Πώς τα νέα nude παπούτσια του Louboutin μπορούν να αλλάξουν τη μόδα για όλες τις γυναίκες

Πώς τα νέα nude παπούτσια του Louboutin μπορούν να αλλάξουν τη μόδα για όλες τις γυναίκες Facebook Twitter
1

Τα τελευταία χρόνια, τα nude παπούτσια έχουν κερδίσει μια θέση στις προτιμήσεις και τις ντουλάπες των γυναικών. Οι Fashionistas τα αγαπούν επειδή ταιριάζουν με τα πάντα, ενώ το ίδιο το παπούτσι κολακεύει τη σιλουέτα του ποδιού καθώς το χρώμα του το κάνει να φαίνεται πιο μακρύ.

Ο σχεδιαστής Christian Louboutin, διάσημος για τα υπέροχα αλλά πολύ ακριβά του παπούτσια, είχε λανσάρει από τους πρώτους τις nude γόβες, αλλά τώρα κάνει μια κίνηση για να τελειοποιήσει αυτή την τάση και να διορθώσει μια μικρή αδικία. Το nude, που πρακτικά σημαίνει στο χρώμα του δέρματος, θα έπρεπε να ταιριάζει σε όλες τις γυναίκες. Αυτό μέχρι τώρα δεν γινόταν καθώς η τάση αυτή αφορούσε τις λευκές γυναίκες με συγκεκριμένο τόνο δέρματος.

Πώς τα νέα nude παπούτσια του Louboutin μπορούν να αλλάξουν τη μόδα για όλες τις γυναίκες Facebook Twitter

Ο Louboutin ανακοίνωσε και παρουσίασε την περασμένη εβδομάδα επτά αποχρώσεις του nude και για τις γυναίκες που δεν φορούν τακούνια, η παλέτα θα εφαρμοστεί και σε υπέροχες μπαλαρίνες.

Με τις επτά αποχρώσεις, κάθε γυναίκα μπορεί να βρει το χρώμα που ταιριάζει στο δέρμα της και καμία δεν αποκλείεται από την τάση αυτή "Έχω πελάτισσες από κάθε ήπειρο και θέλω να είναι ευτυχισμένες "γράφει ο σχεδιαστής για τα νέα του παπούτσια. Η ιδέα πως μια αδικία έπρεπε να διορθωθεί ξεκίνησε όταν ένα μέλος της ομάδας σχεδιασμού του τόνισε ότι το μπεζ δεν ήταν το χρώμα του δέρματός της, αλλά και πολλών άλλων γυναικών που αυτομάτως ήταν αποκλεισμένες.

Πώς τα νέα nude παπούτσια του Louboutin μπορούν να αλλάξουν τη μόδα για όλες τις γυναίκες Facebook Twitter

Η κίνηση του διάσημου σχεδιαστή έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά brands που εξερευνούν το φάσμα εφαρμογής του "nude" και πέρα από τη μόδα. Πέρυσι, μια σουηδική εταιρεία ανακοίνωσε ότι αρχίζει να πουλά μια ευρύτερη επιλογή χρωμάτων για επιδέσμους προκειμένου να ταιριάζουν με όλα τα χρώματα δέρματος των πελατών.

Κάποιοι αντιμετώπισαν με σκεπτικισμό την κίνηση του Louboutin και σχολιάζουν πως απλά ο σχεδιαστής θέλει να αυξήσει τα κέρδη του με νέο πελατολόγιο, διευρυμένο σε μια πιο μεγάλη, παγκόσμια αγορά. Τα κίνητρά του ίσως αμφισβητούνται καθώς οι τιμές των προϊόντων με τη διάσημη κόκκινη σόλα, είναι από τη φύση τους απαγορευτικές για την πλειοψηφία των γυναικών του πλανήτη. Ποια γυναίκα μπορεί να διαθέσει 700 ή και 1000 ευρώ για ένα ζευγάρι παπούτσια; Πολύ λίγες, αλλά υπάρχει ένα πολύ εύστοχο σχόλιο στο takepart.com που εξηγεί γιατί η κίνηση αυτή αλλάζει τα δεδομένα πέρα από τον κλειστό κύκλο των Louboutin φανς. Όταν ένας τόσο μεγάλος οίκος κάνει μια τέτοια κίνηση, είναι απλά ζήτημα χρόνου για να βάλει και άλλους στο παιχνίδι και να κάνει ακόμη και τα φτηνά, μαζικά brands, να σπεύσουν να αντιγράψουν ή έστω πιο ήπια, να υιοθετήσουν μια ανάλογη πολιτική. Οι παλέτες αυτές είναι σχεδόν βέβαιο πως μέχρι το καλοκαίρι θα έχουν βρεθεί σε πολλές βιτρίνες καταστημάτων που απευθύνονται σε όλες τις γυναίκες και ίσως η ποικιλομορφία αυτή προσδιορίσει και νέα προσέγγιση σε πολύ περισσότερα ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ.

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Απώλειες / Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Ένας αληθινός τιτάνας της μόδας έφυγε στα 91 του χρόνια, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας ένα συγκλονιστικό αρχείο ένδυσης του 20ού αιώνα και μια multi-billion αυτοκρατορία που πρεσβεύει την ήσυχη κομψότητα σε κάθε πτυχή του τρόπου ζωής.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει.

Μόδα & Στυλ / Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει

Το λανσάρισμα της πρώτης συλλογής μακιγιάζ του οίκου μόδας πυροδότησε μια ζωηρή συζήτηση για τις τιμές των εταιρειών και τα όριά τους. Θα μεταφραστεί αυτός ο θόρυβος σε πωλήσεις; Μήπως το μεγαλύτερο brand πολυτελείας έκανε λανθασμένους υπολογισμούς;  
THE LIFO TEAM
Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Μόδα & Στυλ / Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Σήμερα, στα γενέθλιά του, θυμόμαστε τον μελαγχολικό βασιλιά της γαλλικής couture μέσα από τη διαδρομή του στο Μαρόκο, που δεν υπήρξε απλώς ένας τόπος ελευθερίας αλλά και η μούσα του στη ζωή και στη δουλειά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ελληνικό design: Υπάρχει και αυτή είναι η ιστορία του

Μόδα & Στυλ / Η ιδέα της Ελλάδας στη μόδα: ένα στοίχημα που επιτέλους αποδίδει

Πώς μια χούφτα brands και fashion insiders πήραν την απόφαση να χτίσουν πάνω στα αχαρτογράφητα νερά της «ελληνικότητας» και να μιλήσουν με όρους σύγχρονου design και marketing γι’ αυτό που θα μπορούσε να είναι το ελληνικό προϊόν στη διεθνή μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Παρίσι, ανδρικές συλλογές, Άνοιξη/Καλοκαίρι 2026: Σορτς και see through 

Μόδα & Στυλ / Πιτζάμες, διαφάνειες, κοντά σορτς: Το Παρίσι δείχνει τον δρόμο για τον άνδρα του 2026

Πέντε σχεδιαστές με διαφορετική ματιά για τον νέο άντρα σχεδίασαν τη φιγούρα του για το ερχόμενο καλοκαίρι με παστέλ αλλά και έντονους τόνους, με τολμηρές duffle bags και μια διάχυτη θηλυκότητα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ποιος πιστεύει στον Jonathan Anderson;

Μόδα & Στυλ / Ποιος πιστεύει στον Jonathan Anderson;

H πρώτη επαφή του Jonathan Anderson −χαρισματικού ανανεωτή της Loewe και εν δυνάμει σωτήρα του Dior− με την premiere league της μόδας έγινε την Πέμπτη, και χαρακτηρίστηκε από τους πάντες ως «ιστορική», ως αρχή ενός νέου ελπιδοφόρου κεφαλαίου στην παγκόσμια μόδα. Είναι όντως έτσι; 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Demna Gvasalia: Μια έκθεση για τον σχεδιαστή που έφερε τα πάνω κάτω στον οίκο Balenciaga

Μόδα & Στυλ / Demna Gvasalia: Μια έκθεση για τον σχεδιαστή που έφερε τα πάνω κάτω στον οίκο Balenciaga

Με το γνωστό περιπαικτικό του χιούμορ, ο Demna (Gvasalia) αποχαιρετά τον κόσμο που δημιούργησε για τον οίκο Balenciaga, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας μια έκθεση-αρχείο με τις πιο χαρακτηριστικές και διχαστικές δημιουργίες του.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η νοσταλγία του καλοκαιριού

Μόδα & Στυλ / Jacquemus: Ο μοντερνιστής με καρδιά μικρού παιδιού, έφερε τη μόδα του στην Ελλάδα

Με το ολοκαίνουριο κατάστημά του στο Nammos Beach της Μυκόνου, τον χαιρετίζουμε, αναγνωρίζοντάς τον ως βασιλιά της καλοκαιρινής ανεμελιάς σε κάθε σικ προορισμό στη Μεσόγειο.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ

σχόλια

1 σχόλια