Τραύματα, καταχρήσεις και ντροπή: Η εξομολόγηση της Ντέμι Μουρ

Τραύματα, καταχρήσεις και ντροπή: Η εξομολόγηση της Ντέμι Μουρ Facebook Twitter
«Αν κουβαλάς μέσα σου ένα πηγάδι ντροπής και τραυμάτων, ούτε τα λεφτά, ούτε η επιτυχία ούτε η δημοσιότητα μπορούν να το γεμίσουν»... Φωτ.: Ramona Rosales / The New York Times
0

Το βιβλίο με τα απομνημονεύματα της 56χρονης ηθοποιού με την πολυτάραχη ζωή και καριέρα που θα κυκλοφορήσει στο τέλος Σεπτεμβρίου με τίτλο "Inside Out", αποτελεί ένα αποκαλυπτικό αφήγημα, στο οποίο εξιστορούνται όχι μόνο οι πιο γνωστές πτυχές της πορείας της – η διαδρομή στο Χόλιγουντ και οι γάμοι της με τον Μπρους Γουίλις και τον Άστον Κούτσερ – αλλά και στοιχεία που δεν έχουν εμφανιστεί ποτέ στη δημοσιότητα, όπως η τραυματική της παιδική ηλικία και οι πρόσφατη και παραλίγο μοιραία επιστροφή της στις καταχρήσεις ουσιών.

Όπως γράφει χαρακτηριστικά στο βιβλίο, «αν κουβαλάς μέσα σου ένα πηγάδι ντροπής και τραυμάτων, ούτε τα λεφτά, ούτε η επιτυχία ούτε η δημοσιότητα μπορούν να το γεμίσουν».

Τραύματα, καταχρήσεις και ντροπή: Η εξομολόγηση της Ντέμι Μουρ Facebook Twitter
Παιδική φωτογραφία "με την αγαπημένη μου μαϊμού" (από το προσωπικό αρχείο της Demi Moore)

Όταν όμως έχασε στον έκτο μήνα εγκυμοσύνης το παιδί που θα αποκτούσαν μαζί με τον Άστον Κούτσερ, άρχισε να πίνει ξανά και να κατηγορεί τον εαυτό της για την απώλεια.

Η ανατροφή της Ντέμι Μουρ ήταν γεμάτη συνεχείς μετακινήσεις μέχρι να κατασταλάξει η οικογένειά της στη Νότια Καλιφόρνια. Κατά τη διάρκεια αυτής της πορείας, ο ρόλος που της είχε αναθέσει ο πατέρας της ήταν να εμποδίζει και η ίδια κάποια από τις τακτικές απόπειρες αυτοκτονίας της μητέρας της και μόνο αφότου χώρισαν έμαθε ότι εκείνος δεν ήταν ο βιολογικός της πατέρας.

Γράφει επίσης ότι είχε πέσει θύμα βιασμού στα 15 της και ότι έφυγε από τα σπίτι της μητέρας της ακολουθώντας έναν κιθαρίστα τη μέρα που έκλεισε τα 16. Δύο χρόνια αργότερα παντρεύτηκε τον ροκ μουσικό Φρέντι Μουρ, σ' έναν γάμο τον οποίο γρήγορα άρχισε να υπονομεύει με τις διαρκείς της απιστίες, ενώ συγχρόνως είχε ξεκινήσει η κινηματογραφική της καριέρα με μια σειρά από 80's νεανικές ταινίες.

Τραύματα, καταχρήσεις και ντροπή: Η εξομολόγηση της Ντέμι Μουρ Facebook Twitter
Προετοιμασία για τον ρόλο της στο "Ghost" (από το προσωπικό αρχείο της Demi Moore)

Αργότερα, θα παντρευόταν τον Μπρους Γουίλις – λίγο καιρό μετά από την οριστική αναβολή του προγραμματισμένου γάμου της με τον Εμίλιο Εστέβεζ – με τον οποί απέκτησε τρεις κόρες, την Ράμερ, την Σκάουτ και την Ταλούλα. Εκείνη την εποχή (αρχές 90's) πρωταγωνιστούσε σε κάποιες από τις πιο επιτυχημένες ταινίες της καριέρας της, όπως το "Ghost" και η «Ανήθικη πρόταση». Σύντομα, όμως, η πορεία της άρχισε να εκτροχιάζεται και τα συνεχή δημοσιεύματα που την παρουσίαζαν ως άπληστη και μη συνεργάσιμη δεν βοηθούσαν καθόλου.

Μετά το διαζύγιο της από τον Γουίλις και τον θάνατο της μητέρας της, η Μουρ αποσύρθηκε από την ηθοποιία για να εστιάσει στην ανατροφή των κοριτσιών, με σποραδικές μόνο εμφανίσεις, όπως στο σίκουελ των «Άγγελων του Τσάρλι», "Charlie's Angels: Full Throttle". Δεν ήταν πολύ παραπάνω από 40, παρ' όλ' αυτά αναρωτιόταν αν έχει τελειώσει για πάντα με το Χόλιγουντ.

Τραύματα, καταχρήσεις και ντροπή: Η εξομολόγηση της Ντέμι Μουρ Facebook Twitter
Με τον Μπρους Γουίλις το 1987, τη χρονιά του γάμου τους

Το 2003 ξεκίνησε να βγαίνει με τον Άστον Κούτσερ, αγνοώντας τις κακίες για την 15χρονη διαφορά ηλικίας τους, απολαμβάνοντας όπως γράφει στο βιβλίο, «μια προσωπική ανακαίνιση, σα να πήγα πίσω στο χρόνο για να νιώσω πώς είναι να είμαι νέα ξανά, μαζί του, χωρίς τα βάσανα που είχα όταν ήμουν είκοσι». Όταν όμως έχασε στον έκτο μήνα εγκυμοσύνης το παιδί που θα αποκτούσαν μαζί, άρχισε να πίνει ξανά και να κατηγορεί τον εαυτό της για την απώλεια. Παντρεύτηκαν πάντως το 2005 και αμέσως αναζήτησαν τρόπους για να μείνει ξανά έγκυος. Ο αλκοολισμός της όμως χειροτέρευε παράλληλα με την κατάχρηση χαπιών Vicodin και σα να μην έφτανε αυτό, έμαθε ότι ο Κούτσερ την απατούσε. (Χώρισαν το 2011 και το διαζύγιο βγήκε δύο χρόνια μετά).

Τραύματα, καταχρήσεις και ντροπή: Η εξομολόγηση της Ντέμι Μουρ Facebook Twitter
Με τον Άστον Κούτσερ το 2005

Τα πράγματα έγιναν ακόμα χειρότερα. Ενώ βρισκόταν σε ένα πάρτι (με την κόρη της Ράμερ μάλιστα) σωριάστηκε με σπασμούς αφότου είχε καπνίσει συνθετική κάνναβη και είχε εισπνεύσει υποξείδιο του αζώτου. Η ηδονιστική της συμπεριφορά είχε ήδη αποξενώσει τις άλλες δύο κόρες της. Καμία από τις τρεις δεν θα επικοινωνούσε μαζί της για καιρό.

Η διαδικασία «επανένταξης» υπήρξε αργή καθώς ξεκίνησε να ακολουθεί διάφορα προγράμματα απεξάρτησης. Σταδιακά όμως η ψυχική και σωματική υγεία επανήλθε, όπως και η καλή σχέση με τις κόρες της, και πριν από δύο χρόνια αποφάσισε να κάτσει να γράψει το "Inside Out", «όχι για τα λεφτά, αλλά για να αντικαταστήσει την εικόνα που ενδεχομένως έχει ο κόσμος για εκείνη», όπως δηλώνει στους New York Times. «Υπάρχουν άλλωστε πιο εύκολοι τρόποι να βγάλεις λεφτά».

Με στοιχεία από τους New York Times

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

«Είχα θέμα με το αλκοόλ όταν χώρισα»: Ο Μπραντ Πιτ μιλά για την πρόσφατη αποτοξίνωσή του και την χρυσή χρονιά που διανύει

Οθόνες / «Είχα θέμα με το αλκοόλ όταν χώρισα»: Ο Μπραντ Πιτ μιλά για την πρόσφατη αποτοξίνωσή του και την χρυσή χρονιά που διανύει

«Όταν νιώσεις ότι επιτέλους αγκάλιασες κάτι, είναι καιρός να αναζητήσεις άλλη αγκαλιά» δηλώνει ο 55χρονος σταρ και παραγωγός που ζει φέτος ως ηθοποιός μια από τις πιο δημιουργικές περιόδους της καριέρας του
Ανταπόκριση από τη Βενετία: Laundromat, o ακτιβισμός της Μέριλ Στριπ

Οθόνες / Ανταπόκριση από τη Βενετία: Laundromat, o ακτιβισμός της Μέριλ Στριπ

Η νέα ταινία του Στίβεν Σόντερμπεργκ βγάζει στην οθόνη τα άπλυτα της εταιρείας Μόσακ-Φονσέκα, που εξέθεσαν ανεπανόρθωτα τα έγγραφα του Παναμά, τα πολυσυζητημένα Panama Papers
ΑΠΟ ΤΟ ΘΟΔΩΡΗ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιώργος Αρβανίτης: «Έλεγα "είμαι καλύτερος" και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Αρβανίτης: «Πείσμωνα για να γίνω ο καλύτερος και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Από μια νιότη γεμάτη αντιξοότητες, ο τροχός για εκείνον γύρισε, η ζωή του στράφηκε στο φως και έγινε βιβλίο. Η Ευρώπη τον ανακάλυψε από τις ταινίες του Αγγελόπουλου, στις ιστορίες του πρωταγωνιστούν ο Φίνος, ο Μαστρογιάνι και ο Κουροσάβα. Ο πολυβραβευμένος διευθυντής φωτογραφίας που ήταν «πάντα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος» είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Οθόνες / Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Ο διάσημος Ελληνογάλλος σκηνογράφος του Χόλιγουντ μιλά στη LiFO για την τέχνη του, για το «Independence Day», το «Dark City», το «Poor Things» και την «Barbie», και για τότε που ο Φίντσερ του ζήτησε να του σχεδιάσει έναν δονητή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Back to Black»: Aξίζει η κινηματογραφική βιογραφία της Έιμι Γουάινχαουζ

The Review / «Back to Black»: Είναι η ταινία για την Έιμι Γουάινχαουζ αντάξια του μύθου της;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Άκης Καπράνος είδαν την ταινία της Σαμ Τέιλορ-Τζόνσον μέχρι τέλους, επιβίωσαν και βρέθηκαν στο στούντιο της LiFO για να συζητήσουν για την εμπειρία τους και για τα στοιχεία που κάνουν καλή μια κινηματογραφική μουσική βιογραφία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ!»

Οθόνες / Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ»

Με αφορμή τον πολυσυζητημένο «Εμφύλιο Πόλεμο» του Άλεξ Γκάρλαντ, η Αμερικανίδα ηθοποιός συζητά με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για τους ρόλους που την απελευθερώνουν, για την ανάγκη να υπάρχουν γυναίκες ηγέτιδες στην πολιτική, για τα πιο ιδιαίτερα σενάρια που έχουν πέσει στα χέρια της, όπως αυτό της τελευταίας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η Αστυγραφία πάει σινεμά

Οθόνες / Αστυγραφίες στην οθόνη: 24 ταινίες με πρωταγωνιστή την πόλη προβάλλονται στο αφιέρωμα της Ταινιοθήκης

Το πρόγραμμα που έχει καταρτιστεί σε συνεργασία με την Πινακοθήκη περιλαμβάνει 24 ταινίες, μεγάλου και μικρού μήκους, μυθοπλασίας αλλά και ντοκιμαντέρ, ελληνικές και ξένες, όπου πρωταγωνιστεί η πόλη αλλά και αναγνωρίσιμοι τύποι της ανθρωπογεωγραφίας και της κοινωνικής διαστρωμάτωσης.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Οθόνες / Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Ο σκηνοθέτης της ταινίας «Κάμπια Νύμφη Πεταλούδα» μίλησε στη LIFO για τον γραμμικό χρόνο, για την ανάγκη να δώσουμε φωνή στα ανείπωτα και για όσα κρύβονται πίσω από αυτόν τον ιδιαίτερο τίτλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Οθόνες / Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Ο κορυφαίος σκηνοθέτης χρηματοδότησε μόνος του την παραγωγή του φιλόδοξου “Megalopolis” που προβλήθηκε πριν μερικές μέρες σε κλειστό κύκλο επιφανών εκπροσώπων του Χόλιγουντ και τώρα βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την διανομή της με τα μεγάλα στούντιο
THE LIFO TEAM