ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

Πώς τα νέα nude παπούτσια του Louboutin μπορούν να αλλάξουν τη μόδα για όλες τις γυναίκες

Πώς τα νέα nude παπούτσια του Louboutin μπορούν να αλλάξουν τη μόδα για όλες τις γυναίκες Facebook Twitter
1

Τα τελευταία χρόνια, τα nude παπούτσια έχουν κερδίσει μια θέση στις προτιμήσεις και τις ντουλάπες των γυναικών. Οι Fashionistas τα αγαπούν επειδή ταιριάζουν με τα πάντα, ενώ το ίδιο το παπούτσι κολακεύει τη σιλουέτα του ποδιού καθώς το χρώμα του το κάνει να φαίνεται πιο μακρύ.

Ο σχεδιαστής Christian Louboutin, διάσημος για τα υπέροχα αλλά πολύ ακριβά του παπούτσια, είχε λανσάρει από τους πρώτους τις nude γόβες, αλλά τώρα κάνει μια κίνηση για να τελειοποιήσει αυτή την τάση και να διορθώσει μια μικρή αδικία. Το nude, που πρακτικά σημαίνει στο χρώμα του δέρματος, θα έπρεπε να ταιριάζει σε όλες τις γυναίκες. Αυτό μέχρι τώρα δεν γινόταν καθώς η τάση αυτή αφορούσε τις λευκές γυναίκες με συγκεκριμένο τόνο δέρματος.

Πώς τα νέα nude παπούτσια του Louboutin μπορούν να αλλάξουν τη μόδα για όλες τις γυναίκες Facebook Twitter

Ο Louboutin ανακοίνωσε και παρουσίασε την περασμένη εβδομάδα επτά αποχρώσεις του nude και για τις γυναίκες που δεν φορούν τακούνια, η παλέτα θα εφαρμοστεί και σε υπέροχες μπαλαρίνες.

Με τις επτά αποχρώσεις, κάθε γυναίκα μπορεί να βρει το χρώμα που ταιριάζει στο δέρμα της και καμία δεν αποκλείεται από την τάση αυτή "Έχω πελάτισσες από κάθε ήπειρο και θέλω να είναι ευτυχισμένες "γράφει ο σχεδιαστής για τα νέα του παπούτσια. Η ιδέα πως μια αδικία έπρεπε να διορθωθεί ξεκίνησε όταν ένα μέλος της ομάδας σχεδιασμού του τόνισε ότι το μπεζ δεν ήταν το χρώμα του δέρματός της, αλλά και πολλών άλλων γυναικών που αυτομάτως ήταν αποκλεισμένες.

Πώς τα νέα nude παπούτσια του Louboutin μπορούν να αλλάξουν τη μόδα για όλες τις γυναίκες Facebook Twitter

Η κίνηση του διάσημου σχεδιαστή έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά brands που εξερευνούν το φάσμα εφαρμογής του "nude" και πέρα από τη μόδα. Πέρυσι, μια σουηδική εταιρεία ανακοίνωσε ότι αρχίζει να πουλά μια ευρύτερη επιλογή χρωμάτων για επιδέσμους προκειμένου να ταιριάζουν με όλα τα χρώματα δέρματος των πελατών.

Κάποιοι αντιμετώπισαν με σκεπτικισμό την κίνηση του Louboutin και σχολιάζουν πως απλά ο σχεδιαστής θέλει να αυξήσει τα κέρδη του με νέο πελατολόγιο, διευρυμένο σε μια πιο μεγάλη, παγκόσμια αγορά. Τα κίνητρά του ίσως αμφισβητούνται καθώς οι τιμές των προϊόντων με τη διάσημη κόκκινη σόλα, είναι από τη φύση τους απαγορευτικές για την πλειοψηφία των γυναικών του πλανήτη. Ποια γυναίκα μπορεί να διαθέσει 700 ή και 1000 ευρώ για ένα ζευγάρι παπούτσια; Πολύ λίγες, αλλά υπάρχει ένα πολύ εύστοχο σχόλιο στο takepart.com που εξηγεί γιατί η κίνηση αυτή αλλάζει τα δεδομένα πέρα από τον κλειστό κύκλο των Louboutin φανς. Όταν ένας τόσο μεγάλος οίκος κάνει μια τέτοια κίνηση, είναι απλά ζήτημα χρόνου για να βάλει και άλλους στο παιχνίδι και να κάνει ακόμη και τα φτηνά, μαζικά brands, να σπεύσουν να αντιγράψουν ή έστω πιο ήπια, να υιοθετήσουν μια ανάλογη πολιτική. Οι παλέτες αυτές είναι σχεδόν βέβαιο πως μέχρι το καλοκαίρι θα έχουν βρεθεί σε πολλές βιτρίνες καταστημάτων που απευθύνονται σε όλες τις γυναίκες και ίσως η ποικιλομορφία αυτή προσδιορίσει και νέα προσέγγιση σε πολύ περισσότερα ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ.

1

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μια γυναίκα πρέπει να διεκδικήσει τους οργασμούς και το κόκκινο κραγιόν της»

Μόδα & Στυλ / «Μια γυναίκα πρέπει να διεκδικήσει τους οργασμούς και το κόκκινο κραγιόν της»

Μισούσε ο Χίτλερ το κόκκινο κραγιόν; Ποιο κόκκινο φορούσε η Σίλβια Πλάθ; Ποια είναι τα must του χειμώνα; Ο make up artist Μάνος Βυνιχάκης διαλέγει τα πιο «φρέσκα» κόκκινα και μας παροτρύνει να μην κολλάμε στα συνηθισμένα.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Η Vestiaire απαγορεύει 30 ακόμα διάσημες εταιρείες fast fashion

Διεθνή / Κορυφαίο app της μόδας κήρυξε πόλεμο σε περισσότερες από 30 εταιρείες fast-fashion

Σκοπός η καταπολέμηση της «σπατάλης της μόδας» που καλλιεργούν οι εταιρείες fast fashion, ενώ έχει ήδη ξεκινήσει καμπάνια για συνειδητοποιημένες αγορές - Το μικρό τεστ που δείχνει ότι η εταιρεία από την οποία ψωνίζετε είναι άλλο ένα fast fashion brand
NEWSROOM
Στέφανος Χρυσάφης: Μέσα στο ατελιέ όπου δημιουργήθηκε το «Heliosphere Gown» της Beyoncé υπήρχε και ένας νέος Έλληνας σχεδιαστής

Μόδα & Στυλ / Στο ατελιέ όπου δημιουργήθηκε το «Heliosphere Gown» της Beyoncé υπήρχε και ένας νέος Έλληνας σχεδιαστής

Έχοντας ήδη εργαστεί για το παιδί-θαύμα της μόδας Vejas Kruszewski, ο Στέφανος Χρυσάφης βρέθηκε στο ατελιέ της sui generis Ολλανδής σχεδιάστριας Iris van Herpen για πρώτη φορά τον Φεβρουάριο του 2023 κι έτσι έγινε μέλος της ομάδας που δούλεψε για περισσότερες από 700 ώρες πάνω στο φόρεμα που έκλεψε τις εντυπώσεις στο Renaissance World Tour. Δίνει τον δικό του ορισμό για την ηθική μόδα και μιλά για τις δυσκολίες τού να προσπαθεί κάποιος να αναδειχθεί σε αυτήν τη βιομηχανία σήμερα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Η Vogue, τα supermodels των 90s, και το Photoshop

Οπτική Γωνία / Η Vogue, τα supermodels των 90s, και το αχρείαστο Photoshop

Το φιλόδοξο εξώφυλλο του τεύχους του Σεπτεμβρίου πυροδότησε ποικίλες αντιδράσεις, ανάμεσα τους και την έντονη δυσαρέσκεια της κορυφαίας συντάκτριας μόδας Vanessa Friedman με το «εξωφρενικό σβήσιμο» της ηλικίας των διάσημων μοντέλων.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Οι βεντάλιες είναι ξαφνικά πολύ hot. Και αυτές που φτιάχνονται στην Αθήνα λέγονται Dida.

Μόδα & Στυλ / Οι βεντάλιες είναι παντού, και αυτές που φτιάχνονται στην Αθήνα λέγονται Dida

Από τον παρισινό οίκο Duvelleroy, που κάποτε κυκλοφόρησε διαφημιστικό φυλλάδιο με τίτλο «Η γλώσσα της βεντάλιας», μέχρι τους «New York Times» που έφτιαξαν τη δική τους λίστα με τις καλύτερες μοντέρνες εκδοχές τους, οι βεντάλιες είναι ξαφνικά πολύ hot, τις ανοίγουμε πια ανερυθρίαστα. Έχουμε κι εμείς στην Αθήνα ένα brand που ειδικεύεται στις βεντάλιες, αυτό της Νατάσσας Δουρίδα, που μας τις προσφέρει μοναδικές.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ

σχόλια

1 σχόλια