Εξαιρετικός!Συμφωνώ απόλυτα για την πρακτική χρησιμότητα των Αρχαίων/Λατινικών. Αν δεν είχα κάνει Αρχαία δεν θα ήξερα ορθογραφία στα Νέα (γιατί γραμματική στα νέα ΠΟΤΕ δεν κάναμε, και το εχειρίδιο που μας έδιναν ήταν ένα απαράδεκτο πράγμα γραμμένο τη δεκαετία του '50, αν θυμάμαι καλά).Κάνοντας 2 χρονιές Λατινικά ξεπέρασα τις περισσότερες δυσκολίες που είχα στην ορθογραφία των Αγγλικών, και μου άνοιξαν την πόρτα για Ιταλικά, Ισπανικά, Γαλλικά των οποίων έχω μια ικανοποιητική κατανόηση, έτσι απλά. Δώρο. Bonus! :)Όσο για το αν τα Αρχαία είναι νεκρή γλώσσα - νομίζω πως τυπικά δεν μπορείς να το πεις αυτό, γιατί έχουν μεγάλη συνάφεια με τα Νέα, εν μέρει χάρη στις κόντρες τύπου Γλωσσικού Ζητήματος (που κρατάνε από τους Αλεξανδρινούς χρόνους, όταν οι τότε λόγιοι επέμεναν στην Αττική) που κατά κάποιο τρόπο "φρενάρανε" την μετάλλαξη της γλώσσας σε μία άλλη εντελώς νέα. Όταν μιλάμε για Αττική, Ελληνιστική Κοινή, Νέα Ελληνική Κοινή, μιλάμε για διαλέκτους, όχι για διακριτές γλώωσες. (Και ΑΥΤΟ ίσως είναι κάτι που έχει περισσότερο νόημα να διδάσκεται, παρά οι εξειδικευμένοι γραμματικοί τύποι που δεν έχουν περάσει στη δική μας διάλεκτο ή άπειρες "συντάξεις" ξεκάρφωτων κειμένων.)Σίγουρα όλα - και τα Νέα (προτίστως) και τα Αρχαία, και τα Λατινικά θα πρέπει να διδάσκονται καλύτερα, και πιθανόν αν βελτιωθεί η διδασκαλία των Νέων να έχει νόημα να γίνουν προεραιτικά τα Αρχαία.
Σχολιάζει ο/η