Βαλέρια, πώς είναι να ντύνεις τις σταρ του χιπ-χοπ;

Βαλέρια, πώς είναι να ντύνεις τις σταρ του χιπ-χοπ; Facebook Twitter
Όλα τα ρούχα στο 00sgarms έχουν νοσταλγική διάθεση. Eίναι λίγο κιτς, πολύ ιδιαίτερα και απευθύνονται σε όλα τα φύλα, μεγέθη και σε άτομα που θέλουν να ξεχωρίζουν. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
0

— Πώς προέκυψε το Sushi and Baklava, το όνομα που χρησιμοποιείς στα social media;

Είναι τραγούδι του Fatima Yamaha. Δεν ακούω techno, αλλά μου άρεσε η αντίθεση που κάνει το σούσι με τον λαϊκό μπακλαβά!


— Αλήθεια, πώς βρέθηκες στο Depop;

Είχα ξεκινήσει μια σελίδα στο Facebook το 2015, όπου ανέβαζα κάποια vintage ρούχα. Όταν μετακόμισα στο Λονδίνο, τον Νοέμβρη του 2015, δεν ήξερα αγγλικά και έπρεπε να κάνω κάτι για να βγάζω χρήματα. Έτσι, ξεκίνησα να ανεβάζω δικά μου κομμάτια στην εφαρμογή, πήγε αρκετά καλά και έγινε η δουλειά μου.


— Τι είδους ρούχα εμπορεύεσαι;

Όλα τα ρούχα στο 00sgarms έχουν νοσταλγική διάθεση. Eίναι λίγο κιτς, πολύ ιδιαίτερα και απευθύνονται σε όλα τα φύλα, μεγέθη και σε άτομα που θέλουν να ξεχωρίζουν.


— Και πού τα βρίσκεις;

Τα βρίσκω σε διάφορα markets σε όλη την Ευρώπη.

Το αγαπημένο μου σπορ είναι να βρίσκω τα πιο φθηνά και ξεχωριστά κομμάτια. Υπάρχουν μέρες που είμαι ντυμένη από την κορυφή μέχρι τα νύχια με 10 ευρώ.


— Εκτός από το Depop, ασχολείσαι και με το styling. Μάλιστα, έχεις κάνει το styling μουσικών όπως οι Rico Nasty, Chai και Greentea Peng. Πώς είναι να ντύνεις αυτές τις χιπ-χοπ σταρ;

Ναι, τα τελευταία χρόνια ασχολούμαι και με το styling! Η αλήθεια είναι πως όταν μου έγινε πρόταση από το Crack magazine να ντύσω τη Rico και την Chai, δεν γνώριζα ποιες είναι. Η Rico ήταν πάρα πολύ ευγενική και χαρούμενη και λάτρεψε όλα τα outfits. Όσο για την Greentea Peng, τυχαίνει να τη γνωρίζω από κοινές παρέες, οπότε αποφασίσαμε να συνεργαστούμε, πήγα στον χώρο της και ήταν ένα από τα πιο ευχάριστα shoots μου.

— Αντιμετώπισες παραξενιές;

Από τις παραπάνω, όχι. Όμως νομίζω πως σε όλες τις δουλειές αντιμετωπίζουμε παραξενιές, πόσο μάλλον στον χώρο της μόδας.


— Πώς είναι να εργάζεσαι στον χώρο της μόδας στο Λονδίνο;

Είναι ανταγωνιστικό και αυτό είναι που με εξιτάρει.


—Από πού  ψωνίζεις τα ρούχα σου;

Από το Depop, από vintage shops και παζάρια. Βασικά, απ' όπου μπορείς να φανταστείς. Το αγαπημένο μου σπορ είναι να βρίσκω τα πιο φθηνά και ξεχωριστά κομμάτια. Υπάρχουν μέρες που είμαι ντυμένη από την κορυφή μέχρι τα νύχια με 10 ευρώ.


— Ποιο πιστεύεις ότι είναι το πιο χαρακτηριστικό σημείο του προσωπικού σου στυλ;

Το μακιγιάζ μου: λεπτά φρύδια, μαύρο eyeliner και καφέ κραγιόν.

Βαλέρια, πώς είναι να ντύνεις τις σταρ του χιπ-χοπ; Facebook Twitter
Το πουκάμισο, το παντελόνι και η τσάντα που φοράω είναι όλα vintage και κοστίζουν λιγότερο από 5 ευρώ. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO


— Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνεις μόλις επιστρέψεις στο Λονδίνο;

Θα κάτσω μια μέρα και μετά θα φύγω για δουλειά στο Paris Fashion Week, για το Showroom των Sinister Sisters. Έπειτα, πίσω στο Λονδίνο για μία εβδομάδα, για να κάνω ένα Pop Up του 00sgarms στο Selfridges! Και, φυσικά, θα ασχοληθώ με το πανεπιστήμιο.


— Αλήθεια, τι σπουδάζεις;

Fashion Communication και Art Direction.


— Τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Πουκάμισο, παντελόνι και τσάντα είναι όλα vintage και κοστίζουν λιγότερο από 5 ευρώ. Τα παπούτσια μου είναι Camper (95 ευρώ), τα γυαλιά Dior (90 ευρώ) και το καπέλο vintage (30 ευρώ).


— Πού πηγαίνεις τώρα;

Πάω να πιω μια τελευταία μπίρα με τις φίλες μου πριν φύγω.

www.depop.com/00sgarms, @sushiandbaklava

 

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Μόδα & Στυλ / Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Η πολυβραβευμένη σχεδιάστρια του cult brand Diotima μόλις ανέλαβε τα καλλιτεχνικά ηνία στους Proenza Schouler, φέρνοντας ανάγλυφες υφές, χειροποίητες λεπτομέρειες και ένα διάχυτο sexiness, και παράλληλα μια ιδέα για το τι περιμένουμε από τη μόδα σήμερα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Collection D: H νέα συλλογή της Phoebe Philo προοιωνίζεται τη μεγάλη επιστροφή της Couture στη μόδα

Μόδα & Στυλ / Phoebe Philo: H ιέρεια της ήσυχης πολυτέλειας ανεβάζει την ένταση

​Με γλυπτικά τζάκετ, φραμπαλάδες και παντελόνια που σέρνονται, η σχεδιάστρια που ξέρει πώς να δίνει στις γυναίκες κάτι κομψό και συνάμα στραπατσαρισμένο ξαναδείχνει τον παλιό της ατρόμητο ’90s εαυτό και ανοίγει τον δρόμο για τη μεγάλη επιστροφή της couture στη μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Απώλειες / Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Ένας αληθινός τιτάνας της μόδας έφυγε στα 91 του χρόνια, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας ένα συγκλονιστικό αρχείο ένδυσης του 20ού αιώνα και μια multi-billion αυτοκρατορία που πρεσβεύει την ήσυχη κομψότητα σε κάθε πτυχή του τρόπου ζωής.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει.

Μόδα & Στυλ / Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει

Το λανσάρισμα της πρώτης συλλογής μακιγιάζ του οίκου μόδας πυροδότησε μια ζωηρή συζήτηση για τις τιμές των εταιρειών και τα όριά τους. Θα μεταφραστεί αυτός ο θόρυβος σε πωλήσεις; Μήπως το μεγαλύτερο brand πολυτελείας έκανε λανθασμένους υπολογισμούς;  
THE LIFO TEAM
Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Μόδα & Στυλ / Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Σήμερα, στα γενέθλιά του, θυμόμαστε τον μελαγχολικό βασιλιά της γαλλικής couture μέσα από τη διαδρομή του στο Μαρόκο, που δεν υπήρξε απλώς ένας τόπος ελευθερίας αλλά και η μούσα του στη ζωή και στη δουλειά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ελληνικό design: Υπάρχει και αυτή είναι η ιστορία του

Μόδα & Στυλ / Η ιδέα της Ελλάδας στη μόδα: ένα στοίχημα που επιτέλους αποδίδει

Πώς μια χούφτα brands και fashion insiders πήραν την απόφαση να χτίσουν πάνω στα αχαρτογράφητα νερά της «ελληνικότητας» και να μιλήσουν με όρους σύγχρονου design και marketing γι’ αυτό που θα μπορούσε να είναι το ελληνικό προϊόν στη διεθνή μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Παρίσι, ανδρικές συλλογές, Άνοιξη/Καλοκαίρι 2026: Σορτς και see through 

Μόδα & Στυλ / Πιτζάμες, διαφάνειες, κοντά σορτς: Το Παρίσι δείχνει τον δρόμο για τον άνδρα του 2026

Πέντε σχεδιαστές με διαφορετική ματιά για τον νέο άντρα σχεδίασαν τη φιγούρα του για το ερχόμενο καλοκαίρι με παστέλ αλλά και έντονους τόνους, με τολμηρές duffle bags και μια διάχυτη θηλυκότητα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ