«Love, Antosha»: Συγκινητική ελεγεία για το πρόωρα χαμένο ταλέντο του Άντον Γιέλτσιν

«Love, Antosha»: Συγκινητική ελεγεία για το πρόωρα χαμένο ταλέντο του Άντον Γιέλτσιν Facebook Twitter
Στην ταινία γίνεται αναφορά και στη σχέση του με την Κρίστεν Στιούαρτ, η οποία δηλώνει στο ντοκιμαντέρ ότι τον είχε ερωτευτεί στα γυρίσματα της ταινίας "Fierce People" του 2005, αλλά δεν βρήκε ανταπόκριση
0

Τρία χρόνια σχεδόν μετά τον τραγικό και φρικτό και απίστευτα άτυχο θάνατό ένας από τους πιο ταλαντούχους και ευαίσθητους και δημιουργικούς ηθοποιούς της γενιάς του, του Άντον Γιέλτσιν, σε ηλικία 27 μόλις ετών – συνεθλίβη από το ίδιο του το τζιπ στον τοίχο της αυλής του σπιτιού του – ένα νέο ντοκιμαντέρ που έκανε πρεμιέρα στο πρόσφατο φεστιβάλ του Sundance και θα βγει στις αίθουσες τον προσεχή Αύγουστο, ξετυλίγει με συγκινητικό τρόπο διάφορες πτυχές της σύντομης ζωής του, όπως φαίνεται και από το βαθιά συναισθηματικό trailer που μόλις κυκλοφόρησε.

Η ταινία "Love, Antosha" («Αντόσα» ήταν το χαϊδευτικό του, ρωσικής καταγωγής γαρ) χρησιμοποιεί παλιότερο υλικό και «εκ των υστέρων» συνεντεύξεις με φίλους, συναδέλφους, διάσημους και διάσημες σταρ που συνεργάστηκε (ή και κάτι παραπάνω) ο αδικοχαμένος ηθοποιός που έγινε κυρίως γνωστός στο ευρύ κοινό από τα πρόσφατα κινηματογραφικά Star Trek αλλά είχε καθηλώσει με τις ερμηνείες του τους θεατές πολλών λιγότερο προβεβλημένων ταινιών.

Στην ταινία μιλάει επίσης μια άλλη σούπερ σταρ, η Τζένιφερ Λόρενς, η οποία τον θυμάται ως το άτομο που την είχε βοηθήσει πιο πολύ από κάθε άλλο συνάδελφό της να βρει τον τρόπο να λειτουργεί με διαφορετικούς τρόπους σε μια σκηνή.

Στο ντοκιμαντέρ που γύρισε ο Γκάρετ Πράις, παρουσιάζονται και οι λοιπές καλλιτεχνικές ανησυχίες - πέραν της υποκριτικής – που απασχολούσαν τον νεαρό Άντον Βικτόροβιτς Γιέλτσιν που είχε γεννηθεί στην Αγία Πετρούπολη, αλλά από μωρό βρέθηκε στο Λος Άντζελες και από μικρός είχε απορροφηθεί από το σινεμά, τη φωτογραφία και τη μουσική.

«Love, Antosha»: Συγκινητική ελεγεία για το πρόωρα χαμένο ταλέντο του Άντον Γιέλτσιν Facebook Twitter
Συγκινητικές είναι και οι αφηγήσεις φίλων του στην ταινία που εστιάζουν στην «άρρωστη» σινεφιλία του Άντον, ο οποίος γαλουχήθηκε από τον πατέρα του στα κινηματογραφικά αριστουργήματα του 20ου αιώνα.

Η ταινία περιλαμβάνει και εκτεταμένες συνεντεύξεις με τους γονείς του, οι οποίοι θα μπορούσαν να είναι και οι ίδιοι αντικείμενο κινηματογραφικής βιογραφίας.

Μέσα από την οικεία και τρυφερή ματιά του ντοκιμαντέρ, μαθαίνουμε ότι ο Βίκτορ Γιέλτσιν και η Ιρίνα Κορίνα – κορυφαίοι εκπρόσωποι του ρωσικού καλλιτεχνικού πατινάζ – αναστατωμένοι από την κατάρρευση της Σοβιετικής Ένωσης στα τέλη της δεκαετίας του '80 και τρομοκρατημένοι από ένα κύμα αντισημιτισμού που ξεσπά στη χώρα, αποφασίζουν να εγκαταλείψουν τη χώρα μαζί με τον νεογέννητο γιο τους.

Μαθαίνουμε επίσης ότι έπασχε από κυστική ίνωση ή αλλιώς ινοκυστική νόσο, η οποία αποτελεί ένα από τα πιο διαδεδομένα κληρονομικά νοσήματα και απαιτεί ώρες θεραπείας και ασκήσεων (Το μέσο προσδόκιμο ζωής για κάποιον που πάσχει από τη νόσο είναι τα 37 χρόνια, και για να μην τον αναστατώσουν, οι γονείς του δεν του είχαν αποκαλύψει τη διάγνωση μέχρι που έγινε έφηβος).

Στην ταινία γίνεται αναφορά και στη σχέση του με την Κρίστεν Στιούαρτ, η οποία δηλώνει στο ντοκιμαντέρ ότι τον είχε ερωτευτεί στα γυρίσματα της ταινίας "Fierce People" του 2005, αλλά δεν βρήκε ανταπόκριση. Στην ταινία μιλάει επίσης μια άλλη σούπερ σταρ, η Τζένιφερ Λόρενς, η οποία τον θυμάται ως το άτομο που την είχε βοηθήσει πιο πολύ από κάθε άλλο συνάδελφό της να βρει τον τρόπο να λειτουργεί με διαφορετικούς τρόπους σε μια σκηνή.

«Love, Antosha»: Συγκινητική ελεγεία για το πρόωρα χαμένο ταλέντο του Άντον Γιέλτσιν Facebook Twitter
Οι γονείς του Άντον - ο Βίκτορ Γιέλτσιν και η Ιρίνα Κορίνα – υπήρξαν κορυφαίοι εκπρόσωποι του ρωσικού καλλιτεχνικού πατινάζ

Ο Κρις Πάιν, από την άλλη, μιλάει για τις περίεργες, καλλιτεχνικές, νυχτερινές εξορμήσεις του συνάδελφου και φίλου του, ο οποίος επέλεγε πάντα να φωτογραφίζει τις πιο επικίνδυνες και περιθωριακές καταστάσεις στο υπογάστριο του Λος Άντζελες.

Συγκινητικές είναι και οι αφηγήσεις φίλων του στην ταινία που εστιάζουν στην «άρρωστη» σινεφιλία του Άντον, ο οποίος γαλουχήθηκε από τον πατέρα του στα κινηματογραφικά αριστουργήματα του 20ου αιώνα. Λίγο πριν τον θάνατό του, είχε ολοκληρώσει μάλιστα ένα κινηματογραφικό σενάριο και είχε εξασφαλίσει και χορηγία για να το γυρίσει. Ο τίτλος του ήταν "Travis"΄από το μικρό όνομα του πρωταγωνιστή στον «Ταξιτζή» του Σκορσέζε.

 
Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί να δει κανείς το «Φοινικικό σχέδιο» αν δεν είναι φαν του Γουές Άντερσον;

The Review / Γιατί να δει κανείς το «Φοινικικό σχέδιο» αν δεν είναι φαν του Γουές Άντερσον;

O Χρήστος Παρίδης συζητά με τη Βένα Γεωργακοπούλου για την τελευταία ταινία του Τεξανού δημιουργού. Πρόκειται, τελικά, για μια αντικαπιταλιστική αλληγορία της εποχής μας;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Army of Lovers», όπως «Στρατός Εραστών»

Οθόνες / «Army of Lovers»: Μια ταινία για τα ζευγάρια εραστών του Ιερού Λόχου

Ο σκηνοθέτης Λευτέρης Χαρίτος εξηγεί πώς αποφάσισε να θίξει ένα θέμα που για αιώνες θεωρείται ταμπού: τις ερωτικές σχέσεις μεταξύ αντρών στην Αρχαία Ελλάδα, ακόμη και στο πεδίο της μάχης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Tsoula Festival

Μουσική / Tsoula Festival: Το πιο φρέσκο νησιώτικο φεστιβάλ στήνεται στην Αστυπάλαια

Με όνομα εμπνευσμένο από το παραδοσιακό φυλαχτό του νησιού, το φεστιβάλ που οραματίστηκαν τρεις δημοσιογράφοι στρέφει τα βλέμματα στην «πεταλούδα του Αιγαίου» – και έχουμε αποκλειστικά το πλήρες πρόγραμμά του.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Τζόυς Ευείδη

Οι Αθηναίοι / Τζόυς Ευείδη: «Φαίνομαι πολύ κουλ; Μπα, ρόλος είναι»

Αν της είχαν κάνει στο θέατρο όσες επαγγελματικές προτάσεις είχε ως σερβιτόρα, θα ήταν η Βουγιουκλάκη – όπως λέει. Κι αν και συχνά αυτολογοκρίνεται, δεν κρύβεται πίσω από τις λέξεις. Είναι μια αγαπητή κωμική ηθοποιός, που κάποτε ήθελε να παίξει δραματικούς ρόλους. Και είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Sonny boy: Ο Αλ Πατσίνο με τα δικά του λόγια

Pulp Fiction / Sonny boy: Ο Αλ Πατσίνο με τα δικά του λόγια

Mε αφορμή την βιογραφία του που μόλις κυκλοφόρησε στα Ελληνικά, ανατρέχουμε στη ζωή και την καριέρα του κορυφαίου σταρ, που προσπάθησε πολύ να αποφύγει τη διασημότητα, αλλά, ευτυχώς για εμάς, απέτυχε.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Είναι «καταραμένη» η κινηματογραφική βιογραφία του Μάικλ Τζάκσον;

Οθόνες / Είναι «καταραμένη» η κινηματογραφική βιογραφία του Μάικλ Τζάκσον;

Νέα αναβολή πήρε η ταινία «Michael» ενώ η παραγωγή ανακοίνωσε την έναρξη επιπλέον γυρισμάτων, τα οποία ενδεχομένως θα επιχειρήσουν να ασχοληθούν με τις βαριές κατηγορίες εις βάρος του αείμνηστου «Βασιλιά της ποπ».
THE LIFO TEAM
Τι είναι το IMAX που, μετά τη Θεσσαλονίκη, έρχεται και στην Αθήνα

Οθόνες / Τι είναι το IMAX που, μετά τη Θεσσαλονίκη, έρχεται και στην Αθήνα

Η ανακοίνωση των Village Cinemas γεμίζει χαρά τους Αθηναίους σινεφίλ που πρόκειται να αποκτήσουν τη δική τους αίθουσα IMAX. Τι είναι, όμως, η τεχνολογία IMAX και γιατί μέχρι πρότινος είχε μόνο η Θεσσαλονίκη πιστοποιημένη αίθουσα;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ερωτικές ιστορίες κάτω από τα αστέρια στο Cine Paris

Οθόνες / Ερωτικές ιστορίες κάτω από τα αστέρια στο Cine Paris

Ένα υπέροχο κινηματογραφικό αφιέρωμα στο στέκι της Πλάκας, με παλιές δόξες, όπως το «Brief Encounter» και το «Roman Holiday» αλλά και πιο σύγχρονες, όπως το κομψοτέχνημα «In the Mood for Love» και το σπαραχτικό «Cold War».
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Βασίλη και Δάφνη, πώς γυρίσατε την πιο αφοπλιστική ερωτική σκηνή του ελληνικού σινεμά;

Lifo Videos / Βασίλη και Δάφνη, πώς γυρίσατε την πιο αφοπλιστική ερωτική σκηνή του ελληνικού σινεμά;

Ο βραβευμένος σκηνοθέτης και σεναριογράφος Βασίλης Κεκάτος, μαζί με την πρωταγωνίστριά του, Δάφνη Πατακιά, μιλούν για όσα έζησαν στα γυρίσματα της ταινίας «Οι άγριες μέρες μας» – μιας ιστορίας με χαρακτήρες που είναι «γλυκά τσογλανάκια».
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
«Made in Vain»: Γιατί ένας άνθρωπος θέλει να γίνει bodybuilder;

Οθόνες / «Made in Vain»: Γιατί ένας άνθρωπος θέλει να γίνει bodybuilder;

Ένα αποκαλυπτικό ελληνικό ντοκιμαντέρ που αποτυπώνει την ωμή αλήθεια για το άθλημα του bodybuilding –έναν κόσμο όπου δοκιμάζονται τα όρια σώματος και πνεύματος– έρχεται στις αίθουσες την Πέμπτη 29 Μαΐου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ