Ιεροσυλία ή ιδιοφυείς μίξεις; Τα mashups με τα τραγούδια του ΛεΠα και κλασικά new wave έχουν γίνει viral

Ιεροσυλία ή ιδιοφυείς μίξεις; Τα mashups με τα τραγούδια του ΛεΠα και κλασικά new wave έχουν γίνει viral Facebook Twitter
0

Έχουν βγει mashups και mashups κατά καιρούς, από τραπ με Έφη Θώδη μέχρι κλαρίνα με τέκνο, αλλά αυτό που ανεβάζει στο κανάλι του ο Daniel Webber τις τελευταίες μέρες είναι κάτι που σε σαστίζει και δεν ξέρεις πώς να το εκλάβεις: ως ιεροσυλία ή ως ιδιοφυή μίξη κλασικών τραγουδιών της new wave και της μετα πανκ ποπ της Βρετανίας με τη φωνή του Λευτέρη Πανταζή; Η αλήθεια είναι ότι από την αναμέτρηση, κανείς δεν βγαίνει νικημένος (ίσως λίγο πιο ευνοημένος βγαίνει ο ΛεΠα).


Δεν είναι η πρώτη φορά που παντρεύονται τόσο πετυχημένα ετερόκλητα πράγματα, αλλά ακούγοντας το mashup του «Imnotme» με το Forest των Cure με το «Εγώ δεν είμαι» που του έχει γράψει ο Καρβέλας είναι αδύνατο να το αγνοήσεις, και με όσο κριτική διάθεση και να το δεις, δεν μπορείς να μην ομολογήσεις ότι είναι ένα ΠΟΛΥ πετυχημένο mashup, τόσο που το τραγούδι θα μπορούσε να κάνει νέα καριέρα σε μαγαζιά που δεν θα έπαιζαν ποτέ Πανατζή.

 


Το ίδιο και το «Lucretia» των Sisters of Mercy που «καταστρέφεται» από τις «Δύο Παναγιές» όσο πρέπει για να μεταμορφωθεί σε έναν gothic ύμνο -με τη φωνή του ΛεΠα να ακούγεται πειραγμένη, πιο μπάσα από ποτέ.

 


Ok, δεν είναι όλα τα κομμάτια το ίδιο πετυχημένα, όπως η απόπειρα να «παντρευτεί» το «Transmission» των Joy Division με το «Ταραχή» για να προκύψει μία dark κακοφωνία με synths που μόνο με μεγάλη δόση χιούμορ μπορείς να την δεχτείς.

 


Το electro pop του «Everything Counts» των Depeche Mode ντύνει με ρυθμούς το «Εξακολουθώ» και αποδομούνται και τα δύο τόσο που δεν ξέρεις αν πρέπει να γελάσεις ή να κλάψεις.

 


Το χειρότερο mashup με διαφορά είναι το «Ever fallen in love» των Buzzcocks με τις «Καρδιοπάθειες», τόσο κακό που στο τέλος το βλέπεις με συμπάθεια, διότι χειρότερο ταίριασμα δεν γίνεται (και για τα δύο τραγούδια).

 


Με όλα τα κουσούρια, το πρότζεκτ έχει μεγάλο ενδιαφέρον και η συνέχεια αναμένεται με αγωνία. Τουλάχιστον φαίνεται ότι το κάνει κάποιος που έχει χιούμορ...

Μουσική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ