Τα ρούχα των ΜΕ ΤΗΕΝ δημιουργήθηκαν για μια γενιά που της αρέσει να φορά τις ανησυχίες της

Τα ρούχα των ΜΕ ΤΗΕΝ δημιουργήθηκαν για μια γενιά που της αρέσει να φορά τις ανησυχίες της Facebook Twitter
0
Τα ρούχα των ΜΕ ΤΗΕΝ δημιουργήθηκαν για μια γενιά που της αρέσει να φορά τις ανησυχίες της Facebook Twitter
Η νέα χειμερινή συλλογή των ΜΕ ΤΗΕΝ ονομάζεται ΥΟU. / Φωτό: Chris Kontos

Αν έχει πάρει το μάτι σου κάπου τα ρούχα του brand ΜΕ ΤΗΕΝ, τότε δεν μπορεί να μη σε έχει συνεπάρει ο τρόπος με τον οποίο διαχειρίζονται τη γραμμή του μινιμαλισμού, την οποία  φαίνεται πως υπηρετούν, όχι όμως με τυφλή αφοσίωση. Τα ρούχα «μιλάνε», και μιλάνε δυνατά, μέσα από σένα και την πόλη. Στίχοι τραγουδιών, δρόμοι, κτίρια, όλα είναι επικοινωνία για την ομάδα των ME THEN και τα ενδύματα, το μέσο.

Το ΜΕ ΤΗΕΝ ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2014. «Τρεις άνθρωποι, γνωστοί-άγνωστοι, ένωσαν διαφορές και ομοιότητες, όνειρα και διαδρομές, δημιουργώντας ένα brand που ήθελε ακόμη και μέσα από τα t-shirts να δημιουργήσει ιστορίες. Πλέον η ομάδα του ΜΕ ΤΗΕΝ έχει διαφοροποιηθεί. Εκτός από μένα, μέλη της είναι η Stefanie Biggel, ο Σταύρος Μπιλιώνης, ο Χρήστος Κοντός και οι Fuzz Ink. Οι ρόλοι μας δεν είναι εντελώς ξεκάθαροι, κάτι που έχει τη χάρη του, μια και εισβάλλουμε διακριτικά ο ένας στο πεδίο του άλλου» λέει ο Γιώργος Σουμπάσης, ξετυλίγοντας το κουβάρι της ιστορίας του brand που ζει στην Αθήνα και για την Αθήνα.

Έμπνευσή μας είναι η Συγγρού, οι στέρεο νόβα. Η αθηναϊκή πολυκατοικία, οι γέροι στα καφενεία. Οι νέοι στα καφενεία. Το Decadance, η Μαίρη που έφυγε νωρίς. Τα 4ωρα live του Αλέξανδρου Βούλγαρη. Η ιδιότυπη υποκουλτούρα της Αθήνας.

Στη νέα τους συλλογή AW '17 φαίνεται πως παρουσιάζονται νέα elements και καινούργιες προσθήκες σε items που η ομάδα ήθελε καιρό. «Η νέα χειμερινή συλλογή μας ονομάζεται “ΥΟU” και είναι, θαρρώ, το πρώτο ολοκληρωμένο κομμάτι του παζλ που έχουμε πια στο μυαλό μας για την εξέλιξη του brand. Είναι μια συλλογή απελευθερωμένη από τίτλους και κατηγοριοποιήσεις. Αυτό επιθυμούσαμε να πετύχουμε από την αρχή» αναφέρει ο Γιώργος, ενώ, όσον αφορά το αν, παρ' όλα αυτά, άξονας έκφρασης του brand θα παραμείνει ο μινιμαλισμός, εξηγεί: «H μινιμαλιστική γραμμή θεωρώ πως συνεχίζει να μας ακολουθεί και να την ακολουθούμε, απλώς αυτήν τη φορά επιθυμούμε να την πειράξουμε λίγο περισσότερο, να δούμε κι εμείς τα όριά μας».

Τα ρούχα των ΜΕ ΤΗΕΝ δημιουργήθηκαν για μια γενιά που της αρέσει να φορά τις ανησυχίες της Facebook Twitter
Επηρεασμένη από περσινό άρθρο του Die Zeit Magazine, που αναφέρει την Αθήνα ως το νέο Βερολίνο, η ομάδα των ME THEN τρέχει, παράλληλα με τη χειμερινή συλλογή, και το project DAS NEUE ATHEN. / Φωτό: Σπύρος Κοκκώνης
Τα ρούχα των ΜΕ ΤΗΕΝ δημιουργήθηκαν για μια γενιά που της αρέσει να φορά τις ανησυχίες της Facebook Twitter
Το ME THEN ζει από την πόλη, ζει στην πόλη και εμπνέεται από αυτήν. Το DAS NEUE ATHEN είναι κάτι σαν το DNA όσων ζουν στην Αθήνα. / Φωτό: Σπύρος Κοκκώνης

Η κολεξιόν χαρακτηρίζεται από διαφορετικές χρωματικές παλέτες και επιλογή υλικών και υφασμάτων από την Πορτογαλία και την Ιταλία, περιλαμβάνοντας παλτό, bomber και workwear jackets και παντελόνια σε διαφορετικές μορφές, ενώ είναι η πρώτη φορά που προχωράνε στην παραγωγή πουκαμίσων. Όλα αυτά πλαισιώνονται από διάφορα accessories, όπως tote bags, ME THEN socks και silkscreen posters.

Εκτός από τη χειμερινή συλλογή, όμως, η ομάδα του ME THEN, επηρεασμένη από περσινό άρθρο του Die Zeit Magazine, που αναφέρει την Αθήνα ως το νέο Βερολίνο –μια σύγκριση που έχει αναπαραχθεί τόσο από τα μίντια, που ήταν λογικό να προκαλέσει αντίλογο–, τρέχει παράλληλα και το project DAS NEUE ATHEN.

«Το DAS NEUE ATHEN είναι ένα side project για το ME THEN, που όμως είναι πολύ ουσιαστικό για τη φύση του brand μας. Η σύλληψη ανήκει στον Σταύρο, που ένιωσε την ανάγκη να μιλήσει για όσα ζούμε, αντικρίζουμε και βιώνουμε καθημερινά στην Αθήνα, χωρίς υπεκφυγές. Αυτή η μεταφορά των εικόνων και ιδεών σε prints είναι ίσως το πιο αληθινό κομμάτι στη μέχρι τώρα πορεία μας. Το ME THEN γεννήθηκε από την ανάγκη για έκφραση και δημιουργία. Είναι ένα project που ζει και αναπνέει στην Αθήνα και ως τέτοιο επιθυμεί να γίνει ο καθρέφτης της καθημερινότητας αυτής της πόλης.

Τα ρούχα των ΜΕ ΤΗΕΝ δημιουργήθηκαν για μια γενιά που της αρέσει να φορά τις ανησυχίες της Facebook Twitter
Στίχοι τραγουδιών, δρόμοι, κτίρια, όλα είναι επικοινωνία για την ομάδα των ME THEN και τα ενδύματα είναι το μέσο. / Φωτό: Chris Kontos

Τα ρούχα που φοράμε είναι το κατασκευασμένο αντικείμενο που ακουμπάει το δέρμα μας, τη φύση μας. Είναι, θα λέγαμε, το πρώτο επίπεδο επικοινωνίας. Τα υφάσματα, οι όγκοι, οι γραμμές των ρούχων είναι κάτι σαν τις διαφορετικές πτυχές των πόλεων. Έτσι βλέπουμε κι εμείς τα ρούχα μας. Ένα complex σύστημα νοημάτων, αντικατοπτρισμού της πραγματικότητας. Ας μην πάμε, όμως, πιο βαθιά στο fashion theory τώρα. Τα ρούχα είναι ο τρόπος έκφρασης του ατόμου. Είναι ένα statement. Το DAS NEUE ATHEN είναι, λοιπόν, το δικό μας statement, που σκοπεύει να αφουγκραστεί και να κατανοήσει τις πτυχές και τις έννοιες που συνθέτουν σήμερα την πόλη μας, με στόχο να δημιουργήσει μια νέα αφήγηση για την Αθήνα. Είναι ένα project-απάντηση στο περσινό άρθρο του Die Zeit Magazine, όχι μια αντίδραση. Εκφράζει την επιθυμία μας η πόλη όπου ζούμε να μη θεωρείται ένας νέος edgy προορισμός αλλά μια πόλη όσο το δυνατόν αυτόφωτη» λέει ο Γιώργος και ο Σταύρος συμπληρώνει: «Το πρώτο του κεφάλαιο είναι το “ON HOPE, or what it means to be a young Athenian today”. Αναζητήσαμε τον λόγο που σήμερα, κάτω από αυτές τις συνθήκες, συνεχίζουμε να αγαπάμε την πόλη μας και να μένουμε εδώ. Η απάντηση ήταν γιατί “ελπίζουμε”. Γιατί ακόμα ελπίζουμε. Και η ελπίδα είναι κάτι σαν ναρκωτικό. Όπως το second summer of love, το '88, όλοι ήταν on ecstacy, όσοι γεννήθηκαν το '88 σήμερα είναι on hope. Ζούμε, επιβιώνουμε, ελπίζοντας, περιμένοντας να αλλάξει κάτι. Ίσως, πάλι, γινόμαστε η ελπίδα και η αλλαγή. Γι’ αυτό μένουμε εδώ. Ίσως, πάλι, δεν ελπίζουμε τίποτα, no hope, κι απλώς επιβιώνουμε. Οι απαντήσεις είναι πολλές και ατομικές».

Το ME THEN ζει από την πόλη, ζει στην πόλη και εμπνέεται από αυτήν. Το DAS NEUE ATHEN είναι κάτι σαν το DNA όσων ζουν σε αυτήν, καθώς η ομάδα του brand επιθυμεί να είναι culturally relevant και ένα τέτοιο project μπορεί να γίνει η κατάλληλη πλατφόρμα για να μιλήσουν πιο άμεσα και πιο ελεύθερα γι’ αυτά που τους απασχολούν. «Ένα απλό t-shirt γίνεται ο δίαυλος επικοινωνίας για να μιλήσουμε για τις ανησυχίες μας. Η γενιά μας αρέσκεται να φοράει τις ανησυχίες της. Δεν συμφωνείς;» καταλήγει ο Γιώργος Σουμπάσης.

«Οι new romantics, το Pop στο ιστορικό εμπορικό τρίγωνο, το παλιό booze, το πρώτο τεύχος της LiFO. Έμπνευσή μας είναι η Συγγρού, οι στέρεο νόβα. Η αθηναϊκή πολυκατοικία, οι γέροι στα καφενεία. Οι νέοι στα καφενεία. Το Decadance, η Μαίρη που έφυγε νωρίς. Τα 4ωρα live του Αλέξανδρου Βούλγαρη. Η ιδιότυπη υποκουλτούρα της Αθήνας. Ο Marc de Marco, οι Smiths, το Φάληρο και το YMC. Το περιοδικό “01”, που διάβαζα κρυφά από τον αδερφό μου, το FACE, η Μαλβίνα. Το Αu revoir. Είμαστε τα ταξίδια μας, το canal Saint Martin, το Βερολίνο, η Κοπεγχάγη. Oι έντεκα μέρες στη Νέα Υόρκη. Είμαστε οι στοές της Αθήνας, ο Εθνικός Κήπος, τα δυτικά προάστια όπου δεν πάμε πια, η Ναυαρίνου, αυτός ο ιδιότυπος δρόμος που ενώνει την αστική Αθήνα με την επαναστατική. Τα αξημέρωτα βράδια στην “παλιά” Θεσσαλονίκη. Είμαστε douches, φασαίοι. Είμαστε η Λιοσίων και ο παλιός σιδηροδρομικός σταθμός. Εμπνεόμαστε από τα παντελόνια του παππού μας, από τους φοίνικες της Αθήνας, από την ιστορία και τους μετανάστες. Είμαστε ένα brand φτιαγμένο από refereneces και κάθε φορά, σε κάθε συλλογή μας, δίνουμε λίγο από τον εαυτό μας αλλά και από τη συλλογική μνήμη μας» λέει με μια ανάσα η ομάδα, εν είδει μανιφέστου.

Τα ρούχα των ΜΕ ΤΗΕΝ δημιουργήθηκαν για μια γενιά που της αρέσει να φορά τις ανησυχίες της Facebook Twitter
«H μινιμαλιστική γραμμή θεωρώ πως συνεχίζει να μας ακολουθεί και να την ακολουθούμε, απλώς αυτήν τη φορά επιθυμούμε να την πειράξουμε λίγο περισσότερο, να δούμε κι εμείς τα όριά μας» εξηγεί ο Γιώργος Σουμπάσης. / Φωτό: Chris Kontos

Όπως ήδη ανέφεραν οι συνδημιουργοί του ME THEN, το brand ζει και αναπνέει στην Αθήνα αλλά και για την Αθήνα. Τελικά, όμως, οι Αθηναίοι έχουν στυλ; 

«Οι Αθηναίοι δεν έχουν στυλ, όπως οι Λονδρέζοι, οι Παριζιάνοι, οι Βερολινέζοι. Οι Αθηναίοι είναι λειτουργικοί. Το ντύσιμο είναι και ανάγκη. Οι Αθηναίοι προσπαθούν, αλλά τα μαγαζιά που εισάγουν μόδα, όπως στις άλλες πρωτεύουσες της Ευρώπης, είναι λίγα. Επιπλέον, η αγοραστική τους δύναμη είναι μικρή. Ναι, υπάρχουν τα sites και όλοι αυτοί οι διαδικτυακοί πολυχώροι που σε 4 μέρες έχουν το πακέτο έξω από την πόρτα σου. Είναι, όμως, το ίδιο με μια βόλτα για να δεις και να αγγίξεις κάτι που ενδεχομένως θα σε κερδίσει; Όχι. Οπότε, πιστεύω πως οι Αθηναίοι είναι δύσκολο να χαρακτηριστούν καλοντυμένοι. Είναι όμως πρακτικοί, κάποιοι θα λέγαμε ότι είναι και κομψά πρακτικοί. Αυτόν ακριβώς τον ανεπιτήδευτο, άνετο και λειτουργικό χαρακτήρα έχουν και τα ρούχα μας. Αντικατοπτρίζουν αυτή την όψη της Αθήνας. Οι Αθηναίοι προσπαθούν. Προσωπικά, μου αρέσει η εικόνα κάποιου που θα συναντήσω τυχαία στον δρόμο, θα με ενθουσιάσει και παράλληλα δεν θα μπορώ να βρω τις κατάλληλες λέξεις για να σου δώσω να καταλάβεις τι εννοώ – η έννοια του στυλ και τα απροσδιόριστα καλούπια της».

— Τι πιστεύετε ότι προσφέρουν τα ΜΕ ΤΗΕΝ στο αθηναϊκό streetwear;

Μια ανεπιτήδευτη κομψότητα. Επιθυμούμε να γίνουμε ο τρόπος έκφρασης των νέων Αθηναίων. Να βάλουμε κι εμείς το πετραδάκι μας σε αυτήν τη νέα αφήγηση που τόσο πολύ επιθυμεί η γενιά μας.

— Αναφέρετε ότι τα ρούχα σας είναι beyond gender. Θεωρείτε πως, δεδομένης της αυξανόμενης συζήτησης για την ταυτότητα και το φύλο, χρειαζόμαστε περισσότερα brands που να υποστηρίζουν αυτήν τη λογική;

Χρειαζόμαστε brands που να σέβονται τον καταναλωτή και τις ανάγκες του, που προσφέρουν ποιότητα, λεπτομέρεια και φροντίδα. Εμείς δεν μετέχουμε ενεργά στη συζήτηση σχετικά με το φύλο και την ταυτότητα αλλά είμαστε της άποψης πως το φύλο είναι ατομικό, η αυτοδιάθεση του ατόμου είναι η αρχή μας. Δεν θεωρούμε πως είμαστε ικανοί θεωρητικά να στηρίξουμε μια τέτοια συζήτηση, καθώς κοινωνιολογικά είναι περίπλοκη. Βλέπουμε όμως τα ρούχα μας ως έναν λευκό καμβά όπου ο καθένας μπορεί να κάνει perform όπως ο ίδιος επιθυμεί. Είμαστε ευαισθητοποιημένοι πάνω σε θέματα ταυτότητας και, ναι, πιστεύουμε πως χρειαζόμαστε κι άλλες τέτοιες φωνές.

Τα ρούχα των ΜΕ ΤΗΕΝ δημιουργήθηκαν για μια γενιά που της αρέσει να φορά τις ανησυχίες της Facebook Twitter
Το ME THEN γεννήθηκε από την ανάγκη για έκφραση και δημιουργία. Είναι ένα project που ζει και αναπνέει στην Αθήνα και ως τέτοιο επιθυμεί να γίνει ο καθρέφτης της καθημερινότητας αυτής της πόλης. / Φωτό: Σπύρος Κοκκώνης

Δείτε εδώ το βίντεο για το πρώτο chapter του DAS NEUE ATHEN, "ON HOPE":

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Σοφία Κοκοσαλάκη: Η Κρήτη μέσα της (or Greek Drama)

Μόδα & Στυλ / Η Σοφία Κοκοσαλάκη που πορεύτηκε χωρίς logos, εντυπωσιασμούς και εύκολο marketing

Το ανεξάρτητο κορίτσι της μόδας από την Κρήτη, που δημιούργησε το δικό της Grecian chic στυλ, με αναφορές στην ελληνική ιστορία, τη λαϊκή παράδοση και τον μινωικό πολιτισμό, άφησε πίσω της μια διαχρονική κληρονομιά που αξίζει να γιορτάζεται.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
H Soraya Oronti φαίνεται να έχει μια κάποια εμμονή με τα αμάξια

Μόδα & Στυλ / H Soraya Oronti φαίνεται να έχει μια κάποια εμμονή με τα αμάξια

Η Soraya Oronti είναι μια σχεδιάστρια 25 ετών που κατάγεται από τη Λεμεσό της Κύπρου. Μένει σε ένα διαμέρισμα στην Κυψέλη, αλλά έχει αλλού το ατελιέ της. Εμπνέεται από την αισθητική και το ήθος των Iannis Xenakis, Hussein Chalayan και HR Giger. Σπούδασε στο Λονδίνο και ήταν από τους βασικούς διοργανωτές του pop-up φεστιβάλ εγχώριας μόδας και τέχνης SOLACE. Μέσα από τις σουέντ μαύρες μπότες πυγμαχίας φοράει νέον πρασινο-πορτοκαλί κάλτσες.
ΠΕΤΡΙΝΑ ΚΙΤΗ
75’ με τη Lysa Cooper

Μόδα & Στυλ / «Αν ζούσαν άνθρωποι σαν τον Basquiat, δεν θα υπήρχε όλη αυτή η μετριότητα»

Προσωπική φίλη του Jean-Michel Basquiat και θρυλική στυλίστρια, η Lysa Cooper, σε μια συνέντευξη-χείμαρρο στη LIFO, περιγράφει την εποχή όπου η τέχνη δεν κυνηγούσε νούμερα, αναγγέλλει την επικράτηση της ασημαντότητας, κατακεραυνώνει τον Τραμπ και παραδέχεται πως η ίδια απλώς ήταν εκεί «όταν συνέβαιναν όλα, στο σωστό μέρος, τη σωστή στιγμή».
M. HULOT
Σεμνά και ταπεινά

Μόδα & Στυλ / Κάννες: Σεμνά και ταπεινά στο κόκκινο χαλί

Ένα φεστιβάλ που χρωστά τη φήμη του στις σκανδαλιστικές εμφανίσεις υπό τον ήλιο σχεδόν όσο και στην καλλιτεχνική τόλμη του, βιώνει φέτος μια κρίση αισθητικής ταυτότητας με την τελευταίας στιγμής απαγόρευση «γυμνών και υπερβολικών σε όγκο εμφανίσεων».
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ντομάτες υψηλής ραπτικής, viral ποτά και high fashion ψωμιά: Το φαγητό είναι το νέο trend

Μόδα & Στυλ / Ντομάτες υψηλής ραπτικής, viral ποτά και high fashion ψωμιά: Το φαγητό είναι το νέο trend

Λεμόνια, κεράσια και ζαχαρωτά μεταμορφώνονται από την υψηλή μόδα σε ρούχα και αξεσουάρ, εδώδιμες ύλες πρωταγωνιστούν σε καμπάνιες και επίσημα δείπνα των luxury brands, ενώ χυμοί και πίκλες αναβαθμίζονται σε σύμβολα κοινωνικής υπεροχής. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ποιοι είναι οι Μαύροι Δανδήδες του φετινού Met Gala;

Μόδα & Στυλ / Ποιοι είναι οι Μαύροι Δανδήδες του φετινού Met Gala;

H πιο ισχυρή παρέλαση διασημοτήτων και brands στον κόσμο ή, για άλλους, η άποψη της «Vogue» για τον κόσμο, τιμά σήμερα τους Μαύρους Δανδήδες της ιστορίας με ένα show που υπόσχεται άψογο tailoring, διαμάντια και φρου φρου. Λίγο πριν συντονιστείτε στο livestreaming της βραδιάς, δείτε μαζί μας τι σημαίνει το φετινό θέμα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
«Δεν ήξερα πού θα με πάει, ξεκίνησα με ένα σορτς και έφτιαξα δύο επιχειρήσεις»

Μόδα & Στυλ / «Δεν ήξερα πού θα με πάει, ξεκίνησα με ένα σορτς και έφτιαξα δύο επιχειρήσεις»

Η Μιρκέτα Βιδάλη, δημιουργός των brands «No Thinkin» και «Tanpire», μιλά για την εμπειρία της από τον κόσμο της επιχειρηματικότητας και τις προκλήσεις που αντιμετώπισε. Πώς διαχειρίστηκε τα hate comments στα social media και τι συμβουλεύει άλλες γυναίκες που θέλουν να ακολουθήσουν τον δρόμο της;
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Retro vs Approach – Νέο δίλημμα στην αγορά sneakers

Μόδα & Στυλ / Τα νέα sneakers είναι για ορειβασία στις «πλαγιές» της πόλης

Μετά την κυριαρχία των retro sneakers, τα approach shoes, μια νέα γενιά ορειβατικών αθλητικών παπουτσιών, κερδίζει συνεχώς έδαφος στα αστικά πεζοδρόμια, εκφράζοντας την καθημερινή άνεση που όλοι αποζητούμε.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Γιώργο Τροχόπουλε, πώς κατάφερες να φορά τα πλεκτά σου η Dua Lipa;

Μόδα & Στυλ / Γιώργο Τροχόπουλε, πώς κατάφερες να φορά τα πλεκτά σου η Dua Lipa;

Η Μάιλι Σάιρους, η Κένταλ Τζένερ, η Dua Lipa και πολλές ακόμα σταρ έχουν φορέσει τα πλεκτά του ανερχόμενου σχεδιαστή μόδας από τη Βέροια, που στα 23 του έχει ήδη κατακτήσει το Λονδίνο. 
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Σε ποιoν σχεδιαστή θα ανήκει από τα τέλη Μαΐου ο οίκος Dior; / Ποιος θα βρεθεί τελικά στο τιμόνι του Dior; / Όργιο φημών και παρασκήνιο στον οίκο Dior

Μόδα & Στυλ / Σε ποιoν σχεδιαστή θα ανήκει από τα τέλη Μαΐου ο οίκος Dior;

Με τμηματικές ανακοινώσεις και μισές αλήθειες που εμπλέκουν τον Jonathan Anderson και τη Maria Grazia Chiuri, ο ιστορικός γαλλικός οίκος πλήττει την αξιοπιστία της μόδας και εκθέτει τους ανθρώπους που εργάζονται σε αυτήν.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Φρέντυ, τι στο καλό είναι το glass skin και γιατί το θέλουν όλοι;

Ψυχή & Σώμα / Τι στο καλό είναι το glass skin και γιατί το θέλουν όλοι;

Τι είναι αυτό που κάνει τα κορεατικά προϊόντα ομορφιάς τόσο δημοφιλή; Σε ποιο βαθμό διαμορφώνουν την αισθητική μας τα social media; Ποιες είναι οι τάσεις που κυριαρχούν στο μακιγιάζ σήμερα; Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τον make up artist Φρέντυ Καλομπράτσο.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Michel Gaubert: Ο dj που βάζει μουσικές στα σημαντικότερα catwalks

Βιβλίο / Michel Gaubert: Ο dj που βάζει μουσικές στα σημαντικότερα catwalks

Chanel, Dior και πολλοί ακόμα οίκοι υψηλής ραπτικής «ντύνουν» τα shows τους με τη μουσική του. Στο «Remixed», την αυτοβιογραφία-παλίμψηστο των επιρροών και των εμμονών του, ο ενορχηστρωτής της σύγχρονης catwalk κουλτούρας μας ξεναγεί σε έναν κόσμο όπου μουσική και εικόνα γίνονται ένα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ