Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Ένας Έλληνας φωτογράφος στην ινδουιστική γιορτή των χρωμάτων της Τζαϊπούρ

Ο Κωνσταντίνος Σοφικίτης ταξίδεψε στην Ινδία και έζησε από κοντά το εντυπωσιακό τριήμερο φεστιβάλ Holi

Στο φημισμένο ινδουιστικό φεστιβάλ Holi, μια διοργάνωση που μοιάζει περισσότερο με πόλεμο χρωμάτων παρά με τυπική γιορτή, οι Ινδοί γιορτάζουν τον ερχομό της άνοιξης και την επικράτηση του καλού στο κακό.

 

Το τριήμερο φεστιβάλ είναι γεμάτο με χορό και τραγούδι και σ' αυτό συμμετέχουν άνθρωποι ανεξάρτητα από την ηλικία, το φύλο ή την κάστα από την οποία προέρχονται.

 

Μια τέτοια μέρα όπου επικρατεί το απόλυτο χάος σίγουρα όλοι έχουν να διηγηθούν μια σουρεαλιστική ιστορία. Η δική μας ξεκινάει με την επίθεση πιθήκων στις μπανάνες, στα φιστίκια μας (που είχαμε προμηθευτεί γιατί, εξαιτίας του φεστιβάλ, είναι όλα κλειστά για δυο μέρες και δεν έχεις ούτε νερό να πιεις) και στα γυαλιά ηλίου του ενός από τους δυο μας. Τα φιστίκια και τις μπανάνες δεν τις γλιτώσαμε. Τα γυαλιά, ωστόσο, μετά από 30'-40' τραμπουκισμών με πιθήκους πάνω σε σκεπές τα πήραμε μισοφαγωμένα.

 

Το τριήμερο φεστιβάλ είναι γεμάτο με χορό και τραγούδι και σ' αυτό συμμετέχουν άνθρωποι ανεξάρτητα από την ηλικία, το φύλο ή την κάστα από την οποία προέρχονται.

 

Όταν ολοκληρώθηκε η ιεροτελεστία με τον πόλεμο χρωμάτων, κατευθύνθηκα προς την έξοδο του ιστορικού ναού για να ξαναφορέσω τα παπούτσια μου (καθώς μέσα στον ναό δεν επιτρέπεται).

 

Έφτασα λίγο αργά, διότι τα παπούτσια είχαν εξαφανιστεί. Κατάφερα όμως να βρω ένα ζευγάρι παντόφλες. Σαν να μην έφτανε αυτό, πήγαμε να κόψουμε δρόμο εξαιτίας της απίστευτης βρομιάς στους δρόμους και, ξυπόλυτος σχεδόν, έπεσα πάνω σε πλημμύρα που είχε προκληθεί από υπόνομο με αποτέλεσμα να πρέπει να διασχίσω 700-800 μέτρα μέσα στην εξαθλίωση.

 

Κι εκεί που πιστεύουμε ότι όλο αυτό φτάνει στο τέλος του, φτάνουμε στο δείγμα ξενώνα που κλείσαμε τελευταία στιγμή και ο «ξενοδόχος» με τον οποίο νομίζαμε ότι είχαμε συνεννοηθεί να κάνουμε ένα μπάνιο μόλις επιστρέψουμε, είχε δώσει το δωμάτιό μας σε άλλους, με αποτέλεσμα να καταλήξουμε σε μια ταράτσα, σε έναν τοίχο από όπου έβγαινε λίγο νερό.

 

Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης
Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης

 

Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης
Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης

 

Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης
Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης

 

Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης
Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης

 

Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης
Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης

 

Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης
Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης

 

Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης
Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης

 

Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης
Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης

 

Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης
Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης

 

Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης
Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης

 

Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης
Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης

 

Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης
Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης

 

Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης
Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης

 

Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης
Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης

 

Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης
Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης

 

Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης
Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης

 

Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης
Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης

 

Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης
Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης

 

Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης
Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης

 

Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης
Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης

 

Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης
Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης

 

Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης
Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης

 

Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης
Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης

 

Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης
Φωτο: Κωνσταντίνος Σοφικίτης

 

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας είναι αρχισυντάκτης της LiFO. Γεννήθηκε το 1987 και μεγάλωσε στη Ρόδο. Σύντομη θητεία στους Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς της Πολυτεχνικής Σχολής Πάτρας και συνέχιση σπουδών στη Βιολογία του ίδιου Πανεπιστημίου τον οδήγησαν τελικά στο να θέλει να ασχοληθεί με τη δημοσιογραφία.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Οι γέφυρες από μπλεγμένα κλαδιά στα τροπικά δάση της Ινδίας
Γέφυρες φτιαγμένες από ρίζες δέντρων στέκονται πάνω από βαθιά ποτάμια και φαράγγια, σηκώνουν εντυπωσιακά φορτία και διδάσκουν τον σεβασμό στην απόλυτη δύναμη της φύσης
Το ταξίδι μου στην Τζαμάικα του Τζέιμς Μποντ, της ρέγγε και του Γιουσέιν Μπολτ
Ο βραβευμένος φωτογράφος Κωνσταντίνος Σοφικίτης πέρασε 13 μέρες στο νησί της Καραϊβικής και μας στέλνει 50 μεγάλες εικόνες
Οι καλύτερες ταξιδιωτικές φωτογραφίες του 2018
Υπέροχες εικόνες απ' όλο τον κόσμο ξεχώρισαν στον διαγωνισμό «National Geographic Traveller Photography Competition 2018»
H άγρια ομορφιά της Ισλανδίας μέσα από τα μάτια ενός Έλληνα ταξιδιώτη
Ο VFX artist Στάθης Ναυπλιώτης έζησε για μία εβδομάδα στην πανέμορφη νησιωτική χώρα της Βόρειας Ευρώπης και φωτογράφισε τα ανεπανάληπτα τοπία της
Οι οκτώ εντυπωσιακές φωτογραφίες που βραβεύτηκαν στον φετινό διαγωνισμό του Smithsonian
Οι βραβευμένες εικόνες προβάλλουν την ποικιλομορφία του κόσμου μας

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μένουμε σπίτι (1932)
Μία φωτογραφία του Brassaï
20 φώκιες πάνω σε ένα παγόβουνο της Ανταρκτικής: Οι βραβευμένες εικόνες άγριας φύσης 2020
Ανακοινώθηκαν οι νικητές ενός νέου διαγωνισμού φωτογραφίας για την άγρια φύση.
Το παράδειγμα της Ταϊβάν
Ο φωτογράφος Ιάσονας Μαρκάκης βρίσκεται αυτές τις μέρες στην Ταϊβάν. Μας παρουσιάζει την εικόνα ενός ευσυνείδητου και ψύχραιμου λαού που έχει τον δικό τρόπο του να αντιμετωπίζει με αποτελεσματικότητα την επιδημία.
25η Μαρτίου στην Τασκένδη
Ο Βασίλης Οικονόμου αναζητά τις οικογενειακές μνήμες
Το χίπικο Ιράν: Στις παραλίες του Νότου οι νέοι αναζητούν την δυσεύρετη ελευθερία τους
Οι νέοι του Ιράν ταξιδεύουν στον Νότο για να ξεφύγουν από την ασφυκτική επιτήρηση του κράτους. Ή μάλλον ταξίδευαν. Η μεγάλη διασπορά της πανδημίας στη χώρα τα έχει αλλάξει όλα.
Οι ανήσυχες χειρονομίες των επιβατών στο μετρό της Νέας Υόρκης, τις μέρες του κορωνοϊού
Η φωτογράφος Hannah La Follette Ryan φωτογραφίζει τα χέρια των επιβατών του μετρό της πόλης και καταγράφει τις νέες συνήθειες.
Φωτογραφίες ενός θρυλικού φωτογράφου βγαίνουν πρώτη φορά στη δημοσιότητα
Ο Stephen Shore κατάφερε να κρατήσει στην αφάνεια φωτογραφίες του για δεκαετίες.
Κοσμική Εκκλησία
Φωτ. Σπύρος Στάβερης
Η οδός των φαντασμάτων. Φωτογραφίες της Κατερίνας Καμπίτη.
'Εκθεση στο "Καμίνι", στη Νάουσα.
Συγκινητικά πορτραίτα αποχαιρετισμού: Το μακρύ αντίο των γονιών στις φωτογραφίες τριών δεκαετιών
Το λευκό φόρεμα της Emily Dickinson
Αυτό το άσπρο φόρεμα είναι σημαντικό επειδή είναι τόσο προσωπικό και εκφράζει κυριολεκτικά το ποια ήταν η διάσημη ποιήτρια.
Λαϊκές ντίβες σε ανθισμένες αμυγδαλιές. Από τον Σπύρο Στάβερη
Λαϊκές τραγουδίστριες φωτογραφημένες για τις «Εικόνες του Κόσμου» σε περιβόλια της Αττικής, πάνω σε μια ιδέα του Στάθη Τσαγκαρουσιάνου.
Η φαβέλα της Πειραιώς
Κούρδοι πρόσφυγες από το Ιράκ στην Αθήνα (Μάρτης 1996)
This is Gender: Φωτογράφοι απ' όλο τον κόσμο καταγράφουν τι σημαίνει φύλο
Εικόνες που ξεφεύγουν από τον στερεοτυπικό δυϊσμό του φύλου και αναδεικνύουν την ποικιλομορφία του.
UFO ή επουράνιο φως; Απόκοσμες εικόνες από μια μικρή πόλη στη βόρεια Φινλανδία με ένα μεγάλο μυστικό
Συνεχίζοντας την περιήγηση στο lifo.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies.     Μάθετε περισσότερα.     Αποδοχή