Ναταλία, τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Ναταλία Γεωργαλά Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LifO
0

— Ναταλία, πότε ξεκίνησες να ασχολείσαι με τη μόδα;

Δύσκολο να το προσδιορίσω ακριβώς. Η μόδα άρχισε να μου αρέσει από πολύ μικρή ηλικία. Θυμάμαι να χάνομαι με τις ώρες στην ντουλάπα της μητέρας μου και της γιαγιάς μου και να αισθάνομαι ότι τα ρούχα μου διηγούνταν ιστορίες. Είχα αναπτύξει μια ιδιαίτερη σχέση μαζί τους. Αλλά, αν με ρωτούσες τότε, ποτέ δεν θα φανταζόμουν πως μια μέρα θα τα δημιουργούσα εγώ η ίδια.

— Τι ήταν αυτό που σε έκανε να ακολουθήσεις το κομμάτι αυτό επαγγελματικά;

Τελειώνοντας το σχολείο, το μόνο που μπορούσα να φανταστώ να κάνω στη ζωή μου είχε σχέση με τη μόδα. Σίγουρα δεν είχα στο μυαλό μου πως θα δημιουργούσα το δικό μου brand, αλλά ήξερα πως θα βρισκόμουν μέσα στο, μαγικό τότε στο μυαλό μου, fashion industry. Γι’ αυτό και αποφάσισα να σπουδάσω Fashion Business. Ήταν κάτι αρκετά συγκεκριμένο, ίσως και λίγο περιοριστικό για την εποχή, άλλα ήμουν σίγουρη πως θα αξιοποιούσα τις γνώσεις που απέκτησα πολύ σύντομα – όπως και έκανα.

— Μετά από πολλά χρόνια στον χώρο των social media και του fashion blogging, ξεκίνησες το brand σου, το WOERA. Πες μας μερικά πράγματα γι’ αυτό.

Η ιδέα γεννήθηκε περίπου πριν από πέντε χρόνια μέσα από συζητήσεις με τον σύντροφό μου για το πού θα έβρισκα το «τέλειο» boyfriend πουκάμισο, προσαρμοσμένο πάνω στη γυναικεία φιγούρα. Βλέποντας τις ανάγκες μου να μην καλύπτονται επαρκώς από αυτά που υπήρχαν στην αγορά, πήρα την απόφαση να δημιουργήσω η ίδια κάτι που θα τις κάλυπτε. Το όνομα προέκυψε από μια εξ ορισμού ισχυρή και πολλά υποσχόμενη έκφραση: «Women’s Era. Στόχος της WOERA είναι να κάνει αυτό στο οποίο παραπέμπει και το όνομά της: να εμπνεύσει μια νέα εποχή για τη γυναίκα. Είμαι περήφανη που το βλέπω το «παιδί» μου να μεγαλώνει και να εξελίσσεται σε κάτι τόσο όμορφο.

Η μόδα άρχισε να μου αρέσει από πολύ μικρή ηλικία. Θυμάμαι να χάνομαι με τις ώρες στην ντουλάπα της μητέρας μου και της γιαγιάς μου και να αισθάνομαι ότι τα ρούχα μου διηγούνταν ιστορίες. Είχα αναπτύξει μια ιδιαίτερη σχέση μαζί τους. Αλλά, αν με ρωτούσες τότε, ποτέ δεν θα φανταζόμουν πως μια μέρα θα τα δημιουργούσα εγώ η ίδια.

— Γιατί πουκάμισα;

Διότι είναι ένα κομμάτι με διαχρονική κομψότητα που δείχνει ανεπιτήδευτα όμορφο σε όλους, ανεξαρτήτως φύλου και ηλικίας. 

— Είσαι επιχειρηματίας και σχεδιάστρια. Πώς συνδέονται αυτά τα δύο στην καθημερινότητά σου;

Ξεκίνησα τη WOERA επειδή ήθελα να εκφράσω την αγάπη μου για δημιουργία. Όμως στον πραγματικό κόσμο το όραμά μου έπρεπε να υλοποιηθεί μέσω μιας real life επιχείρησης, έτσι ανέπτυξα τις ικανότητες που απαιτούσε ο χειρισμός όλων των πτυχών της επιχείρησης. Σήμερα πιστεύω πως έχω βρει την ισορροπία και απολαμβάνω εξίσου και τις δύο πλευρές. 

Ναταλία Γεωργαλά Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LifO

— Υπάρχει ένα κομμάτι που δεν θα φύγει ποτέ από την ντουλάπα σου;

Τα vintage Levi’s μου και πλέον τα WOERA πουκάμισά μου.

— Τι πρότζεκτ δουλεύεις αυτή την περίοδο; Τι νέο ετοιμάζεις;

Προτεραιότητά μου είναι η WOERA και η ανάπτυξή της. Το μόνο που μπορώ να πω είναι πως έρχονται πολύ όμορφα πράγματα τους επόμενους μήνες.

— Τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Πουκάμισο WOERA (€315), φούστα από το κορεάτικο brand RECTO (€195), μπότες Zara (€45), ζιβάγκο Zara (€25).

— Πού πηγαίνεις τώρα;

Κυριολεκτικά, τρέχω στο σπίτι μου να αλλάξω μετά από μια ατελείωτη ημέρα στο showroom και να αφιερώσω μια ώρα για εμένα στο γυμναστήριο!

@natgeorgala, @woeraofficial

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Grace Wales Bonner στην Hermès, o Kim Jones στον Bosideng. Αρχίζει μήπως να το ξαναβρίκει η μόδα;

Μόδα & Στυλ / Η Grace Wales Bonner στην Hermès, o Kim Jones στον Bosideng. Αρχίζει μήπως να το ξαναβρίσκει η μόδα;

Μια Αφρο-ευρωπαία στον ιστορικό γαλλικό οίκο και ένας παλαίμαχος σχεδιαστής της πολυτέλειας σε κινεζικό κολοσσό του retail. Η πολυτέλεια αλλάζει περιεχόμενο και ταξιδεύει. Επιτέλους! 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Στις φωτογραφίες του Γιούργκεν Τέλερ όλοι μεταμορφώνονται σε καθημερινά πρόσωπα

Φωτογραφία / Στις φωτογραφίες του Γιούργκεν Τέλερ όλοι μεταμορφώνονται σε καθημερινά πρόσωπα

Διεθνώς αναγνωρισμένος φωτογράφος, είδωλο των ’90s, πρότυπο των ’00s, ένας τύπος που φορά γυαλιστερά σορτσάκια σε φλούο χρώματα, σύζυγος και πατέρας, ντροπαλός ονειροπόλος ή Γερμανός παραμυθάς της εικόνας; Με αφορμή την έκθεσή του που ξεκινά σήμερα στο Onassis Ready ανατρέχουμε στο έργο ενός από τους σημαντικότερους φωτογράφους της εποχής μας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
CHECK Τρυφερή είναι η νύχτα

Εβδομάδα Μόδας / Τρυφερή είναι η νύχτα για τον Haider Ackermann

Με τι λόγια να περιγράψει κανείς τη συλλογή του Οίκου Tom Ford που είδαμε μόλις; Μαγνητική, αισθησιακή, υπαινικτική, θανατηφόρα κομψή, θεατρική; Ποιητικές λέξεις για εικόνες που στην πραγματικότητα ήταν αβάσταχτα σέξι.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Saint Laurent: Αγάπη από νάιλον και δέρμα

Μόδα & Στυλ / Saint Laurent: Αγάπη από νάιλον και δέρμα

Με σχεδιαστές και corporate στελέχη να αισθάνονται πάνω τους το εξαιρετικό ειδικό βάρος αυτής της παρισινής σεζόν, και τις επιδείξεις να μοιάζουν με διαγωνισμό εντυπώσεων, η εβδομάδα μόδας για την άνοιξη του 2026 εγκαινιάστηκε με μια σαγηνευτική επίδειξη του Anthony Vaccarello για τον οίκο Saint Laurent.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ