Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Το φως του ελληνικού καλοκαιριού σε 20 φωτογραφίες από το αρχείο του Μουσείου Μπενάκη

Όλα μπορει να έχουν αλλάξει, όμως το ελληνικό καλοκαίρι έχει ακόμη το ίδιο «αγγελικό και μαύρο φως»

Ανακαλύπτοντας το καλοκαίρι μέσα από τις συλλογές του Μουσείου Μπενάκη.

 

Σφουγγαράδες, Αίγινα, 1950-55. Φωτογραφία: Βούλα Παπαϊωάννου /Φωτογραφικά Αρχεία Μουσείου Μπενάκη
Σφουγγαράδες, Αίγινα, 1950-55. Φωτογραφία: Βούλα Παπαϊωάννου /Φωτογραφικά Αρχεία Μουσείου Μπενάκη

 

Ακτή «Αστέρας», Βουλιαγμένη, 1957. Φωτογραφία του Δημήτρη Χαρισιάδη/Φωτογραφικά Αρχεία Μουσείου Μπενάκη
Ακτή «Αστέρας», Βουλιαγμένη, 1957. Φωτογραφία του Δημήτρη Χαρισιάδη/Φωτογραφικά Αρχεία Μουσείου Μπενάκη

 

Θέατρο Επιδαύρου, 1956. Φωτογραφία του Δημήτρη Χαρισιάδη/Φωτογραφικά Αρχεία Μουσείου Μπενάκη
Θέατρο Επιδαύρου, 1956. Φωτογραφία του Δημήτρη Χαρισιάδη/Φωτογραφικά Αρχεία Μουσείου Μπενάκη

 

Πάρος, 1971. Φωτογραφία του Ζαχαρία Στέλλα/ Φωτογραφικό Αρχείο Μουσείου Μπενάκη
Πάρος, 1971. Φωτογραφία του Ζαχαρία Στέλλα/ Φωτογραφικό Αρχείο Μουσείου Μπενάκη

 

Κάλυμνος, 1950. Φωτογραφία του Δημήτρη Χαρισιάδη/Φωτογραφικά Αρχεία Μουσείου Μπενάκη
Κάλυμνος, 1950. Φωτογραφία του Δημήτρη Χαρισιάδη/Φωτογραφικά Αρχεία Μουσείου Μπενάκη

 

Κάρυστος, 1950-55. Φωτογραφία της Βούλας Παπαιωάννου/ Φωτογραφικό Αρχείο Μουσείου Μπενάκη
Κάρυστος, 1950-55. Φωτογραφία της Βούλας Παπαιωάννου/ Φωτογραφικό Αρχείο Μουσείου Μπενάκη

 

Βουτία στο καλοκαίρι! Κορινθιακός κόλπος, 1938. Φωτογραφία του Δημήτρη Χαρισιάδη/Φωτογραφικά Αρχεία Μουσείου Μπενάκη
Βουτία στο καλοκαίρι! Κορινθιακός κόλπος, 1938. Φωτογραφία του Δημήτρη Χαρισιάδη/Φωτογραφικά Αρχεία Μουσείου Μπενάκη

 

Λέσβος,1958. Φωτογραφία του Δημήτρη Χαρισιάδη/Φωτογραφικά Αρχεία Μουσείου Μπενάκη
Λέσβος,1958. Φωτογραφία του Δημήτρη Χαρισιάδη/Φωτογραφικά Αρχεία Μουσείου Μπενάκη

 

Μετέωρα, 1991. Φωτογραφία του Κώστα Μπαλάφα/Φωτογραφικά Αρχεία Μουσείου Μπενάκη
Μετέωρα, 1991. Φωτογραφία του Κώστα Μπαλάφα/Φωτογραφικά Αρχεία Μουσείου Μπενάκη

 

Η γνωστή αναμονή στο λιμάνι! Μύκονος. Φωτογραφία του Ζαχαρία Στέλλα/ Φωτογραφικό Αρχείο Μουσείου Μπενάκη
Η γνωστή αναμονή στο λιμάνι! Μύκονος. Φωτογραφία του Ζαχαρία Στέλλα/ Φωτογραφικό Αρχείο Μουσείου Μπενάκη

 

Δρασκελώντας τον τρούλο της Μονής Αντνωνίου στον Κέφαλο της Πάρου, 1970. Φωτογραφία του Ζαχαρία Στέλλα/ Φωτογραφικό Αρχείο Μουσείου Μπενάκη
Δρασκελώντας τον τρούλο της Μονής Αντνωνίου στον Κέφαλο της Πάρου, 1970. Φωτογραφία του Ζαχαρία Στέλλα/ Φωτογραφικό Αρχείο Μουσείου Μπενάκη

 

Μήλος, 1970. Φωτογραφία του Ζαχαρία Στέλλα/ Φωτογραφικό Αρχείο Μουσείου Μπενάκη
Μήλος, 1970. Φωτογραφία του Ζαχαρία Στέλλα/ Φωτογραφικό Αρχείο Μουσείου Μπενάκη

 

Πάρος, 1971. Φωτογραφία του Ζαχαρία Στέλλα/ Φωτογραφικό Αρχείο Μουσείου Μπενάκη
Πάρος, 1971. Φωτογραφία του Ζαχαρία Στέλλα/ Φωτογραφικό Αρχείο Μουσείου Μπενάκη

 

Πάρος, 1971. Φωτογραφία του Ζαχαρία Στέλλα/ Φωτογραφικό Αρχείο Μουσείου Μπενάκη
Πάρος, 1971. Φωτογραφία του Ζαχαρία Στέλλα/ Φωτογραφικό Αρχείο Μουσείου Μπενάκη

 

Λιτανεία, Πάτμος, 1950-55. Φωτογραφία: Βούλα Παπαϊωάννου /Φωτογραφικά Αρχεία Μουσείου Μπενάκη
Λιτανεία, Πάτμος, 1950-55. Φωτογραφία: Βούλα Παπαϊωάννου /Φωτογραφικά Αρχεία Μουσείου Μπενάκη

 

Στιγμές από το καλοκαίρι του '45! Φωτογραφία του Δημήτρη Χαρισιάδη/Φωτογραφικά Αρχεία Μουσείου Μπενάκη
Στιγμές από το καλοκαίρι του '45! Φωτογραφία του Δημήτρη Χαρισιάδη/Φωτογραφικά Αρχεία Μουσείου Μπενάκη

 

Γεύση καλοκαιριού! Φωτογραφία: Βούλα Παπαϊωάννου /Φωτογραφικά Αρχεία Μουσείου Μπενάκη
Γεύση καλοκαιριού! Φωτογραφία: Βούλα Παπαϊωάννου /Φωτογραφικά Αρχεία Μουσείου Μπενάκη

 

Φωτογραφία του Ζαχαρία Στέλλα/ Φωτογραφικό Αρχείο Μουσείου Μπενάκη
Φωτογραφία του Ζαχαρία Στέλλα/ Φωτογραφικό Αρχείο Μουσείου Μπενάκη

 

Καλοκαιρινή ανεμελιά! Φωτογραφία του Ζαχαρία Στέλλα/ Φωτογραφικό Αρχείο Μουσείου Μπενάκη
Καλοκαιρινή ανεμελιά! Φωτογραφία του Ζαχαρία Στέλλα/ Φωτογραφικό Αρχείο Μουσείου Μπενάκη

 

Λίμνη Βουλιαγμένης. Φωτογραφία του Δημήτρη Χαρισιάδη/Φωτογραφικά Αρχεία Μουσείου Μπενάκη
Λίμνη Βουλιαγμένης. Φωτογραφία του Δημήτρη Χαρισιάδη/Φωτογραφικά Αρχεία Μουσείου Μπενάκη

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Το αλλοτινό ελληνικό καλοκαίρι του Ζαχαρία Στέλλα
Ψάχνοντας στα αρχεία του Μουσείου Μπενάκη, πέσαμε πάνω στο αθησαύριστο αρχείο ενός εξαιρετικού, άγνωστου φωτογράφου
Ασπρόμαυρο ελληνικό καλοκαίρι
15 φωτογραφίες του Ιωάννη Λάμπρου από τα ελληνικά νησιά, γεμάτες «αγγελικό και μαύρο φως...»

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Μαλβίνα στις πόλεις
Φωτογραφίες Σπύρος Στάβερης
Φωτογραφίζοντας το χιονισμένο τοπίο της Φινλανδίας
Ο Mikko Lagerstedt αποτυπώνει τα μοναδικά χρώματα του χιονισμένου περιβάλλοντος στη Φινλανδία
Λευτέρης Καλογυιός: Ένας φωτογράφος που βαδίζει στα όρια του ντοκιμαντέρ και της σκηνοθετημένης φωτογραφίας
«Το "κλικ" είναι αποκλειστικά μία υποσυνείδητη, ενστικτώδης κίνηση»
Βλέποντας Φραγκονάρ στο κινητό: η ινσταγκραμοποίηση της πραγματικότητας
Διλήμματα ενός δημοσιογράφου που φωτογραφίζει
Δυό ποντικοί «παίζουν μπουνιές» και άλλες απίθανες υποψηφιότητες για το LUMIX People's Choice Award
Tώρα μπορεί και το κοινό να ψηφίζει την αγαπημένη του φωτογραφία για τον παγκοσμίου φήμης διαγωνισμό Wildlife Photography of the Year.
Η πολύχρωμη αρχιτεκτονική της Τουρκίας
Ο φωτογράφος Yener Torun επιλέγει να δει μόνο τη σύγχρονη, πολύχρωμη αρχιτεκτονική πλευρά της Τουρκίας
Ειρήνη Μιχοπούλου: «Η φωτογραφία πορτρέτου πρέπει να γίνεται με δεξιότητα και υπομονή»
Μια από τις πρώτες συνεργάτιδες φωτογράφους της LiFO μάς λέει δυο λόγια για την τέχνη της.
«Υπνωτισμένοι από το μπλε φως της οθόνης»: Γνωστός φωτογράφος απεικονίζει την εξέλιξη του εθισμού στο κινητό
Την τελευταία δεκαετία, ο Άγγλος φωτογράφος Daffydd Jones, γνωστός για τις φωτογραφίες εκδηλώσεων και πάρτι της high society, έστρεφε όλο και πιο συχνά τον φακό του στους ανθρώπους που έμοιαζαν μονίμως απορροφημένοι από το κινητό τους
Στάθης Μαμαλάκης: «Η φωτογραφία πορτρέτου είναι μια στιγμιαία ισορροπία ανάμεσα στο θέμα και τον φωτογράφο»
Ο εκλεκτός συνεργάτης της LiFO μάς λέει δυο πράγματα που έχει κρατήσει από τις φωτογραφίσεις της στήλης «Οι Αθηναίοι»
Επίσκεψη στο λαό της Καρελίας
Ο φινλανδός φωτογράφος Pentti Sammallahti στον δρόμο που οδηγεί στην εποποιία της Kalevala
Παντελής Ζερβός: Small talk με έναν έξοχο φωτογράφο των Αθηναίων της LiFO
«Η φωτογραφία πορτρέτου είναι πρόκληση, γιατί πρέπει σε πολύ μικρό διάστημα να δημιουργήσεις μια σχέση με τον φωτογραφιζόμενο και μέσα από αυτήν να αποδώσεις σε μια στιγμή αυτό που βλέπεις μέσα από αυτήν τη σχέση».
Πάρις Ταβιτιάν: «Όταν φωτογραφίζεις, δεν διακρίνεις αν πρόκειται για δουλειά ή προσωπική ευχαρίστηση»
Ο σταθερός φωτογράφος της LiFO που συμμετέχει με πλήθος πορτρέτων στην έκθεση «Οι Αθηναίοι της LiFO στο Μουσείο Μπενάκη» μιλά για την τέχνη του και πώς αυτή συνδυάζεται με τις απαιτήσεις των media.
Πάνος Μιχαήλ: «Δεν υπάρχει τίποτα πιο αποκαλυπτικά ξεγυμνωτικό για έναν νάρκισσο από ένα close-up»
Ο ταλαντούχος φωτογράφος και συνεργάτης της LiFO εξηγεί πώς η τέχνη του «αγαπάει τους δύσκολους “λεκέδες”, που τόσο πολλοί φοβούνται»
Freddie F.: «Πιστεύω ότι η μεγαλύτερη πρόκληση σε οποιοδήποτε πορτρέτο είναι η εμπιστοσύνη»
Ο εξαιρετικός φωτογράφος και συνεργάτης της LiFO θυμάται ιστορίες πίσω από μερικά χαρακτηριστικά πορτρέτα της στήλης «Οι Αθηναίοι», που φέρουν την υπογραφή του.
New York, New Wave: Σπάνιες φωτογραφίες από την θρυλική εικαστική σκηνή της Νέας Υόρκης στα ‘80s
Με κεντρικές φιγούρες τον Keith Haring και τον Jean-Michel Βasquiat, τους πρόωρα χαμένους σούπερ σταρ της νεοϋορκέζικης εικαστικής σκηνής στη δεκαετία του ’80, μια μεγάλη έκθεση συγκεντρώνει φωτογραφίες από εκείνες τις έντονες μέρες και τις ακόμα πιο έντονες νύχτες
Συνεχίζοντας την περιήγηση στο lifo.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies.     Μάθετε περισσότερα.     Αποδοχή