάληψη

Οθόνες / When Nobody’s Watching: Πριν κλωτσήσουν τη μπάλα, πρέπει να νικήσουν την προκατάληψη

Η Ελλάδα κάνει τα πρώτα της σοβαρά βήματα για να σταθεί ισότιμα στο ευρωπαϊκό γήπεδο του γυναικείου ποδοσφαίρου - Το νέο ντοκιμαντέρ του ΠΣΑΠΠ, “When Nobody’s Watching”, ρίχνει φως στις ζωές των αθλητριών που παλεύουν μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Η δραματική στροφή του The Rock και άλλοι 3 λόγοι να πάτε σινεμά

Οθόνες / Η δραματική στροφή του The Rock και άλλοι 3 λόγοι να πάτε σινεμά

Ακόμα μια κινηματογραφική μεταφορά του Δράκουλα, ένα κινέζικο animation που είναι η πέμπτη εμπορικότερη ταινία όλων των εποχών αλλά και η επανακυκλοφορία του «Avatar: The Way of Water» - Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
THE LIFO TEAM
«Good Boy»: Ναι, ο σκύλος σας βλέπει φαντάσματα» ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ

Οθόνες / «Good Boy»: Ναι, ο σκύλος σας βλέπει φαντάσματα

Η πολυσυζητημένη ταινία τρόμου του Μπεν Λέονμπεργκ δίνει σάρκα και οστά σε έναν από τους μεγαλύτερους φόβους των ιδιοκτητών σκύλου και αντλεί τη συγκίνησή της από τον αρραγή δεσμό ανθρώπου και ζώου.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

σχόλια

2 σχόλια
καλα ολα αυτα,κυριε Νεμες,αλλα να πουμε κι ενα ευχαριστω στον bela tarr και την agnes hranitzky,στο στυλ των οποιων βασιστηκες για το παρθενικο σου πονημα .οχι τιποτε αλλο,αλλα μετα φαινεται καπως αστειο να παραπονιεσαι πως "χαθηκαν" οι μεγαλοι. δεν χαθηκαν απο μονοι τους,τους αποσιωπουμε και 'μεις...