Οι νάρκισσοι του CK one γιορτάζουν τα 20 χρόνια του θρυλικού αρωμάτος

Οι νάρκισσοι του CK one γιορτάζουν τα 20 χρόνια του θρυλικού αρωμάτος Facebook Twitter
0

To 1994 ήταν η χρονιά που η παραπάνω καμπάνια για το λανσάρισμα του νέου αρώματος CK one έκανε διθυραμβική πρεμιέρα. To διαφημιστικό σποτ έπαιξε σε όλα τα κανάλια και οι ασπρόμαυρες φωτογραφίες με την Kate Moss, τη Jenny Shimizu και την υπόλοιπη παρέα των μοντέλων που πρωταγωνιστούσαν μπήκαν σε κάθε περιοδικό. Ο Calvin Klein είχε μόλις λανσάρει ένα θρυλικό άρωμα που προωθήθηκε σαν unisex και προκάλεσε καταναλωτική φρενίτιδα. Η επιτυχία του CK one ήταν κάτι που δεν είχε προηγούμενο.

Οι νάρκισσοι του CK one γιορτάζουν τα 20 χρόνια του θρυλικού αρωμάτος Facebook Twitter

Υπολογίζεται πως στην κορύφωση της επιτυχίας του αρώματος πωλούνταν 20 μπουκάλια το λεπτό στον κόσμο. Τους τρεις πρώτους μήνες τα κέρδη άγγιξαν τα 60 εκατ. δολάρια ενώ η πρώτη χρονιά έκλεισε αποφέροντας στο ταμείο του σχεδιαστή 150 εκατ. δολάρια. Έκτοτε εκατοντάδες αρώματα έχουν κυκλοφορήσει από σχεδόν κάθε οίκο μόδας. Ο Calvin Klein έχει και ο ίδιος μέσα στα 20 αυτά χρόνια λανσάρει πάνω από δέκα διαφορετικά προϊόντα. Το CK one όχι μόνο άντεξε στο χρόνο, αλλά κατάφερε ακόμη και σήμερα να βρίσκεται στα ράφια των καταστημάτων καλλυντικών και να θεωρείται κλασικό και αγαπημένο μιας ολόκληρης γενιάς.

Οι νάρκισσοι του CK one γιορτάζουν τα 20 χρόνια του θρυλικού αρωμάτος Facebook Twitter

20 χρόνια και αρκετές παραλλαγές αργότερα, το CK one γιορτάζει και ζητά από τον ιταλό Μάριο Σορέντι να επανασχεδιάσει μια εορταστική καμπάνια που θα αποτυπώνει το πνεύμα της εποχής. Ο φωτογράφος μαζεύει μια σειρά hot ονόματα της μόδας και της καλλιτεχνικής σκηνής (Taeyang, Dev Hynes, Samantha Urbani, Say Lou Lou, Kelela) και σκηνοθετεί ένα όργιο selfies γεμάτο νάρκισσα αγόρια και κορίτσια που ποζάρουν και ερωτοτροπούν μεταξύ τους ή μόνα τους.

H καμπάνια πλαισιώνεται από ένα Τumblr στο οποίο το υλικό ανανεώνεται συνεχώς και έχει εκτός από φωτογραφίες και GIFs, βίντεο με τα πρόσωπα της νέας καμπάνιας.

Οι νάρκισσοι του CK one γιορτάζουν τα 20 χρόνια του θρυλικού αρωμάτος Facebook Twitter
Οι νάρκισσοι του CK one γιορτάζουν τα 20 χρόνια του θρυλικού αρωμάτος Facebook Twitter
Οι νάρκισσοι του CK one γιορτάζουν τα 20 χρόνια του θρυλικού αρωμάτος Facebook Twitter

Οι νάρκισσοι του CK one γιορτάζουν τα 20 χρόνια του θρυλικού αρωμάτος Facebook Twitter

Μόδα & Στυλ
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
CHECK Τρυφερή είναι η νύχτα

Εβδομάδα Μόδας / Τρυφερή είναι η νύχτα για τον Haider Ackermann

Με τι λόγια να περιγράψει κανείς τη συλλογή του Οίκου Tom Ford που είδαμε μόλις; Μαγνητική, αισθησιακή, υπαινικτική, θανατηφόρα κομψή, θεατρική; Ποιητικές λέξεις για εικόνες που στην πραγματικότητα ήταν αβάσταχτα σέξι.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Saint Laurent: Αγάπη από νάιλον και δέρμα

Μόδα & Στυλ / Saint Laurent: Αγάπη από νάιλον και δέρμα

Με σχεδιαστές και corporate στελέχη να αισθάνονται πάνω τους το εξαιρετικό ειδικό βάρος αυτής της παρισινής σεζόν, και τις επιδείξεις να μοιάζουν με διαγωνισμό εντυπώσεων, η εβδομάδα μόδας για την άνοιξη του 2026 εγκαινιάστηκε με μια σαγηνευτική επίδειξη του Anthony Vaccarello για τον οίκο Saint Laurent.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ