Ναόμι, τι είναι τα κερομάντιλα και πώς τα κατασκευάζεις;

Quixotic Facebook Twitter
Eδώ και μήνες κυκλοφορούν οι μάσκες Quixotic, με μια σειρά από πρωτότυπα σχέδια, φτιαγμένες από 100% υψηλής ποιότητας ιταλική ποπλίνα. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
0

— Ναόμι, γιατί αποφάσισες να σπουδάσεις γραφιστική;

Από μικρή ηλικία μού άρεσε να δημιουργώ. Ζωγράφιζα φανταστικά τοπία, έστηνα τις Barbie μου και τις φωτογράφιζα, διακοσμούσα τα στιλό μου με παπιέ μασέ και τα μεταμόρφωνα σε χαρακτήρες, έραβα τις δικές μου κασετίνες. Άρα ήταν αυτονόητο για μένα το ότι θα ακολουθούσα κάτι το δημιουργικό σε εφαρμοσμένη μορφή.

— Τι είναι το Quixotic και τι σε ενέπνευσε να το δημιουργήσεις;

Quixotic σημαίνει δονκιχωτικός. Για κάποιους ο Δον Κιχώτης είναι ένας χαρακτήρας που αγνοεί τη ρεαλιστική διάσταση των πραγμάτων, αλλά εγώ προτιμώ να τον βλέπω ως έναν ρομαντικό ιδεαλιστή που κυνηγάει με πίστη τα οράματά του. Για παράδειγμα, ένα βιντεοκλάμπ στις μέρες μας μπορεί να θεωρηθεί Quixotic. Έτσι και το να σημειώνεις σε χαρτί. Ξεκίνησα, λοιπόν, σχεδιάζοντας τετράδια, εμπνεόμενη αρχικά από το ελληνικό κιτς, αλλά δοσμένο με μια προσωπική, σύγχρονη αισθητική.

Τα κερομάντιλα ή beeswax wraps, όπως είναι διεθνώς γνωστά, είναι ένας εναλλακτικός τρόπος φύλαξης των τροφίμων. Σε αντίθεση με το πλαστικό και το αλουμινόχαρτο, τα κερομάντιλα είναι φτιαγμένα από 100% φυσικά υλικά, δεν ρυπαίνουν το περιβάλλον, κρατάνε το φαγητό φρέσκο, επαναχρησιμοποιούνται έως και έξι μήνες μετά την πρώτη χρήση τους και στη συνέχεια μπορούν να μπουν και σε κομπόστ.


— Τι θα βρει κανείς στο Quixotic; Από πού προμηθεύεσαι τα υλικά σου;

Πέρα από τα τετράδια, είμαστε πολύ περήφανες και χαρούμενες για τα κερομάντιλα Quixotic, τα πρώτα που παρασκευάζονται στην Ελλάδα. Είναι ένα πολύ αγαπημένο πρότζεκτ που τρέχουμε σε συνεργασία με την αδελφή μου, Δάφνη. Τα κερομάντιλα ή beeswax wraps, όπως είναι διεθνώς γνωστά, είναι ένας εναλλακτικός τρόπος φύλαξης των τροφίμων.

Σε αντίθεση με το πλαστικό και το αλουμινόχαρτο, τα κερομάντιλα είναι φτιαγμένα από 100% φυσικά υλικά, δεν ρυπαίνουν το περιβάλλον, κρατάνε το φαγητό φρέσκο, επαναχρησιμοποιούνται έως και έξι μήνες μετά την πρώτη χρήση τους και στη συνέχεια μπορούν να μπουν και σε κομπόστ. Είναι μεγάλη τάση στο εξωτερικό και είμαστε σίγουρες ότι το ίδιο θα γίνει κι εδώ.

Παράλληλα, εδώ και μήνες κυκλοφορούν οι μάσκες Quixotic, με μια σειρά από πρωτότυπα σχέδια, φτιαγμένες από 100% υψηλής ποιότητας ιταλική ποπλίνα. Εφόσον πρέπει να τις φοράμε, ας τις φοράμε άνετες και στυλάτες! Είναι σημαντικό για μένα να τονίσω ότι το Quixotic αναθέτει την παραγωγή όλων των προϊόντων του σε μικρές, τοπικές επιχειρήσεις.


— Από πού αγοράζεις τα ρούχα σου;

Τα παλιά ρούχα της μητέρας μου και της γιαγιάς μου είναι τα αγαπημένα μου. Κατά τα άλλα, αγοράζω από παζάρια ή μαγαζιά vintage. Εάν είναι να πάρω κάτι καινούργιο, προσπαθώ να επενδύω σε μικρά brands – εάν είναι ελληνικά, ακόμα καλύτερα. Σε κάθε περίπτωση, με ενδιαφέρουν οι όροι παραγωγής των ρούχων που επιλέγω, ακόμα κι αν χρειάζεται να πληρώσω κάτι παραπάνω. Ας μην ξεχνάμε ότι τα ρούχα των μεγάλων αλυσίδων είναι τόσο φτηνά επειδή έχουν παραχθεί υπό απάνθρωπες συνθήκες.

— Τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Μποτάκια ASOS (90 ευρώ), παντελόνι Kimale (180 ευρώ), παλιό σακάκι της μητέρας μου Chipie, vintage body (10 ευρώ) και μάσκα Quixotic.

— Πού πηγαίνεις τώρα;

Αυτό είναι ερώτηση-παγίδα;

Ναόμι Χαιρετάκη Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

Instagram

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μόδα & Στυλ / Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου και επηρεασμένες από την προσωπική τους ανάγκη για άνεση, δύο νέες γυναίκες δημιουργούν ποιοτικά εσώρουχα που δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ