Οι νάρκισσοι του CK one γιορτάζουν τα 20 χρόνια του θρυλικού αρωμάτος

Οι νάρκισσοι του CK one γιορτάζουν τα 20 χρόνια του θρυλικού αρωμάτος Facebook Twitter
0

To 1994 ήταν η χρονιά που η παραπάνω καμπάνια για το λανσάρισμα του νέου αρώματος CK one έκανε διθυραμβική πρεμιέρα. To διαφημιστικό σποτ έπαιξε σε όλα τα κανάλια και οι ασπρόμαυρες φωτογραφίες με την Kate Moss, τη Jenny Shimizu και την υπόλοιπη παρέα των μοντέλων που πρωταγωνιστούσαν μπήκαν σε κάθε περιοδικό. Ο Calvin Klein είχε μόλις λανσάρει ένα θρυλικό άρωμα που προωθήθηκε σαν unisex και προκάλεσε καταναλωτική φρενίτιδα. Η επιτυχία του CK one ήταν κάτι που δεν είχε προηγούμενο.

Οι νάρκισσοι του CK one γιορτάζουν τα 20 χρόνια του θρυλικού αρωμάτος Facebook Twitter

Υπολογίζεται πως στην κορύφωση της επιτυχίας του αρώματος πωλούνταν 20 μπουκάλια το λεπτό στον κόσμο. Τους τρεις πρώτους μήνες τα κέρδη άγγιξαν τα 60 εκατ. δολάρια ενώ η πρώτη χρονιά έκλεισε αποφέροντας στο ταμείο του σχεδιαστή 150 εκατ. δολάρια. Έκτοτε εκατοντάδες αρώματα έχουν κυκλοφορήσει από σχεδόν κάθε οίκο μόδας. Ο Calvin Klein έχει και ο ίδιος μέσα στα 20 αυτά χρόνια λανσάρει πάνω από δέκα διαφορετικά προϊόντα. Το CK one όχι μόνο άντεξε στο χρόνο, αλλά κατάφερε ακόμη και σήμερα να βρίσκεται στα ράφια των καταστημάτων καλλυντικών και να θεωρείται κλασικό και αγαπημένο μιας ολόκληρης γενιάς.

Οι νάρκισσοι του CK one γιορτάζουν τα 20 χρόνια του θρυλικού αρωμάτος Facebook Twitter

20 χρόνια και αρκετές παραλλαγές αργότερα, το CK one γιορτάζει και ζητά από τον ιταλό Μάριο Σορέντι να επανασχεδιάσει μια εορταστική καμπάνια που θα αποτυπώνει το πνεύμα της εποχής. Ο φωτογράφος μαζεύει μια σειρά hot ονόματα της μόδας και της καλλιτεχνικής σκηνής (Taeyang, Dev Hynes, Samantha Urbani, Say Lou Lou, Kelela) και σκηνοθετεί ένα όργιο selfies γεμάτο νάρκισσα αγόρια και κορίτσια που ποζάρουν και ερωτοτροπούν μεταξύ τους ή μόνα τους.

H καμπάνια πλαισιώνεται από ένα Τumblr στο οποίο το υλικό ανανεώνεται συνεχώς και έχει εκτός από φωτογραφίες και GIFs, βίντεο με τα πρόσωπα της νέας καμπάνιας.

Οι νάρκισσοι του CK one γιορτάζουν τα 20 χρόνια του θρυλικού αρωμάτος Facebook Twitter
Οι νάρκισσοι του CK one γιορτάζουν τα 20 χρόνια του θρυλικού αρωμάτος Facebook Twitter
Οι νάρκισσοι του CK one γιορτάζουν τα 20 χρόνια του θρυλικού αρωμάτος Facebook Twitter

Οι νάρκισσοι του CK one γιορτάζουν τα 20 χρόνια του θρυλικού αρωμάτος Facebook Twitter

Μόδα & Στυλ
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Μόδα & Στυλ / Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Σήμερα, στα γενέθλιά του, θυμόμαστε τον μελαγχολικό βασιλιά της γαλλικής couture μέσα από τη διαδρομή του στο Μαρόκο, που δεν υπήρξε απλώς ένας τόπος ελευθερίας αλλά και η μούσα του στη ζωή και στη δουλειά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ελληνικό design: Υπάρχει και αυτή είναι η ιστορία του

Μόδα & Στυλ / Η ιδέα της Ελλάδας στη μόδα: ένα στοίχημα που επιτέλους αποδίδει

Πώς μια χούφτα brands και fashion insiders πήραν την απόφαση να χτίσουν πάνω στα αχαρτογράφητα νερά της «ελληνικότητας» και να μιλήσουν με όρους σύγχρονου design και marketing γι’ αυτό που θα μπορούσε να είναι το ελληνικό προϊόν στη διεθνή μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Παρίσι, ανδρικές συλλογές, Άνοιξη/Καλοκαίρι 2026: Σορτς και see through 

Μόδα & Στυλ / Πιτζάμες, διαφάνειες, κοντά σορτς: Το Παρίσι δείχνει τον δρόμο για τον άνδρα του 2026

Πέντε σχεδιαστές με διαφορετική ματιά για τον νέο άντρα σχεδίασαν τη φιγούρα του για το ερχόμενο καλοκαίρι με παστέλ αλλά και έντονους τόνους, με τολμηρές duffle bags και μια διάχυτη θηλυκότητα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ποιος πιστεύει στον Jonathan Anderson;

Μόδα & Στυλ / Ποιος πιστεύει στον Jonathan Anderson;

H πρώτη επαφή του Jonathan Anderson −χαρισματικού ανανεωτή της Loewe και εν δυνάμει σωτήρα του Dior− με την premiere league της μόδας έγινε την Πέμπτη, και χαρακτηρίστηκε από τους πάντες ως «ιστορική», ως αρχή ενός νέου ελπιδοφόρου κεφαλαίου στην παγκόσμια μόδα. Είναι όντως έτσι; 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Demna Gvasalia: Μια έκθεση για τον σχεδιαστή που έφερε τα πάνω κάτω στον οίκο Balenciaga

Μόδα & Στυλ / Demna Gvasalia: Μια έκθεση για τον σχεδιαστή που έφερε τα πάνω κάτω στον οίκο Balenciaga

Με το γνωστό περιπαικτικό του χιούμορ, ο Demna (Gvasalia) αποχαιρετά τον κόσμο που δημιούργησε για τον οίκο Balenciaga, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας μια έκθεση-αρχείο με τις πιο χαρακτηριστικές και διχαστικές δημιουργίες του.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η νοσταλγία του καλοκαιριού

Μόδα & Στυλ / Jacquemus: Ο μοντερνιστής με καρδιά μικρού παιδιού, έφερε τη μόδα του στην Ελλάδα

Με το ολοκαίνουριο κατάστημά του στο Nammos Beach της Μυκόνου, τον χαιρετίζουμε, αναγνωρίζοντάς τον ως βασιλιά της καλοκαιρινής ανεμελιάς σε κάθε σικ προορισμό στη Μεσόγειο.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Το ήθος της χειρονομίας

Μόδα & Στυλ / Η νέα καμπάνια της Bottega Veneta και το ήθος της χειρονομίας

Καλλιτέχνες και τεχνίτες μπλέκουν τα χέρια τους για χάρη του οίκου, δημιουργώντας ένα εγχειρίδιο χειρονομιών γεμάτο εσωτερικότητα, χορογραφημένο από τη Λενιώ Κακλέα, που μιλά στη LiFO από το Παρίσι.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
ΕΠΕΞ Σοφία Κοκοσαλάκη: Η Κρήτη μέσα της (or Greek Drama)

Μόδα & Στυλ / Η Σοφία Κοκοσαλάκη που πορεύτηκε χωρίς logos, εντυπωσιασμούς και εύκολο marketing

Το ανεξάρτητο κορίτσι της μόδας από την Κρήτη, που δημιούργησε το δικό της Grecian chic στυλ, με αναφορές στην ελληνική ιστορία, τη λαϊκή παράδοση και τον μινωικό πολιτισμό, άφησε πίσω της μια διαχρονική κληρονομιά που αξίζει να γιορτάζεται.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
H Soraya Oronti φαίνεται να έχει μια κάποια εμμονή με τα αμάξια

Μόδα & Στυλ / H Soraya Oronti φαίνεται να έχει μια κάποια εμμονή με τα αμάξια

Η Soraya Oronti είναι μια σχεδιάστρια 25 ετών που κατάγεται από τη Λεμεσό της Κύπρου. Μένει σε ένα διαμέρισμα στην Κυψέλη, αλλά έχει αλλού το ατελιέ της. Εμπνέεται από την αισθητική και το ήθος των Iannis Xenakis, Hussein Chalayan και HR Giger. Σπούδασε στο Λονδίνο και ήταν από τους βασικούς διοργανωτές του pop-up φεστιβάλ εγχώριας μόδας και τέχνης SOLACE. Μέσα από τις σουέντ μαύρες μπότες πυγμαχίας φοράει νέον πρασινο-πορτοκαλί κάλτσες.
ΠΕΤΡΙΝΑ ΚΙΤΗ