Για πρώτη φορά ένα αγοράκι πρωταγωνιστεί σε διαφήμιση της Barbie

Για πρώτη φορά ένα αγοράκι πρωταγωνιστεί σε διαφήμιση της Barbie Facebook Twitter
0
Για πρώτη φορά ένα αγοράκι πρωταγωνιστεί σε διαφήμιση της Barbie Facebook Twitter

Η τελευταία Barbie της Mattel, σε συνεργασία με τον οίκο Moschino, κυκλοφόρησε σε περιορισμένα αντίτυπα κόστους 150 ευρώ η καθεμία και έγινε ανάρπαστη, αφού εξαντλήθηκε μέσα σε μια ώρα.

Το αξιοσημείωτο της υπόθεσης όμως, δεν ήταν η ίδια η κούκλα αλλά η διαφήμιση που προηγήθηκε καθώς για πρώτη φορά στην ιστορία της Barbie, στο σποτάκι δεν εμφανίστηκαν μόνο κοριτσάκια να παίζουν αλλά κι ένα αγόρι.

«Η Moschino Barbie είναι τόσο άγρια!» ακούγεται να λέει ο μικρός, με τις δυο συμπρωταγωνίστριές του να συνεχίζουν τα καλά λόγια για την κούκλα. Ύστερα, υποτίθεται, πως χτυπά το τηλέφωνό της. «Είναι για σένα, Moschino Barbie» λέει ο ίδιος, πριν κλείσει το μάτι στην κάμερα.

Για πρώτη φορά ένα αγοράκι πρωταγωνιστεί σε διαφήμιση της Barbie Facebook Twitter

Το αγοράκι δε, που έχει ξανθά μαλλιά «καρφάκια» σχεδόν μοιάζει με μικρογραφία του γνωστού σχεδιαστή της Moschino Jeremy Scott, που φιλοτέχνησε τη συγκεκριμένη κούκλα.

«Είναι γεγονός πως οι Barbies ενέπνευσαν την καριέρα μου στη μόδα» σχολίασε ο Scott στο People Magazine. «Αυτό που λατρεύω στη Barbie είναι πως αποτελεί την υπέρτατη μούσα».

Να σημειωθεί πως δεν είναι η πρώτη φορά που εταιρία παιχνιδιών επιχειρεί να αποβάλλει τα στερεότυπα που θέλουν ορισμένα παιχνίδια να απευθύνονται μόνο σε αγόρια ή μόνο σε κορίτσια. Το 2013 η Hasbro κυκλοφόρησε παιδικές κουζίνες σαν «ουδετέρου φύλου» μετά από αίτημα μιας έφηβης για παιχνίδια που να απευθύνονται σε όλα τα παιδιά.

Δείτε τη διαφήμιση της Moschino Barbie:

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Retreat Culture: Η νέα τάση είναι να φεύγεις για να βρεις τον εαυτό σου

Ψυχή & Σώμα / Retreat Culture: Η νέα τάση είναι να φεύγεις για να βρεις τον εαυτό σου

Τι ακριβώς αναζητούν όσοι συμμετέχουν σε retreats ευεξίας; Πρόκειται για απόδραση ή επιστροφή σε κάτι πιο αυθεντικό; Είναι μόνο για ευκατάστατους ξένους τουρίστες ή υπάρχουν προτάσεις και για τους «κανονικούς» ανθρώπους; Απαντά η δημιουργός των Fykiada Retreats, Άννα Μαρτίνου.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Γιατί όλοι μιλάνε για τη βιταμίνη C;

Living / Γιατί όλοι μιλάνε για τη βιταμίνη C;

Ξέρουμε όλοι ότι προσφέρει τριπλό όφελος: προστατεύει την επιδερμίδα από το οξειδωτικό στρες και τις ελεύθερες ρίζες, ενισχύει τη σύνθεση κολλαγόνου και συμβάλλει στην ομοιογένεια του τόνου, μειώνοντας σταδιακά δυσχρωμίες και σημάδια από τον ήλιο. Δεν υπόσχεται. Δουλεύει.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Σουβλάκι, παρακαλώ»: Κυνηγώντας την Devin Halbal, την πιο viral tiktoker του πλανήτη, στο κέντρο της Αθήνας

Devin Halbal / «Σουβλάκι, παρακαλώ»: Κυνηγώντας την πιο viral TikToker του πλανήτη στο Σύνταγμα

Τα βίντεό της την έχουν κάνει πασίγνωστη στο ελληνικό κοινό. Άλλοι αγαπούν την Devin Halbal σαν θεά κι άλλοι δεν μπορούν ούτε να την ακούν. Το απόγευμα της περασμένης Κυριακής έκανε την εμφάνισή της στο κέντρο της πόλης. Την ακολουθήσαμε.
ΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΔΑΣ
Πάσκουα Βοργιά: «Eίναι σημαντικό να δημιουργούνται ευκαιρίες για δημόσιο διάλογο»

Plāsmata 3 / Πάσκουα Βοργιά: «Eίναι σημαντικό να δημιουργούνται ευκαιρίες για δημόσιο διάλογο»

Συζητήσεις για τους ανθρώπους, τα φυτά, τα ζώα και τα πουλιά που αποτελούν το οικοσύστημα του Πεδίου του Άρεως αλλά και για τις μεγάλες και μικρές ιστορίες που απαρτίζουν την πολιτισμική και κοινωνική του πραγματικότητα.
M. HULOT