Ο Venom γεννήθηκε από την ένωση μιας εξωγήινης παχύρρευστης μάζας με έναν άνθρωπο

Ο Venom γεννήθηκε από την ένωση μιας εξωγήινης παχύρρευστης μάζας με έναν άνθρωπο Facebook Twitter
O Venom προέρχεται από την ένωση ενός παρασιτικού εξωγήινου οργανισμού που έχει την μορφή μιας υγρής παχύρρευστης μαύρης μάζας με έναν άνθρωπο, συνήθως.
0

1.

Τι είναι ο Venom;

Με όσο πιο απλά λόγια γίνεται, O Venom προκύπτει από την ένωση ενός παρασιτικού εξωγήινου οργανισμού (συμβιωτής) που έχει την μορφή μιας υγρής παχύρρευστης μαύρης μάζας με έναν άνθρωπο, συνήθως. Ο ξενιστής ονομάζει τον εαυτό του Venom και ο άνθρωπος αποκτά τις υπερφυσικές δυνάμεις του εξωγήινου παράσιτου.


2.

H πρώτη φορά που εμφανίστηκε στο σύμπαν της Marvel

Ήταν στο τεύχος 252 του Amazing Spider-Man το 1984, σαν το παρασιτικό κουστούμι του Spiderman που είχε μαύρο χρώμα με ένα άσπρο σήμα της αράχνης στο στήθος. Σαν κανονικός Venom εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο τεύχος 300 της δημοφιλής σειράς κόμικς και έγινε ένας από τους πιο εφιαλτικούς και αηδιαστικούς εχθρούς του ανθρώπου-αράχνη.

Ο Venom γεννήθηκε από την ένωση μιας εξωγήινης παχύρρευστης μάζας με έναν άνθρωπο Facebook Twitter
Ο Venom έγινε ένας από τους πιο εφιαλτικούς και αηδιαστικούς εχθρούς του ανθρώπου-αράχνη.


3.

Eddie Brock

Το κουστούμι απέκτησε μια πολύ περίεργη σχέση αγάπης-μίσους με τον Spider-Man, γι' αυτό τον μίσησε τόσο πολύ όταν το πέταξε από πάνω του. Στον Eddie Brock, έναν ξεπεσμένο ρεπόρτερ που επίσης θεωρούσε ότι η καριέρα του καταστράφηκε εξαιτίας του Peter Parker, βρήκε μια αδερφή ψυχή. Και οι δυο είχαν σκοπό να εκδικηθούν τον άνθρωπο-αράχνη.

Στην πορεία, ο Venom έγινε ένας από τους πιο ενδιαφέροντες κακούς της Marvel. Δεν ήταν μόνο ο Eddie Brock που δαιμονίστηκε όμως, ο συμβιωτής δαιμόνισε επίσης τους Mac Gargan, Flash Thompson, Lee Price και Tel-Kar ενώ ήταν επίσης υπεύθυνος για την δημιουργία του τρομακτικού Carnage, της πιο σκοτεινής εκδοχής του Venom.


4.

Ένας φαν είναι υπεύθυνος για τη δημιουργία του

Όταν ήταν 22 χρονών ο Randy Schueller έστειλε ένα γράμμα στο αρχισυντάκτη του Amazing Spider-Man, James Shooter με την ιδέα μιας νέας στολής για τον δημοφιλή σουπερήρωα που θα τον κάνει πιο δυνατό και έχει την ικανότητα να σκέφτεται. Το χρώμα της θα ήταν μαύρο με μια τεράστια άσπρη αράχνη στο στήθος. Εν ολίγοις τους άρεσε τόσο πολύ η ιδέα που έδωσαν στον Schueller 220 ευρώ για τα δικαιώματα αλλά δεν τον άφησαν να γράψει το σενάριο που ήθελε τους Fantastic Four να κρύβονται πίσω από την εφεύρεση της στολής.

Ο Venom γεννήθηκε από την ένωση μιας εξωγήινης παχύρρευστης μάζας με έναν άνθρωπο Facebook Twitter
Το γράμμα που έστειλε ο Randy Schueller στο αρχισυντάκτη του Amazing Spider-Man, James Shooter.


5.

Ο Venom στην αρχή ήταν γυναίκα

Από ό,τι φαίνεται ήθελαν να τον κάνουν γυναίκα στην αρχή αλλά θεώρησαν ότι δεν θα ήταν τόσο απειλητικός εχθρός για τον Spidey – και ο νοών νοείτω τι σημαίνει αυτό. Δεν ισχύει πάντως ότι η υπόθεση που είχαν στο νου τους ήταν σκέτη μιζέρια που τους αποθάρρυνε.

Ένας ταξιτζής που χαζεύει τον Spiderman σκοτώνει κατά λάθος τον άντρα μιας εγκύου και αυτή αποβάλλει στον δρόμο και μόλις βγαίνει από το νοσοκομείο, πετυχαίνει μπροστά της τον εξωγήινο. Τελικά, υπήρξε και θηλυκός Venom όταν απειλήθηκε η ζωή της γυναίκας του Eddie Brock, Anne Weying, και στην προσπάθειά του να τη σώσει, της πέρασε το παράσιτο. Ως αποτέλεσμα η Anne έγινε υπερβολικά βίαιη ως Venom και το τραύμα που της άφησε η συμβίωση την έκανε να δώσει τέλος στη ζωή της.

Ο Venom γεννήθηκε από την ένωση μιας εξωγήινης παχύρρευστης μάζας με έναν άνθρωπο Facebook Twitter
Από ό,τι φαίνεται ήθελαν να τον κάνουν γυναίκα στην αρχή αλλά θεώρησαν ότι δεν θα ήταν τόσο απειλητικός εχθρός για τον Spidey.


6.

Η προέλευση του ονόματος του

Σίγουρα έχει ένα από τα πιο εντυπωσιακά ονόματα που υπάρχει σε χαρακτήρα της Marvel. Η λέξη venom σημαίνει δηλητήριο. Ονομάστηκε έτσι επειδή μετά τον ξεπεσμό του, ο Eddie Brock το έριξε στην κίτρινη δημοσιογραφία και άρχισε να γράψει «δηλητηριώδη» σχόλια σε κουτσομπολίστικα περιοδικά. Η καριέρα του πήγε στον πάτο επειδή ο Spiderman ανακάλυψε τον πραγματικό δολοφόνο κατά συρροή που κυνηγούσε για χρόνια και μετά δεν δίστασε να τον χλευάσει δημόσια.


7.

Δεν ήταν πάντα όλα μαύρα για τον Venom

Μια εποχή που ο Spiderman δεν ήταν τόσο βλαμμένος, αποφασίσει να προσποιηθεί ότι πέθανε για να δώσει το πολυπόθητο τέλος στην έχθρα του με τον Venom. Ο Eddie Brock επιτέλους ηρέμησε για ένα χρονικό διάστημα αλλά αυτή η ηρεμία δεν κράτησε για πολύ. Μετά έπαθε καρκίνο και η στολή τον παράτησε και ξανά-επέστρεψε όταν θεραπεύτηκε.

 

Το τρέιλερ της ταινίας «Venom» με τον Τομ Χάρντι


8.

Ο Venom στη νέα χιλιετία

Στην σειρά Ultimate που κυκλοφόρησε το 2000 και προσπάθησε να ανανεώσει τη Marvel, o Venom έχει τελείως διαφορετική ιστορία. Ο Eddie Brock είναι παιδικός φίλος του Peter Parker και δοκιμάζει κατά λάθος το παρασιτικό κουστούμι κατά την διάρκεια ενός πειράματος για τη θεραπεία του καρκίνου, παρά τις έντονες αντιρρήσεις του Peter.

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία  στη μνήμη

Daily / The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία στη μνήμη

Σατιρικό δράμα και περιπέτεια κατασκοπίας συγχρόνως, η νέα φιλόδοξη σειρά του HBO διαθέτει, ανάμεσα στα άλλα σημαντικά της ατού, τον Παρκ Τσαν-γουκ στη σκηνοθεσία και τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ σε τέσσερις διαφορετικούς ρόλους.
THE LIFO TEAM
Τελικά, είναι ο Τομ Ρίπλεϊ γκέι; 

Βιβλίο / Τελικά, είναι γκέι ο Τομ Ρίπλεϊ;

Το ερώτημα έχει τη σημασία του. Η δολοφονία του Ντίκι Γκρίνλιφ από τον Ρίπλεϊ, η πιο συγκλονιστική από τις πολλές δολοφονίες που διαπράττει σε βάθος χρόνου ο χαρακτήρας, είναι και η πιο περίπλοκη επειδή είναι συνυφασμένη με τη σεξουαλικότητά του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Pulp Fiction / Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Ο Κόπολα πούλησε τα φημισμένα αμπέλια του και σκάρωσε ένα από τα ακριβότερα στοιχήματα στην ιστορία του σινεμά. Όμως, το Φεστιβάλ Καννών των auteurs και των κινηματογραφιστών αιχμής έχει τόση ανάγκη τους καταξιωμένους δημιουργούς μιας αλλοτινής εποχής;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιώργος Αρβανίτης: «Έλεγα "είμαι καλύτερος" και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Αρβανίτης: «Πείσμωνα για να γίνω ο καλύτερος και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Από μια νιότη γεμάτη αντιξοότητες, ο τροχός για εκείνον γύρισε, η ζωή του στράφηκε στο φως και έγινε βιβλίο. Η Ευρώπη τον ανακάλυψε από τις ταινίες του Αγγελόπουλου, στις ιστορίες του πρωταγωνιστούν ο Φίνος, ο Μαστρογιάνι και ο Κουροσάβα. Ο πολυβραβευμένος διευθυντής φωτογραφίας που ήταν «πάντα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος» είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Οθόνες / Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Ο διάσημος Ελληνογάλλος σκηνογράφος του Χόλιγουντ μιλά στη LiFO για την τέχνη του, για το «Independence Day», το «Dark City», το «Poor Things» και την «Barbie», και για τότε που ο Φίντσερ του ζήτησε να του σχεδιάσει έναν δονητή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Back to Black»: Aξίζει η κινηματογραφική βιογραφία της Έιμι Γουάινχαουζ

The Review / «Back to Black»: Είναι η ταινία για την Έιμι Γουάινχαουζ αντάξια του μύθου της;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Άκης Καπράνος είδαν την ταινία της Σαμ Τέιλορ-Τζόνσον μέχρι τέλους, επιβίωσαν και βρέθηκαν στο στούντιο της LiFO για να συζητήσουν για την εμπειρία τους και για τα στοιχεία που κάνουν καλή μια κινηματογραφική μουσική βιογραφία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ!»

Οθόνες / Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ»

Με αφορμή τον πολυσυζητημένο «Εμφύλιο Πόλεμο» του Άλεξ Γκάρλαντ, η Αμερικανίδα ηθοποιός συζητά με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για τους ρόλους που την απελευθερώνουν, για την ανάγκη να υπάρχουν γυναίκες ηγέτιδες στην πολιτική, για τα πιο ιδιαίτερα σενάρια που έχουν πέσει στα χέρια της, όπως αυτό της τελευταίας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η Αστυγραφία πάει σινεμά

Οθόνες / Αστυγραφίες στην οθόνη: 24 ταινίες με πρωταγωνιστή την πόλη προβάλλονται στο αφιέρωμα της Ταινιοθήκης

Το πρόγραμμα που έχει καταρτιστεί σε συνεργασία με την Πινακοθήκη περιλαμβάνει 24 ταινίες, μεγάλου και μικρού μήκους, μυθοπλασίας αλλά και ντοκιμαντέρ, ελληνικές και ξένες, όπου πρωταγωνιστεί η πόλη αλλά και αναγνωρίσιμοι τύποι της ανθρωπογεωγραφίας και της κοινωνικής διαστρωμάτωσης.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Οθόνες / Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Ο σκηνοθέτης της ταινίας «Κάμπια Νύμφη Πεταλούδα» μίλησε στη LIFO για τον γραμμικό χρόνο, για την ανάγκη να δώσουμε φωνή στα ανείπωτα και για όσα κρύβονται πίσω από αυτόν τον ιδιαίτερο τίτλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ