Έτσι είναι, ο σώζων εαυτόν σωθήτω. Κάθε καθηγητής υπερασπίζεται την ειδικότητά του, η οποία βέβαια είναι η πιο σημαντική απ' όλες, η πιο απαραίτητη, χωρίς την διδασκαλία της οποίας τα παιδιά θα είναι αμόρφωτα. Ο καθένας για την πάρτη του, όσο το δυνατόν περισσότερες ώρες. Μα εννοείται πως η πληροφορική πρέπει να διδάσκεται τουλάχιστον 5 ώρες τη βδομάδα. Σε κάθε τάξη. Και τα μαθηματικά βεβαίως για την καλλιέργεια της μαθηματικής σκέψης και της λογικής. Οπωσδήποτε τα αρχαία αλλιώς τα παιδιά χάνουν τη συνέχεια της γλώσσας και δεν ξέρουν να μιλάνε. Η ιστορία, η οικιακή οικονομία, η μουσική, η τρίτη ξένη γλώσσα - γιατί πού πας σε μια Ενωμένη Ευρώπη χωρίς να ξέρεις τουλάχιστον 3 ξένες γλώσσες;;;- η έκθεση η γεωγραφία η πολιτική αγωγή τα θρησκευτικά η φυσική η χημεία η βιολογία η οικονομία ...... χμμ ξέχασα κανένα;Την ημέρα που θα δω έναν καθηγητή** να υπερασπίζεται τη μείωση των ωρών διδασκαλίας του μαθήματος της ειδικότητάς του, θα πιστέψω επιτέλους πως ίσως τελικά να υπάρχει ελπίδα...**αντίστοιχα βέβαια, κάθε επαγγελματικό κλάδο, σε κάθε τομέα της παραγωγής ή γύρω από αυτήν ... κάποιον που να μην κοιτάζει μόνο τον κ@λο του, που να σκέφτεται για "εμάς" και όχι για αυτόν.
Σχολιάζει ο/η