Πολύ το αναλύετε το πράμα - λεφτά πάει να βγάλει ο άνθρωπος και επιστρατεύσαμε τον Φρόϋντ ! Σιγά μήν προβληματίστηκε η Φέϊσμπουκ Α.Ε. με τον Αϊλάν ! Ή με τις νοικοκυρές και τους αργόσχολους κάγκουρες. Τρέχει να προλάβει τον ανταγωνισμό και ο δισταγμός του τόσον καιρό ήταν μόνο για τη ζημιά που θα μπορούσε να πάθει το "like" και τις επακόλουθες επιπτώσεις (εμπορικές) στα προϊόντα που το χρησιμοποιούν στην διαφήμιση. Όμως, όπως το like ήταν το εργαλείο για να προστεθεί (τεχνητά ή όχι) αξία σε ένα προϊόν, το dislike θα γίνει πιά το εργαλείο για την απαξίωση και συκοφάντηση του ανταγωνισμού και έτσι η αγορά μπορεί να είναι ευχαριστημένη. Αυτό μέχρι να έρθει και το "i want !" που θα επιρρεάσει δυναμικά στις πωλήσεις (φανταστείτε τί θα γίνει με τις βίζιτες που ήδη είναι το 1/3 του Facebook)
Σχολιάζει ο/η