6 Έλληνες σκηνοθέτες συμμετέχουν στο Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους του Κλερμόν-Φεράν

6 Έλληνες σκηνοθέτες συμμετέχουν στο Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους του Κλερμόν-Φεράν Facebook Twitter
Η πρώτη κινηματογραφική απόπειρα της γεννημένης στην Αθήνα ηθοποιού Αριάν Λαμπέντ είναι το «Olla» με πρωταγωνίστρια την Ρομάνα Λόμπατς.
0

Ξεκίνησε χθες το Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους του Κλερμόν-Φεράν, το δεύτερο μεγαλύτερο κινηματογραφικό γεγονός στη Γαλλία μετά τις Κάννες και σημαντικότερο στο είδος του διεθνώς. Κάθε χρόνο χιλιάδες ταινίες μικρού μήκους, τόσο εγχώριας όσο και διεθνούς παραγωγής, υποβάλλουν αίτηση για να συμμετάσχουν σε αυτό και μόνο οι καλύτερες γίνονται δεκτές.

Φέτος στη διοργάνωση που διαρκεί μέχρι τις 8 Φεβρουαρίου, συμμετέχουν έξι Έλληνες δημιουργοί, τρεις στο Εθνικό Διαγωνιστικό και τρεις στο Διεθνές. Το γεγονός αυτό από μόνο του αποτελεί αξιοσημείωτη επιτυχία και συμβαίνει πρώτη φορά στη 42χρονη πορεία του θεσμού.


Για το Εθνικό Διαγωνιστικό Τμήμα του 2020, λοιπόν, υποβλήθηκαν 2.008 ταινίες και επιλέχθηκαν 54, από τις οποίες 13 είναι διεθνείς συμπαραγωγές, μεταξύ αυτών και τρεις ελληνογαλλικές. Πρόκειται για την ταινία «Πρώτος Έρωτας» του Χάρη Ραφτογιάννη, η οποία θα κάνει και την παγκόσμια πρεμιέρα της στο Κλερμόν-Φεράν. Σε αυτήν ο δημιουργός του προηγούμενου και υπέροχου «True Blue» πραγματεύεται τη μοναξιά δυο ανθρώπων. Πρωταγωνιστούν η Βαγγελιώ Ανδρεαδάκη και ο Κωστής Κορωναίος.

Η ελληνο-γαλλο-αργεντινής παραγωγής ταινία «Electric Swan» της Κατερίνας Κοτζαμάνη είναι γυρισμένη στο Μπουένος Άιρες, όπου η σκηνοθέτις έζησε για δύο χρόνια. Έχει κάνει ήδη πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Βενετίας και δείχνει ένα μωσαϊκό ανθρώπινων συμπεριφορών μέσα σε ένα πολυτελές residence. Ένα αλλόκοτο σύμπαν μέσα από μια λυρική και μεταφυσική ματιά.

Τελευταία συμμετοχή ελληνικού ενδιαφέροντος, η πρώτη κινηματογραφική απόπειρα της γεννημένης στην Αθήνα ηθοποιού Αριάν Λαμπέντ. Πρόκειται για την ταινία «Olla» με ερμηνεύτρια τη Ρομάνα Λόμπατς, σε μουσική του Coti K και μοντάζ του Γιώργου Μαυροψαρίδη, που έκανε πρεμιέρα στο Δεκαπενθήμερο Σκηνοθετών στις Κάννες.

6 Έλληνες σκηνοθέτες συμμετέχουν στο Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους του Κλερμόν-Φεράν Facebook Twitter
«Electric Swan» της Κατερίνας Κοτζαμάνη.


Από τις 7.009 αιτήσεις συμμετοχής για το Διεθνές Διαγωνιστικό Τμήμα επιλέχθηκαν συνολικά 80 ταινίες, εκπροσωπώντας 54 χώρες. Για πρώτη φορά η ελληνική κινηματογραφία εκπροσωπείται με τρεις ταινίες μικρού μήκους. Έτσι, στο Κλερμόν-Φεράν θα βρίσκεται φέτος και ο Βασίλης Κεκάτος με την ταινία του «Η απόσταση ανάμεσα στον ουρανό κι εμάς». Η υφέρπουσα ερωτική ιστορία μεταξύ δύο νέων αντρών (Νικολάκης Ζεγκίνογλου και Ιωάννης Κοτίδης), μια νύχτα, έξω από ένα ξεχασμένο βενζινάδικο στην Εθνική Οδό, φωτογραφημένη εξαιρετικά από τον Γιώργο Βαλσαμή, παρότι στο περσινό Φεστιβάλ Καννών τιμήθηκε τόσο με το Queer Palm όσο και με την ύψιστη βράβευση, τον Χρυσό Φοίνικα, ταξιδεύει για μία ακόμα φορά στη Γαλλία για να διαγωνιστεί.

Λίγο προτού ετοιμάσει τις αποσκευές του, ρωτήσαμε τον σκηνοθέτη σχετικά με αυτήν τη συμμετοχή και μας είπε: «Ένας από τους λόγους που επέλεξα να εκφραστώ μέσα από το σινεμά και όχι τη λογοτεχνία, φέρ' ειπείν, είναι διότι δεν είμαι μοναχικός άνθρωπος. Απολαμβάνω τη συντροφιά των άλλων και η έννοια της παρέας παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στη ζωή μου. Χαίρομαι βαθιά, λοιπόν, που η ταινία μου και, κατ' επέκταση, κι εγώ θα βρισκόμαστε στο Κλερμόν-Φεράν, γιατί δεν θα μπορούσα να φανταστώ καλύτερη παρέα από τους συναδέλφους μου και τις υπέροχες ταινίες τους, που επίσης επιλέχθηκαν για το Διαγωνιστικό. Δεν έχω κανέναν λόγο να σκέφτομαι ανταγωνιστικά. Ό,τι και να γίνει, το ελληνικό σινεμά κερδίζει. Έτσι θέλω να πιστεύω πως σκέφτονται και τα υπόλοιπα παιδιά. Προερχόμαστε από μια μικρή χώρα που διαθέτει ελάχιστα χρήματα για την παραγωγή και την προώθηση ταινιών. Είναι σημαντικό να δείξουμε εντός και εκτός συνόρων πως η νέα γενιά κινηματογραφιστών είμαστε μαζί και να καταλάβουμε πως κάθε προσωπική επιτυχία είναι και συλλογική». 

6 Έλληνες σκηνοθέτες συμμετέχουν στο Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους του Κλερμόν-Φεράν Facebook Twitter
Το «Route-3» του Θανάση Νεοφώτιστου είναι η πρώτη του ξενόγλωσση ταινία, γυρισμένη εξ ολοκλήρου στα βοσνιακά.


Στο Κλερμόν-Φεράν, όμως, επιστρέφει και ο Θανάσης Νεοφώτιστος, όπου μόλις πέρσι είχε σαρώσει, αποσπώντας με την εκρηκτική ταινία του «Λεωφόρος Πατησίων» το βραβείο καλύτερης ταινίας από το Canal+ (PrixCanal+), το βραβείο της κριτικής επιτροπής (Prix Special du Jury International) και μια υποψηφιότητα για τα European Film Awards. Το φετινό του «Route-3» είναι η πρώτη του ξενόγλωσση ταινία, γυρισμένη εξ ολοκλήρου στα βοσνιακά. Μια ζεστή μέρα στο κέντρο του Σαράγιεβο, μέσα στο βαγόνι του τραμ της γραμμής 3, μια μεσήλικη κυρία κερνάει τους επιβάτες φέτες από ζουμερό πορτοκάλι. Μια φέτα θα συνδέσει την πριγκίπισσα με το ροζ χιτζάμπ Νάντια με τον παρθένο έφηβο και αλάνι Λούκα αλλά και με τους υπόλοιπους επιβάτες της γραμμής. Όλους, εκτός από τον Αμάρ, έναν ντροπαλό, πλην καυλωμένο, έφηβο.


Μας είπε εν όψει της δεύτερης συμμετοχής του στο Διεθνές Διαγωνιστικό: «Το "Route-3" έκανε πρεμιέρα στο Διεθνές Φεστιβάλ του Τορόντο, γράφτηκε από την πρωταγωνίστρια της "Λεωφόρου Πατησίων" (Μαρίνα Συμεού) και είναι μια υγρή στιγμή στο γεμάτο τραμ του Σαράγιεβο, το πιο ιστορικό της πόλης, το πρώτο που απέκτησε μετά τον πόλεμο. Είναι η ιστορία ενός άπιαστου έρωτα, ενός έρωτα που εγκλωβίζεται από στερεότυπα, κοινωνικά ή θρησκευτικά. Αφορά όλους αυτούς που έχουν αισθανθεί στη ζωή τους κάποια στιγμή να τους υπαγορεύουν πως μπορούν, και κυρίως πως δεν μπορούν, να εκφραστούν ερωτικά».

6 Έλληνες σκηνοθέτες συμμετέχουν στο Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους του Κλερμόν-Φεράν Facebook Twitter
«Όλες οι φωτιές η φωτιά» του Ευθύμη Kosemund Σανίδη.


Τέλος, η τρίτη ελληνική ταινία έχει τον τίτλο «Όλες οι φωτιές η φωτιά» και σκηνοθέτης της είναι ο Ευθύμης Kosemund Σανίδης. Πραγματοποίησε την παγκόσμια πρεμιέρα της στο Διαγωνιστικό Τμήμα του 72ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Λοκάρνο. Δυο αποξενωμένα αδέρφια μαζί με τους δυο γιους τους έρχονται αντιμέτωπα με τις ικανότητές τους στο σημάδι της πέρδικας, αλλά κυρίως με την ανταγωνιστική σχέση τους, εντούτοις, χωρίς να το γνωρίζουν, γίνονται «πρωταγωνιστές» ενός θιάσου που ανυπομονεί για την κορύφωση του δράματος. Εκτός από τους ερασιτέχνες ηθοποιούς που εμφανίζονται ως κυνηγοί, τους κεντρικούς ρόλους ερμηνεύουν οι Νίκος Γεωργάκης, Δημήτρης Ξανθόπουλος, Θανάσης Μπράτος και Βαγγέλης Τσιμπογιάννης. Η φωτογραφία είναι του Χρήστου Βουδούρη.

Ο σκηνοθέτης δήλωσε για τη συμμετοχή της ταινίας του στο Κλερμόν-Φεράν: «Φίλοι, ταινίες και μια προβολή στην αίθουσα Cocteau με 1.500 θεατές. Θυμάμαι μια παλιά προβολή του "Melancholia" σε ένα κλειστό γήπεδο μπάσκετ στο Φεστιβάλ του Σαράγιεβο. Ήταν σχεδόν θρησκευτική εμπειρία, ταινία έξω από την ταινία. Δεν έχει ξαναπαίξει δουλειά μου σε τέτοια αίθουσα. Είναι λίγο τρομακτικό, αλλά ανυπομονώ».

Clermont-Ferrand International Short Film Festival

31 Ιανουαρίου - 8 Φεβρουαρίου 2020

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Βασίλης Κεκάτος: «Είναι ολοφάνερο ότι μας έχουν στο φτύσιμο»

Οθόνες / Βασίλης Κεκάτος: «Είναι ολοφάνερο ότι μας έχουν στο φτύσιμο»

Ο ορμητικός σκηνοθέτης που βραβεύτηκε με Χρυσό Φοίνικα μιλά για τη μεθυστική του εμπειρία στις Κάννες, τη μικροψυχία όσων είπαν ότι εκμεταλλεύτηκε τα queer θέματα, το γεγονός ότι δεν έχει φράγκο στα 28 του χρόνια και ότι γράφει το υπουργείο Πολιτισμού στ΄ αρχ... του!
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Κωνσταντίνα Κοτζαμάνη: «Προσπαθώ να γράφω παράλληλα πολλά πράγματα για να μην αποκοιμιέμαι»

Οθόνες / Κωνσταντίνα Κοτζαμάνη: «Προσπαθώ να γράφω παράλληλα πολλά πράγματα για να μην αποκοιμιέμαι»

Η Ελληνίδα σκηνοθέτις κέρδισε το στοίχημα της δύσκολης «μεσαίου μήκους» ταινίας, καθώς ο «Ηλεκτρικός Κύκνος» της συμμετείχε στο Φεστιβάλ Βενετίας και σήμερα προβάλλεται στις Νύχτες Πρεμιέρας
ΑΚΗΣ ΚΑΠΡΑΝΟΣ
Βενετία δεν είναι μόνο ο Λάνθιμος: Ο Θανάσης Νεοφώτιστος διαγωνίζεται με τη «Λεωφόρο Πατησίων»

Οθόνες / Βενετία δεν είναι μόνο ο Λάνθιμος: Ο Θανάσης Νεοφώτιστος διαγωνίζεται με τη «Λεωφόρο Πατησίων»

Ο βραβευμένος νεαρός σκηνοθέτης είναι ο δεύτερος Έλληνας που συμμετέχει φέτος στο Φεστιβάλ Βενετίας, με ένα δωδεκάλεπτο μονοπλάνο-δυναμίτη.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

The Review / «Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Γιάννης Καντέα-Παπαδόπουλος, κριτικός στο Αθηνόραμα, αναλύουν τη νέα ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ, που μόλις κυκλοφόρησε στις αίθουσες και τρομάζει τους Αμερικανούς θεατές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου μιλούν για την αγαπημένη εκπομπή των booklovers

Οθόνες / «Βιβλιοβούλιο»: Μια διόλου σοβαροφανής τηλεοπτική εκπομπή για το βιβλίο

Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου ήταν κάποτε «ανταγωνιστές». Και πια κάνουν μαζί την αγαπημένη εκπομπή των βιβλιόφιλων, τη μοναδική που υπάρχει για το βιβλίο στην ελληνική τηλεόραση, που επικεντρώνεται στη σύγχρονη εκδοτική παραγωγή και έχει καταφέρει να είναι ευχάριστη και ενημερωτική.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μην ανοίγεις την πόρτα

Οθόνες / «Μην ανοίγεις την πόρτα»: Το χειροποίητο αλλά καθόλου ερασιτεχνικό θρίλερ των Unboxholics

Η πρώτη τους ταινία είναι λογικό να αποτελεί τη συνισταμένη των επιρροών τους αλλά και τόσο παρήγορο να συνορεύει με ένα λιντσικό σύμπαν ψυχολογικού θρίλερ, αντί να αναπαράγει απότομες τρομάρες και δωρεάν ανατριχίλες. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία  στη μνήμη

Daily / The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία στη μνήμη

Σατιρικό δράμα και περιπέτεια κατασκοπίας συγχρόνως, η νέα φιλόδοξη σειρά του HBO διαθέτει, ανάμεσα στα άλλα σημαντικά της ατού, τον Παρκ Τσαν-γουκ στη σκηνοθεσία και τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ σε τέσσερις διαφορετικούς ρόλους.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Τελικά, είναι ο Τομ Ρίπλεϊ γκέι; 

Βιβλίο / Τελικά, είναι γκέι ο Τομ Ρίπλεϊ;

Το ερώτημα έχει τη σημασία του. Η δολοφονία του Ντίκι Γκρίνλιφ από τον Ρίπλεϊ, η πιο συγκλονιστική από τις πολλές δολοφονίες που διαπράττει σε βάθος χρόνου ο χαρακτήρας, είναι και η πιο περίπλοκη επειδή είναι συνυφασμένη με τη σεξουαλικότητά του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Pulp Fiction / Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Ο Κόπολα πούλησε τα φημισμένα αμπέλια του και σκάρωσε ένα από τα ακριβότερα στοιχήματα στην ιστορία του σινεμά. Όμως, το Φεστιβάλ Καννών των auteurs και των κινηματογραφιστών αιχμής έχει τόση ανάγκη τους καταξιωμένους δημιουργούς μιας αλλοτινής εποχής;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιώργος Αρβανίτης: «Έλεγα "είμαι καλύτερος" και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Αρβανίτης: «Πείσμωνα για να γίνω ο καλύτερος και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Από μια νιότη γεμάτη αντιξοότητες, ο τροχός για εκείνον γύρισε, η ζωή του στράφηκε στο φως και έγινε βιβλίο. Η Ευρώπη τον ανακάλυψε από τις ταινίες του Αγγελόπουλου, στις ιστορίες του πρωταγωνιστούν ο Φίνος, ο Μαστρογιάνι και ο Κουροσάβα. Ο πολυβραβευμένος διευθυντής φωτογραφίας που ήταν «πάντα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος» είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Οθόνες / Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Ο διάσημος Ελληνογάλλος σκηνογράφος του Χόλιγουντ μιλά στη LiFO για την τέχνη του, για το «Independence Day», το «Dark City», το «Poor Things» και την «Barbie», και για τότε που ο Φίντσερ του ζήτησε να του σχεδιάσει έναν δονητή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Back to Black»: Aξίζει η κινηματογραφική βιογραφία της Έιμι Γουάινχαουζ

The Review / «Back to Black»: Είναι η ταινία για την Έιμι Γουάινχαουζ αντάξια του μύθου της;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Άκης Καπράνος είδαν την ταινία της Σαμ Τέιλορ-Τζόνσον μέχρι τέλους, επιβίωσαν και βρέθηκαν στο στούντιο της LiFO για να συζητήσουν για την εμπειρία τους και για τα στοιχεία που κάνουν καλή μια κινηματογραφική μουσική βιογραφία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ!»

Οθόνες / Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ»

Με αφορμή τον πολυσυζητημένο «Εμφύλιο Πόλεμο» του Άλεξ Γκάρλαντ, η Αμερικανίδα ηθοποιός συζητά με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για τους ρόλους που την απελευθερώνουν, για την ανάγκη να υπάρχουν γυναίκες ηγέτιδες στην πολιτική, για τα πιο ιδιαίτερα σενάρια που έχουν πέσει στα χέρια της, όπως αυτό της τελευταίας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ