Για πρώτη φορά ένα αγοράκι πρωταγωνιστεί σε διαφήμιση της Barbie

Για πρώτη φορά ένα αγοράκι πρωταγωνιστεί σε διαφήμιση της Barbie Facebook Twitter
0
Για πρώτη φορά ένα αγοράκι πρωταγωνιστεί σε διαφήμιση της Barbie Facebook Twitter

Η τελευταία Barbie της Mattel, σε συνεργασία με τον οίκο Moschino, κυκλοφόρησε σε περιορισμένα αντίτυπα κόστους 150 ευρώ η καθεμία και έγινε ανάρπαστη, αφού εξαντλήθηκε μέσα σε μια ώρα.

Το αξιοσημείωτο της υπόθεσης όμως, δεν ήταν η ίδια η κούκλα αλλά η διαφήμιση που προηγήθηκε καθώς για πρώτη φορά στην ιστορία της Barbie, στο σποτάκι δεν εμφανίστηκαν μόνο κοριτσάκια να παίζουν αλλά κι ένα αγόρι.

«Η Moschino Barbie είναι τόσο άγρια!» ακούγεται να λέει ο μικρός, με τις δυο συμπρωταγωνίστριές του να συνεχίζουν τα καλά λόγια για την κούκλα. Ύστερα, υποτίθεται, πως χτυπά το τηλέφωνό της. «Είναι για σένα, Moschino Barbie» λέει ο ίδιος, πριν κλείσει το μάτι στην κάμερα.

Για πρώτη φορά ένα αγοράκι πρωταγωνιστεί σε διαφήμιση της Barbie Facebook Twitter

Το αγοράκι δε, που έχει ξανθά μαλλιά «καρφάκια» σχεδόν μοιάζει με μικρογραφία του γνωστού σχεδιαστή της Moschino Jeremy Scott, που φιλοτέχνησε τη συγκεκριμένη κούκλα.

«Είναι γεγονός πως οι Barbies ενέπνευσαν την καριέρα μου στη μόδα» σχολίασε ο Scott στο People Magazine. «Αυτό που λατρεύω στη Barbie είναι πως αποτελεί την υπέρτατη μούσα».

Να σημειωθεί πως δεν είναι η πρώτη φορά που εταιρία παιχνιδιών επιχειρεί να αποβάλλει τα στερεότυπα που θέλουν ορισμένα παιχνίδια να απευθύνονται μόνο σε αγόρια ή μόνο σε κορίτσια. Το 2013 η Hasbro κυκλοφόρησε παιδικές κουζίνες σαν «ουδετέρου φύλου» μετά από αίτημα μιας έφηβης για παιχνίδια που να απευθύνονται σε όλα τα παιδιά.

Δείτε τη διαφήμιση της Moschino Barbie:

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η κυρία Μαρία, ο κύριος Νίκος και μια ιστορία αγάπης με μια μηχανή ποπκόρν

Living / Πενήντα καλοκαίρια χωρίς ρεπό, με μαλλί της γριάς και ψημένο καλαμπόκι

Ο κύριος Νίκος έχει προλάβει την εποχή που το γλειφιτζούρι κοκοράκι ήταν συνώνυμο του πρώτου ραντεβού. Μετά από δεκαετίες στους δρόμους, δεν μπορεί να φανταστεί καλοκαίρι χωρίς πανηγύρι και χωρίς το μηχάνημα του ποπκόρν.
ΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΔΑΣ
CHECK Ένα πρωί αναζητήσαμε πουλιά στον Εθνικό Κήπο

Living / Birdwatching στην Αθήνα: Παρατηρώντας πρωί-πρωί πουλιά στον Εθνικό Κήπο

Το birdwatching στην πόλη μας είναι πολύ πιο δημοφιλές από ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς. Οι ξένοι το λατρεύουν, και παίρνουν τα πάρκα και τα βουνά για να ανακαλύψουν τσαλαπετεινούς και κουκουβάγιες, σε ένα «κυνήγι» με τα κιάλια που κάνει το συγκεκριμένο τουρ από τα πιο διαδεδομένα στην Ελλάδα.
M. HULOT