ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

Δεν καταλαβαίνει, δεν καταλαβαίνει που τα βρίσκουν τα λεφτά αλλά από πίσω και η αγαπητή συντάκτρια :P ... Αν παρατηρούσε τον κόσμο που ξοδεύει τα λεφτά του στο θέατρο, το σινεμά, το μπαλέτο, σε εκθέσεις, σε live κ.λπ. - life style που θέλει επίσης χρήματα για να συντηρηθεί - δε νομίζω να μην έχετε τέτοιο κόσμο στη Θεσσαλονίκη, αν δεν έχετε να ψάξετε τι φταίει αλλά αποκλείεται...) θα έκανε τις ίδιες παρατηρήσεις; Πιθανόν. Αλλά συνήθως σε κάτι τέτοιες "απορίες" κατακεραυνώνεται σχεδόν μόνο η μαζική διασκέδαση και κατανάλωση συγκεκριμένης κατεύθυνσης - τα μπουζούκια κ.λπ. Η προσωπική μου άποψη - και μόνο - είναι ότι αυτή η ελαφρολαϊκή ή άλλη μαζική διασκέδαση (πως να την χαρακτηρίσω) του παρελθόντος συνεχίζει ακάθεκτη αλλά απαλλαγμένη/απογυμνωμένη από το λεγόμενο "lifestyle" και αποκομμένη από την εποχή της ευημερίας φαίνεται πιο παρακμιακή και λίγη από ποτέ. ΑΛΛΑ τα γούστα δεν επηρεάζονται από τα λεφτά. Οπότε το γιατί συνεχίζει ο κόσμος (γενίκευση) να πηγαίνει στα μπουζούκια ή να στριμώχνεται σε "μοντέρνα" μπαρ με εκκωφαντική μουσική είναι άλλο ζήτημα από το πως ο κόσμος μπορεί και συνεχίζει να διασκεδάζει, να ψυχαγωγείται κ.λπ. οπουδήποτε. Κατά τα άλλα - επειδή ξέφυγα - την καλύτερη απάντηση έδωσε ο/η silentmajority με το αγγούρι. Ακριβώς αυτό. Τέλος, με βασική παραδοχή ότι δεν ζούμε σε αταξική κοινωνία και με λίγη μελέτη της κοινωνικής δομής στην Ελλάδα πολλά συμπεράσματα μπορούν να εξαχθούν. Κλασικό παράδειγμα ελληνικής πραγματικότητας: Εγώ μπορεί να είμαι άνεργη, να μένω με τους γονείς μου και να ξοδεύω τα λεφτά τους στους καφέδες, την ίδια στιγμή που κάποια άλλη μπορεί να έχει δουλειά, να έχει οικογένεια και να μην μπορεί να πάει ούτε για ένα καφέ μέσα σε ένα μήνα. Αν βγάλουμε την νοοτροπία χώρια, δεν θέλει και πολύ να καταλάβουμε τι ρόλο βαράει η κρίση στα παραπάνω. Σε όλες τι περιπτώσεις, πάντως, δεν είναι ότι πεινάμε αλλά ότι υπάρχει έλλειψη προοπτικής. Πάντως επειδή αναφέρθηκε η Ερμού στα σχόλια, εγώ θα έλεγα ότι συγκριτικά με προηγούμενα χρόνια, έχει πέσει απίστευτα η κίνηση.
Σχολιάζει ο/η