Κατά τη διάρκεια της καριέρας του, ο Lindbergh έχει εμπνευστεί από το σύγχρονο χορό, τον κινηματογράφο και την φωτογραφία της πρώιμης Γερμανίας αλλά και γενικότερα της Ανατολικής Ευρώπης. Αυτά αλλά και οι προσωπικές του εμπειρίες έχουν ως αποτέλεσμα ένα τολμηρό φωτογραφικό ύφος.

 

Με ελάχιστη τεχνική γνώση, εναλλακτικό στυλ και τάση προς τον αυτοσχεδιασμό, αναδεικνύει  τη φυσική ομορφιά των γυναικείων θεμάτων του. Στις φωτογραφίσεις που έκανε για την Vogue, το Harper’s Bazaar, το Ιnterview, και για πολλά άλλα διεθνή περιοδικά, ο Λίντμπεργκ  μετέτρεψε το θεατρινίστικο, γεμάτο αίγλη, δήθεν γκλάμουρ, σε μια ωμή αλήθεια, με τη χρήση της αντίθεσης του ασπρόμαυρου. Συνδυάζοντας αγροτικά και βιομηχανικά τοπία, φωτογραφίζει γυναίκες, που διακρίνονται από ήρεμη και ξεκάθαρη ομορφιά.

 

Ο Lindbergh λέει: "Αυτή η ιδέα αποκλείει το σημερινό υπερβολικό ρετούς". Η έκθεση περιλαμβάνει το "Wild at Heart", μια δουλειά εμπνευσμένη από τη φιλοσοφία του ποδήλατου, και τραβηγμένη στους δρόμους του Μπρούκλιν, για τη Vogue του 1991. Επίσης, μια φωτογραφία της Kate Moss για το Harper’s Bazaar το 1994, που ήταν εμπνευσμένη από εικονικές φωτογραφίες του New Deal από τον Walker Evans, όπως και  αυστηρές αλλά παράλληλα όμορφες απεικονίσεις γυναικών εν κινήσει, που παραπέμπουν στο σύγχρονο χορό. Τέλος, θα υπάρχουν πορτρέτα μοντέλων όπως,  της Kristen McMenamy και της Uschi Obermaier.

 

Πηγαίνοντας την ιδέα του κλασικού chic ένα σκαλοπάτι πιο πάνω, το 1988 φωτογράφισε έξι μοντέλα -Karen Alexander, Linda Evangelista, Estelle Lefebure, Tatjana Patitz, Christy Turlington και Rachel Williams- ντυμένα μέσα σε ανδρικά λευκά πουκάμισα στην παραλία του Λος Άντζελες. Κάποιες φωτογραφίες είχαν το πρωτοποριακό χαρακτηριστικό και παρουσιάστηκαν σε μεγάλη κλίμακα: Σε μια φωτογράφιση το 1990, η Evangelista εκπνέει ένα σύννεφο καπνού, μετατρέποντας σκοτεινά και δραματικά χαρακτηριστικά της σε μια νεφελώδη αφαίρεση.  Σε μια άλλη εικόνα το 2000, η Milla Jovovich φωτογραφίζεται με ένα σκούρο ζιβάγκο, μέσα σε ένα μαύρο φόντο, έτσι ώστε το κομψό πρόσωπό της και το καθηλωτικό της βλέμμα να ξεχωρίζουν μέσα από την ισχυρή αντίθεση.

 

Αποφεύγοντας τα πρότυπα και καταρρίπτοντας τα στάνταρντ, δημιουργεί δική του ‘’σχολή’’ στη φωτογραφία της μόδας, κάνει τέχνη μέσα από το ρεαλισμό, βγάζοντας όμως μια κινηματογραφική ευαισθησία.

 

Ο Peter Lindbergh γεννήθηκε στην Πολωνία, το 1944. Μερικές από τις εκθέσεις του είναι: "Images of Women’’, στο Bunkamura Museum of Art, στο Τόκυο,  " Stories Supermodels",  στο Ludwig Museum Schloss Oberhausen, στη Γερμανία, "The Unknown", στο Κέντρο Σύγχρονης Τέχνης, στο Πεκίνο, " Fomu΄΄, στην Αμβέρσα και ‘’Βerlin’’, στο House of Photography, στη Lille.

 

Ο Lindbergh ζει και εργάζεται στο Παρίσι, τη  Νέα Υόρκη, και την Αρλ.

 

 Ο φωτογράφος που έκανε τη μόδα σαν σκηνή από το σινεμά

 

 Ο φωτογράφος που έκανε τη μόδα σαν σκηνή από το σινεμά

 

 Ο φωτογράφος που έκανε τη μόδα σαν σκηνή από το σινεμά

 

 Ο φωτογράφος που έκανε τη μόδα σαν σκηνή από το σινεμά

 

 Ο φωτογράφος που έκανε τη μόδα σαν σκηνή από το σινεμά

 

 Ο φωτογράφος που έκανε τη μόδα σαν σκηνή από το σινεμά

 

 Ο φωτογράφος που έκανε τη μόδα σαν σκηνή από το σινεμά

 

 Ο φωτογράφος που έκανε τη μόδα σαν σκηνή από το σινεμά

 

 Ο φωτογράφος που έκανε τη μόδα σαν σκηνή από το σινεμά


 Ο φωτογράφος που έκανε τη μόδα σαν σκηνή από το σινεμά


 Ο φωτογράφος που έκανε τη μόδα σαν σκηνή από το σινεμά


 Ο φωτογράφος που έκανε τη μόδα σαν σκηνή από το σινεμά


 Ο φωτογράφος που έκανε τη μόδα σαν σκηνή από το σινεμά


 Ο φωτογράφος που έκανε τη μόδα σαν σκηνή από το σινεμά
 

 

 Ο φωτογράφος που έκανε τη μόδα σαν σκηνή από το σινεμά

 

 Ο φωτογράφος που έκανε τη μόδα σαν σκηνή από το σινεμά