«Έχουμε παιδιά και στεγαστικό δάνειο και τη μάνα σου και τη μάνα μου - πώς να μην τα παίξουμε;»

«Έχουμε παιδιά και στεγαστικό δάνειο και τη μάνα σου και τη μάνα μου - πώς να μην τα παίξουμε;» Facebook Twitter
Ο Τομ (Κρις Ο' Ντόουντ) και η Λουίζ (Ρόζαμουντ Πάικ) συναντιόνται κάθε βδομάδα την ίδια ώρα, στην ίδια παμπ και παραγγέλνουν το ίδιο ποτό: μπύρα London Pride εκείνος, λευκό κρασί εκείνη. Συζητάνε, πίνουν το ποτό τους και μετά φεύγουν βιαστικοί για το ραντεβού τους με τον σύμβουλο του γάμου τους.
0

Ο Τομ (Κρις Ο' Ντόουντ) και η Λουίζ (Ρόζαμουντ Πάικ) συναντιόνται κάθε βδομάδα την ίδια ώρα, στην ίδια παμπ και παραγγέλνουν το ίδιο ποτό: μπύρα London Pride εκείνος, λευκό κρασί εκείνη. Συζητάνε, πίνουν το ποτό τους και μετά φεύγουν βιαστικοί για το ραντεβού τους με τον σύμβουλο του γάμου τους.

Τέλος επεισοδίου.

Ο Τομ και η Λουίζ είναι το «προβληματικό» ζευγάρι που πρωταγωνιστεί στη νέα τηλεοπτικής σειράς που έγραψε ο Νικ Χόρνμπι, ο δημοφιλής συγγραφέας βιβλίων όπως το "High Fidelity", το "Για ένα αγόρι", το "Πώς να είσαι καλός" και το αυτοβιογραφικό "Ο πυρετός της μπάλας". Η σειρά λέγεται "State of the Union" και αποτελείται από δέκα επεισόδια.

Πρόκειται για μια κωμωδία για έναν σύγχρονο γάμο με το γνωστό μίγμα διεισδυτικής σάτιρας και ρομαντισμού που διακρίνει τα πιο αγαπημένα βιβλία του συγγραφέα, εκεί όμως που καινοτομεί η σειρά είναι στην οικονομία της φόρμας της.

Κάθε επεισόδιο είναι γυρισμένο στην ίδια βικτωριανή παμπ του νοτιοδυτικού Λονδίνου, εκτυλίσσεται σε πραγματικό χρόνο και διαρκεί μόνο δέκα λεπτά – όσο χρειάζεται στους δύο χαρακτήρες να καταπιούν λίγο υγρό κουράγιο πριν φύγουν για το γραφείο του θεραπευτή που ο θεατής δεν βλέπει ποτέ.

Κατά έναν τρόπο, η σειρά αποτελεί ένα πείραμα που επιχειρεί να αντιληφθεί εκ νέου τον τρόπο παραγωγής αλλά και κατανάλωσης μις τηλεοπτικής σειράς. Όπως δήλωσε η Ρόζαμουντ Πάικ, «έχει κάτι το βαθιά πνευματώδες το γεγονός ότι ο θεατής μένει πάντα πίσω, μένει εκτός του 'κυρίως γεγονότος'».

Ο Νικ Χόρνμπι από τη μεριά του δηλώνει ότι δεν πρόκειται για αυτοβιογραφικό πρότζεκτ (παρότι συμπληρώνει ότι η διαδικασία του είναι οικεία, για να προσθέσει ότι εκείνος τελικά χώρισε) και ότι είχε ονειρευτεί τους δύο χαρακτήρες, τον άνεργο μουσικοκριτικό Τομ και την γεροντολόγο Λουίζ, πολλά χρόνια πριν, αλλά όχι απαραίτητα ως πρωταγωνιστές τηλεοπτικής σειράς.

«Έχουμε παιδιά και στεγαστικό δάνειο και τη μάνα σου και τη μάνα μου - πώς να μην τα παίξουμε;» Facebook Twitter
τη σειρά έγραψε ο Νικ Χόρνμπι, ο δημοφιλής συγγραφέας βιβλίων όπως το "High Fidelity", το "Για ένα αγόρι" και το "Πώς να είσαι καλός"

Τη σειρά σκηνοθετεί ο Στίβεν Φρίαρς, ο οποίος βεβαίως είχε γυρίσει και την σταθερά δημοφιλή μεταφορά στην οθόνη του βιβλίου του Χόρνμπι, "High Fidelity" με πρωταγωνιστή τον Τζον Κιούζακ.

Τα περισσότερα επεισόδια γυρίστηκαν πέρσι τον Ιούλιο στο Λονδίνο στη διάρκεια ενός από τους πιο αλύπητους καύσωνες της πρόσφατης ιστορίας της βρετανικής πρωτεύουσας. Κατά τα γυρίσματα, το κρασοπότηρο της Πάικ γέμιζε διαρκώς με αραιωμένο χυμό μήλο ενώ ο Κρις Ο' Ντόουντ έπινε μπύρα χωρίς αλκοόλ με την προσθήκη σόδας. Μετά την ολοκλήρωση των καθημερινών λήψεων, οι δύο τους παρέμεναν στην παμπ για να μοιραστούν ένα μπουκάλι (πραγματικό) κρασί και να προβάρουν τους διαλόγους της επόμενης μέρας.

Όπως και κάποιες άλλες πρόσφατες τηλεοπτικές «συζυγικές» κομεντί όπως το "Catastrophe" ή το "Divorce," το "State of the Union" αντιμετωπίζει μάλλον καχύποπτα τον γάμο και τα παιδιά – περισσότερο ως την πηγή των προβλημάτων των κεντρικών χαρακτήρων παρά ως την λύση τους.

«Έχουμε παιδιά και στεγαστικό δάνειο και τη μάνα σου και τη μάνα μου και τα σχολεία και δουλειά και μη δουλειά», λέει η Λουίζ σε ένα από τα επεισόδια. «Πώς να μην καταρρεύσουμε ψυχολογικά μετά;»

Η σειρά ξεκινά την Δευτέρα στο Sundance TV και τα επεισόδια θα προβάλλονται κάθε εργάσιμη μέρα για τις επόμενες δύο εβδομάδες. Η σειρά επίσης θα είναι διαθέσιμη και στον ιστότοπο του καναλιού SundanceTV.com.

Δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα η παραγωγή δεύτερου κύκλου της σειράς, ο Χόρνμπι πάντως έχει μια σχετική ιδέα: ίδιο ακριβώς φορμάτ, διαφορετικό ζευγάρι. Μήπως όμως είναι υπερβολικά σύντομη η διάρκεια των επεισοδίων; Μήπως παραχαϊδεύει την όλο και πιο περιορισμένη χρονικά συγκέντρωσή μας;

Ο συγγραφέας γελάει με την ερώτηση: «Είναι σχεδόν βέβαιο ότι σε είκοσι χρόνια η σειρά θα ανήκει στη Χρυσή Εποχή του τηλεοπτικού δράματος μεγάλου μήκους. Όπως πάει το πράγμα, σύντομα δεν θα βλέπουμε τίποτα που να διαρκεί πάνω από ένα λεπτό».

Με στοιχεία από τους New York Times

Οθόνες
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πριν από το break, ο Γιώργος Λάνθιμος τα λέει όλα

Οθόνες / Γιώργος Λάνθιμος: «Το θέμα είναι πώς ξαναβρίσκεις τη χαρά»

Παραδέχεται πως η δημιουργία ενός έργου τέχνης δεν είναι μια ανώδυνη διαδικασία. Και πως χρειάζεται ένα διάλειμμα. Πήρε στάση απέναντι σε όσα συμβαίνουν στη Γάζα γιατί «Αν είσαι άνθρωπος με οποιαδήποτε ενσυναίσθηση, δεν μπορείς να μη μιλήσεις». Λίγο πρίν την κυκλοφορία της ταινίας Βουγονία που σκηνοθετεί, ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Θανάσης Βαλτινός: Η νουβέλα «Η Κάθοδος των Εννιά» του διακεκριμένου συγγραφέα

Οθόνες / «Η Κάθοδος των Εννιά»: Η διάσημη νουβέλα του Θανάση Βαλτινού

Πεθαίνει σαν σήμερα ο διακεκριμένος Έλληνας συγγραφέας. Αυτή είναι η ιστορία ενός από τα εμβληματικότερα βιβλία του και η βραβευμένη μεταφορά της στον κινηματογράφο, το 1984, από τον Χρίστο Σιοπαχά.
ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ
Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Οθόνες / Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Με αφορμή το αφιέρωμα που ετοίμασε το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για μία από τις σπουδαιότερες ηθοποιούς της εποχής μας, επιλέγουμε 10 ταινίες της, στις οποίες έχει αποτυπωθεί η τεράστια υποκριτική της δυναμική και η ικανότητά της να μεταμορφώνεται εσωτερικά με κάθε ρόλο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Οθόνες / Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Ένα μοναδικό μεγάλο αφιέρωμα στον σπουδαίο δημιουργό για ένα τριήμερο σε όλους τους χώρους της Στέγης, με προβολές των ταινιών του, ένα masterclass και μια συζήτησή του με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου στην Κεντρική Σκηνή.
M. HULOT
Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι να παραμένεις καλός άνθρωπος»

Οθόνες / Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι η καλοσύνη»

Υπήρξε από τις πιο αναγνωρίσιμες διεθνώς τηλεοπτικές περσόνες, όντας ο κεντρικός παρουσιαστής του MTV. Σήμερα ο 66χρονος τηλεοπτικός παραγωγός, συγγραφέας και σεναριογράφος ζει πλέον μόνιμα στην Αθήνα, όμως ο έρωτας με την Ελλάδα κρατάει από πολύ παλιά. Ο Steve Blame αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Oι 10 Καλύτερες Ελληνικές Ταινίες των ‘20s μέχρι τώρα

Η λίστα / Oι 10 καλύτερες ελληνικές ταινίες των '20s μέχρι τώρα

Ποιες ελληνικές ταινίες της τρέχουσας δεκαετίας έχουν ξεχωρίσει μέχρι στιγμής; Ρωτήσαμε 20 κριτικούς κινηματογράφου, ανθρώπους του ευρύτερου κινηματογραφικού χώρου και αθεράπευτους σινεφίλ και σας παρουσιάζουμε το top 10 που προέκυψε μέσα από το συναρπαστικό, σύνθετο μωσαϊκό του σύγχρονου ελληνικού σινεμά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να εξηγήσω απόλυτα γιατί επιστρέφω διαρκώς εκεί»

Γειτονιές της Ελλάδας / «Επιστρέφοντας, μπορεί να πιάσουμε πάλι το νήμα»

Ο σκηνοθέτης Δημήτρης Κουτσιαμπασάκος μας μιλά για το χωριό όπου γεννήθηκε, το Αρματολικό στη νότια Πίνδο, αλλά και για το νέο του ντοκιμαντέρ, «Τα τέρματα του Αυγούστου», που διαδραματίζεται εκεί.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Οθόνες / Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Από μια ρετροσπεκτίβα στην Ιζαμπέλ Ιπέρ μέχρι έναν πλήρη οδηγό του έργου του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και από το spotlight στον Μαρσέλ Πανιόλ μέχρι μια ανατρεπτική ματιά στην έννοια του plot twist, οι θεματικές ενότητες του φεστιβάλ διατηρούν αμείωτο το ενδιαφέρον μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιούλη Τσαγκαράκη: «Κάθε σπίτι έχει τον δικό του Νετανιάχου, τον δικό του Τραμπ»

Οθόνες / Γιούλη Τσαγκαράκη: Η θεία Σταματίνα από τις «Σέρρες» του Γιώργου Καπουτζίδη μιλά στη LifO

Η ταλαντούχα ηθοποιός με τον ρόλο της ίντερσεξ θείας έσπασε ταμπού και άνοιξε ξανά μια σειρά συζητήσεων για το φύλο, την LGBTQI+ κοινότητα, τα ανθρώπινα δικαιώματα. Πώς ετοιμάστηκε για το ρόλο; Πώς βλέπει τις αντιδράσεις;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Σινεμά / Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Η νέα ταινία της Ιζαμπέλ Ιπέρ, φιλμ που έρχονται από τις Κάννες, πρεμιέρες, οι μικρού μήκους του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και οι ελληνικές συμμετοχές των διαγωνιστικών τμημάτων είναι μερικοί από τους λόγους που θα μας στείλουν και φέτος στις αίθουσες του αγαπημένου κινηματογραφικού θεσμού.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Pulp Fiction / Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Προτροπή για αντίσταση ή παραίνεση για τρομοκρατία; Το αριστούργημα του Πολ Τόμας Άντερσον «Μια μάχη μετά την άλλη», οι εξαιρετικές πρόσφατες αλληγορίες «Weapons» και «Eddington», αλλά και οι αξέχαστες κινηματογραφικές αναφορές τους απασχολούν τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο και τον αρχισυντάκτη της LiFO Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Ιδέες / Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Με αφορμή το νέο ντοκιμαντέρ για μια από τις πιο αμφιλεγόμενες προσωπικότητες του 20ού αιώνα, ξαναθυμόμαστε τι είχαν απαντήσει στη LiFO οι Πέπη Ρηγοπούλου, Θωμάς Μοσχόπουλος, Δημήτρης Στεφανάκης, Θάνος Παπακωνσταντίνου, Πάνος Κούτρας και Θεόφιλος Τραμπούλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ