3 πράγματα που θα σας φανούν χρήσιμα εάν αισθάνεστε εξουθενωμένοι

3 πράγματα που θα σας φανούν χρήσιμα εάν αισθάνεστε εξουθενωμένοι Facebook Twitter
Εάν ήδη εργάζεστε με λιγοστά επίπεδα ενέργειας, τα οποία εξαντλούνται και αυτά, ο χρόνος στη φύση θα σας γεμίσει με αρκετή ενέργεια.
0

Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε πολλαπλούς ρόλους στη ζωή μας: σύντροφοι, γονείς, φίλοι, συνεργάτες, αφεντικά, μέλη της κοινωνίας. Προσπαθώντας να αντεπεξέλθουμε και να φέρουμε εις πέρας τον κάθε ρόλο, πολλοί από εμάς καταλήγουμε να νιώθουμε εξουθενωμένοι.


Ωστόσο, τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν μερικά απλά πράγματα που μπορούμε να κάνουμε, ξεκινώντας από σήμερα, τα οποία θα μας βοηθήσουν να αντιμετωπίσουμε την περίοδο εξάντλησης.

Το ζήτημα είναι να αντιμετωπιστούν οι πιθανοί παράγοντες άγχους πριν εμφανιστούν μικρές αλλαγές στη συμπεριφορά μας, τα λεγόμενα "microsteps", όπως είναι για παράδειγμα η ενεργοποίηση του ξυπνητηριού μισή ώρα νωρίτερα, έτσι ώστε να έχουμε τη δυνατότητα να πατήσουμε αναβολή.

Tο multitasking κάνει κακό στην μνήμη μας. Οπότε, εάν είστε ήδη εξαντλημένοι, κάντε στον εαυτό σας την χάρη να εστιάσετε σε ένα και μόνο πράγμα.

Όμως είναι σημαντικό να έχουμε στο μυαλό μας κάποια tips που θα μας βοηθήσουν να αναζωογονηθούμε.


Σταματήστε το multitasking (δηλαδή να κάνετε πολλαπλές εργασίες ταυτόχρονα)

Όταν είμαστε εξαντλημένοι, προσπαθούμε να αναλαμβάνουμε όσο το δυνατόν περισσότερες εργασίες, ώστε να μπορέσουμε (θεωρητικά) να τελειώσουμε νωρίτερα και έπειτα να ξεκουραστούμε. Ωστόσο, στην πράξη, το multitasking δεν βοηθάει.

Σύμφωνα με τον Αμερικανικό Σύλλογο Ψυχολόγων, όταν αναλαμβάνουμε περισσότερα από ένα πράγματα, μας είναι πιο δύσκολο να συγκεντρωθούμε και στην πραγματικότητα μειώνεται η παραγωγικότητά μας. Επιπλέον, ερευνητές του Στάνφορντ διαπίστωσαν ότι το multitasking κάνει κακό στη μνήμη μας. Οπότε, εάν είστε ήδη εξαντλημένοι, κάντε στον εαυτό σας τη χάρη να εστιάσετε σε ένα και μόνο πράγμα.

Περάστε χρόνο στη φύση

Εάν ήδη εργάζεστε με λιγοστά επίπεδα ενέργειας, τα οποία εξαντλούνται και αυτά, ο χρόνος στη φύση θα σας γεμίσει με αρκετή ενέργεια. Και δεν χρειάζεται να πάτε για μια βδομάδα στην εξοχή για να επωφεληθείτε από τα οφέλη της, 20 λεπτά περπάτημα σε εξωτερικό χώρο είναι αρκετά για να μειώσετε το στρες και να νιώσετε καλύτερα, σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό "Frontiers of Psychology".


Ομοίως, μια έρευνα του 2008 έδειξε ότι η παρατήρηση εικόνων της φύσης μπορεί να συμβάλει στην αύξηση της συγκέντρωσης του ατόμου. Ως πρώτο βήμα, θα μπορούσατε να αλλάξετε την ταπετσαρία ή την προφύλαξη οθόνης στον υπολογιστή σας με μια φωτογραφία που θα σας ενέπνεε ή να διατηρήσετε έναν φάκελο με εντυπωσιακές φωτογραφίες της φύσης και να τις κοιτάζετε όποτε νιώθετε την ανάγκη.


Πάρτε έναν υπνάκο

Η κοινωνία μας έχει κάνει να νιώθουμε τεμπέληδες όταν επιλέγουμε να κοιμηθούμε για λίγες ώρες μέσα στην μέρα προκειμένου να ξεκουραστούμε. Ένας εικοσάλεπτος ύπνος ωστόσο είναι σε θέση να μας κάνει πιο παραγωγικούς, δημιουργικούς και αποτελεσματικούς. Σύμφωνα με μια μελέτη του 2006, η οποία δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό "Sleep", ακόμη και ένας υπνάκος των δέκα λεπτών μπορεί να βελτιώσει την αποδοτικότητα μας.

Με στοιχεία από το thriveglobal.com

Υγεία & Σώμα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η υπέροχη ζωή του Αλέξανδρου Χριστοδούλου (που τυχαίνει να έχει διαβήτη)

Ο επόμενος κόσμος / Η υπέροχη ζωή του Αλέξανδρου Χριστοδούλου (που τυχαίνει να έχει διαβήτη)

Ένας Έλληνας Iron Man, αθλητής και πετυχημένος επιχειρηματίας μάς μιλά για το πώς ζει με τον διαβήτη και το πώς έχει καταφέρει να βελτιώσει τη σχέση του με αυτόν. Tο επεισόδιο είναι μια ευγενική χορηγία του συστήματος παρακολούθησης γλυκόζης FreeStyle Libre της Abbott.
ΑΡΗΣ ΔΗΜΟΚΙΔΗΣ
Νίκος Σκαρμέας: Ο Έλληνας νευρολόγος που θέλει να νικήσει το αλτσχάιμερ

Άκου την επιστήμη / Νίκος Σκαρμέας: Ο Έλληνας νευρολόγος που θέλει να νικήσει το Αλτσχάιμερ

Ο Γιάννης Πανταζόπουλος συζητά με τον διακεκριμένο καθηγητή Νευρολογίας του ΕΚΠΑ για τα βάθη του εγκεφάλου, την ύπαρξη της ψυχής, την άνοια και το Αλτσχάιμερ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
ΣΑΒΒΑΤΟ 12/11-Η σκληρή αλήθεια για την ψυχική ασθένεια στην οικογένεια

Μικροπράγματα / Η σκληρή αλήθεια για τα «αόρατα παιδιά»

Ο Άρης Δημοκίδης παρουσιάζει μια συγκλονιστική ιστορία παιδιού που βίωσε την ψυχική ασθένεια του πατέρα του, μαζί με τις χρήσιμες συμβουλές ειδικών σχετικά με το πώς αντιμετωπίζονται τέτοιες καταστάσεις.
ΑΡΗΣ ΔΗΜΟΚΙΔΗΣ
Η ύπουλη απειλή της μικροβιακής αντοχής

Θεοκλής Ζαούτης / Η ύπουλη απειλή της μικροβιακής αντοχής

Ο Θεοκλής Ζαούτης, πρόεδρος του ΕΟΔΥ και καθηγητής Παιδιατρικής στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, εξηγεί πώς η διαχρονική και αλόγιστη χρήση των αντιβιοτικών έχει δημιουργήσει ένα από τα πιο επίμονα προβλήματα δημόσιας υγείας της εποχής μας.
ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ