Scalp micropigmentation: Γιατί πολλοί φαλακροί άντρες αποφάσισαν να το δοκιμάσουν

Scalp micropigmentation: Γιατί πολλοί φαλακροί άντρες αποφάσισαν να το δοκιμάσουν Facebook Twitter
Φωτογραφία: Matt Iulo
0

Η απώλεια μαλλιών μπορεί να αποτελέσει μεγάλη πηγή άγχους για πολλούς άντρες, που είναι αντιμέτωποι με τη φαλάκρα. Τώρα, ένα ειδικό τατουάζ προσφέρει μία λύση.

Πρόκειται για μία τεχνική που ονομάζεται «scalp micropigmentation» (μικροχρωματισμός του δέρματος του κεφαλιού), κατά την οποία χρησιμοποιείται μία ειδική χρωστική ουσία και μία συσκευή μόνιμου μακιγιάζ με μία μικροβελόνα.

Οι επαγγελματίες που ασκούν αυτή την τεχνική, διαπερνούν με τη βελόνα το δέρμα στο κεφάλι του πελάτη και δημιουργούν μικροσκοπικούς θύλακες τριχών - ουσιαστικά δημιουργούν μικρές κουκίδες που παραπέμπουν σε πολύ κοντές τρίχες. Είναι μια μορφή τατουάζ που δίνει τη ψευδαίσθηση ενός κοντοκουρεμένου χτενίσματος. 

Η συγκεκριμένη πρακτική ξεκίνησε από την Αγγλία και έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλής στις ΗΠΑ, επισημαίνει η Guardian. Μπορεί να εφαρμοστεί σε ανθρώπους που έχουν χάσει όλα τα μαλλιά τους αλλά και σε αυτούς που έχουν απλώς μια αραίωση.

Ο Matt Iulo που την εφαρμόζει στο Μανχάταν, τονίζει ότι σχεδόν το 80% των πελατών του είναι άντρες. «Κάθε φορά που έρχεται κάποιος εδώ και αποκαλύπτει την απώλεια μαλλιών που αντιμετωπίζει, είναι συνήθως μία από τις πρώτες φορές που μιλά πραγματικά για αυτή την κατάσταση», λέει ο Iulo.

Σύμφωνα με την «American Hair Loss Association», δύο στους τρεις άντρες αντιμετωπίζουν κάποιο βαθμό τριχόπτωσης έως την ηλικία των 35 ετών. Όταν φτάσουν στην ηλικία των 50, περίπου το το 85% των αντρών έχει σημαντικά πιο αραιά μαλλιά.

Η πιο συνηθισμένη αιτία είναι η ανδρογενετική αλωπεκία (φαλάκρα), η οποία ειδικά στους άντρες χαρακτηρίζεται από τη σταδιακή απώλεια μαλλιών σε συγκεκριμένες περιοχές: μπροστά, στην κορυφή και στο πάνω μέρος του κεφαλιού.

Scalp micropigmentation: Γιατί πολλοί φαλακροί άντρες αποφάσισαν να το δοκιμάσουν Facebook Twitter
Φωτογραφία: Matt Iulo

Ο Iulo, που επίσης άρχισε να χάνει τα μαλλιά του σε νεαρή ηλικία και κατέφυγε στη λύση του «scalp micropigmentation», συμπάσχει με τους πελάτες τους καθώς γνωρίζει ότι συνήθως μαζί με τα μαλλιά εξαφανίζεται και η αυτοπεποίθηση.

Τα τέσσερα τελευταία χρόνια, που λειτουργεί η επιχείρησή του, έχει ακούσει πολλές ιστορίες. «Κάποιοι άντρες δεν έβγαιναν ραντεβού επειδή ντρέπονταν για την εμφάνισή τους ή απέφευγαν να διεκδικήσουν συγκεκριμένες θέσεις εργασίας, στις οποίες δεν μπορούσαν να φορέσουν καπέλο».

Θυμάται ακόμα έναν άντρα που δεν πήγαινε στην εκκλησία, παρότι ήταν θρησκευόμενος. «Δεν ήθελε ο κόσμος να κοιτάει το φαλακρό κεφάλι του», λέει.

Ένας από τους άντρες που επηρεάστηκε πολύ από την απώλεια μαλλιών, είναι ο 31χρονος σήμερα Eric D'Appolonia από το Νιου Τζέρσεϊ, ο οποίος είδε τα πρώτα σημάδια της φαλάκρας να εμφανίζονται μόλις ήταν 18 ετών. Μέχρι το 2015, που επέλεξε τελικά το «scalp micropigmentation», ακολουθούσε μία επίπονη και χρονοβόρα διαδικασία για να κρύψει την αραίωση των μαλλιών του. 

Χρησιμοποιούσε ένα προϊόν που ονομάζεται Caboki και αποτελείται από φυτικές ίνες, οι οποίες προσκολλώνται στις τρίχες για να δείχνουν πιο πυκνά τα μαλλιά, σπρέι μαλλιών, κόλλες και «πιστολάκι», προκειμένου να τοποθετήσει κάθε τρίχα στο τέλειο σημείο, ώστε να φαίνεται πως έχει πιο πυκνά μαλλιά από ό,τι στην πραγματικότητα. Η όλη διαδικασία διαρκούσε περίπου μία ώρα.

Επίσης, απέφευγε κάθε δραστηριότητα στην οποία πιθανόν θα ίδρωνε πολύ, φοβούμενος ότι το μαύρο μελάνι από το Caboki θα αρχίσει να στάζει στο πρόσωπό του. Καθώς εργάζεται ως καθηγητής φυσικής αγωγής, η πρόκληση ήταν ακόμη μεγαλύτερη.

«Συνέχεια έπρεπε να τρέχω στο μπάνιο για να βεβαιώνομαι πως αυτό το μαύρο πράγμα δεν είχε εξαπλωθεί στο μέτωπό μου», τονίζει.

Για όλα αυτά, δεν είχε μιλήσει ούτε στους φίλους του, ούτε στην οικογένειά του. Επειδή ήταν τόσο καλός στο να το κρύβει, όπως τονίζει, κανείς δεν ήξερε τι περνούσε.

«Αν δεν είχα κάνει το scalp micropigmentation, θα συνέχιζα να κάνω όλο αυτό. Ήταν φριχτό. Ήταν πραγματικά ένας τρόπος ζωής με πολλούς περιορισμούς σχετικά με το τι μπορούσα και τι δεν μπορούσα να κάνω», σημειώνει.

Ο D'Appolonia αναγνωρίζει ότι κάποιοι μπορεί να θεωρήσουν πως όσα έκανε ήταν ματαιόδοξα και ρηχά, αλλά τονίζει πως δεν είναι αυτό το θέμα. Η επιλογή του scalp micropigmentation δεν έχει να κάνει με το τι σκέφτεται ο κόσμος, αλλά με τι κάνει τον ίδιο να αισθάνεται καλά, σημειώνει.

Με πληροφορίες από Guardian

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Retreat Culture: Η νέα τάση είναι να φεύγεις για να βρεις τον εαυτό σου

Ψυχή & Σώμα / Retreat Culture: Η νέα τάση είναι να φεύγεις για να βρεις τον εαυτό σου

Τι ακριβώς αναζητούν όσοι συμμετέχουν σε retreats ευεξίας; Πρόκειται για απόδραση ή επιστροφή σε κάτι πιο αυθεντικό; Είναι μόνο για ευκατάστατους ξένους τουρίστες ή υπάρχουν προτάσεις και για τους «κανονικούς» ανθρώπους; Απαντά η δημιουργός των Fykiada Retreats, Άννα Μαρτίνου.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Γιατί όλοι μιλάνε για τη βιταμίνη C;

Living / Γιατί όλοι μιλάνε για τη βιταμίνη C;

Ξέρουμε όλοι ότι προσφέρει τριπλό όφελος: προστατεύει την επιδερμίδα από το οξειδωτικό στρες και τις ελεύθερες ρίζες, ενισχύει τη σύνθεση κολλαγόνου και συμβάλλει στην ομοιογένεια του τόνου, μειώνοντας σταδιακά δυσχρωμίες και σημάδια από τον ήλιο. Δεν υπόσχεται. Δουλεύει.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Σουβλάκι, παρακαλώ»: Κυνηγώντας την Devin Halbal, την πιο viral tiktoker του πλανήτη, στο κέντρο της Αθήνας

Devin Halbal / «Σουβλάκι, παρακαλώ»: Κυνηγώντας την πιο viral TikToker του πλανήτη στο Σύνταγμα

Τα βίντεό της την έχουν κάνει πασίγνωστη στο ελληνικό κοινό. Άλλοι αγαπούν την Devin Halbal σαν θεά κι άλλοι δεν μπορούν ούτε να την ακούν. Το απόγευμα της περασμένης Κυριακής έκανε την εμφάνισή της στο κέντρο της πόλης. Την ακολουθήσαμε.
ΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΔΑΣ
Πάσκουα Βοργιά: «Eίναι σημαντικό να δημιουργούνται ευκαιρίες για δημόσιο διάλογο»

Plāsmata 3 / Πάσκουα Βοργιά: «Eίναι σημαντικό να δημιουργούνται ευκαιρίες για δημόσιο διάλογο»

Συζητήσεις για τους ανθρώπους, τα φυτά, τα ζώα και τα πουλιά που αποτελούν το οικοσύστημα του Πεδίου του Άρεως αλλά και για τις μεγάλες και μικρές ιστορίες που απαρτίζουν την πολιτισμική και κοινωνική του πραγματικότητα.
M. HULOT