Απεργία την Πρωτομαγιά

Ναταλία, τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Ναταλία Γεωργαλά Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LifO
0

— Ναταλία, πότε ξεκίνησες να ασχολείσαι με τη μόδα;

Δύσκολο να το προσδιορίσω ακριβώς. Η μόδα άρχισε να μου αρέσει από πολύ μικρή ηλικία. Θυμάμαι να χάνομαι με τις ώρες στην ντουλάπα της μητέρας μου και της γιαγιάς μου και να αισθάνομαι ότι τα ρούχα μου διηγούνταν ιστορίες. Είχα αναπτύξει μια ιδιαίτερη σχέση μαζί τους. Αλλά, αν με ρωτούσες τότε, ποτέ δεν θα φανταζόμουν πως μια μέρα θα τα δημιουργούσα εγώ η ίδια.

— Τι ήταν αυτό που σε έκανε να ακολουθήσεις το κομμάτι αυτό επαγγελματικά;

Τελειώνοντας το σχολείο, το μόνο που μπορούσα να φανταστώ να κάνω στη ζωή μου είχε σχέση με τη μόδα. Σίγουρα δεν είχα στο μυαλό μου πως θα δημιουργούσα το δικό μου brand, αλλά ήξερα πως θα βρισκόμουν μέσα στο, μαγικό τότε στο μυαλό μου, fashion industry. Γι’ αυτό και αποφάσισα να σπουδάσω Fashion Business. Ήταν κάτι αρκετά συγκεκριμένο, ίσως και λίγο περιοριστικό για την εποχή, άλλα ήμουν σίγουρη πως θα αξιοποιούσα τις γνώσεις που απέκτησα πολύ σύντομα – όπως και έκανα.

— Μετά από πολλά χρόνια στον χώρο των social media και του fashion blogging, ξεκίνησες το brand σου, το WOERA. Πες μας μερικά πράγματα γι’ αυτό.

Η ιδέα γεννήθηκε περίπου πριν από πέντε χρόνια μέσα από συζητήσεις με τον σύντροφό μου για το πού θα έβρισκα το «τέλειο» boyfriend πουκάμισο, προσαρμοσμένο πάνω στη γυναικεία φιγούρα. Βλέποντας τις ανάγκες μου να μην καλύπτονται επαρκώς από αυτά που υπήρχαν στην αγορά, πήρα την απόφαση να δημιουργήσω η ίδια κάτι που θα τις κάλυπτε. Το όνομα προέκυψε από μια εξ ορισμού ισχυρή και πολλά υποσχόμενη έκφραση: «Women’s Era. Στόχος της WOERA είναι να κάνει αυτό στο οποίο παραπέμπει και το όνομά της: να εμπνεύσει μια νέα εποχή για τη γυναίκα. Είμαι περήφανη που το βλέπω το «παιδί» μου να μεγαλώνει και να εξελίσσεται σε κάτι τόσο όμορφο.

Η μόδα άρχισε να μου αρέσει από πολύ μικρή ηλικία. Θυμάμαι να χάνομαι με τις ώρες στην ντουλάπα της μητέρας μου και της γιαγιάς μου και να αισθάνομαι ότι τα ρούχα μου διηγούνταν ιστορίες. Είχα αναπτύξει μια ιδιαίτερη σχέση μαζί τους. Αλλά, αν με ρωτούσες τότε, ποτέ δεν θα φανταζόμουν πως μια μέρα θα τα δημιουργούσα εγώ η ίδια.

— Γιατί πουκάμισα;

Διότι είναι ένα κομμάτι με διαχρονική κομψότητα που δείχνει ανεπιτήδευτα όμορφο σε όλους, ανεξαρτήτως φύλου και ηλικίας. 

— Είσαι επιχειρηματίας και σχεδιάστρια. Πώς συνδέονται αυτά τα δύο στην καθημερινότητά σου;

Ξεκίνησα τη WOERA επειδή ήθελα να εκφράσω την αγάπη μου για δημιουργία. Όμως στον πραγματικό κόσμο το όραμά μου έπρεπε να υλοποιηθεί μέσω μιας real life επιχείρησης, έτσι ανέπτυξα τις ικανότητες που απαιτούσε ο χειρισμός όλων των πτυχών της επιχείρησης. Σήμερα πιστεύω πως έχω βρει την ισορροπία και απολαμβάνω εξίσου και τις δύο πλευρές. 

Ναταλία Γεωργαλά Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LifO

— Υπάρχει ένα κομμάτι που δεν θα φύγει ποτέ από την ντουλάπα σου;

Τα vintage Levi’s μου και πλέον τα WOERA πουκάμισά μου.

— Τι πρότζεκτ δουλεύεις αυτή την περίοδο; Τι νέο ετοιμάζεις;

Προτεραιότητά μου είναι η WOERA και η ανάπτυξή της. Το μόνο που μπορώ να πω είναι πως έρχονται πολύ όμορφα πράγματα τους επόμενους μήνες.

— Τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Πουκάμισο WOERA (€315), φούστα από το κορεάτικο brand RECTO (€195), μπότες Zara (€45), ζιβάγκο Zara (€25).

— Πού πηγαίνεις τώρα;

Κυριολεκτικά, τρέχω στο σπίτι μου να αλλάξω μετά από μια ατελείωτη ημέρα στο showroom και να αφιερώσω μια ώρα για εμένα στο γυμναστήριο!

@natgeorgala, @woeraofficial

Μόδα & Στυλ
0

Απεργία την Πρωτομαγιά

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μόδα & Στυλ / Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου και επηρεασμένες από την προσωπική τους ανάγκη για άνεση, δύο νέες γυναίκες δημιουργούν ποιοτικά εσώρουχα που δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ