Μπεν Άφλεκ: «Μακάρι να μην με είχαν δει τα παιδιά μου μεθυσμένο στο διαδίκτυο» Facebook Twitter
«Έπινα με σχετικά νορμάλ ρυθμούς για πολύ καιρό. Άρχισα να πίνω όλο και περισσότερο καθώς κατέρρεε ο γάμος μου. Αυτό ήταν εκεί στο 2015, στο 2016. Φυσικά, το ποτό προκάλεσε ακόμα μεγαλύτερα συζυγικά προβλήματα».(φωτο: Magdalena Wosinska / The New York Times)

Μπεν Άφλεκ: «Μακάρι να μην με είχαν δει τα παιδιά μου μεθυσμένο στο διαδίκτυο»

1

Ευάλωτος και ειλικρινής εμφανίζεται στην συνέντευξη που έδωσε στους New York Times με αφορμή την φιλόδοξη επιστροφή του στην οθόνη μετά από την ξεχασμένη από το κοινό θητεία του στο ρόλο του Μπάτμαν, μιλώντας για την προσπάθεια του να παραμείνει νηφάλιος (ξανά) και για την προσπάθειά του να ανακτήσει την καριέρα του (ξανά).

Τα τελευταία χρόνια, ο 47χρονος ηθοποιός ακουγόταν πολύ λιγότερο για την επαγγελματική του πορεία και πολύ περισσότερο για τον χωρισμό του από την Τζένιφερ Γκάρνερ, για τα προβλήματά του με το αλκοόλ, για τα memes που τον έδειχναν λυπημένο και παραιτημένο και έγιναν γνωστά ως "Sad Afleck" και για ένα απίστευτο τατουάζ με το οποίο είχε καλύψει ολόκληρη την πλάτη του και αποκαλύφθηκε στη φωτογραφία που του είχαν τραβήξει παπαράτσι. Το τατουάζ απεικονίζει έναν αναγεννημένο φοίνικα (πτηνό) και ο ίδιος αρχικά είχε δηλώσει ότι ήταν ψεύτικο («για τις ανάγκες μιας ταινίας»), για να παραδεχτεί τελικά ότι ήταν αληθινό, έναν χρόνο μετά...

«Προσπαθείς να κάνεις τον εαυτό σου να νιώσει καλύτερα με το φαγητό ή με το ποτό ή με τις ουσίες ή με τον τζόγο ή με οτιδήποτε, αλλά καταλήγεις να νιώθεις χειρότερα. Και μετά τα ξανακάνεις σε διπλές ποσότητες για να διώξεις αυτό το συναίσθημα. Και μετά ξεκινά ο αληθινός πόνος. Ο φαύλος κύκλος είναι γεγονός και δεν μπορείς να τον σπάσεις με τίποτα. Αυτό συνέβη σε μένα, τουλάχιστον».

Δεν έχω μετανιώσει πιο πολύ για τίποτα στην ζωή μου, απ' ότι γι' αυτό το διαζύγιο. Η ντροπή είναι τοι πιο τοξικό πράγμα. Δεν υπάρχει ποτέ κάποιο θετικό κατάλοιπο της ντροπής. Βράζει απλά μέσα σου και εκφράζεται ως αυτολύπηση και μίσος για τον ίδιο σου τον εαυτό

«Έπινα με σχετικά νορμάλ ρυθμούς για πολύ καιρό. Άρχισα να πίνω όλο και περισσότερο καθώς κατέρρεε ο γάμος μου. Αυτό ήταν εκεί στο 2015, στο 2016. Φυσικά, το ποτό προκάλεσε ακόμα μεγαλύτερα συζυγικά προβλήματα».

«Δεν έχω μετανιώσει πιο πολύ για τίποτα στην ζωή μου, απ' ότι γι' αυτό το διαζύγιο. Η ντροπή είναι τοι πιο τοξικό πράγμα. Δεν υπάρχει ποτέ κάποιο θετικό κατάλοιπο της ντροπής. Βράζει απλά μέσα σου και εκφράζεται ως αυτολύπηση και μίσος για τον ίδιο σου τον εαυτό».

Μπεν Άφλεκ: «Μακάρι να μην με είχαν δει τα παιδιά μου μεθυσμένο στο διαδίκτυο» Facebook Twitter
Το περιβόητιο τατουάζ με τον φοίνικα στην πλάτη. Ο ίδιος αρχικά είχε δηλώσει ότι ήταν ψεύτικο («για τις ανάγκες μιας ταινίας»), για να παραδεχτεί τελικά ότι ήταν αληθινό, έναν χρόνο μετά.

Είναι η πρώτη φορά που μιλά ο Μπεν Άφλεκ για τον αλκοολισμό του μετά την ολοκλήρωση της τρίτης του θητείας σε κέντρο απεξάρτησης, το 2018 (οι δύο προηγούμενες ήταν το 2001 και το 2017). Ο κεντρικός χαρακτήρας όμως που υποδύεται στη νέα του ταινία – ένας αλκοολικός προπονητής μιας σχολικής ομάδας μπάσκετ - με τίτλο "The Way Back", καθιστά το θέμα αναπόφευκτο.

Ο ίδιος παραδέχεται ότι η πρώτη λέξη του όρου «Ανώνυμοι Αλκοολικοί» δεν ταιριάζει ακριβώς σε κάποιον σαν αυτόν. Παραδέχεται επίσης την αδυναμία που εμφανίζει τα τελευταία χρόνια να παραμείνει σταθερά νηφάλιος. Το περασμένο φθινόπωρο ξανακύλησε (προσωρινά), όπως έγινε φανερό δημοσίως, όταν εμφανίστηκε εμφανώς μεθυσμένος σε ζωντανή εκπομπή της πλατφόρμας TMZ, λίγους μήνες μόνο μετά αφότου είχε δηλώσει περήφανος που είχε συμπληρώσει έναν χρόνο νηφάλιος.

«Είναι προφανώς ντροπιαστική η υποτροπή», λέει. «Τι να πω, μακάρι να μην είχε συμβεί. Μακάρι να μην ήταν παντού στο ίντερνετ και να το βλέπουν διαρκώς μπροστά τους τα παιδιά μου».

Μπεν Άφλεκ: «Μακάρι να μην με είχαν δει τα παιδιά μου μεθυσμένο στο διαδίκτυο» Facebook Twitter
φωτο: Magdalena Wosinska / The New York Times

Ο Μπεν Άφλεκ αποτελεί μόνο την πιο πρόσφατη περίπτωση σταρ πρώτης γραμμής που αποφασίζει να μιλήσει ανοιχτά για τα θέματά του με το ποτό, όπως είχε κάνει πριν από λίγο καιρό και ο Μπραντ Πιτ. Ήταν όμως δύο άλλοι σταρ που είχαν κι αυτοί περάσει παλαιότερα από αυτό το «λούκι», αυτοί που στήριξαν τον Άφλεκ στην προσπάθεια του και τους χρωστά απεριόριστη ευγνωμοσύνη, όπως τονίζει ο ίδιος: ο Μπράντλεϊ Κούπερ και ο Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ.

«Ένα από τα σημαντικά πράγματα στην διαδικασία της θεραπείας που πολλοί άνθρωποι παραβλέπουν ίσως, είναι το γεγονός ότι και μόνο η διαδικασία ενσταλάζει μέσα σου κάποιες συγκεκριμένες αξίες. Να είσαι όσο γίνεται ειλικρινής. Να είσαι υπόλογος για τις πράξεις σου. Να βοηθάς όσο μπορείς τους άλλους. Να απολογείσαι όταν βρεθείς να είσαι λάθος...».

Μπεν Άφλεκ: «Μακάρι να μην με είχαν δει τα παιδιά μου μεθυσμένο στο διαδίκτυο» Facebook Twitter
φωτο: Magdalena Wosinska / The New York Times

Με στοιχεία από τους New York Times

Οθόνες
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

TAINIES

Οθόνες / Ο ανανεωμένος Superman και 6 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Ένας υπερήρωας, μερικοί επικίνδυνοι καρχαρίες, ένα αμερικανικό ρομαντικό δράμα, μπόλικος σουρεαλισμός και γαλλικό chanson: Το κινηματογραφικό μενού της εβδομάδας έχει από όλα - Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
Superman: Ένα αβαρές επεισόδιο κυριακάτικου cartoon

Oθόνες / Superman: Ένα αβαρές επεισόδιο κυριακάτικου καρτούν

Υπερφορτωμένο, κατά διαστήματα απολαυστικό, με μια τετράποδη προσθήκη που θα κάνει τους ζωόφιλους να γαβγίζουν από χαρά, το «Superman» του Τζέιμς Γκαν δεν προσποιείται πως θέλει να προσφέρει τίποτα παραπάνω από δύο ευχάριστες ώρες στο σινεμά.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Superman, καρχαρίες και Νταλί από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Superman, καρχαρίες και Νταλί από αύριο στους κινηματογράφους

Η πρώτη ταινία του αναγεννημένου διευρυμένου σύμπαντος της DC, ο υβριδικός μεταμεσονύκτιος χαβαλές του «Dangerous Animals» και το χιτσκοκικό «Spellbound», με την ονειρική σεκάνς ανθολογίας που σχεδίασε ο Σαλβαδόρ Νταλί, ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Νύχτα Αγωνίας: Το trendy δράμα του Χίτσκοκ με τη συμμετοχή του Νταλί

Οθόνες / Νύχτα Αγωνίας: Το trendy δράμα του Χίτσκοκ με τη συμμετοχή του Νταλί

Ο μεγαλοπαραγωγός Ντέιβιντ Ο. Σέλζνικ επιθυμούσε ένα trendy δράμα για την ψυχανάλυση, ενώ ο Άλφρεντ Χίτσκοκ γύρισε άλλο ένα θρίλερ για το σεξ, την ερωτική επιθυμία και τον ρόλο μιας δυναμικής γιατρού, απροστάτευτης σε ένα σεξιστικό ανδροκρατούμενο μικρόκοσμο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Αναγέννηση του Jurassic World με ανακυκλωμένα υλικά, ανακουφιστικά αναχρονιστική

Οθόνες / Jurassic World: Ανακυκλωμένα υλικά, ανακουφιστικό πισωγύρισμα

Ο Κόλιν Τρεβόροου ξεκίνησε δυνατά τη δεύτερη τριλογία του Jurassic σύμπαντος και την έστειλε στον αγύριστο ή περίπου στη μέση του πουθενά, με τους τροποποιημένους δεινοσαύρους αδέσποτους, οπλισμένους κι επικίνδυνους, σε ένα φινάλε με οικολογικές κορόνες, πανηγυρικά χαοτικό, ψευδεπίγραφα απειλητικό και, εν τέλει, εξαιρετικά ανιαρό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο «F1», o Μπραντ Πιτ θυμίζει τους σταρ μιας άλλης εποχής

Οθόνες / Στο «F1», o Μπραντ Πιτ θυμίζει τους σταρ μιας άλλης εποχής

Ο Μπραντ Πιτ, σε έναν μεγαλειώδη αναχρονισμό σε σύγκριση με τους ζορισμένους άνδρες του σύγχρονου κινηματογράφου, παίζει την ψυχούλα που όλοι φανταζόμαστε στο «F1», έναν (καθόλου σκοτεινό) ιππότη της ασφάλτου, ριψοκίνδυνο για το fun της ιστορίας, σε πλήρη έλεγχο της κατάστασης, πιστό στο σχεδόν ερωτικό του ραντεβού με τον φακό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
10 κινηματογραφικές προβολές-events που δεν πρέπει να χάσετε φέτος το καλοκαίρι

Οθόνες / 10 θρυλικές ταινίες που θα δούμε φέτος στα θερινά

Πέρα από τις ταινίες της διανομής, το καλοκαίρι διεξάγονται events, φεστιβάλ κaι αφιερώματα που (επανα)συστήνουν θησαυρούς από το κινηματογραφικό παρελθόν. Επιλέγουμε μια προβολή από δέκα τέτοιες δράσεις, στις οποίες κάθε σινεφίλ αξίζει να χτυπήσει κάρτα. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Κατερίνα Γιουλάκη (1938-2025): «Η θεία όλων μας»

Απώλειες / Κατερίνα Γιουλάκη (1938-2025): «Η θεία όλων μας»

Η αγαπημένη ηθοποιός, που έφυγε πλήρης ημερών πριν από λίγες ημέρες, υπήρξε η επιτομή της Ελληνίδας θείας, τόσο στην τηλεόραση όσο και στον κινηματογράφο. Ο ανιψιός της, Φώτης Σεργουλόπουλος, θυμάται στιγμές μαζί της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί να δει κανείς το «Φοινικικό σχέδιο» αν δεν είναι φαν του Γουές Άντερσον;

The Review / Γιατί να δει κανείς το «Φοινικικό σχέδιο» αν δεν είναι φαν του Γουές Άντερσον;

O Χρήστος Παρίδης συζητά με τη Βένα Γεωργακοπούλου για την τελευταία ταινία του Τεξανού δημιουργού. Πρόκειται, τελικά, για μια αντικαπιταλιστική αλληγορία της εποχής μας;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

σχόλια

1 σχόλια