Σπίρτζης: Εταιρίες σεκιούριτι και οικονομικά συμφέροντα πίσω από τους βανδαλισμούς στα ΜΜΜ

Σπίρτζης: Εταιρίες σεκιούριτι και οικονομικά συμφέροντα πίσω από τους βανδαλισμούς στα ΜΜΜ Facebook Twitter
3

Υπόνοιες και αιχμές ότι πίσω από τους βανδαλισμούς στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς κρύβονται οργανωμένα οικονομικά συμφέροντα, άφησε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, απαντώντας νωρίτερα σήμερα σε ερώτηση του βουλευτή των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Δημήτρη Καμμένου, για την κατάσταση του στόλου του ΟΑΣΑ και τις καταστροφές στα ακυρωτικά μηχανήματα.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Σπίρτζης, είναι τουλάχιστον περίεργο ότι το φαινόμενο εντάθηκε τόσο μετά τις αποκαλύψεις για τα κυκλώματα των πλαστών εισιτηρίων και της εφαρμογής του νέου ηλεκτρονικού εισιτηρίου, αλλά κυρίως όταν η κυβέρνηση αποφάσισε ότι η φύλαξη των χώρων του Μετρό θα φύγει από τους ιδιώτες εργολάβους και θα περάσει στην ευθύνη της Ελληνικής Αστυνομίας.

«Η γνώμη μου είναι -και τη λέω πολύ ανοιχτά και δημόσια- ότι αυτοί οι βανδαλισμοί, η πλειοψηφία αυτών των φαινομένων δεν οφείλονται ούτε σε ομάδες πολιτικές, ούτε σε χουλιγκανισμό από τα γήπεδα -υπάρχουν και τέτοια-, αλλά οφείλονται και συνδέονται με συγκεκριμένες ομάδες εξυπηρέτησης συγκεκριμένων συμφερόντων.

'Άρχισαν να εκδηλώνονται όταν ανακοινώσαμε την πολιτική απόφαση τού να φυλάσσονται οι σταθμοί του μετρό, όχι από ιδιωτικές εταιρείες, αλλά από την Ελληνική Αστυνομία και εξελίχθηκαν αυτά τα φαινόμενα στη συνέχεια, όταν είχαμε τις αποκαλύψεις για το κύκλωμα και τα εργοστάσια των πλαστών εισιτηρίων που βρέθηκαν και βέβαια για την εγκατάσταση του νέου συστήματος του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, που θα μας εξοικονομήσει πάρα πολλά λεφτά από τέτοιες δραστηριότητες συγκεκριμένων, οργανωμένων και παράνομων συμφερόντων», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ο υπουργός κατήγγειλε, επίσης, ότι κυκλοφορούν εκατοντάδες λεωφορεία στους δρόμους της πόλης, τα οποία ουδέποτε είχαν παραληφθεί επισήμως από κανέναν, διότι υπήρχε κενό εκατομμυρίων στα ανταλλακτικά και διαφορές οικονομικές με τις εταιρείες.

«Δυστυχώς, η κατάσταση που παραλάβαμε για το στόλο των θερμικών λεωφορείων ήταν -και δυστυχώς δεν έχει προγραμματιστεί κάτι άλλο- δραματική. Δεν είχε προγραμματιστεί ένα ευρώ στο ΕΣΠΑ για την αγορά νέου στόλου, νέων λεωφορείων ή τρόλεϊ», είπε ο κ. Σπίρτζης.

«Συνολικά, από τα δύο χιλιάδες τριακόσια ογδόντα επτά (2.387) θερμικά και ηλεκτροκίνητα λεωφορεία, δυστυχώς ενεργά ήταν τα χίλια επτακόσια είκοσι (1.720). Αυτό σημαίνει ότι τα υπόλοιπα δεν μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν. Πολλά από τα χίλια επτακόσια είκοσι (1.720), επίσης, δεν μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν, γιατί έλειπαν ανταλλακτικά, η συντήρησή τους ήταν ελλιπής, οι διαγωνισμοί και ο τρόπος διαγωνισμών που υπήρχε από την προηγούμενη κυβέρνηση ήταν τέτοιος που ολοκληρωνόταν σε έξι και επτά χρόνια», είπε ο υπουργός και πρόσθεσε ότι υπήρξε τα προηγούμενα χρόνια και απαξίωση του προσωπικού των αστικών συγκοινωνιών, είτε με απολύσεις, είτε με μετατάξεις, με αποτέλεσμα να υπάρχουν πολύ λίγοι οδηγοί για να υπάρξει αξιόπιστο μεταφορικό έργο.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πολιτική
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μητσοτάκης: «Ο αγώνας για τη δικαίωση της Κύπρου είναι κοινός και θα είναι νικηφόρος»

Πολιτική / Μητσοτάκης: «Ο αγώνας για τη δικαίωση της Κύπρου είναι κοινός και θα είναι νικηφόρος»

Μήνυμα του πρωθυπουργού για τη συμπλήρωση 51 ετών από την τουρκική εισβολή – Σαφές κάλεσμα για πρόοδο στις διακοινοτικές συνομιλίες, στον απόηχο της επίσκεψης Ερντογάν στα Κατεχόμενα
LIFO NEWSROOM
Γιατί πρέπει να καταργηθεί ο νόμος περί ευθύνης υπουργών

LiFO politics / Γιατί πρέπει να καταργηθεί ο νόμος περί ευθύνης υπουργών

Ο καθηγητής της Νομικής Σχολής του ΕΚΠΑ, Σπύρος Βλαχόπουλος, μιλά στη Βασιλική Σιούτη για την ανάγκη κατάργησης του νόμου περί ευθύνης υπουργών, εξηγώντας όμως γιατί πρέπει να τηρείται όσο παραμένει σε ισχύ.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Επίσκεψη Γεραπετρίτη στην Τρίπολη: Ελλάδα και Λιβύη έτοιμες να συζητήσουν για οριοθέτηση ΑΟΖ στο προσεχές μέλλον

Πολιτική / Επίσκεψη Γεραπετρίτη στην Τρίπολη: Ελλάδα και Λιβύη έτοιμες να συζητήσουν για οριοθέτηση ΑΟΖ στο προσεχές μέλλον

Ο κ. Γεραπετρίτης διατύπωσε την επιδίωξη της Ελλάδας για ενίσχυση των διμερών σχέσεων με την Τρίπολη, με έμφαση στην οικονομία και τις επενδύσεις - Τι δήλωσε ο Λίβυος ΥΠΕΞ
LIFO NEWSROOM
Λευτέρης Αυγενάκης: Άρση ασυλίας για το επεισόδιο στο αεροδρόμιο ζητά η Επιτροπή Δεοντολογίας

Πολιτική / Λευτέρης Αυγενάκης: Άρση ασυλίας για το επεισόδιο στο αεροδρόμιο ζητά η Επιτροπή Δεοντολογίας

Το καλοκαίρι του 2024, ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας ενεπλάκη σε περιστατικό χειροδικίας κατά εργαζόμενου στο «Ελ. Βενιζέλος» με αποτέλεσμα τη διαγραφή του
LIFO NEWSROOM