Μόδα στο Instagram: Τα πιο δημοφιλή κομμάτια, τάσεις και hashtags στο styling του 2017

Μόδα στο Instagram: Τα πιο δημοφιλή κομμάτια, τάσεις και hashtags στο styling του 2017 Facebook Twitter
0

Στο παρελθόν τα περιοδικά ενημέρωναν σχετικά με τις τελευταίες τάσεις στη μόδα αλλά πλέον έχουν αντικατασταθεί από τα social media, συγκεκριμένα το Instagram, που σήμερα αποτελεί κάτι σαν παγκόσμιο «στιλιστικό βαρόμετρο».

Η λίστα με τα πιο δημοφιλή trends του 2017 βασίστηκε στην ανάλυση των πιο διαδεδομένων hashtags μόδας στο Instagram, λαμβάνοντας υπόψη στοιχεία από 20 διαφορετικές χώρες σε όλο τον κόσμο. Για την σχετική έρευνα μελετήθηκαν περσινές φωτογραφίες street style και ντόπιοι influencers και τα στοιχεία ήρθαν στη συνέχεια σε αντιπαραβολή με τα hashtags που χρησιμοποιήθηκαν ευρέως φέτος.

Στη Βρετανία τα παπούτσια με μεταλλικές λεπτομέρειες ήταν τα αγαπημένα του κοινού, μετρώντας 66.369 tags στο Instagram από τον Ιανουάριο, οπότε και εμφανίστηκαν για πρώτη φορά στα catwalks των Celine και Lacoste, μέχρι σήμερα. 

My babe ? [? @nickhowardlanes]

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Hattie West (@hattiewesttt) στις


Παραδόξως στη Γαλλία, την μητρόπολη του σικ, τα απλά t-shirts ήταν η δημοφιλέστερη τάση της χρονιάς. Οι γυναίκες του Παρισιού κράτησαν φέτος χαμηλούς τόνους και επέλεξαν ως αγαπημένο κομμάτι ένα απλό λευκό μπλουζάκι. Ο παραδοσιακός γαλλικός μπερές υιοθετήθηκε περισσότερο από fashionistas στην Ιαπωνία


Την ίδια στιγμή, το ροζ, ή millenial pink όπως διαδόθηκε, ήταν αδιαμφισβήτητα ο πρωταγωνιστής του 2017 και το χρώμα που λατρεύτηκε περισσότερο σε όλο τον πλανήτη, αν και οι μεγαλύτεροι θαυμαστές του εντοπίστηκαν στην Ταϊλάνδη, όπου οι σχετικές αναρτήσεις ξεπέρασαν τις 15.000. 

I want long hair when it's short - and i want short hair when it's long ? #firstworldproblems #NBKevapants

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Nün (นุ่น) Stannard ?? (@heyitsnun) στις


Σε κάποιες χώρες τα αξεσουάρ έκλεψαν τις εντυπώσεις έναντι των ρούχων, με τα πολύ γνωστά σκουλαρίκια με φούντες να έρχονται πρώτα στις προτιμήσεις στην Κολομβία και τα clutch να μονοπωλούν το στιλ των γυναικών στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, με το σχετικό hashtag να ξεπερνά τις 5.000 δημοσιεύσεις. 

Happy hump day! If you made it this far in the week and haven't punched anyone, I am proud of you. Keep up the good attitude. ? @ktrcollection

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη K. T. R E E D (@officialktr) στις

I guess it’s a power thing ?

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Nadya Hasan (@thefierce_nay) στις


Στις ΗΠΑ, συγκεκριμένα στο Σαν Φρανσίσκο, τα μπλουζάκια με σλόγκαν και ατάκες ήταν ιδιαιτέρως δημοφιλή, ειδικά στους χίπστερ. Από την άλλη, οι Αμερικανίδες του νότου προτίμησαν outfits με ρίγες και over-sized μπλούζες, ενώ γενικά η ψεύτικη γούνα ήταν κυρίαρχο trend από τη Νέα Υόρκη μέχρι την δυτική Όχθη. 

I mi!!! ? #slogantshirt #fashioninspo #travelling #traveller

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Index Rouge (@indexrouge) στις



When it's Friday eve and the bartender asks if you want another round... YOU LIKE SURE WHY NOT!!!??!?

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Courtney & Kelly || NYC (@mimosasmanhattan) στις


Στη Νιγηρία οι φούστες αποδείχθηκαν πολύ δημοφιλείς, όπως επίσης και τα ρούχα που αφήνουν ακάλυπτους του ώμους. 

photo of the day???: @rosieee93 ???? #africanbeauty #cameroon #cameroonianbeauties #melanin #photooftheday

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη African Queens ? (@nzuri.afrika) στις


Στη Γερμανία πρωταγωνιστής ήταν το ανδρόγυνο στιλ οι φωτογραφίες γυναικών με κοστούμια και αντίστοιχο hashtag ξεπέρασαν τις 14.000. 

Next time a stranger talks to me when I sit alone I will just look at him shocked and whisper quietly: "you can see me??" ?

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Masha Sedgwick (@masha) στις


Στην Ισπανία οι ψάθινες τσάντες αποδείχθηκε πως δεν είναι μόνο για διακοπές και παραλία, αφού οι ντόπιες, ειδικά στη Βαρκελώνη, δήλωσαν μεγάλες φαν του συγκεκριμένου στιλ, κρατώντας τις σε διάφορα μεγέθη. 

Two slip dresses, one circle bag and many untold truths up on www.fake-leather.com ? #hopeyouread

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Adriana Gastélum (@fakeleather) στις

Sigue apostando por las cestas en los looks de otoño ? repost @collagevintage ???? #turquesabarcelona #strawbag #strawbags #basketbag #handmade #handmadeinspain #love #photooftheday #picoftheday #shoponline #barcelona

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Shop Online Via Instagram (@turquesabarcelona) στις


Στην Αυστραλία κυρίαρχη τάση ήταν τα cropped παντελόνια, τα οποία και κατέκλυσαν το Instagram.

Getting suited for the fall – excited to share how I styled @bananarepublic looks with @Instylemagazine. #itsbanana

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Zanita Whittington (@zanitazanita) στις

Στη Ν.Κορέα οι γυναίκες φαίνεται πως αγάπησαν τα ρούχα με μεγάλα μανίκια, τα οποία πλέον έχουν γίνει τάση σε όλο τον κόσμο.

tuesday vibes? just a few of my favorite things〰?

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη 31.Lee nanjeong 이난정 ?? (@nizinanjjang) στις


Στη Δανία, ανάμεσα στα κυρίαρχα trends ήταν το καρό σακάκι ενώ στη Βραζιλία το militaire look υπήρξε ιδιαιτέρως δημοφιλές- μια τάση που μεσουρανούσε πριν λίγα χρόνια στη Βρετανία. 

As you walk on by, will you call my name?

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη AMALIE WESSEL (@amalie_wessel) στις



Τέλος στη Σουηδία, ενδεχομένως και λόγω καιρικών συνθηκών, μεγάλος πρωταγωνιστής ήταν το μπουφάν parka. 

Me and Bambi in matching parkas from @lempelius ❄️?☃️ #lempelius #lempeliusparka #minime #kidsfashion #toddlerfashion

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Caroline Blomst (@carolineblomst) στις


Τα πιο δημοφιλή Fashion Trends του 2017 στο Instagram παγκοσμίως


Μόδα στο Instagram: Τα πιο δημοφιλή κομμάτια, τάσεις και hashtags στο styling του 2017 Facebook Twitter

Μόδα & Στυλ
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μόδα & Στυλ / Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου και επηρεασμένες από την προσωπική τους ανάγκη για άνεση, δύο νέες γυναίκες δημιουργούν ποιοτικά εσώρουχα που δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ