H πρωταγωνίστρια της πιο ενοχλητικής στιγμής των Όσκαρ έδωσε μια τέλεια απάντηση για το ντύσιμό της

H πρωταγωνίστρια της πιο ενοχλητικής στιγμής των Όσκαρ έδωσε μια τέλεια απάντηση για το ντύσιμό της Facebook Twitter
5

H πρωταγωνίστρια της πιο ενοχλητικής στιγμής των Όσκαρ έδωσε μια τέλεια απάντηση για το ντύσιμό της Facebook Twitter

Η οσκαρική Jenny Beavan, η πρωταγωνίστρια της πιο αμήχανης και ενοχλητικής στιγμής των φετινών βραβείων, μίλησε για την πολυσυζητημένη στιγμή και το παρασκήνιο που υπάρχει πριν και κατά τη διάρκεια της βράβευσης της.

Για την ιστορία, η Beavan είναι η γυναίκα που είναι υπεύθυνη για τα εντυπωσιακά κοστούμια του Mad Max και στο βιογραφικό της έχει ακόμη ένα Όσκαρ. Αλλά παραβίασε τους κανόνες και έκανε κάτι που οι υπόλοιποι σταρ δεν έδειξαν να εκτιμούν. Αιτία για τα βλοσυρά βλέμματα είναι τα ρούχα της και όπως όλα δείχνουν το δερμάτινο biker τζάκετ της που ξεχώριζε ανάμεσα στις εκθαμβωτικές τουαλέτες και τα σμόκιν των υπολοίπων.

Η Beavan έκανε μια σημαντική δήλωση με την επιλογή της, αλλά το Χόλιγουντ δεν φάνηκε να ανταποκρίνεται, όπως δείχνει το ύφος που είχαν οι σκηνοθέτες Tom McCarthy και Alejandro Iñárritu, αλλά και οι υπόλοιποι στις καρέκλες που άφηνε πίσω της.

Μετά από όλο αυτό το θόρυβο, και ενώ η συμπαθέστατη ενδυματολόγος έχει ήδη καταφέρει να κερδίσει με το μέρος της όλη την κοινή γνώμη, επέλεξε όχι μόνο να μην το εκμεταλλευτεί και να κάνει ακόμη περισσότερο θόρυβο γύρω από το όνομά της, αλλά να καλύψει και τα νώτα όσων πιάστηκαν να μην χειροκροτούν και να κοιτούν περίεργα.


" Έχω ρούχα να βάλω, αλλά το ντύσιμό μου στα Όσκαρ ήταν μια συνειδητή επιλογή. Είμαι Βρετανή με ελαφρώς rebel χαρακτήρα. Ανέκαθεν ήμουν. Αλλά, με έχετε δει πώς είμαι! Είμαι κοντή και χοντρή και θα έδειχνα γελοία με ένα φόρεμα. Αυτό που φορούσα στα βραβεία Όσκαρ ήταν ένας φόρος τιμής στο Mad Max - ένα είδος στολής μοτοσικλετιστή. Σκέφτηκα, «Αν δεν μπορείς να τους νικήσεις, ή αν δεν μπορείς να δείχνεις σαν αυτούς, τότε γιατί να μην προσπαθήσεις να κάνεις κάτι λίγο διασκεδαστικό;" αναφέρει.


Η Beaman εξηγεί επίσης πως από την Ακαδημία δεν είχαν δοθεί οδηγίες για κάποιο dress code, όπως για παράδειγμα έγινε στις Κάννες όπου οι γυναίκες υποχρεώθηκαν να φορέσουν ψηλοτάκουνα, κάτι που φυσικά σχολιάζει αρνητικά και η ίδια. Προσθέτει επίσης πως τα παιδιά της και οι άνθρωποι που την ενδιαφέρουν, είχαν μόνο καλά λόγο νια πουν για την επιλογή της και πως τα σχόλια που εισέπραξε εκείνη τη βραδιά δεν ήταν μόνο αρνητικά.

H πρωταγωνίστρια της πιο ενοχλητικής στιγμής των Όσκαρ έδωσε μια τέλεια απάντηση για το ντύσιμό της Facebook Twitter

Το καλύτερο κομμάτι της δήλωσής της είναι όμως στο σημείο που επιλέγει να "δικαιολογήσει" τους συναδέλφους της και εξηγεί: 


"Απλά πιστεύω ότι ήμουν αρκετά αργή" αναφέρει σχετικά με το περπάτημα της."Ήταν τόσο εύκολο να παραπατήσω και ας φορούσα ένα απλό ζευγάρι μπότες. Ήθελα απλά να περπατάω σιγά. Και, ειλικρινά, ούτε εγώ χειροκροτούσα όλη την ώρα κατά τη διάρκεια της τελετής. Τα χέρια κουράζονται. Είχαμε ήδη όλοι χειροκροτήσει αρκετά έως εκείνη την ώρα. Δεν χρειαζόταν να με χειροκροτήσει κανείς. Δεν θα με πείραζε καθόλου αν κανείς δεν το έκανε. Ένιωσα πραγματικά καλά, ένιωσα την ζεστασιά, ήμουν τόσο περήφανη που είχα κάνει την ταινία για τον George και δεν έχει σημασία τι σκεφτόταν οποιοσδήποτε άλλος. Πραγματικά."


Στη συνέχεια δηλώνει πως αν ποτέ ξανά βρεθεί υποψήφια στα Όσκαρ, πάλι κάπως έτσι θα ντυθεί γιατί δεν γίνεται να κάνει αλλιώς
και αυτοσαρκάζεται λέγοντας πως πάλι παντελόνι θα φορούσε γιατί δεν θέλει να τρομάξει τον κόσμο με τα πόδια της.Σύντομα ελπίζει πως όλα θα ξεχαστούν και δηλώνει ευτυχής που δεν ασχολείται με τα social media." H αντίδραση ήταν ελαφρώς τρομακτική" λέει και σημειώνει πως "το Όσκαρ μου είναι πάνω στο τραπέζι και το χαϊδεύουμε όταν περνάμε δίπλα του"

 

H πρωταγωνίστρια της πιο ενοχλητικής στιγμής των Όσκαρ έδωσε μια τέλεια απάντηση για το ντύσιμό της Facebook Twitter

 

"Πραγματικά πιστεύω πως τα πράγματα θα ηρεμήσουν, αλλά το μόνο πράγμα που θα ήθελα, είναι η στολή μου να έχει μια θετική επίδραση σε ό,τι αισθάνονται οι γυναίκες για τον εαυτό τους. Δεν χρειάζεται πραγματικά να μοιάζεις με supermodel για να πετύχεις. Αν αυτό είναι μέρος του πακέτου, τότε είναι καλό. Αλλά είναι πολύ καλό να έχουμε θετικό συναίσθημα για τον εαυτό μας, γιατί τότε μπορούμε να κάνουμε τα πάντα. Δεν είναι απαραίτητο να σας χειροκροτούν και να αρέσει σε όλους το έργο σας."

Oscars News
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βιμ Βέντερς: «Είμαι αισιόδοξος για το σινεμά, ο κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Οθόνες / Βιμ Βέντερς στη LifO: «O κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Με αφορμή το αφιέρωμα στο έργο του που είδαμε στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, ο Γερμανός σκηνοθέτης μάς μίλησε για την εκλεκτική συγγένεια που νιώθει με την Ιαπωνία και για τον τρόπο που του αρέσει να κάνει ταινίες, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιστροφή του κοινού στις κινηματογραφικές αίθουσες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Γιάννης Φάγκρας: «Το μικρόβιο της απληστίας μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Οθόνες / Γιάννης Φάγκρας: «Η απληστία μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Την ανθρώπινη απληστία με φόντο το προσφυγικό διαπραγματεύεται η ταινία «Μικρός Ανθρωποφάγος», μια «πανκ περιπέτεια», σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, που συμμετέχει στο φετινό 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις ήθελε να γίνει στρατιώτης αλλά τελικά έμαθε να κατασκευάζει βιολιά

Pulp Fiction / Ντάνιελ Ντέι Λιούις, μας έλειψες

Ο διάσημος ηθοποιός ήρθε στην Αθήνα και μας μίλησε αποκλειστικά για την επεισοδιακή πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα, όταν ακόμη ήταν μακρυμάλλης έφηβος στα χρόνια της χούντας, και για την επάνοδό του στα πλατό μαζί με τον γιο του, Ρόναν, μαζί με τον οποίο έγραψε για πρώτη φορά σενάριο για την ταινία «Ανεμώνη».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πριν από το break, ο Γιώργος Λάνθιμος τα λέει όλα

Οθόνες / Γιώργος Λάνθιμος: «Το θέμα είναι πώς ξαναβρίσκεις τη χαρά»

Παραδέχεται πως η δημιουργία ενός έργου τέχνης δεν είναι μια ανώδυνη διαδικασία. Και πως χρειάζεται ένα διάλειμμα. Πήρε στάση απέναντι σε όσα συμβαίνουν στη Γάζα γιατί «Αν είσαι άνθρωπος με οποιαδήποτε ενσυναίσθηση, δεν μπορείς να μη μιλήσεις». Λίγο πρίν την κυκλοφορία της ταινίας Βουγονία που σκηνοθετεί, ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Θανάσης Βαλτινός: Η νουβέλα «Η Κάθοδος των Εννιά» του διακεκριμένου συγγραφέα

Οθόνες / «Η Κάθοδος των Εννιά»: Η διάσημη νουβέλα του Θανάση Βαλτινού

Πεθαίνει σαν σήμερα ο διακεκριμένος Έλληνας συγγραφέας. Αυτή είναι η ιστορία ενός από τα εμβληματικότερα βιβλία του και η βραβευμένη μεταφορά της στον κινηματογράφο, το 1984, από τον Χρίστο Σιοπαχά.
ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ