Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΑ
Η χορογράφος Λία Χαράκη επιστρέφει στο Φεστιβάλ Αθηνών με το φιλόδοξο «Performance Shop»
Θέατρο

Η χορογράφος Λία Χαράκη επιστρέφει στο Φεστιβάλ Αθηνών με το φιλόδοξο «Performance Shop»

Ένα παλιό κτίριο στο κέντρο της Αθήνας θα φιλοξενήσει επί έναν μήνα ένα ιδιότυπο «κατάστημα πώλησης τέχνης», όπου θα μπορείς να επιλέξεις τι θα δεις μέσω «τιμοκαταλόγου».

Αυτό που θα συμβεί τον Ιούνιο στη γωνία Νικίου και Μιλτιάδου, ανάμεσα στα υφασματάδικα του ιστορικού κέντρου, θα λειτουργήσει, εκτός των άλλων, και ως μια ιδιότυπη κοινωνική μελέτη μέσα από την τέχνη με απρόβλεπτη έκβαση.

 

Μία από τις πιο ενδιαφέρουσες δράσεις του φετινού Φεστιβάλ Αθηνών στο πλαίσιο του «Ανοίγματος στην Πόλη» αφορά τη διαμόρφωση ενός τριώροφου παλιού κτιρίου σε «performance shop», όπου για έναν μήνα θα παρουσιάζονται παραστάσεις χορού και άλλων τεχνών, όχι όμως με τους τρόπους που έχουμε συνηθίσει.

 

Κάποιες θα εκτυλίσσονται στις «βιτρίνες» του καταστήματος, δωρεάν για τους περαστικούς, ενώ άλλες, οι «συμμετοχικές», θα είναι διαθέσιμες, κατόπιν «παραγγελίας», στα δωμάτια του εσωτερικού του, αποκλειστικά για τον «πελάτη» που τις έχει παραγγείλει.

 

Παράλληλα, θα τρέχουν και φιλοξενούμενες παραστάσεις για λίγους θεατές, καθώς και παράλληλες εκδηλώσεις που θα παρέχουν εξομολογητικό feedback από το κοινό στους καλλιτέχνες – αλλά και μεταξύ των ανθρώπων που έζησαν τις ίδιες εμπειρίες.

 

«Δεν είναι "θέλω να δω"» με διορθώνει η Λία σε κάποια στιγμή της κουβέντας μας. «Είναι "θέλω να κάνω", "θέλω να συμμετάσχω". Πουλάμε τις παραστάσεις ως εμπειρίες. Το "βλέπω" περιλαμβάνει μόνο την όραση, ενώ η "εμπειρία" είναι πιο ολιστική και αναφέρεται σε όλο το σώμα».

 

Πίσω από την καινοτόμο ιδέα, που έχει ήδη παρουσιαστεί με επιτυχία σε Λευκωσία και Λεμεσό, βρίσκεται η πολυτάλαντη Κύπρια χορογράφος Λία Χαράκη.

 

Παλιά γνώριμη του Φεστιβάλ, με πιο πρόσφατη δική της συμμετοχή το εξαιρετικό και άκρως ζαλιστικό «Tune In» που παρουσίασε το 2013 ‒και έκτοτε το διδάσκει σε workshops‒ αλλά και την εμπλοκή της με τη διδασκαλία της κίνησης στους περσινούς «Πέρσες» του Άρη Μπινιάρη από τον ΘΟΚ, φέτος αναλαμβάνει ίσως το πιο φιλόδοξο εγχείρημά της.

 

«Η ιδέα ξεκίνησε από το Pop Up Festival της Λευκωσίας το 2014. Τότε, λόγω κρίσης, είχαν κλείσει πολλά καταστήματα στη Μακαρίου, τον κεντρικό εμπορικό δρόμο της πόλης, και τα έδιναν σε καλλιτέχνες. Την ίδια περίοδο ήμουν κι εγώ σε μια περίεργη φάση και χρειαζόμουν μια απενοχοποίηση. Δεν ήθελα να αλλάξω επάγγελμα για να μπορώ να επιβιώσω.

 

»Σκέφτηκα, λοιπόν, "αυτό που είμαι θα βγω να το πουλήσω, ακόμα και στη βιτρίνα". Νομίζω πως το μαγικό με το Shop είναι ότι βάζει τους καλλιτέχνες να σκεφτούν την ίδια τους την έρευνα με διαφορετικό τρόπο».

 

Πίσω από την καινοτόμο ιδέα του «Performance Shop» που έχει ήδη παρουσιαστεί με επιτυχία σε Λευκωσία και Λεμεσό, βρίσκεται η πολυτάλαντη Κύπρια χορογράφος Λία Χαράκη. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν
Πίσω από την καινοτόμο ιδέα του «Performance Shop» που έχει ήδη παρουσιαστεί με επιτυχία σε Λευκωσία και Λεμεσό, βρίσκεται η πολυτάλαντη Κύπρια χορογράφος Λία Χαράκη. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν


Στην Αθήνα προηγήθηκε ένα open call, με το οποίο η Λία και η ομάδα της καλούσαν καλλιτέχνες να συμμετάσχουν στο πρότζεκτ. Μου εξηγεί πως το κείμενο που έγραψαν στο call για να τους «γοητεύσουν» όφειλε να στοιχειοθετηθεί με το σωστό wording: «Σε ενδιαφέρει να προσφέρεις την τέχνη σου ως υπηρεσία; Ως μια ανεπανάληπτη εμπειρία;».

 

Μέσα στη φιλοσοφία του καταστήματος είναι η συμπερίληψη οποιασδήποτε «ζωντανής τέχνης», συνεπώς η γκάμα είναι μεγάλη και διαθέτει κόσμο τόσο από τις παραστατικές τέχνες όσο και από το περφόρμανς. Η ανταπόκριση από τους εγχώριους καλλιτέχνες ήταν μεγάλη.

 

Παράλληλα, το concept της «πώλησης» της τέχνης ως κανονικής υπηρεσίας, μέσω ενός καταστήματος, θεωρώ ότι είναι πραγματικά το πιο ενδιαφέρον στοιχείο στο Performance Shop.

 

Η Λία αναφέρει σχετικά: «Γιατί όχι "κατάστημα"; Γιατί το να πουλήσω έναν πίνακα είναι ok και να μην έχει ο θεατής την εξουσία και τη δύναμη να διαλέξει από έναν κατάλογο αυτό που θέλει να δει; Εμένα δεν με ενδιαφέρουν τα πρότζεκτ που απλώς φτάνουν κάπου ως άγκυρες».

 

Μία από τις πιο ενδιαφέρουσες δράσεις του φετινού Φεστιβάλ Αθηνών στο πλαίσιο του «Ανοίγματος στην Πόλη» αφορά τη διαμόρφωση ενός τριώροφου παλιού κτιρίου σε «performance shop», όπου για έναν μήνα θα παρουσιάζονται παραστάσεις χορού και άλλων τεχνών, όχι όμως με τους τρόπους που έχουμε συνηθίσει. Μακέτα: Βιβιάννα Χιωτίνη
Μία από τις πιο ενδιαφέρουσες δράσεις του φετινού Φεστιβάλ Αθηνών στο πλαίσιο του «Ανοίγματος στην Πόλη» αφορά τη διαμόρφωση ενός τριώροφου παλιού κτιρίου σε «performance shop», όπου για έναν μήνα θα παρουσιάζονται παραστάσεις χορού και άλλων τεχνών, όχι όμως με τους τρόπους που έχουμε συνηθίσει. Μακέτα: Βιβιάννα Χιωτίνη

 

Το Performance Shop θα είναι ανοιχτό σε ώρες καταστημάτων: καθημερινά, εκτός Κυριακής, από τις 10 το πρωί μέχρι τις 9 το βράδυ. Θα υπάρχουν όμως διαθέσιμες και βραδινές παραστάσεις, κατόπιν κράτησης. Όλες οι συμμετοχές είναι πολύ διαφορετικές μεταξύ τους.

 

Καταρχάς, τα έργα «βιτρίνας» που θα παρουσιάζονται Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο μπορούν να είναι extreme ως προς τη διάρκεια, οφείλουν όμως να συμμορφωθούν με τις αρχές της δημόσιας αιδούς, ενώ στο εσωτερικό του καταστήματος τα όρια θα είναι πιο χαλαρά.

 

Η εικαστικός Μαρίνα Γκενάντιεβα, για παράδειγμα, θα παρουσιάσει μια εξάωρη παράσταση «βιτρίνας», ένα σχόλιο για την ομορφιά, το φύλο και τη θηλυκότητα μέσω μιας επίπονης διαδικασίας τοποθέτησης και αφαίρεσης στολιδιών και περιτυλιγμάτων στο πρόσωπό της.

 

Η εικαστικός Μαρίνα Γκενάντιεβα, θα παρουσιάσει σε μια εξάωρη παράσταση «βιτρίνας», ένα σχόλιο για την ομορφιά, το φύλο και τη θηλυκότητα.
Η εικαστικός Μαρίνα Γκενάντιεβα, θα παρουσιάσει σε μια εξάωρη παράσταση «βιτρίνας», ένα σχόλιο για την ομορφιά, το φύλο και τη θηλυκότητα.

 

Ο Θανάσης Κριτσάκης θα επιχειρήσει μια συγκινητική παράσταση 24 ωρών που θα λέγεται Άσκηση Δημοκρατίας, όπου ένα μικρόφωνο θα βρίσκεται έξω από τη βιτρίνα και ο περαστικός θα μπορεί να πει ό,τι θέλει στον καλλιτέχνη κι εκείνος να τον ακούσει, χωρίς να κρίνει, ούτε να αντιδρά.


«Δεν είναι "θέλω να δω"» με διορθώνει η Λία σε κάποια στιγμή της κουβέντας μας, όταν περνάμε στις συμμετοχικές παραστάσεις που απαιτούν κράτηση. «Είναι "θέλω να κάνω", "θέλω να συμμετάσχω". Πουλάμε τις παραστάσεις ως εμπειρίες. Το "βλέπω" περιλαμβάνει μόνο την όραση, ενώ η "εμπειρία" είναι πιο ολιστική και αναφέρεται σε όλο το σώμα.

 

»Στο έργο του Δημήτρη Τσεσμελή που προέρχεται από τον χώρο του τραγουδιού, ας πούμε, συμπληρώνεις ένα ερωτηματολόγιο σχετικά με την καταγωγή σου. Η έρευνά του σχετίζεται με τα νανουρίσματα απ' όλη την Ελλάδα. Όταν θα ξαπλώσεις στην αιώρα, θα σε νανουρίσει με προσωπικό τρόπο.

 

»Το "Booth" του Αντώνη Βαή είναι ένα σχόλιο πάνω στην ηδονοβλεψία και στα όρια που θέτουμε. Ο περφόρμερ θα βρίσκεται πίσω από μια επιφάνεια, ο θεατής θα τον βλέπει, αλλά εκείνος δεν θα βλέπει τον θεατή, μόνο θα ακούει τα σχόλιά του, καθώς θα κάνει ό,τι αυτός θέλει να δει. Το Performance Shop είναι γενικώς μια άσκηση των ορίων της τέχνης».

 

Το «How to Selfy» του Γιώργου Σιώρα-Δεληγιάννη είναι ένα παιχνίδι που σε μαθαίνει να βγάζεις την ιδανική selfie, όχι απαραίτητα με το πρόσωπο.
Το «How to Selfy» του Γιώργου Σιώρα-Δεληγιάννη είναι ένα παιχνίδι που σε μαθαίνει να βγάζεις την ιδανική selfie, όχι απαραίτητα με το πρόσωπο.

 
Η κάθε συμμετοχική παράσταση θα μπορεί να επαναληφθεί μόνο σε 32 sessions καθ' όλη τη διάρκεια λειτουργίας του καταστήματος, επί της ουσίας μόνο για 32 μεμονωμένους θεατές, εκτός από περιπτώσεις κατά τις οποίες θα υπάρχει συμμετοχή ζευγαριών ή περισσότερων ατόμων, όπως στο «How to Selfy» του Γιώργου Σιώρα-Δεληγιάννη, ένα παιχνίδι που σε μαθαίνει να βγάζεις την ιδανική selfie, όχι απαραίτητα με το πρόσωπο, οπότε οι έγκαιρες κρατήσεις είναι απαραίτητες.

 

Εξαιρούνται οι δύο παραστάσεις της Λίας, το «Skin» και το «The Active Spectator», που θα διατίθενται σε πιο χαλαρό πρωινό πρόγραμμα.


«Το ίδιο το πλαίσιο του Shop είναι το γεφύρωμα του ελιτισμού της τέχνης με την καθημερινότητα. Θέλω να εξυπηρετήσει τη γειτονιά και να καταλάβω τον αντίκτυπο που θα έχει σε όλους, από αυτόν που πουλάει υφάσματα απέναντι μέχρι τους καλλιτέχνες, για να δω αν αξίζει που το συνεχίζω» περιγράφει η Λία όταν τη ρωτώ ποιος είναι ο στόχος της για την Αθήνα.

 

«Τις προηγούμενες φορές λειτούργησε. Το Shop κάνει τους ανθρώπους χαρούμενους. Εγώ θέλω να μπορώ να επικοινωνήσω με οποιονδήποτε για τον οποίο μπορεί να είναι απαγορευτικό το να μπει σε ένα μουσείο ή σε μια γκαλερί γιατί έχει άλλες αναφορές.

 

»Στην Κύπρο είχα παράσταση με μεγάφωνο που απευθυνόταν στους περαστικούς. Πέρασε ένας θείος μου και του λέω "Γεια σου, Γιαννάκη, τι τραγούδι θες να σου βάλω ν' ακούσεις;". Τρελάθηκε!

 

«Η αλαζονεία δεν σε προχωράει και τη φοβάμαι πολύ. Είναι το σημείο όπου σταματούν όλα. Στην τέχνη υποφέρουμε από αυτή». Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν
«Η αλαζονεία δεν σε προχωράει και τη φοβάμαι πολύ. Είναι το σημείο όπου σταματούν όλα. Στην τέχνη υποφέρουμε από αυτή». Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν

 

»Είναι πολύ ανθρώπινο όλο αυτό και μπορείς να το ζήσεις χωρίς να εκτεθείς. Η τέχνη δεν είναι λειτούργημα; Δεν χρειάζεται να μας αφυπνίζει; Δεν είμαστε μόνο εμείς δημιουργοί, όλοι μπορούν να είναι δημιουργοί».

 

Αναρωτιέμαι πώς εξέλαβε η Κύπρος κάτι τόσο καινοτόμο και αν υπήρχαν αρνητικά σχόλια ή ευτράπελα. Η Λία θυμάται:

 

«Στον "Ενεργό Θεατή" με τον ηθοποιό Μάριο Ιωάννου υπάρχει λόγος και κίνηση, αλλά η εγγύτητα μεταξύ του περφόρμερ και του θεατή είναι πολύ μεγάλη και η εμπειρία έντονη. Αν κάποιος δεν σηκώνει αυτά τα όρια, μπορεί να φοβηθεί. Είχαμε περιστατικό που θεατής έφυγε».


Μετρημένη, παρά την αναγνωρισιμότητα που απολαμβάνει τα τελευταία χρόνια, προσεκτική σε κάθε της λέξη («τους διάλεξα και με διάλεξαν», αναφέρει, ανάμεσα σε άλλα, για τους καλλιτέχνες της), η Λία διαθέτει σπάνια σεμνότητα και καταλήγει:

 

«Η αλαζονεία δεν σε προχωράει και τη φοβάμαι πολύ. Είναι το σημείο όπου σταματούν όλα. Στην τέχνη υποφέρουμε από αυτή».

 

Το «Skin» και το «The Active Spectator» της Λίας Χαράκη θα διατίθενται σε πιο χαλαρό πρωινό πρόγραμμα.
Το «Skin» και το «The Active Spectator» της Λίας Χαράκη θα διατίθενται σε πιο χαλαρό πρωινό πρόγραμμα.

 

 

Info

Ομάδα .pelma.Lia Haraki - The Performance Shop

Νικίου 18 & Μιλτιάδου 20, Αθήνα

15 Ιουνίου - 15 Ιουλίου 2018

Ωράριο λειτουργίας: 10:00-21:00 (συν επιπλέον βραδινές περφόρμανς)

Κλειστά τις Κυριακές

Περισσότερες λεπτομέρειες για τις παραστάσεις, τους συντελεστές και τα ωράρια σύντομα στο greekfestival.gr και στο theperformanceshop.org

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας είναι αρχισυντάκτης της LiFO. Γεννήθηκε το 1987 και μεγάλωσε στη Ρόδο. Σύντομη θητεία στους Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς της Πολυτεχνικής Σχολής Πάτρας και συνέχιση σπουδών στη Βιολογία του ίδιου Πανεπιστημίου τον οδήγησαν τελικά στο να θέλει να ασχοληθεί με τη δημοσιογραφία.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Elephas Tiliensis: Η πιο υποσχόμενη θεατρική ομάδα της Αθήνας αυτήν τη στιγμή
Συζήτηση με τον Δημήτρη Αγαρτζίδη, δημιουργό της ιδιαίτερα παραγωγικής θεατρικής ομάδας, και τους τέσσερις συμπρωταγωνιστές του στην «Κυρά της Θάλασσας», μια ελεύθερη διασκευή του ομώνυμου έργου του Χένρικ Ίψεν που παρουσιάζεται στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Η Ιωάννα Κολλιοπούλου έφτασε με το «Στέλλα Κοιμήσου» σε όρια που δεν φανταζόταν
Η νεαρή ηθοποιός που μόλις τιμήθηκε με το βραβείο Μελίνα Μερκούρη εξηγεί τους λόγους που έκαναν την παράσταση του Γιάννη Οικονομίδη τόσο μεγάλο hit, προτού κατηφορίσει προς την Επίδαυρο και επιστρέψει για τρίτη σεζόν στον ρόλο της Στέλλας Γερακάρη
Ο Θάνος Σαμαράς και η Έλλη Τρίγγου σε μία από τις πιο ενδιαφέρουσες συνεργασίες της χρονιάς
Μια «καθαρτική» συζήτηση ανάμεσα στον σκηνοθέτη και την ερμηνεύτρια του μονολόγου του Δημήτρη Δημητριάδη «Ο Ευαγγελισμός της Κασσάνδρας» που ανεβαίνει στο Μπάγκειον.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στην έρημη Πειραιώς 260
Η LiFO περιπλανήθηκε με 8 καλλιτέχνες στα κτίρια και στο προαύλιο του «σπιτιού» του Φεστιβάλ Αθηνών, που φέτος θα παραμείνει κλειστό, και συνομίλησε μαζί τους για τις αναμνήσεις τους, αναμένοντας τη διευρυμένη διοργάνωση του 2021.
Οι θεατρικές παραστάσεις που θα δούμε το καλοκαίρι στην Αθήνα
Λίγες επιλογές, που κυρίως θα περιοδεύσουν στα ανοιχτά θέατρα της πόλης.
Θα δούμε θέατρο σε αρχαιολογικούς χώρους
Το Εθνικό Θέατρο συμμετέχει στον νέο θεσμό του υπουργείου Πολιτισμού «Όλη η Ελλάδα ένας πολιτισμός», ο οποίος φιλοδοξεί να δώσει ζωή σε αρχαιολογικούς χώρους στην Αττική και στην υπόλοιπη χώρα με τρεις νέες παραγωγές.
H Λυσιστράτη της Βίκυς Σταυροπούλου στο ελληνικό καλοκαίρι της συμφιλίωσης
Η αγαπημένη ηθοποιός θα βρεθεί για πρώτη φορά στην Επίδαυρο, ερμηνεύοντας τον εμβληματικό ρόλο του Αριστοφάνη στις πιο ιδιαίτερες συνθήκες που θα μπορούσε να φανταστεί και εξηγεί γιατί είναι η πιο ιδανική στιγμή για να δούμε το συγκεκριμένο έργο.
Το θέατρο σκιών στην εποχή του κορωνοϊού
Μια συζήτηση για το μέλλον του Καραγκιόζη μετά την καραντίνα.
Ευτυχισμένες μέρες στην Επίδαυρο και τον «Λεωνίδα»: Ιστορίες και φωτογραφίες από ένα νέο λέυκωμα
«Η Κάλλας, ο Μινωτής, ο Κουν και τα μαγειρευτά της Κάκιας»: Ένα λεύκωμα 200 σελίδων με ιστορίες καλλιτεχνών από την αυλή του «Λεωνίδα» στο Λυγουριό, που έμειναν αξέχαστες πρόκειται να κυκλοφορήσει τις επόμενες μέρες. Προδημοσιεύουμε τις αφηγήσεις της Κατερίνας Ευαγγελάτου, του Δημήτρη Λιγνάδη και της Αμαλίας Μουτούση.
Το Εθνικό Θέατρο μετά την πανδημία: Όσα ειπώθηκαν στη συνάντηση με τον Δημήτρη Λιγνάδη
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου συνόψισε τις δράσεις τους το διάστημα της καραντίνας, αναφέρθηκε στις νέες συνθήκες των προβών και σε όσα θα δούμε το προσεχές διάστημα.
Θέατρο Προσκήνιο: Αυτό θα είναι το επόμενο βήμα του Δημήτρη Καραντζά
Η LiFO παρουσιάζει αποκλειστικά τον νέο θεατρικό χώρο που θα διευθύνει καλλιτεχνικά ο Δημήτρης Καραντζάς από το φθινόπωρο και όλα τα σχέδιά του για το προσεχές διάστημα.
Ο Αναστάσης Ροϊλός θα μετακόμιζε στην Ιαπωνία, αλλά προέκυψαν οι «Άγριες Μέλισσες»
Ένας από τους πιο αγαπημένους νέους ηθοποιούς μιλά για τον ρόλο του «Νικηφόρου» και τη σαρωτική επιτυχία του σίριαλ «Άγριες Μέλισσες», λέει «όχι» στο εμπορικό θέατρο και θυμάται τα παιδικά του χρόνια.
50 χρόνια από την πρώτη, «άγνωστη» παρουσίαση του πολύκροτου μιούζικαλ «Hair» στην Ελλάδα
Τα τραγούδια, το γυμνό στο θέατρο, ο Λευτέρης Βουρνάς, η παράσταση του Γιάννη Πετρίτση το 1970, ο Λεωνίδας Χρηστάκης και οι απόψεις του Μίκη Θεοδωράκη για το «Hair» και την αντικουλτούρα.
«Το Θεάτρο της Δευτέρας»: η ιστορία μιας εκπομπής που έμαθε το θέατρο στους Έλληνες
Πώς μία ολόκληρη γενιά έμαθε το παγκόσμιο θέατρο και το κλασικό ρεπερτόριο χάρη σε μια τηλεοπτική εκπομπή της παλιάς ασπρόμαυρης ΕΡΤ.
Όταν ο Τένεσι Ουίλιαμς είχε διαλέξει τα αγαπημένα του τραγούδια
Με αφορμή τη σημερινή διαδικτυακή προβολή του «Λεωφορείο ο Πόθος» με την Γκίλιαν Άντερσον, ξανακούμε μια ραδιοφωνική εκπομπή του 1978 στην οποία ο συγγραφέας επέλεγε τα αγαπημένα του μουσικά κομμάτια.
 Αυτή την άνοιξη είδαμε την τέχνη στις οθόνες μας
Πόσο προετοιμασμένοι ήταν και πώς ανταποκρίθηκαν οι πολιτιστικοί οργανισμοί της Ελλάδας στην ανάγκη για διάθεση ψηφιακού πολιτιστικού προϊόντος κατά τη διάρκεια του lockdown και πώς θα δημιουργηθεί το επόμενο διάστημα ψηφιακή τέχνη που να έχει λόγο ύπαρξης, μέχρι να επιστρέψουμε στα θέατρα, στα σινεμά και στις συναυλίες;
Ταξίδι στα βάθη του Αμαζονίου με τον Σάιμον ΜακΜπέρνι και το ψηφιακό κανάλι του Ιδρύματος Ωνάση
Δείτε από σήμερα online την εξαιρετική παράσταση «The Encounter» που είχε παρουσιαστεί στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση το 2016.
Κώστας Κουτσολέλος: «Tι είχαμε, τι χάσαμε!»
Ηθοποιός και σκηνοθέτης. Γεννήθηκε και ζει στην Καλλιθέα. Σε μια σαρωτική ανακεφαλαίωση όσων έζησε και ζήσαμε, μιλά για την άθλια εργασιακή κατάσταση στον χώρο του θεάτρου, την ψεύτικη ομοθυμία των καλλιτεχνών, τις νέες απαγορεύσεις της πανδημίας και την πεζή, τρομακτική ζωή γύρω απ' το Ίντερνετ.
Συνεχίζοντας την περιήγηση στο lifo.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies.     Μάθετε περισσότερα.     Αποδοχή