«Μένουμε ασφαλείς και στον δρόμο»: Μία καμπάνια για ένα καλύτερο μέλλον χωρίς τροχαία ατυχήματα

«Μένουμε ασφαλείς και στον δρόμο»: Μία καμπάνια για ένα καλύτερο μέλλον χωρίς τροχαία ατυχήματα Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Πόσο κοστολογείται η ζωή;

Έχετε πάρει τη ζωή στα χέρια σας, αγαπάτε την οδήγηση και περιμένατε την ημέρα που θα τελειώσει το lockdown για να βγείτε στους δρόμους.


Ξεκινήσατε πρώτα με την ετοιμασία του σακιδίου, μπήκε μέσα το αγαπημένο σας μαγιό, αντιηλιακό, το αγαπημένο σας T-shirt, η παρέα επιβεβαίωσε, πλύνατε το αυτοκίνητο - ήρθε η ώρα για εξορμήσεις. Είστε έτοιμοι. Tα φροντίσατε όλα. Ή μήπως όχι;


Πριν λίγες μέρες έπεσε το βλέμμα μας στα στατιστικά στοιχεία της Ελληνικής Αστυνομίας σχετικά με τα τροχαία ατυχήματα στους δρόμους για το Μάιο -ακόμα και εν μέσω καραντίνας με κατακόρυφα μειωμένη κυκλοφορία, η χώρα μας είχε θύματα από τροχαία.


Οι στατιστικές δείχνουν επίσης ότι η Νο1 αιτία θανάτου σε ηλικίες κάτω των 25 ετών στην Ευρώπη, είναι τα τροχαία ατυχήματα. Κι αυτή τη δραματική στατιστική θέλησε να πολεμήσει η νέα δημιουργική συνεργασία της εταιρείας ελαστικών Michelin με τον ΑΚΤΟ Art&Design.


Με κεντρικό σύνθημα #WOLO (WeOnlyLiveOnce) by Michelin, η εταιρεία ελαστικών ξεκινά μια νέα καμπάνια ενημέρωσης, ευαισθητοποίησης και κυρίως εκπαίδευσης της Generation Z από νέους, για τον ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο των ελαστικών για την ασφάλεια όλων μας στο δρόμο.

 

Στο πρότζεκτ #WOLO (WeOnlyLiveOnce) by Michelin, οι σπουδαστές Γραφιστικής του ΑΚΤΟ, είχαν την ευκαιρία στο πλαίσιο των προπτυχιακών σπουδών τους, να σχεδιάσουν δημιουργικές αφίσες, οι οποίες θα περιέγραφαν πιο «καλλιτεχνικά» το πόσο σημαντικό είναι να ελέγχουμε τα ελαστικά μας και να κυκλοφορούμε με την παρέα με ασφάλεια.

«Μένουμε ασφαλείς και στον δρόμο»: Μία καμπάνια για ένα καλύτερο μέλλον χωρίς τροχαία ατυχήματα Facebook Twitter

Άλλωστε, τα ελαστικά αποτελούν το μοναδικό σημείο επαφής του οχήματος με το δρόμο, με τη φροντίδα τους να είναι κομβικής σημασίας.


Το «Μένουμε Ασφαλείς... και στον Δρόμο» παραμένει το σύνθημα που δεν έχει εποχή. Βιώσαμε μια κατάσταση, η οποία μας κράτησε εντός σπιτιού ή μακριά από το όχημά μας εν μέσω πανδημίας, ωστόσο ακόμα και τότε υπήρξαν αρκετά τροχαία ατυχήματα.


Με το μήνυμα #WOLO (WeOnlyLiveOnce) by Michelin, οι εκκολαπτόμενοι Graphic Designers είπαν τις δικές τους ιστορίες, με στόχο να εμπνεύσουν πιο ασφαλείς διαδρομές για όλους.


Η κριτική επιτροπή, η οποία απαρτίστηκε από τους Κωνσταντίνο Μέμμο (Υπεύθυνος Επικοινωνίας Michelin), Nikola Guljevatej (Σύμβουλος Β' και Υπεύθυνος Τύπου της Πρεσβείας της Γαλλίας στην Ελλάδα), Κωνσταντίνο Βέλτση (Παρολυμπιονίκης στο άλμα εις μήκος), Χρήστο Καραγεωργάκη (Φωτογράφο) και την Βασιλική Πέππα (Creative Director, Unlimited Creativity) «αγκάλιασε» τις καλλιτεχνικές ιστορίες τους και έδωσε το πρώτο βραβείο σε μία «λιτή» εικόνα της Melina Leuce, που έκρυβε την ανάμνηση της δημιουργού της από ένα τροχαίο που είχε βιώσει.

«Μένουμε ασφαλείς και στον δρόμο»: Μία καμπάνια για ένα καλύτερο μέλλον χωρίς τροχαία ατυχήματα Facebook Twitter

Οι ιστορίες πίσω από την τέχνη
Η εμπειρία ενός τροχαίου ατυχήματος μένει για πάντα ανεξίτηλη. Εάν έχετε βρεθεί αντιμέτωποι με τον φόβο τόσο για την υγεία των αγαπημένων σας, όσο και για την τελική έκβαση ενός ατυχήματος, τότε σίγουρα θα καταλάβετε γιατί κέρδισε η Melina. Η νικήτρια κέρδισε τις εντυπώσεις αποτυπώνοντας την εικόνα που της έχει μείνει σαν ανάμνηση από το ατύχημά που είχε βιώσει – το αποτύπωμα που άφησαν στο δρόμο τα ελαστικά που δεν είχαν προσεχτεί.

«Μένουμε ασφαλείς και στον δρόμο»: Μία καμπάνια για ένα καλύτερο μέλλον χωρίς τροχαία ατυχήματα Facebook Twitter

Ανάμεσα στα μέλη της κριτικής επιτροπής ήταν και ο Παρολυμπιονίκης Κωνσταντίνος Βέλτσης, ο οποίος σε ηλικία μόλις 19 ετών έχασε το αριστερό του πόδι σε τροχαίο. Βλέποντας το έργο που τελικά κέρδισε το διαγωνισμό σχολίασε: «Αντικρίζοντας την αφίσα την ξεχώρισα με την πρώτη ματιά καθώς «ξύπνησε» ένα σωρό συναισθήματα αλλά και μια αίσθηση ευθύνης. Με έκανε να αναρωτηθώ σε τι κατάσταση βρίσκονται τα δικά μου ελαστικά», σχολίασε ο ίδιος.


Άλλωστε για τη Michelin, η οδική ασφάλεια αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της φιλοσοφίας της, με στόχο ένα καλύτερο μέλλον με λιγότερα ατυχήματα στους δρόμους.


Πριν λοιπόν απολαύσετε την πρώτη εκδρομική εξόρμηση με το αυτοκίνητο μετά το lockdown, ξέρετε τι πρέπει να κάνετε.


Αν δεν γνωρίζετε πότε πρέπει να αλλάξετε τα ελαστικά σας και σε τι κατάσταση βρίσκονται, απευθυνθείτε σε ένα εξουσιοδοτημένο σημείο εξυπηρέτησης.


Ένας προληπτικός έλεγχος ελαστικών δεν κοστίζει τίποτα.


Η ζωή σας;


We only live once!


Make it count!

Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πάσκουα Βοργιά: «Eίναι σημαντικό να δημιουργούνται ευκαιρίες για δημόσιο διάλογο»

Plāsmata 3 / Πάσκουα Βοργιά: «Eίναι σημαντικό να δημιουργούνται ευκαιρίες για δημόσιο διάλογο»

Συζητήσεις για τους ανθρώπους, τα φυτά, τα ζώα και τα πουλιά που αποτελούν το οικοσύστημα του Πεδίου του Άρεως αλλά και για τις μεγάλες και μικρές ιστορίες που απαρτίζουν την πολιτισμική και κοινωνική του πραγματικότητα.
M. HULOT
Pet sitters, dog walkers και κατ’ οίκον επισκέψεις: Η λύση που έχουν βρει πολλοί κηδεμόνες κατοικιδίων 

Living / Κατοικίδια, ταξίδια και άγχος αποχωρισμού: Η άνοδος των daycare και pet sitters

Άνθρωποι που κάνουν pet sitting, βγάζουν βόλτα τον σκύλο μας ή έρχονται στο σπίτι για να φροντίσουν το κατοικίδιό μας: επαγγελματίες και κηδεμόνες εξηγούν γιατί αυτός ο τομέας γνωρίζει άνθηση. 
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Morning Wood: Η Αθήνα ξυπνάει καυλωμένη. Ανάγνωση με το ποτήρι γάλα σου…

Living / Morning Wood: Η Αθήνα ξυπνάει ερεθισμένη. Ανάγνωση με το ποτήρι γάλα σου…

Το πρωί τούς ξυπνά με φιλιά. Τους χαϊδεύει απαλά τα μαλλιά. Και μετά; Σεξ. Μετά αυνανισμός. Μετά παρτούζα. Τουρίστες, φίλοι ή και εντελώς άγνωστα σ’ εμάς πρόσωπα φωτογραφίζονται και μιλούν, δίχως ντροπές.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΣΕΛΗΝΗ ΒΑΡΔΑ
Περιμένοντας την Αποκάλυψη σε πολυτελή πυρηνικά καταφύγια / Περιμένοντας το τέλος του κόσμου σε καταφύγια που μοιάζουν με σουίτες

Living / Περιμένοντας την Αποκάλυψη σε πολυτελή πυρηνικά καταφύγια

Η ζήτηση για υπερπολυτελή πυρηνικά καταφύγια έχει αυξηθεί κατακόρυφα. Αν και εξακολουθούν να απευθύνονται σε λίγους, τα σύγχρονα κρησφύγετα, θυμίζουν περισσότερο δωμάτια πεντάστερων ξενοδοχείων παρά ζοφερά bunkers κι εκτός από ασφάλεια παρέχουν άνεση υψηλής ποιότητας.
THE LIFO TEAM
Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ ομολογεί ότι τα social media έχουν τελειώσει

Living / Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ ομολογεί ότι τα social media έχουν τελειώσει

Καταθέτοντας στη δίκη της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου κατά των μονοπωλιακών πρακτικών της εταιρείας του, ο ιδιοκτήτης της Meta παραδέχτηκε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ελάχιστη σχέση έχουν πια με τη διαπροσωπική επικοινωνία.
THE LIFO TEAM
Παχύφυτα και κάκτοι: Πού θα βρεις τα καλύτερα και τα πιο σπάνια;

Living / Παχύφυτα και κάκτοι: Πού θα βρεις τα καλύτερα και τα πιο σπάνια

Ένα φυτώριο στο Καπανδρίτι, είναι το απόλυτα εξειδικευμένο μέρος για να αποκτήσεις πανέμορφους κάκτους, αγαύες και κρασούλες σε περίεργα σχήματα και χρώματα – φυτά που δεν θα σε ταλαιπωρήσουν με τη φροντίδα τους.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Living / Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Σύμφωνα με νέες έρευνες, παράγοντες όπως η ηλικία, η ροπή στην ενδοσκόπηση, ακόμα και οι εποχές του χρόνου αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά την ικανότητα να ανακαλούμε τα όνειρά μας.
THE LIFO TEAM